Mies väittää että pyttipannun kanssa pitäisi olla aina kananmutta jotta saa proteiinia!
Ei todellakaan tarvitse, laskin että annoksessa on muutenkin joku 22g proteiinia!
Kommentit (91)
Aika iso annos täytyy siinä tapauksessa olla.
Pyttipannusta pitää jättää peruna pois ja korvata se lihalla.
Missä pyttärissä on noin paljon proteiinia per annos? oolannin pyttärissä esim on 11g/250g annos, RI% on 22. eli se 11g mikä annoksessa on, kattaa 22% päivän proteiinin tarpeesta. hyvillä mielin voi heittää vaikka neljä kananmunaa tuohon 500g määrään jos sen jakaa kahdelle, ja silloinkin tulee vasta vähän päältä 40% proteiinin päiväsaantisuosituksesta.
Vierailija kirjoitti:
1kg pyttipannua on minulle yksi ateria
195cm 90kg mies
ja ton päätit tänne ilmoittaa... ei hyvää päivää !!!
Vierailija kirjoitti:
Missä pyttärissä on noin paljon proteiinia per annos? oolannin pyttärissä esim on 11g/250g annos, RI% on 22. eli se 11g mikä annoksessa on, kattaa 22% päivän proteiinin tarpeesta. hyvillä mielin voi heittää vaikka neljä kananmunaa tuohon 500g määrään jos sen jakaa kahdelle, ja silloinkin tulee vasta vähän päältä 40% proteiinin päiväsaantisuosituksesta.
Varmaan ihan kotona tehdyssä? Mä en ymmärrä ravintoarvoista mitään mutta kuvittelisin... ja meillä kun harvakseltaan laitetaan niin mies kyllä itse paistaa omaan annokseensa sen munan, mä en sitä halua.
Eikö enää tehdä itse edes pyttipannua. No,taisi olla ohi jutun... Ja kyllä, paistan pyttäriin kananmunat,molemmilta puolilta.
Mies tekee sen pyttipannun. Oletko sinä joku kotipiika?
Päivän annoksen D-vitamiinia saat syömällä 3,3 kg salaatinkastike, thousand island, kevyt, felix, rypsiöljypohjainen, rasvaa 15 %.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
195cm 90kg mies
Paskapuhetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
195cm 90kg mies
Paskapuhetta.
Se on minun 180-senttiselle 80-kiloisellekin miehelle yksi ateria, eiköhän vähän isompikin sen syö helposti.
Hän voi laittaa itselleen sitten munia siihen. Ja muille ei! Pyttipannussa osalla on jo lihaa ja perunaa.
Vierailija kirjoitti:
Kananmutta🤭
Kas kun ei kanan muttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
195cm 90kg mies
Paskapuhetta.
Se on minun 180-senttiselle 80-kiloisellekin miehelle yksi ateria, eiköhän vähän isompikin sen syö helposti.
Paskapuhetta.
Vierailija kirjoitti:
Kananmunat nostaa kolesterolia.
Toisilla enemmän, useimmilla vähemmän, riippuu geeneistä.
yleensä 4-5 viikossa on ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
195cm 90kg mies
Paskapuhetta.
Kukaan, Ei kukaan tarvitse aterialla 1700 kcal. Mutta jos haluat ukostasi talipallon, niin siinä tapauksessa.
Mies osannee paistaa itselleen kananmunan, jos pitää asiaa tärkeänä. Itsekin tykkään, se kuuluu asiaan, kuten puolukkahillo maksalaatikon kanssa.