Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arvio: Eniten Aaltolan ehdokkuus vie ääniä Halla-Aholta

Vierailija
04.08.2023 |

Se näkyy tällä hetkellä myös Aihe vapaalla kovana raivoamisena.

Kommentit (447)

Vierailija
41/447 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin lyhyt muisti minulla ei ole, että voisin antaa ääneni Halla-Aholle. Ei niitä vanhoja kirjoituksia voi pois pyyhkiä millään. 

Mitä kirjoituksia ja missä?

Vierailija
42/447 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain tyhmät äänestävät Hallaahoa, jolla huono ulosanti, yhden asian mies (maahanmuutto) ei kaunis katseltava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/447 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaltola EI älyllä loista, se vain on näin ja nähty.

Vierailija
44/447 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsis. Mä juurikin aion äänestää Halla-ahoa. Äly on pressan tärkein ominaisuus. Sitä ei Aaltolalla ole.

Ristiriitaista. Äly tärkein ominaisuus mutta et äänestä älykkäintä ehdokasta?

Pitipä Halla-ahosta tai ei, niin toistaiseksi se on ehdokkaista älykkäin. Voisin myös äänestää vähemmän älykästä jos se oli muuten muodollisesti hyvin sopiva. Sellaistakaan ei ole vielä kisaan ilmoittautunut.

Tämä halla-ahon älykkyys on kyllä erikoinen myytti. Kertoo enemmän ihailijoidensa älykkyydestä.

Tarkennan, että en ole Halla-ahon ihailija missään tapauksessa. Yritän vain äänestää parasta ehdokasta presidentiksi. Ei ole vielä mitään mun suuria suosikkeja tyrkyllä.

Vierailija
45/447 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ovatkin eniten samoilla linjoilla. Aaltola ei todellakaan ole mikään koko kansan ehdokas.

Luin juuri lehtijutun, jonka mukaan Aaltola kerää ääniä kaikilta puolueilta. En usko tähän. Miksi ihmeessä vasemmisto/ vihreät äänestäisivät tyyppiä, joka oli Bushin tukija jopa vaalityössä?

Aaltolan arvomaailma on vanhoilliskonservatiivinen, mitä tulee hänen puheisiinsa mm. uskonnosta.

Ja vasemmistolla/vihreillä on myös oma suosikkinsa Pekka Haavisto.

Voi olla että lopulta Halla-Ahonkin äänestäjäkunnalle Aaltolan ylimielisyys on liikaa:

En ole minkään puolueen kasvatti tai ajanut minkään poliittisen heimon etua. Ajan Suomen etua, ja se erottaa minut muista ehdokkaista, Aaltola sanoi.

Samalla hän tuli todistaneeksi, ettei poliittisesta kokemuksesta olisi välttämättä ollut haittaa. Aaltola nosti lausunnoillaan itsensä muiden presidenttiehdokkaiden yläpuolelle tavalla, joka näyttäytyy ulospäin poikkeuksellisen ylimieliseltä. Tilannetta ei helpota myöskään se, että Aaltola on aiemmin sanonut lähtevänsä ehdolle vain silloin, mikäli hänen kilpakumppaninsa edustavat suomettuneisuuden häntää."

http://www.msn.com/fi-fi/uutiset/other/mika-aaltola-mokasi-heti-kättely…

Muutko eivät muka hänen mielestään aja Suomen etua? Oikeasti aikamoisen loukkaava väite.

Ja Aaltolanko mielestä ulkoministerimme, joka vei Suomen NATOO:n (Haavisto) tai muut ehdokkaat ovat muka suomettuneita?

Vierailija
46/447 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen ikävä kyllä, että Aaltolan ehdokkuus voi viedä ääniä Haavistolta. Tuntuvat tällä hetkellä ainoilta mahdollisilta. Halla-Aho ei ääntäni voi saada missään tilanteessa

Äänestämme presidentistä, emme omista sosiaalisista pisteistämme.

Vierailija
47/447 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin teoriassa äänestää Halla-ahoa, mutta sellaista mielenterveysongelmaa ei ole olemassakaan, että päätyisin äänestämään Aaltolaa.

Vierailija
48/447 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää unohtako Pekka Haaviston carunahommia + I s i s naisten hakua.

Kepun selkärangattomuus pelasti rikostuomiolta ja säilytti ministeripestin.

Vierailija
49/447 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraava presidentti on joka tapauksessa Pekka Haavisto. Toiseksi, kolmanneksi, jne tulevien äänimäärillä ei ole mitään merkitystä.

Pep pupekka saa yksinkertaisten w okepestyjen äänet, ei muita.

Olen nainen, en woke, kannatan Haavistoa. En ole edes vihreä, mutta häntä voin äänestää.

Vierailija
50/447 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen ikävä kyllä, että Aaltolan ehdokkuus voi viedä ääniä Haavistolta. Tuntuvat tällä hetkellä ainoilta mahdollisilta. Halla-Aho ei ääntäni voi saada missään tilanteessa

Äänestämme presidentistä, emme omista sosiaalisista pisteistämme.

Juuri näin. Taito ratkaisee, ei se mitä joku hänestä sattuu tykkäämään

Vierailija
51/447 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraava presidentti on joka tapauksessa Pekka Haavisto. Toiseksi, kolmanneksi, jne tulevien äänimäärillä ei ole mitään merkitystä.

Ei helvetissä ole! Pahin mainehaitta Suomelle jos isishaavisto olisi pressa. Minkä kuvan se antaisikaan Suomesta maailmalle. Miettikää nyt edes vähän!

B rapun ja sateenkaari väen äänet se saa, ei normaalien fiksujen.

Vierailija
52/447 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetissä ole! Pahin mainehaitta Suomelle jos isishaavisto olisi pressa. Minkä kuvan se antaisikaan Suomesta maailmalle. Miettikää nyt edes vähän!

Mikä mainehaitta on mies jonka nimmari on Natoon liittymisasiakirjassa?

Vierailija
53/447 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, en woke, kannatan Haavistoa. En ole edes vihreä, mutta häntä voin äänestää.

Sori mutta minun on pakko kysyä että MIKSI haluat äänestää Haavistoa?

Vierailija
54/447 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin lyhyt muisti minulla ei ole, että voisin antaa ääneni Halla-Aholle. Ei niitä vanhoja kirjoituksia voi pois pyyhkiä millään. 

Mitä kirjoituksia ja missä?

Jos et tiedä, niin en ala sinua valistamaan sen tarkemmin, mutta hänen kirjoituksiensa perusteella voidaan sanoa, että hän on rasisti. Ja vaikka nyt yrittää muuta selittää, niin ei mene läpi

Vierailija
55/447 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisellä kierroksella on valintani selviö. Jussi.

Jos ja kun ovat toisella kierroksella vastakkain, on valintani selviö. Jussi.

Siis yksi mikä on sata prosenttisen selvää on se, että Jussi Halla-aho ei pääse toiselle kierrokselle presidentinvaaleissa.

Vierailija
56/447 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emma K. kirjoitti:

Aaltolasta ei tule presidenttiä. Pekka Haavisto seuraava Suomen presidentti

Olen yllättynyt jos se olisi joku muu. Huonoista vaihtoehdoista pitää valita se vähiten huono.

Haavisto on näistä ilmottautuneista ehdokkaista eniten huono.

Sehän romahduttaa maanpuolustustahdonki nollalukemiin, en mä ainakaan reserviläisenä ala Haaviston Suomea puolustamaan.

Ei hätää, kaltaisiasi maanpettureita ei riviin kaivata.

T. Oikeistolainen

Meitä on joku 80% suomen reserviläisistä niin voit suoraan laskea et SA:n toimintakyky laskee 20%:iin nykyisestä.

Kyseisessä tapauksessa Herran käsi ei välttämättä olisi suosiollinen ylipäällikköä kohtaan.

Mikäli Haavisto olisi ylipäällikkönä, hän ei yksinkertaisesti ole myöskään luotettava.

Vierailija
57/447 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavisto ja Kokoomuksen ehdokas ovat toisella kierroksella. Näillä muilla ei ole mitään jakoa. Mutta saamme hyvää viihdettä. Kokoomuksen ehdokasta emme vielä tiedä, mutta siellä on vaan kovia nimiä tarjolla.

Vierailija
58/447 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pekka ei voisi tehdä valtiovierailuja yli puoleen maailman maista. Arabimaissa ja islamilaisessa maailmassa hän homona saisi kuolemantuomion välittömästi muslimaassa.

On käynyt useasti jo muslimimaissa eikä ole kivitetty.

Vierailija
59/447 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emma K. kirjoitti:

Aaltolasta ei tule presidenttiä. Pekka Haavisto seuraava Suomen presidentti

Olen yllättynyt jos se olisi joku muu. Huonoista vaihtoehdoista pitää valita se vähiten huono.

Haavisto on näistä ilmottautuneista ehdokkaista eniten huono.

Sehän romahduttaa maanpuolustustahdonki nollalukemiin, en mä ainakaan reserviläisenä ala Haaviston Suomea puolustamaan.

Ei hätää, kaltaisiasi maanpettureita ei riviin kaivata.

T. Oikeistolainen

Meitä on joku 80% suomen reserviläisistä niin voit suoraan laskea et SA:n toimintakyky laskee 20%:iin nykyisestä.

Kyseisessä tapauksessa Herran käsi ei välttämättä olisi suosiollinen ylipäällikköä kohtaan.

Mikäli Haavisto olisi ylipäällikkönä, hän ei yksinkertaisesti ole myöskään luotettava.

Ainakin luotettavampi kuin Halla-aho! Sehän on sivari.

Vierailija
60/447 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä edelleen ennusteken, että toisella kierroksella ovat vastakkain Haavisto ja Rehn.

Ja Rehn voittaa.

Tsemppiä molemmille vaaleihin!