Mies ei selkeästi ole tarpeeksi kiinnostunut minusta. Silti roikun suhteessa. Voiko joku kertoa mikä minua vaivaa ja miten päästä siitä eroo...
Olen tapaillut miestä jo vuoden ja olen aivan ihastunut. Nähdään n. 1x/vko. Minä olen aina aloitteellinen yhteydenpidossa ja tapaamisten sopimisessa. Mies kyllä aina haluaa nähdä kun kysyn tai ehdottaa itsekkin tapaamista JOS minä olen ensin sanonut että ilmoittele kun/jos haluat nähdä. En ole vielä uskaltanut katsoa mitä tapahtuu jos lopetan yhteydenpidon.
Tuntuu, että pitää jatkuvasti vähän käsivarrenmitan päässä eikä päästä kunnolla lähelle.
Tuntuu että tuo välttelevä käytös on kuin bensaa liekkeihin ja sitten välillä kun saan miehen puolelta jonkin pienenkin vähän syvemmän yhteyden ja läheisyyden niin se on kuin palkinto kaikesta kituuttamisesta.
Kommentit (292)
Mitä elämän hukkaan heittämistä roikkua jossain joka ei ole itsestä kiinnostunut. Miehellä voi olla myös jotain vakavia tunnepuolen ongelmia eikä yksinkertaisesti kykene rakastamaan ja läheiseen parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on syntynyt traumaside ja saat dopamiiniryöpyn aina, kun mies huomaa sinut. Googlaa ja tutustu aiheeseen. Enkuksi trauma bonding.
Epäterve suhde, etkä ole miehelle tärkeä. Heivaa se menemään. Syö sinun itsetuntosi ja kehosi kemiallisen tasapainon.
Aivan! Tuo on oikeasti ihan fyysinen addiktio joka koukuttaa samalla tavalla kuin huumeet.
Kannattaa hommata jotain muuta tosi intensiivista harrastusta hetkeksi, jotain joka jopa hiukan pelottaa. Vaikka lentotunteja. Se adrenaliinipiikki katkaisee kierteen hetkeksi ja on helpompi laittaa homma poikki. Tein aikoinaan itse noin ja kun harrastaa jotain jossa mokailun seuraus voi olla kuolema niin turhat ihastumiset haihtuu nopeasti nupista. On vakavampaa ajateltavaa.
Mies on komea joten roikut siinä koska pelkäät että tavis mies olisi kunnollinen ja haluaisi normaalin parisuhteen.
Olet läheisriippuvainen. tyydyt huonoon suhteeseen.Koska pelkäät jäät yksin! Miehelle olet hätä vara kun ei muita listassa.Missä itse kunnioituksesi on?Samaa muten tekee naiset miehille.Joten turha vain yhtä sukupuolta täällä haukua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on syntynyt traumaside ja saat dopamiiniryöpyn aina, kun mies huomaa sinut. Googlaa ja tutustu aiheeseen. Enkuksi trauma bonding.
Epäterve suhde, etkä ole miehelle tärkeä. Heivaa se menemään. Syö sinun itsetuntosi ja kehosi kemiallisen tasapainon.
Aivan! Tuo on oikeasti ihan fyysinen addiktio joka koukuttaa samalla tavalla kuin huumeet.
Kannattaa hommata jotain muuta tosi intensiivista harrastusta hetkeksi, jotain joka jopa hiukan pelottaa. Vaikka lentotunteja. Se adrenaliinipiikki katkaisee kierteen hetkeksi ja on helpompi laittaa homma poikki. Tein aikoinaan itse noin ja kun harrastaa jotain jossa mokailun seuraus voi olla kuolema niin turhat ihastumiset haihtuu nopeasti nupista. On vakavampaa ajateltavaa.
Tämä on varmaan ihan totta. Välillä jos on omassa elämässä jotain kiirettä tai muuta oikein kiinnostavaa niin tuntuu, että tulen vähän järkiini.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mies voi vaan pelätä että häneen sattuu, joten pitää sinut (alitajuisesti) riittävän loitolla.
Tämä nyt on maailman suurinta hömppää.
Kiltti mies kirjoitti:
Mies on komea joten roikut siinä koska pelkäät että tavis mies olisi kunnollinen ja haluaisi normaalin parisuhteen.
Voi olla tavallaan tottakin koska tasaisesta ja tuiki tavallisesta kumppanista ei saa samanlaisia arvaamattomia tunnehumahduksia. Tuttu ja turvallinen ei kohauta. Jos suhde ei ole vuoristorataa niin se ei tunnu miltaan. Tuo ei tietysti ole terve suhdemalli.
Teepä nyt se koe ettet ota yhteyttä vaikka pariin vkoon. Saat selvyyden onko mies kinnostunut vai ei. Sillä välin etsit toista miestä vaikka netistä. LÖydät toivottavasti paremman!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LP
Vierailija kirjoitti:
Tämä on varmaan ihan totta. Välillä jos on omassa elämässä jotain kiirettä tai muuta oikein kiinnostavaa niin tuntuu, että tulen vähän järkiini.
Ap
Juuri niin koska saat silloin aksonia ihan muualta kuin ihmissuhteesta. Etsit nyt elamaasi jannitysta miehen arvaamattomuuden kautta. Kokeile hommata dopamiinia ihan jostain muualta niin tuollaiset turhanaikaiset suhteet lakkaa pian kiinnostamasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan tosissani miettinyt, että olisinko niin ihastunut mieheen jos hän olisikin aivan rakastunut minuun.
Yhdessä ollessa on aina mukavaa eikä suhde perustu pelkkään seksiin. Silti tuntuu, että miehelle on aika sama olenko olemassa vai en.
ApJos sinusta tuntuu, että miehelle on sama oletko olemassa vai et niin miehelle on se ja sama, oletko olemassa vai et. Vaistot tietävät ja kertovat totuuden.
Terveitsetuntoisella ihmisellä ehkä, tosin epäilen sitäkin. Useimmilla ne tunteet mitä pitää vaistoina, heijastelevat lähinnä omia pelkoja ja toiveita. Esimerkiksi itselläni kaikille läheisilleni omista vanhemmistani alkaen olemassaoloni olisi se ja sama jos sokeasti uskoisin joka hetki omia tuntemuksiani.
Jos sinulla on tilaisuus, lähde matkalle.
Muutamaksi päiväksi tai viikoksi.
Älä kerro miehelle mitään reissusta, ainakaan etukäteen.
Äläkä soita tai vastaa puheluihin.
Josko ikävä tai mustankipeys herättäisi tuon miehen.
Jos ei tule mitään reagointia, unohda tämä mies.
Ei ole sinulle tarkoitettu.
Oikea mies tulee vastaan silloin, kun vähiten odotat.
Olen satavarma
Vierailija kirjoitti:
Teepä nyt se koe ettet ota yhteyttä vaikka pariin vkoon. Saat selvyyden onko mies kinnostunut vai ei. Sillä välin etsit toista miestä vaikka netistä. LÖydät toivottavasti paremman!
Valitettavasti tuo ei ole keino selvittää välittääkö mies ap:sta, sillä myös hyväksikäyttäjä ottaa usein oma-aloitteisesti yhteyttä. Väitän, että jos tuo ap:n säätö olisi hänestä aidosti kiinnostunut, niin kyllä hän sen tietäisi. Harvoin tarvitsee arpoa toisesta ihmisestä haluaako hän esim. sitoutua. AP:n ehkä kannattaisi kerätä sen verran rohkeutta, että kysyy suoraan haluaako toinen olla parisuhteessa ja jos vastaus on mitä tahansa muuta kuin "kyllä", niin sitten ainakin tietää.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla on tilaisuus, lähde matkalle.
Muutamaksi päiväksi tai viikoksi.
Älä kerro miehelle mitään reissusta, ainakaan etukäteen.
Äläkä soita tai vastaa puheluihin.
Josko ikävä tai mustankipeys herättäisi tuon miehen.
Jos ei tule mitään reagointia, unohda tämä mies.
Ei ole sinulle tarkoitettu.
Oikea mies tulee vastaan silloin, kun vähiten odotat.
Olen satavarma
Ihmeellistä teinimäistä manipulointia. Miksi miehestä pitäisi kaivaa joku reaktio?
Surullista miten moni nainen nukkuu elämänsä ohi vain saadakseen tramatisoituneen sisäisen lapsensa tyynnytettyä miehen/miesten hyväksynnällä.
Sama homma täällä. En vaan millään jaksaisi alottaa taas kaikkea nollasta, olen niin tottunut että näkee miestä välillä.
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies kirjoitti:
Voi olla tavallaan tottakin koska tasaisesta ja tuiki tavallisesta kumppanista ei saa samanlaisia arvaamattomia tunnehumahduksia. Tuttu ja turvallinen ei kohauta. Jos suhde ei ole vuoristorataa niin se ei tunnu miltaan. Tuo ei tietysti ole terve suhdemalli.
Mun ihastukseni on kiltti, tasainen ja tavallinen, ja mua ärsyttää se, että hän ei vastaa mun tunteisiin niin vahvasti kuin toivoisin. Ei ole vuoristorataa, mutta omassa mielessä on näitä tunnehumahduksia, kun omat tunteet ailahtelevat pettymyksestä toiveikkuuteen. Haluaisin siis irti tällaisesta roikkumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti tuo ei ole keino selvittää välittääkö mies ap:sta, sillä myös hyväksikäyttäjä ottaa usein oma-aloitteisesti yhteyttä. Väitän, että jos tuo ap:n säätö olisi hänestä aidosti kiinnostunut, niin kyllä hän sen tietäisi. Harvoin tarvitsee arpoa toisesta ihmisestä haluaako hän esim. sitoutua. AP:n ehkä kannattaisi kerätä sen verran rohkeutta, että kysyy suoraan haluaako toinen olla parisuhteessa ja jos vastaus on mitä tahansa muuta kuin "kyllä", niin sitten ainakin tietää.
Niin, kysyminen olisi kaikkein yksinkertaisin keino. Jostain syystä se on itselleni yhtä vaikeaa kuin että pitäisi hypätä jostain todella korkealta sillalta. Eli täysin mahdotonta.
Varmaan juuri siksi, että on se tunne että mies juoksee karkuun jos suhdetta pitää alkaa määrittelemään. Nyt kun en ole painostanut mihinkään suuntaan niin se sujuu näin.
On paljon mahdollista, että miehellä on jotain läheiseen suhteeseen liittyviä rajotteita tai välttelevää kiintymyssuhdetta. Näitä pyöritellyt vaikka kuinka. Mutta kyllä se suurin syy varmasti on, että ei vaan ole minusta tarpeeksi kiinnostunut. Harmittaa kun ei voi sitä sitten sanoa tai vaikka olla tapaamatta. Se olisi itsellekkin sellainen että tajuaisin. En todellakaan ala kerjäämään näkemisiä. Nyt on ihan omasta halustaan ne tehnyt.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies kirjoitti:
Mun ihastukseni on kiltti, tasainen ja tavallinen, ja mua ärsyttää se, että hän ei vastaa mun tunteisiin niin vahvasti kuin toivoisin. Ei ole vuoristorataa, mutta omassa mielessä on näitä tunnehumahduksia, kun omat tunteet ailahtelevat pettymyksestä toiveikkuuteen. Haluaisin siis irti tällaisesta roikkumisesta.
Vähän sama. Ei ole millään tavalla sellainen "pelimies". Hyvin jalat maassa. Reilu ja rehti. Siksi on vähän vaikea tajuta miksi ollaan tässä tilanteessa. Olen vähän ihmeissäni myös omasta saamattomuudestani.
Ap
Rakkaat naiset. Olitte sitten vararakkaina tai salarakkaina olkaa itsellenne armollisia. Älkää tehkö Dannyn exän virhettä ja tulko oman elämänne Armiksi. Ymmärtääkseni monet kaipaisi sitoutumishaluista, kenties perheellistymisestä kiinnostunutta miestä. Ottakaa varovainen askel kohti tällaisia miehiä. Pistäkää estoon nykyinen säätö. Uuden miehen aikana saattaa hetkittäin tulla huono omatunto edellisen takia. Muistuta itseäsi tekeväsi tämän itsesi vuoksi. Nykyisesi ei välitä tarpeeksi.
Laitan alas perhekeskeisten miesten suosimia sivustoja ja muutaman infortamatiivisen videon joista toivon mukaan saat apua treffiprofiilin luontiin. Muista joka kerta googlata käyttäjän antama oikea nimi sekä kuvat. Pidä hyvältä tuntuvien kohdalla pientä listaa kummankin hyvistä&huonoista puolista.
Sivut:
https://www.farmersonly.com/#step/1
https://www.singlefarmersdating.com/
https://westernmatch.com/m/index
https://www.farmersdatingapp.com/
Mies voi vaan pelätä että häneen sattuu, joten pitää sinut (alitajuisesti) riittävän loitolla.