Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako olla nirso miesten suhteen

Vierailija
06.08.2023 |

Olen kyllä ollut kauan yksin

Kommentit (203)

Vierailija
1/203 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa. Ei yksin olo ole mitenkään pahin vaihtoehto.

Vierailija
2/203 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/203 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat ihan luonnostaan, kun aina löytävät sen vähintään pykälän paremman jostakin. Jos tarkoituksella alat nirsoksi niin voit iltaisin kuunnella vain munasolujen vaikerruslauluja pitkät illat ja yöt.

Vierailija
4/203 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kun on yksi oikea, on tosi monta väärää.

Vierailija
5/203 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa. Parempi yksin kuin jonkun "ihan kivan" kanssa, jota kohtaan ei oikeasti tunne mitään vain siksi ettei olisi yksin. Ei ole reilua sille miehellekään, joka mahdollisesti on oikeasti rakastunut, että sinä oot siinä vaan, kun muuten oisit yksin ja tyydyit mieheen, joka ei lyö tai huuda (mikä on minimivaatimus puolisolle).

Vierailija
6/203 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi nirso, koska en halua perinteistä ja tylsää parisuhdetta. Oikeastaan en edes kohtaa miehiä missään enkä etsi kumppania. 

Vierailija
7/203 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota mut

Vierailija
8/203 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattavinta on kehittää itseään niin että saa miehen siitä huolimatta.

Vierailija
9/203 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Ja myös toisinpäin, kannattaa olla nirso naisen suhteen.

Vierailija
10/203 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat ihan luonnostaan, kun aina löytävät sen vähintään pykälän paremman jostakin. Jos tarkoituksella alat nirsoksi niin voit iltaisin kuunnella vain munasolujen vaikerruslauluja pitkät illat ja yöt.

Siihen asiaan saa apua ilman nurkissa pyörivää miestäkin, jos ei osaa itsensä vuoksi elää.

Kovin surullista, ettet sinä tajua mitään rakkaudesta ja kumppanuudesta, kuvittelet itsesi pelkäksi spermaruiskuksi.

Panee miettimään, vihaatko kenties itseäsi vielä enemmän kuin naisia.

Vierailija
11/203 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Eihän kilpailtua työpaikkaakaan haeta ilman koulutusta hokemalla, että olen hyvä just sellaisena kuin olen. Parisuhteessakin pitäisi huolehtia kunnosta, ulkonäköstä, terveydestä, toisen huomioimisesta ja monesta muusta asiasta. Jos ei ole valmis mitään noista tekemään niin sitten saa kaapia sieltä tynnyrin pohjilta jämät, koska se on oma taso.

Vierailija
12/203 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ventovieraat miehet oudoksuttavat sen verran, että tosi vaikea alkaa tutustumaan edes kehenkään. Riman lasku ei siinä auta.

Vierailija
13/203 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Eihän kilpailtua työpaikkaakaan haeta ilman koulutusta hokemalla, että olen hyvä just sellaisena kuin olen. Parisuhteessakin pitäisi huolehtia kunnosta, ulkonäköstä, terveydestä, toisen huomioimisesta ja monesta muusta asiasta. Jos ei ole valmis mitään noista tekemään niin sitten saa kaapia sieltä tynnyrin pohjilta jämät, koska se on oma taso.

Mikäs muuten on sellaisen miehen taso, joka täyttää kaikki nuo kriteerit, paitsi ei osaa lainkaan asettua toisen ihmisen asemaan ja on pettänyt kaikissa parisuhteissaan?

Vierailija
14/203 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nirso minkä suhteen?

Vierailija
15/203 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos pystyt olemaan ällön miehen kanssa niin go for it. Itse en pystyisi, paljon mielummin loppuelämä ilman.

Vierailija
16/203 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, jokainen saa valita seuransa tai olla valitsematta. Se on AINA kahden kauppa, incelit.

On myös ihan ok haluta seksiä ja läheisyyttä, ei tarvitse tuota lisääntymisbiologiaa jankuttaa. Mutta fyysisen läheisyyden edellytys on henkinen läheisyys ja luottamus. Molemminpuolinen.

Vierailija
17/203 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

inkeli kirjoitti:

ota mut

Inkeli voimaantui ja kiinnostui naisista, kun oli ensin seurustellut tietokoneiden kanssa 33 vuotta. 

Vierailija
18/203 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannattaisi. Minä tavallinen silmälasipäinen mies jään nirsolta naiselta huomaamatta.

Vierailija
19/203 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos pystyt olemaan ällön miehen kanssa niin go for it. Itse en pystyisi, paljon mielummin loppuelämä ilman.

On olemassa vain kahdenlaisia. Täydellisen ihania ja ällöjä.

Vierailija
20/203 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehopositiiviset alapeukuttaa, kun joku vihjaa että naisenkin pitäisi tehdä töitä itsensä eteen saadakseen hyvän miehen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän