Arvio: Eniten Aaltolan ehdokkuus vie ääniä Halla-Aholta
Se näkyy tällä hetkellä myös Aihe vapaalla kovana raivoamisena.
Kommentit (447)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsis. Mä juurikin aion äänestää Halla-ahoa. Äly on pressan tärkein ominaisuus. Sitä ei Aaltolalla ole.
Ristiriitaista. Äly tärkein ominaisuus mutta et äänestä älykkäintä ehdokasta?
Pitipä Halla-ahosta tai ei, niin toistaiseksi se on ehdokkaista älykkäin. Voisin myös äänestää vähemmän älykästä jos se oli muuten muodollisesti hyvin sopiva. Sellaistakaan ei ole vielä kisaan ilmoittautunut.
Tämä halla-ahon älykkyys on kyllä erikoinen myytti. Kertoo enemmän ihailijoidensa älykkyydestä.
Pekan seksuaalinen suuntautuminen ei ole olennaista, mutta kaikki muu touhu sitten on arveluttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Älkää unohtako Pekka Haaviston carunahommia + I s i s naisten hakua.
Ja muistakaa äänestää Pekka Haavistoa!
Vierailija kirjoitti:
Emma K. kirjoitti:
Aaltolasta ei tule presidenttiä. Pekka Haavisto seuraava Suomen presidentti
Olen yllättynyt jos se olisi joku muu. Huonoista vaihtoehdoista pitää valita se vähiten huono.
Tähän mekin ollaan työpaikan kahvipöydässä päädytty. Kuka muu muka kuin Pekka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emma K. kirjoitti:
Olen yllättynyt jos se olisi joku muu. Huonoista vaihtoehdoista pitää valita se vähiten huono.
Haavisto on näistä ilmottautuneista ehdokkaista eniten huono.
Sehän romahduttaa maanpuolustustahdonki nollalukemiin, en mä ainakaan reserviläisenä ala Haaviston Suomea puolustamaan.
Ei hätää, kaltaisiasi maanpettureita ei riviin kaivata.
T. Oikeistolainen
Meitä on joku 80% suomen reserviläisistä niin voit suoraan laskea et SA:n toimintakyky laskee 20%:iin nykyisestä.
Vierailija kirjoitti:
Emma K. kirjoitti:
Kontradiktio. Haluat presidentiksi vähiten huonon, mutta ilmoitat samalla haluavasi huonoimman eli Haaviston.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ääni meidän Pekalle!
Vierailija kirjoitti:
Emma K. kirjoitti:
Homoseksuaalinen presidentti olisi suurtakin suurempi onnettomuus Suomelle.
Halla-Aho seuraa hyvää vauhtia perässä.
Olisi jo korkea aika saada Suomeen ensimmäinen homoseksuaali presidentti. Pekka kun nimetään presidentiksi niin keitän hyvät presidenttikahvit ja kermakakkua ja suolaista. Se on ilon päivä minulle ja koko Suomen kansalle.
Niin lyhyt muisti minulla ei ole, että voisin antaa ääneni Halla-Aholle. Ei niitä vanhoja kirjoituksia voi pois pyyhkiä millään.
Vierailija kirjoitti:
En koe mitenkään näiden kahden olevan samojen äänestäjien harkinnassa. Itse en IKINÄ enkä missään tilanteessa antaisi ääntäni Halla-Aholle. Jos jostain syystä niin pääsisi käymään, että Halla-Aho on toisella kierroksella, niin annan ääneni ihan kenelle tahansa muulle kunhan Halla-Ahosta ei tule Suomen presidenttiä. En kehtasi myöntää olevani Suomalainen enää sen jälkeen jos Halla-Ahosta tulisi meidän presidentti.
Aaltolan mielipiteitä en tunne vielä riittävästi, että osaisin sanoa juuta tai jaata
Hämmentävästi aikaisemmassa ketjussa persut laumana syyttivät mediaa Aaltosen maalittamisesta. Muutakin sen suuntaista oli josta sai kuvan että on heille mieluisa ehdokas. Toisille sitten taas ei. Eli mielenkiintoisesti jakaa mielipiteitä siellä.
Tietysti jokainen ääni pois halla-aholta on hyvä juttu. Kuka tahansa on parempi vaihtoehto Suomelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emma K. kirjoitti:
Sehän romahduttaa maanpuolustustahdonki nollalukemiin, en mä ainakaan reserviläisenä ala Haaviston Suomea puolustamaan.
T. Oikeistolainen
Onneton yritys punaviherkhmeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ääni meidän Pekalle!
Ääneni annan Pekka Haavistolle. Nro 1 on Pekka!
Vaikea uskoa, kun eroavat kuin yö ja päivä toisistaan.
Caruna kirjoitti:
Pekan seksuaalinen suuntautuminen ei ole olennaista, mutta kaikki muu touhu sitten on arveluttavaa.
Caruna on jo unohtunut. Se onnistui nostamaan siirtohintojaan kahdesti jo tänä vuonna ilman minkäänlaista kohua. Kiitos persujen, jotka ovat onnistuneet pitämään omaa agendaansa yllä paremmin kuin mikään muu puolue. Jussi voi olla jopa vahvoilla.
Vierailija kirjoitti:
Ennen kiovaan hyökkäämistä ajoi vimmalla koko euroopan löperöintä viisumipolitiikkaa vasten EU:n linjaa. Sitten nämä afganistanin poikalennot, ISIS-vaimot ym
Luulen ikävä kyllä, että Aaltolan ehdokkuus voi viedä ääniä Haavistolta. Tuntuvat tällä hetkellä ainoilta mahdollisilta. Halla-Aho ei ääntäni voi saada missään tilanteessa
Hyvä presidentti yhdistää, eikä jaa kansaa. Niin kuin Niinistö. Halla-Aho ei todellakaan ole tällainen.
Vierailija kirjoitti:
En koe mitenkään näiden kahden olevan samojen äänestäjien harkinnassa. Itse en IKINÄ enkä missään tilanteessa antaisi ääntäni Halla-Aholle. Jos jostain syystä niin pääsisi käymään, että Halla-Aho on toisella kierroksella, niin annan ääneni ihan kenelle tahansa muulle kunhan Halla-Ahosta ei tule Suomen presidenttiä. En kehtasi myöntää olevani Suomalainen enää sen jälkeen jos Halla-Ahosta tulisi meidän presidentti.
Aaltolan mielipiteitä en tunne vielä riittävästi, että osaisin sanoa juuta tai jaata
Ajattelen aika samalla tavoin kuin sinä. Paitsi en missään tapauksessa äänestä Haavistoa.
Sitten olisi kyllä vaikeaa jos vastassa olisi Haavisto ja Väyrynen, tai Haavisto ja Lipponen. Kai se olisi sitten laitettava Aku Ankka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emma K. kirjoitti:
T. Oikeistolainen
Meitä on joku 80% suomen reserviläisistä niin voit suoraan laskea et SA:n toimintakyky laskee 20%:iin nykyisestä.
Sellaiset voimafantasiat sieltä näin perjantai-iltapäivään.
Muslimimaissa oha-allaH voisi olla kovaa valuuttaa. Nehän lukee oikealta vasemmalle.