Kannattaako olla nirso miesten suhteen
Kommentit (203)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti kannattaa.
Se tavis lyhyt pullohartia pallomaha mieskin pettää heti tilaisuuden tultua. Jos vain saa toista nasta.
Kannattaa ottaa paras. Ei tunnu niin pahalta ne hukatut vuodet kun fiksu, komea ja pitkä mies lopulta pettää ja jättää.Älä tyydy. Älä kuvittele että se lyhyt tavis jää iäksi. Se jää vain, jos se ei saa muita.
Älä ammu viestintuojaa vaikka totuus sattuukin.
Tätä ap on yrittänyt, mutta on itse pallerotavis.
Miksihän agitoidut aloittajaa kohtaan, kun loukkaavia puheita harrasti joku muu (oletan, koska sävy oli katkera eikä tyylikään sama kuin aloittajalla)?
Tosiasia on, että niin sinä, minä kuin 99% kaikista muistakin on pallerotaviksia. Tosiasia on, että jokaisessa on virheitä ja puutteita. Sekin on totta, ettei huonoon suhteeseen pidä kenenkään lähteä vain siksi, ettei olisi yksin.
En tiedä mitä sinä tältä läheisimmältä ihmissuhteelta toivot, mutta minä toivon sekä henkistä kumppanuutta että tyydyttävää fyysistä läheisyyttä ja vetovoimaa. Minulle toista ei ole ilman toista.
Huono suhde on kidutusta ja tappaa sielun.
Tosiasian tunnustaminen ei ole missään nimessä loukkaavaa puhetta. Eikä katkeraa.
Kannattaa pyrkiä pariutumaan komeimman ja/ tai hyväluonteisimman miehen kanssa, sillä rumempi ja +/ tai huonokäytöksisempi mies pettää lopulta myös.
Kannattaa! Ei miestä on parempi kiin huono
Juuri näin. Pysytään kaikki kaukana toisistamme, eikä ikinä tavata. Eipä tule niitä huutavia kakaroitakaan enää.