Tinder match pitää etäiayyttä Tampereelta Espooseen liian pitkänä
Kommentit (60)
Uusi taksikuski 90-luvun alussa ei tiennyt missä on hotelli Presidentti. Ilmeni, että hän oli kotoisin Keravalta. Onneksi minä oululaisena työmatkailijana tiesin 😌
Niin ja mitä sitten? Saa sitä hakea niin läheltä kuin tahtoo. Hyvä jos myöntää heti.
Minä kuljin yhden tapailumiehen luona kai jotain yli 10v 70 km päässä, kunnes ei ollut autoa enää. Siihen loppuivat tapaamiset, periaatteessa ei erottu koskaan, kuivui vain kasaan. Miehellä oli auto käytössä mutta selvisipä ettei viitsinyt vaivaa nähdä.
Viimeisinkin on kyllä semmoinen 20 km päässä. MInä kuljin, minä maksoin, mies ei viitsi. Kummallakaan ei ole omaa autoa, mutta hän saisi lainaan kyllä. Ja hänelle urheilijana ei varmaan tuon matkan pyöräilykään olisi ongelma. Paitsi että on. Se juoksee mieluummin metsässä 30 km kuin pyöräilee 20 minun luokseni.
No, elämä on...
Vierailija kirjoitti:
Niin ja mitä sitten? Saa sitä hakea niin läheltä kuin tahtoo. Hyvä jos myöntää heti.
Minä kuljin yhden tapailumiehen luona kai jotain yli 10v 70 km päässä, kunnes ei ollut autoa enää. Siihen loppuivat tapaamiset, periaatteessa ei erottu koskaan, kuivui vain kasaan. Miehellä oli auto käytössä mutta selvisipä ettei viitsinyt vaivaa nähdä.Viimeisinkin on kyllä semmoinen 20 km päässä. MInä kuljin, minä maksoin, mies ei viitsi. Kummallakaan ei ole omaa autoa, mutta hän saisi lainaan kyllä. Ja hänelle urheilijana ei varmaan tuon matkan pyöräilykään olisi ongelma. Paitsi että on. Se juoksee mieluummin metsässä 30 km kuin pyöräilee 20 minun luokseni.
No, elämä on...
Tämähän tosiaan mittaa sen kiinnostuksen asteen. Jos toista ei kiinnosta koskaan kulkea lyhyttäkään matkaa sen seurustelu kumppanin luo niin eipä kannata tällaista seurustelua jatkaa.
Sanoi vaan kohteliaisuuttaan. Tuon ajaa bemarilla tunnissa. Todellisuudessa syy on se, että PK-seutu on rumaa, ruuhkaista ja täynnä itsestään liikoja luulevia ihmisiä.
Minusta on kummallista valittaa toisen ihmisen pariutumiskriteereistä. Jos ei halua ajella tuota matkaa niin ei halua. Eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Uusi taksikuski 90-luvun alussa ei tiennyt missä on hotelli Presidentti. Ilmeni, että hän oli kotoisin Keravalta. Onneksi minä oululaisena työmatkailijana tiesin 😌
Miten tää liittyy aiheeseen?
Kuka hullu tuollaista ramppaamista jaksaa?
Varsinkin jonkun uuden tuttavuuden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä kuljin yhden tapailumiehen luona kai jotain yli 10v 70 km päässä, kunnes ei ollut autoa enää. Siihen loppuivat tapaamiset, periaatteessa ei erottu koskaan, kuivui vain kasaan. Miehellä oli auto käytössä mutta selvisipä ettei viitsinyt vaivaa nähdä.Viimeisinkin on kyllä semmoinen 20 km päässä. MInä kuljin, minä maksoin, mies ei viitsi. Kummallakaan ei ole omaa autoa, mutta hän saisi lainaan kyllä. Ja hänelle urheilijana ei varmaan tuon matkan pyöräilykään olisi ongelma. Paitsi että on. Se juoksee mieluummin metsässä 30 km kuin pyöräilee 20 minun luokseni.
No, elämä on...
Pistän paremmaksi: Välimatkaa 10km ja pääsi bussilla. Silti minä jouduin olemaan se joka matkusti miehen luo. Vuoden aikana mies kävi vain pariin otteeseen luonani, muuten minä kuljin. Ja mainittakoot että asuntoni oli isompi ja viihtyisämpi, joten ei siitäkään ollut kiinni.
En ajaisi edes joka viikko, mikään ei ole tylsempää kuin kuluttaa aikaa matkustamiseen jos ei nyt jokin lomareissu ole kyseessä. Autossa tulee istuttua ihan liian paljon.
Etköhän sä espoolaisena löydä lähempääkin treffiseuraa. Pk-seudulla/Uudellamaalla kuitenkin asuu joku reilu miljoona asukasta
Mieheni tuli seurusteluaikoina iltakylään 140 km päästä.
Onhan näitä jotka ovat valmiita matkustamaan vaikka kuinka pitkiä matkoja. Mä skippaan ne heti yli. En halua että saan jonkun riippakiven joka jo heti on perustamassa perhettä kun ei ole välimatka este ja jos mätsää niin voin vaikka vaihtaa asuinpaikkakuntaa 🤮 Siksi myös poistuin deittisivustoilta, vie turhaan aikaa ja en jaksa treffailla monia miehiä ja todeta heti alkuun että ei kemiat kohtaa yhtään. Tosi raskasta ja turhauttavaa. Käytän sen ajan mieluummin urheillessa ja harrastuksissa. Eiköhän se oikea löydy sit sieltä.
Etäisyydet on suhteellisia.
Nykyisessä työyhteisössäni pomoni ajaa työpaikalleen viikottain 330 km yhteen suuntaan. Kollegani 140 km.
Viereisen tiimin pomo laittaa paremmaksi: noin 500 km yhteen suuntaan viikottain.
Ajavat maanantaina aamuisin ja lähtevät perjantaina iltapäivällä takaisin. Korona-aika toi sen, että saattavat pitää perjantaisin eräpäivän ja ajavat jo torstaina.
Kaikilla puoliso kotipaikkakunnalla ja näin jatkunut jo vuosia
Ottaisin ilomielin vastaan 1,5h ajomatkan sen sijaan että tyttöystävä asuisi Espanjassa.
4h30min lentomatka ja vähintään 450€ pelkkiin lentoihin. Pakko ottaa loma töistä ja suunnitella näkemiset viikkoja etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahtelainen mies piti ongelmana kun mulla ei autoa (asun stadissa).
Olen ymmärtänyt että junat ja bussit kulkisivat myös Lahteen.Miksi kukaan haluaisi edes keskustella lahtelaisen kanssa?
Rumalla ei ole varaa nirsoilla.
Lahtelaiset, keravalaiset ja vantaalaiset voisi sulkea pois yleisestä tinderistä johonkin omaan alaryhmäänsä, Urpå-tinderiin.
😂 Nyt on muuten oikeesti loistava idea
Vierailija kirjoitti:
Miksi se sitten on pistänyt noin laajan alueen hakuun? Olisi laittanut 20km.
Samasta syystä kuin naisilla unohtuu 20kg painosta ilmoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se sitten on pistänyt noin laajan alueen hakuun? Olisi laittanut 20km.
Samasta syystä kuin naisilla unohtuu 20kg painosta ilmoittaa.
Ou nou kukaan ei uskoisi että painaisin 35kg 😂
Vierailija kirjoitti:
No, elämä on...
Ja edelleen muistelet heitä lämmöllä ja ajattelet että se oli tosi rakkautta.
En tarkoituksella etsisi seuraa noin pitkän välimatkan päästä. Kun olin Tinderissä, välimatka-asetus oli 15 km (asun isossa kaupungissa). En voisi kuvitellakaan olevani kaukosuhteessa, enkä halua enää muuttaa yhteen kenenkään kanssa. Parisuhteen edellytys olisi siis samalla paikkakunnalla asuminen.
Mikä tässä oli pointtina? Et sä mitään löydä kuitenkaan. Ikuinen Tinderissä roikkuja.