Taas kaatu potentiaalinen suhde ja samaan syyhyn kuin edellinen
Eli kyseessä mies, jonka kanssa ollaan deittailtu jo kuukausia. Suhde mennyt jopa jo aika intensiiviseksi, mutta nyt mies laukoi jotain, mikä onnistu tappamaan mun kiinnostuksen sekunnin murto-osassa. Mies siis puhui lihavista naisista todella rumaan sävyyn, vaikka muuten on ollut aiemmin aina ystävällinen ja kunnioittava. Ja siis, mies ei tiedä, että olen itse ollut lihava. Mulla ei jäänyt roikkuvaa nahkaa ja raskausarvet ovat haalenneet ja olen liikunnalla ja ruokavaliolla saanut itseni tosi timmiksi, joten kehossa ei näy jälkeäkään entisestä lihavuudesta. Pääkopassa siitä sen sijaan on jälki. Ja mulla on täysi nollatoleranssi naisten kehojen halveksuntaan. Siis ihan kaikki ihastus vain katosi salamannopeasti tuon kommentin jälkeen. Miten tästä eteenpäin?
Kommentit (443)
Vierailija kirjoitti:
Itse naisena urheilen paljon ja näen paljon vaivaa oman terveyden eteen. Syön terveellisesti ja herkuttelen silloin tällöin. Olen ollut yhdessä nykyisen mieheni kanssa kohta 20 vuotta. En tiedä olenko jotenkin outo, mutta en pidä yhtään kaljamahaisista miehistä. Hyi olkoon jos pitäis seksiä harrastaa. Kavereina kyllä parhaat ystävät on ylipainoisia ja arvostan heitä todella paljon. Silti seksuaalisesti lihava kaljamahainen mies on todellinen turn off. Oma mies myös urheilee ja syö terveellisesti. Olis kyllä outoa olla sipsejä mussuttavan mäkki monsterin kanssa yhdessä, joka ei urheile ja pidä huolta itsestään. Ymmärrän sun deitin mielipidettä täysin, kertoi kuitenkin tämän vaan sinulle eikä toivottavasti huudellut muiden kuullen. Pitää osata käyttäytyä. Olis törkeetä kertoa tästä muuten, kun luottamuksella esim omalle kumppanille.
Sä olet varmaan ilmoittanut miehellesi muutamaan otteeseen tämän että lihavat ällöttävät ja ihmettelet kaveriesi selän takana kuinka sellaiset ovat saaneet kumppanin? Arvostat ja pidät heitä ihan saman arvoisina,mutta hyi v*ttu siis lihavuus.
Huomaatko eron?
Nuorena miehenä vastailin usein naisten deitti-ilmoituksiin. Harrastusta aloittaessani en vielä tajunnut, että kun nainen kuvailee olevansa "naisellinen pyöreä", se tarkoittaa, että hän on lihava. Mikähän olisi vastaava eufemismi miehen lihavuudelle? "Pyöreyttä" kun ei taideta miehen kohdalla yhdistää ensimmäisenä miehekkyyteen...
Vierailija kirjoitti:
Täytyisi olla deittisovelluksissa joku merkki jolla ilmoitetaan että on kehoposetiivinen. Ei tulisi myöhemmin hankaluuksia niinkuin tässä ap:n tapauksessa jossa selkeästi mies ei tiennyt että ylipaino on ap:lle kipeä keskustelunaihe.
Vältettäisiin aika monta turhaa yhteenottoa, jos deitti-ilmoituksesta kävisivät ilmi naisen kaikki traumat ja neuroosit, jotka saavat tämän käyttäytymään välillä kuin kiukutteleva pikkulapsi. On kokemusta.
Olen nainen.
En ota ystäväksi huomattavan ylipainoista naista.
Olen yli 50 vuotias, hoikka ja kaunis.
Ikäiseni lihava nainen minun seurassani??
Ihmiset luulisivat meitä äidiksi ja tyttäreksi.
Lähtisikö lihava lappiin vaeltamaan tai ostamaan muotivaatteita kanssani.
Luen paljon, mutta se ei voi olla ainoa sisältö.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän täysin. En itsekään voisi tapailla miestä, joka halveksii muita ihmisiä tuolla tavalla.
Yksi vaihtoehto on tapailla ylipainoista miestä tietysti, mutta sekään ei takaa, että hän suhtautuisi neutraalisti naisten ylipainoon.Jännä ilmiö kyllä, miksi ylipaino herättää ihmisissä niin voimakkaita tunteita. Suorastaan vihaa pahimmillaan.
Kaksi syytä:
1. kulut yhteiskunnalle. Ei kukaan leiki alkoholipositiivistakaan ja selittele kuinka rappioalkoholistit on ihan jees.
2. luonnonvarojen törkeä ylikäyttö. Lihava henkilö pärjäisi vähemmällä ravinnolla mutta ei, sen on pakko haalia energiaa paljon enemmän kuin tarvitsee.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena miehenä vastailin usein naisten deitti-ilmoituksiin. Harrastusta aloittaessani en vielä tajunnut, että kun nainen kuvailee olevansa "naisellinen pyöreä", se tarkoittaa, että hän on lihava. Mikähän olisi vastaava eufemismi miehen lihavuudelle? "Pyöreyttä" kun ei taideta miehen kohdalla yhdistää ensimmäisenä miehekkyyteen...
Olut maistuu ja se näkyy ruumiinrakenteessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olut maistuu ja se näkyy ruumiinrakenteessa
"Miehekkään pyöreä"? Iloinen perhetapahtuma.
Vähän ohiksena tuli tähän liittyen mieleen myös monien nuorien sekä nuorten aikuisten käytös. Itsekin olen todistanut monta kertaa (ollut myös kohteena), kun varsinkin pojat ovat pilkanneet ja nimitelleet. Liittyy itsellä muuhun kiusaamiseen yms ja tämä lisää sitä kaikkea. Silti mietin sitä, että sääliksi käy heidän nykyisiä ja tulevia kumppaneitaan. Jos näistä on oikein arvostella naista ja pilkata niin ehkä se joskus osuu myös siihen omaan kumppaniin jos jokin ns tuntematon on heille kuin roskaa. Kai hekin silti ovat pariutuneet tai pariutuvat joskus. Silti ihan ällöttävä se mikä oikeus heillä on huudella ja pilkata. Toki jopa vanhempia miehiäkin syyllistyy siihen. Todistin itsekin sitä kaikkea vähän aikaa sitten, kun jouduin heidän kohteekseen.
Oma lukunsa ovat sitten toisaalta tytöt ja naiset. Mietin monesti mikä saa heidätkin pilkkaa maan muita. Ehkä se on jokin "korotuksen" tarve ja tehdään toisista rumempia yms omissa puheissa. Tämä nyt vähän ohis, mutta yleisesti mietin kuinka ikävää puhetta monen suusta vaan tulee.
Miten eteenpäin?
Varmaan samalla tavalla kuin edellisellä kerralla. Onko vaikea konsepti läskille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyisi olla deittisovelluksissa joku merkki jolla ilmoitetaan että on kehoposetiivinen. Ei tulisi myöhemmin hankaluuksia niinkuin tässä ap:n tapauksessa jossa selkeästi mies ei tiennyt että ylipaino on ap:lle kipeä keskustelunaihe.
Vältettäisiin aika monta turhaa yhteenottoa, jos deitti-ilmoituksesta kävisivät ilmi naisen kaikki traumat ja neuroosit, jotka saavat tämän käyttäytymään välillä kuin kiukutteleva pikkulapsi. On kokemusta.
Eikä vain naisten. Tsiisus miten monta henkisesti tasapainotonta ja traumoja kantavaa keski-ikäistä mieslasta olen kipannut yli laidan. Ja täysin kykenemättömiä näkemään omaa tilaansa- Olisi kannattanut tehdä diili jonkun psykoterapiakeskuksen sisäänheittäjänä, olisi voinut luopua päivätöistä.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen.
En ota ystäväksi huomattavan ylipainoista naista.
Olen yli 50 vuotias, hoikka ja kaunis.
Ikäiseni lihava nainen minun seurassani??
Ihmiset luulisivat meitä äidiksi ja tyttäreksi.
Lähtisikö lihava lappiin vaeltamaan tai ostamaan muotivaatteita kanssani.
Luen paljon, mutta se ei voi olla ainoa sisältö.
Nyt tuli vähän huono provo.
Vierailija kirjoitti:
Nallekarhumainen. Kaikki tällä kuvauksella olleet ovat olleet kuin Nalle puh. Paitakin yhtä lyhyt, housut sentään jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Mies on tietysti roteva, skrode, karhumainen vartalo, dad-body jne.
Kyllä näitä löytyy kun edes sekunnin miettii.
Se vaan ihmetyttää miten ei muka tajua, että pyöreä=lihava? Mitä muuta se voisi olla? Sen ymmärrän jos kurvikas sana johtaa harhaan, jos vastassa on selkeästi vain lihava.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ole enää lihava?
Itse olet antikehopositiivinen laihduttamisesi kanssa. Tekopyhä paska.
Kuten varmaan OIKEASTI tiedät, kehopositiivisuudella ei ole mitään tekemistä kehon koon kanssa. EIkä kehopositiivisuus kiellä laihduttamista tai mitään muutakaan kehon muokkaamista.
Itsensä varsin hölmöksi täällä tekevät kuvittelevat olevansa nokkelia kun käyttävät kehopositiivisuutta lihavuuden synonyymina ja kuvittelevat kehopositiivisen ihmisen olevan läski joka haluaa olla ikuisesti läski ja haluaa kaikista muistakin läskejä.
KErtoo vain omasta älykkyydestänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tahansa voi sairastua tai onnettomuudessa vammautua ja samalla kehon metabolialle käy jotain tai joutuu käyttämään lääkkeitä mitkä vaikuttavat aineenvaihduntaan. Pellolle tuollaiset "kumppanit" - niistä ei ole apua alamä'issä.
Tuohan on ihan eri asia.
Jos vammautuisin niin olettaisin vaimoni jättävän minut.
Oletat näin mitä todennäköisimmin siksi, että itse tekisit saman hänelle. Kuten tilastollisesti miehet usein tekevät: jättävät sairaan vaimon/ hylkäävät perheen jos syntyy sairas lapsi. Ja siis tilastollisesti merkittävästi useammin kuin naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ole enää lihava?
Itse olet antikehopositiivinen laihduttamisesi kanssa. Tekopyhä paska.
Kuten varmaan OIKEASTI tiedät, kehopositiivisuudella ei ole mitään tekemistä kehon koon kanssa. EIkä kehopositiivisuus kiellä laihduttamista tai mitään muutakaan kehon muokkaamista.
Itsensä varsin hölmöksi täällä tekevät kuvittelevat olevansa nokkelia kun käyttävät kehopositiivisuutta lihavuuden synonyymina ja kuvittelevat kehopositiivisen ihmisen olevan läski joka haluaa olla ikuisesti läski ja haluaa kaikista muistakin läskejä.
KErtoo vain omasta älykkyydestänne.
Samaa mieltä. Nämä tyypit yhdistävät sen ainoastaan ylipainoon, eivätkä ole siltikään sisäistäneet koko juttua edes siltäkään osin. Kehopsitiivisuuteen sattaa liittyä mm. lyhytkasvuisuus, jalkaproteesi, poistettu rinta jne. ja se, että on sinut asian kanssa. Vaikeaa mieltää älykääksi henkilöksi ihmistä, joka vetää yhtäläisyysmerkit ylipainon ja kehopositiivisuuden välille.
Vierailija kirjoitti:
Itse pyrin karsimaan tämöiset naisvihaajat heti alkuunsa tarkalla seulalla. Empatiahaluttomuus on pahimpia turn off:a nykyään. Siksi roskiin lentää ilmastodenialistit, rasismin ymmärtäjät, oikeistopopulistit, feministien ja ympäristön suojelijoiden haukkujat, huonosti eläimiä kohtelevat jne.
Paitsi jos lompsa on kunnossa? Silloin alkaa joustoa löytymään yleensä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä vain naisten. Tsiisus miten monta henkisesti tasapainotonta ja traumoja kantavaa keski-ikäistä mieslasta olen kipannut yli laidan. Ja täysin kykenemättömiä näkemään omaa tilaansa- Olisi kannattanut tehdä diili jonkun psykoterapiakeskuksen sisäänheittäjänä, olisi voinut luopua päivätöistä.
Tämä. Tavattu yli 60v mieslapsi, heivattu. Käsittämätöntä että tuon ikäinen on taantunut teinin tasolle. Se virnistely ja itsekehu oli ihan käsittämätöntä. Varmaan tullut black out intin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Valehtelen deittisovelluksiin painon kohdalle että olen ylipainoinen ja olen laittanut sinne itsestäni kuvat joissa näkyy kaksoisleuka, tms. Oikeasti painoindeksi on alle 20. Kukaan ei ole vielä ihmetellyt kuvien ja todellisuuden ristiriitaa.
ei toikaan ole reilua.
jos joku mies tykkää nimenomaan pullokoista ja sitten saakin treffeille hoikan naisen.
toi on yhtä väärin kuin feikata itsensä laihemman näköiseksi.