Tinder match pitää etäiayyttä Tampereelta Espooseen liian pitkänä
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Onhan näitä jotka ovat valmiita matkustamaan vaikka kuinka pitkiä matkoja. Mä skippaan ne heti yli. En halua että saan jonkun riippakiven joka jo heti on perustamassa perhettä kun ei ole välimatka este ja jos mätsää niin voin vaikka vaihtaa asuinpaikkakuntaa 🤮 Siksi myös poistuin deittisivustoilta, vie turhaan aikaa ja en jaksa treffailla monia miehiä ja todeta heti alkuun että ei kemiat kohtaa yhtään. Tosi raskasta ja turhauttavaa. Käytän sen ajan mieluummin urheillessa ja harrastuksissa. Eiköhän se oikea löydy sit sieltä.
Nämähän nimenomaan eivät ole perustamassa mitään perhettä. Tapailin yli sadan kilsan päästä miestä, jolla paljastui olevan muijia vähän joka kaupungissa, vaikka mukamas etsi vakavaa suhdetta. Selitti käyvänsä "töiden takia" milloin missäkin.
Minusta olisi mahtavaa löytää tuollainen, joka on niin tosissaan että on vaikka valmis muuttamaan takiani. Olisin itsekin valmis muuttamaan vaikka heti jos rakkaus löytyisi ja se sitä vaatisi.
Vierailija kirjoitti:
Kivan matchin takia ajaa vaikka tuplasti pidemmälle :)
Mutta kun lährmpääkin saa SITÄ mitä tinderissä haetaan ja ei se sen kummemmaksi muutu vaikka ajas satoja kilometrejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun lährmpääkin saa SITÄ mitä tinderissä haetaan ja ei se sen kummemmaksi muutu vaikka ajas satoja kilometrejä.
En viitsi edes vaivautua tinderiin kun itse hoidan asian pois päiväksi mielestä varttitunnissa.
Kauhee riski treffata noin kaukana asuvaa. Kiva ajella se 1.5h vain todetakseen heti ekan minuutin aikana, että juu ei. Koettu on.
Parempi vaan sopia ne treffit max parin päivän päähän mätsistä lähimmälle abc:lle. Ei tuhlaannu kenenkään aikaa turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi taksikuski 90-luvun alussa ei tiennyt missä on hotelli Presidentti. Ilmeni, että hän oli kotoisin Keravalta. Onneksi minä oululaisena työmatkailijana tiesin 😌
Miten tää liittyy aiheeseen?
Tää on kertojan elämän mielenkiintoisin juttu, haluaa jakaa sen jollekin.
Eräs mies kertoi minulle, että kun hän ajoi treffeille 150km, tuli nainen treffeille humalassa keskellä kirkasta päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahtelainen mies piti ongelmana kun mulla ei autoa (asun stadissa).
Olen ymmärtänyt että junat ja bussit kulkisivat myös Lahteen.Miksi kukaan haluaisi edes keskustella lahtelaisen kanssa?
Ei Espoollakaan mikään hyvä klangi ole.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni tuli seurusteluaikoina iltakylään 140 km päästä.
Niin kuin kunnon mies tekee, kun haluaa nähdä kiinnostavaa ihmistä (ja kun niitä halujakin on). Pidemmän päälle tietty vastavuoroisuutta tarvitaan siihen matkusteluun, tai sitten muuttoa lähemmäksi/saman katon alle.
Itselle mm. fyysisyys on niin tärkeä osa parisuhdetta, etten voisi kuvitellakaan sellaista, että vain viikonloppuisin esimerkiksi rakastellaan. Jotkut toki pystyy tähän mutta itse en, ja ennemmin olen vaikka yksin, kuin tuollaisessa suhteessa. Paljon on myös heitä jotka näkee vaan kerran-pari kuukaudessa, eivätkä koe jäävänsä mistään paitsi, mutta eihän näihin ole mitään yksiselitteistä vastausta 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan näitä jotka ovat valmiita matkustamaan vaikka kuinka pitkiä matkoja. Mä skippaan ne heti yli. En halua että saan jonkun riippakiven joka jo heti on perustamassa perhettä kun ei ole välimatka este ja jos mätsää niin voin vaikka vaihtaa asuinpaikkakuntaa 🤮 Siksi myös poistuin deittisivustoilta, vie turhaan aikaa ja en jaksa treffailla monia miehiä ja todeta heti alkuun että ei kemiat kohtaa yhtään. Tosi raskasta ja turhauttavaa. Käytän sen ajan mieluummin urheillessa ja harrastuksissa. Eiköhän se oikea löydy sit sieltä.
Nämähän nimenomaan eivät ole perustamassa mitään perhettä. Tapailin yli sadan kilsan päästä miestä, jolla paljastui olevan muijia vähän joka kaupungissa, vaikka mukamas etsi vakavaa suhdetta. Selitti käyvänsä "töiden takia" milloin missäkin.
Minusta olisi mahtavaa löytää tuollainen, joka on niin tosissaan että on vaikka valmis muuttamaan takiani. Olisin itsekin valmis muuttamaan vaikka heti jos rakkaus löytyisi ja se sitä vaatisi.
Iltasin noilla sivustoilla on kaikista aktiivisinta. Tilastollisesti miesvoittoiset sivustot. Profiilien ja viestien selailuun kannattaa käyttää aikaa. Siirrä roskiin epämääräisiltä vaikuttavat. Katso alta löytyvät videoklipit läpi. Videoiden jälkeen pystyt helpommin luomaan oikeanlaisia miehiä houkuttavan ilmoituksen. Googlaa joka kerta käyttäjän antama oikea nimi sekä kuvat. Tapaa lähimpänä omalta tuntuva deitti.
Sivut:
https://www.singlefarmersdating.com/
https://westernmatch.com/m/index
https://www.farmersonly.com/#step/1
https://www.farmersdatingapp.com/
Mentaalisesti tuo matka on paljon pidempi.Sivistyksestä popedaländiin....
No muuta lähemmäs tai käytä päivittäin itse se aika tien päällä. Siis jos haluat suhteen. Uskon toisen suostuvan. Ei se kulkeminen ihan ilmaistakaan ole. Hetken aikaa kuljettuasi alat kuitenkin vinkumaan, että sen toisenkin pitäisi osallistua matkoihin, vaikka selvästi on antanut ymmärtää välimatkan olevan turhan pitkä hänelle.
Jos olisin asettanut ehdoksi max 50 km etäisyyden, en olisi vuoden 1993 jälkeen ollut yhdessäkään parisuhteessa. Nykyinen puoliso löytyi vähän yli 50 km päästä eikä ollut mikään ongelma viettää seurusteluaikana viikonloppuja ja lomia yhdessä ja tavata joskus viikollakin (nykyisin asumme siis yhdessä). Edellinen kumppani asui 90 km päässä ja sama juttu, viiden vuoden seurustelu ei loppunut etäisyyteen vaan muihin asioihin. Häntä ennen oli puolentoista vuoden suhde ruotsalaiseen mieheen eikä silloinkaan etäisyys ollut ongema.
Vierailija kirjoitti:
Minun matchini ajoi Rovaniemeltä Ouluun säännöllisesti ja kannatti <3
Vierailija kirjoitti:
Miten välimatka liittyy siihen, että toisesta tulee riippakivi ja haluaa heti perustaa perheen? Onko mielestäsi oikean kumppanin löytyminen mahdollista vain n. 20 kilometrin sisältä siitä, missä itse asut ja sellaisista ei mitenkään voisi paljastua samanlaisia piirteitä? :D
Nykyään, jos sähköiset palvelut on paikka deitin etsimiselle, niin itse kyllä laitan haun vähän laajemmalta alueelta nimenomaan siksi, että hyviä tyyppejä voi löytyä jostain muualtakin kuin naapurista. Perheen perustamisesta ei onneksi ole enää pelkoa, kun ikää on 40+ ja etsin ainoastaan miehiä joilla on omiakin lapsia niin, että perhe-elämän realiteetit on selvillä. :) Usein osataan muutenkin ottaa asioita vähän toisenkin puolesta huomioon kuin itselleen eläneenä.
Näillä kriteereillä kun etsii +-10 vuoden ikähaitarilla seuraa, niin mielenkiintoisia ihmisiä on löytynyt kauempaakin ja oma kumppani lopulta reilu 200km:n päästä. Eikä ole riippakivi vaan aivan kultainen ihminen. ;)
14 km on jo liian pitkä edestakaisin matka jonkun typeryksen takia.
Vierailija kirjoitti:
14 km on jo liian pitkä edestakaisin matka jonkun typeryksen takia.
Kuulostaa hyvältä lähtökohdalta ja asenteelta kumppanin etsimiseen...
Vierailija kirjoitti:
Niin ja mitä sitten? Saa sitä hakea niin läheltä kuin tahtoo. Hyvä jos myöntää heti.
Minä kuljin yhden tapailumiehen luona kai jotain yli 10v 70 km päässä, kunnes ei ollut autoa enää. Siihen loppuivat tapaamiset, periaatteessa ei erottu koskaan, kuivui vain kasaan. Miehellä oli auto käytössä mutta selvisipä ettei viitsinyt vaivaa nähdä.Viimeisinkin on kyllä semmoinen 20 km päässä. MInä kuljin, minä maksoin, mies ei viitsi. Kummallakaan ei ole omaa autoa, mutta hän saisi lainaan kyllä. Ja hänelle urheilijana ei varmaan tuon matkan pyöräilykään olisi ongelma. Paitsi että on. Se juoksee mieluummin metsässä 30 km kuin pyöräilee 20 minun luokseni.
No, elämä on...
Toimmoisiin miehiin ei kannata käyttää aikaa, eikä vaivaa.
Christiiina kirjoitti:
Eräs mies kertoi minulle, että kun hän ajoi treffeille 150km, tuli nainen treffeille humalassa keskellä kirkasta päivää.
Näitä treffien kauhutarinoita olis joskus mielenkiintoista kuulla lisääkin.
No jos haluaa jakaa arkea, niin on kyllä pitkä etäisyys. Etenkin jos tietää ettei kumpikaan aio muuttaa työn jne. takia toiselle paikkakunnalle.