Postimies nautti LSD-kahvia työpaikallaan - koki kutistuvansa pienen pieneksi sieneksi
Sairaalassakin henkilökunta nauroi katketakseen...
Kommentit (64)
Hauska käytännön pila..
Dissosiatiivinen kokemus voi olla varmaan aika pelottava, jos kokee irtoavansa omasta itsestään.
Hassu sattuma. Itse olin juuri psykoosissa kenties lsd:n takia, eipä täällä Suomessa tiedetä kun ei tiedä muuta kuin paljon kaupasta tai alkosta on pulloissa etanolia.
Hassua kuunnella siellä joidenkin läskien hoitajien ja lääkäreiden moralisointia. :D
Alkoholi ja ylipaino suurimmat ongelmat Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Ai, tämänkö takia posti sekoilee?
:D
Itsellä on dissosiaatiohäiriö PTSDn myötä, ja tuohan kuulostaa ihan normipäivältä minulle selvinpäin.
En tajua miksi ihmiset aineilla vielä hakee sitä oloa.
Noilla on niin pienet palkat, että joku ystävällinen kanssakollega on yrittänyt vähän piristää.
Ayahuasca on terveellisempää, ja vahvempaa. On luonnon lääke ei mikään synteettinen roska. Ja parantaa ihmisen aivot.
Vierailija kirjoitti:
Ayahuasca on terveellisempää, ja vahvempaa. On luonnon lääke ei mikään synteettinen roska. Ja parantaa ihmisen aivot.
Ai, sitäkö sä sekoita työkavereidesi kahviin?
Kaikki ei välttämättä halua olla töissä sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Ai, tämänkö takia posti sekoilee?
Jeps. Hallitukset myös vetävät samaa kautta maailman. Ja eliitti yleensäkin. Vai miksi kuvittelitte, että määrätään koko maailmalle maskit, sitten uhkaillaan ydinaseilla, houritaan ilmastosta, polyamoriasta ja siitä, että mieskin voi synnyttää, ja nyt on jo transmissejä. Ei näitä juttuja ole selvinpäin keksitty.
Olisi hauska kokemus olla pienen pieni sieni..
Tää on varmaan jonkun mielestä vaan hauska jekku mutta tuossahan ois voinut käydä huonostikin, jos olis saanut kohtauksen postirekan ratissa.
Oikeesti tuo olis aivan hirveää, kun ei ole mitään tietoa aiheuttajasta. Varmasti todella pelottavaa.
Tää oli teidän mielestä hauska? Olisiko hauska, jos sama olisi tapahtunut sairaalan tai päiväkodin kahvihuoneessa?
Vierailija kirjoitti:
Hassu sattuma. Itse olin juuri psykoosissa kenties lsd:n takia, eipä täällä Suomessa tiedetä kun ei tiedä muuta kuin paljon kaupasta tai alkosta on pulloissa etanolia.
Hassua kuunnella siellä joidenkin läskien hoitajien ja lääkäreiden moralisointia. :D
Alkoholi ja ylipaino suurimmat ongelmat Suomessa.
Lisään tähän tosiaan sen että ei todellakaan ole hyvä tapaus jos otat vaikkapa sitä lsd mutta että et tiedä että oletko ottanut sitä, tai tässä tapauksessa mitään muuta kuin kahvia.
Toiset joutuu käyttään vapaalla vaan..
Psykedeelit on ehkä turvallisimpia huumeita maapallolla. Niitä tutkittu iät ja ajat,nyt aletaan pikkuhiljaa käyttään hoitonakin, esim. Australiassa .
Toivottavasti joku ottaa nuo asiat tosissaan. Koska deliriumit ja hallusinaatiot voivat olla pelottavia, ahdistavia. Jos kaikki vain nauraisivat ihmisille, se olisi aika hankalaa.