Arvio: Eniten Aaltolan ehdokkuus vie ääniä Halla-Aholta
Se näkyy tällä hetkellä myös Aihe vapaalla kovana raivoamisena.
Kommentit (447)
Käsittääkseni Aaltola on ehdokkaana ihmismassalle jotka ei enää halua äänestää Haavistoa mutta joka ei vielä kehtaa äänestää Halla-ahoa.
Vierailija kirjoitti:
Höpsis. Mä juurikin aion äänestää Halla-ahoa. Äly on pressan tärkein ominaisuus. Sitä ei Aaltolalla ole.
Ristiriitaista. Äly tärkein ominaisuus mutta et äänestä älykkäintä ehdokasta?
Vierailija kirjoitti:
Seuraava presidentti on joka tapauksessa Pekka Haavisto. Toiseksi, kolmanneksi, jne tulevien äänimäärillä ei ole mitään merkitystä.
Tämä. Ihan sama kuka vie ääniä keneltäkin. Lopputulosta se ei muuta millään tavalla.
Se vanhempi äänestävä sukupolvi ei edes tiedä kuka on joku Mika. Paavokin on kovempaa valuuttaa.
Aaltolasta ei tule presidenttiä. Pekka Haavisto seuraava Suomen presidentti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraava presidentti on joka tapauksessa Pekka Haavisto. Toiseksi, kolmanneksi, jne tulevien äänimäärillä ei ole mitään merkitystä.
Tämä. Ihan sama kuka vie ääniä keneltäkin. Lopputulosta se ei muuta millään tavalla.
Se vanhempi äänestävä sukupolvi ei edes tiedä kuka on joku Mika. Paavokin on kovempaa valuuttaa.
Sepä se. Pekkaa äänestä sukupolvi ei pyöri aihe vapaalla.
Olen itse oikealla mutta toisella kierroksella voi jäädä äänestämättä jos vastakkain on Halla-aho ja Haavisto, koska kumpikaan ei ole ääneni arvoinen.
Totta. Lopulta on kuitenkin vain kaksi vastakkain (tuskin Haavisto saa heti yli 50% äänistä) ja Haaviston munari ja kurja työkaveriei ainakaan ole yhdenkään viisaan ihmisen valinta.
Vaikeaa arvioida, kuinka paljon Haaviston ja Aaltolan äänestäjissä on samoja. Liberaali maailmankuva ja kv-myönteisyys voisivat tuoda ääniä kummalle vaan.
Puolittuuko potti vai viekö jompikumpi pelin?
En edes muista, onko muita mitenkään esim. punavihreille sopivia ehdokkaita. Haavisto olisi loogisempi, mutta Aaltolan porvarius voi häivyttyä olemuksen taakse.
Pekka ei voisi tehdä valtiovierailuja yli puoleen maailman maista. Arabimaissa ja islamilaisessa maailmassa hän homona saisi kuolemantuomion välittömästi muslimaassa.
Emma K. kirjoitti:
Olen yllättynyt jos se olisi joku muu. Huonoista vaihtoehdoista pitää valita se vähiten huono.
Ennemminki Haavistolta. JH-A ja MA on iha eri sabluunasta.
En koe mitenkään näiden kahden olevan samojen äänestäjien harkinnassa. Itse en IKINÄ enkä missään tilanteessa antaisi ääntäni Halla-Aholle. Jos jostain syystä niin pääsisi käymään, että Halla-Aho on toisella kierroksella, niin annan ääneni ihan kenelle tahansa muulle kunhan Halla-Ahosta ei tule Suomen presidenttiä. En kehtasi myöntää olevani Suomalainen enää sen jälkeen jos Halla-Ahosta tulisi meidän presidentti.
Aaltolan mielipiteitä en tunne vielä riittävästi, että osaisin sanoa juuta tai jaata
Haavisto on seuraava pressa, vaikka en häntä aio äänestää. Mutta näin se demokratiassa menee.
Vierailija kirjoitti:
Höpsis. Mä juurikin aion äänestää Halla-ahoa. Äly on pressan tärkein ominaisuus. Sitä ei Aaltolalla ole.
Halla-aho on viimeaikoina kunnostautunut näpäyttäjänä, sellaisen psessanko sinä haluat? Kovin negatiivinen tapa.
Vierailija kirjoitti:
Emma K. kirjoitti:
Olen yllättynyt jos se olisi joku muu. Huonoista vaihtoehdoista pitää valita se vähiten huono.
Haavisto on näistä ilmottautuneista ehdokkaista eniten huono.
Sehän romahduttaa maanpuolustustahdonki nollalukemiin, en mä ainakaan reserviläisenä ala Haaviston Suomea puolustamaan.
Emma K. kirjoitti:
Toivottavasti ei, olisi yksi kaikkien aikojen huonoimmista presidenteistä. Toki nyt ehdolla huonompiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ristiriitaista. Äly tärkein ominaisuus mutta et äänestä älykkäintä ehdokasta?
Pitipä Halla-ahosta tai ei, niin toistaiseksi se on ehdokkaista älykkäin. Voisin myös äänestää vähemmän älykästä jos se oli muuten muodollisesti hyvin sopiva. Sellaistakaan ei ole vielä kisaan ilmoittautunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emma K. kirjoitti:
Haavisto on näistä ilmottautuneista ehdokkaista eniten huono.
Sehän romahduttaa maanpuolustustahdonki nollalukemiin, en mä ainakaan reserviläisenä ala Haaviston Suomea puolustamaan.
Ei hätää, kaltaisiasi maanpettureita ei riviin kaivata.
T. Oikeistolainen
Älkää unohtako Pekka Haaviston carunahommia + I s i s naisten hakua.
Eivät ole toisella kierroksella vastakkain. Kumpikaan.