Silmiesi väri?
Kuvaile tarkasti omien silmiesi väriä.
Aloitan: iiriksen ympärillä okrankeltaiset, sitten sammalenvihreät ja ulkoreunassa tummanvihreät.
Kommentit (17)
Siniset olleet aina ja vaalea tukka.
Niin ja MIES.
Kauttaaltaan tummansiniset.
Paikoitellen ihan pieniä ruskeita juovia iiriksen luona.
Grey eli vaalean/keski harmaat silmät. Oon niitä harmaita humiksia, no ei vaan. Jossain valossa voi näyttää siniseltä tai itkiessä. Hämärässä ja muuten joskus isot pupillit.
Sini-harmaa-vihreä. Riippuu valaistuksesta mikä väri dominoi.
En jaksa alkaa yksityiskohtaisesti tarinoimaan niin sanon, että metsänvihreät.
Harmaat silmät on kauneimmat! Etenkin vaaleanharmaat.
Vihertävänharmaat. Siis ne eivät ole kunnolla siniset, vihreät eivätkä harmaat, vaan epämääräisesti jotain siltä väliltä. Oikein läheltä jos katsoo, niin vaalean sinivihreät kellertävin täplin.
Mulla on aika samantapaset kuin alottajalla: kultainen rinki iiriksen ympärillä, sitten jonkinlaista harmaan ja sammaleenvihreän yhdistelmää ja aivan tummanvihreä reunus.
Minulla ja toisella tyttärelläni on sellaiset huskyn silmät, eli iiriksen vierestä lähes valkoiset ja siitä vaalean siniseksi tummenevat, minulla mukana on hieman myös harmaata.
Tummanruskeat, nyt vähän haalistuneet, kirkkaassa valossa näyttää ruosteisilta. Iiristä ympäröi tummempi rengas limbal ring (en tiedä mikä se on suomeksi), joka erottuu vain jos valo osuu suoraan silmiin.
Keskeltä ruskeat ja reunoilta tummanvihreät.
Harmaat joissa muutama pienenpieni ruskea pilkku parissa kohtaa
Lapseni sanoi leikkaukseen mennessään lääkittynä että äiti sun silmät on kuin koirankakkaa. Niin kai ne sitten on. Ruskeaa ja vihreää sotkua.