Taas kaatu potentiaalinen suhde ja samaan syyhyn kuin edellinen
Eli kyseessä mies, jonka kanssa ollaan deittailtu jo kuukausia. Suhde mennyt jopa jo aika intensiiviseksi, mutta nyt mies laukoi jotain, mikä onnistu tappamaan mun kiinnostuksen sekunnin murto-osassa. Mies siis puhui lihavista naisista todella rumaan sävyyn, vaikka muuten on ollut aiemmin aina ystävällinen ja kunnioittava. Ja siis, mies ei tiedä, että olen itse ollut lihava. Mulla ei jäänyt roikkuvaa nahkaa ja raskausarvet ovat haalenneet ja olen liikunnalla ja ruokavaliolla saanut itseni tosi timmiksi, joten kehossa ei näy jälkeäkään entisestä lihavuudesta. Pääkopassa siitä sen sijaan on jälki. Ja mulla on täysi nollatoleranssi naisten kehojen halveksuntaan. Siis ihan kaikki ihastus vain katosi salamannopeasti tuon kommentin jälkeen. Miten tästä eteenpäin?
Kommentit (443)
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitäisi muistaa puhua naisten läsnä ollessa yleisesti hyväksytyillä mielipiteillä, eli valehdella jos oikeasti on asioista toista mieltä. Vaikeista asioista(kuten lihavuus, miehen ex, jne...) ei kannata puhua ollenkaan. Miesporukassa voi sitten purkaa sisintään ja puhua totta.
Ei tietty tarvi puhua yleisesti hyväksyttyjä mielipiteitä vain. Seuraukset sit kyl voi olla, mitä on.
Pohtiiko kukaan yleisesti sitä, miksi omat mielipiteet ovat yleisesti hyväksyttyjen vastaisia? Harrastaako ihmiset itsereflektiota?
Eiköhän hän lauo jatkossakin jotain typeryyksiä. Ehkä en laittaisi kerrasta poikki, mutta pidä varasi kuitenkin. Jotkut on valitettavasti kovin ilkeitä ja/tai pinnallisia ja paljastavat sen puheessaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi naiset valitsevat ylipainon ja sitten käyttävät loppuelämänsä siitä vaahtoamiseen.
Tämä on sitä kuuluisaa Naisen Logiikkaa josta Spede jo aikoinaan suomalaisia koulutti.
Juu, sehän on ihan vaan valinta. Miksi miehet valitsevat juoppouden ja väkivallan? Syrjäytymisen? Ja sit uhriutuvat lopun ikää. Miehen logiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pyrin karsimaan tämöiset naisvihaajat heti alkuunsa tarkalla seulalla. Empatiahaluttomuus on pahimpia turn off:a nykyään. Siksi roskiin lentää ilmastodenialistit, rasismin ymmärtäjät, oikeistopopulistit, feministien ja ympäristön suojelijoiden haukkujat, huonosti eläimiä kohtelevat jne.
Eli sinulle suvaitsevaiselle kelpaa vain vihervassarit, salli mun nauraa. Empatiaa en oikein aistinut sinussa.
No eikö jokaisella oikeus hyväksyä kumppanikseen haluamansa ihmisen?? Harva persu hyväksyy vihervassaria, etenkään lihavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän täysin. En itsekään voisi tapailla miestä, joka halveksii muita ihmisiä tuolla tavalla.
Yksi vaihtoehto on tapailla ylipainoista miestä tietysti, mutta sekään ei takaa, että hän suhtautuisi neutraalisti naisten ylipainoon.Jännä ilmiö kyllä, miksi ylipaino herättää ihmisissä niin voimakkaita tunteita. Suorastaan vihaa pahimmillaan.
Naisen ylipaino on suurimmalle osalle miehistä niin suuri turnoff, että välillä se ilmenee jopa avoimena halveksuntana. Täysin vastaavan reaktion naisilla saa aikaan esimerkiksi heikolla itsetuntolla varustettu mies.
No täytyy kyllä sanoa ihan rehellisesti että on se naisen ylipaino vastenmielistä katsottavaa. Rasvavalkit tungettu tiukkoihin kehopositiivisiin vaatteisiin niin että jokaisen ihrapoimun voi laskea. En arvosta.
Ei ole pakko katsoa, käännä katseesi pois. Ihailetko miesten ylipainoa?
Vierailija kirjoitti:
Tapailin yhtä tyyppiä jolla oli vastaava ajatusmaailma, siitäkin huolimatta että oli ollu itse lihava,eikä ollut silläkään hetkellä missään kaikista timmeimmässä kunnossa. Ensimmäisestä kommentista en viitsinyt tehdä numeroa mutta toinen alkoi ällöttää.
Öhöhöö pitää tähdätä korkeamalle eikä panna sellaisia (lihavia). Hän ei alennu sellaiseen.
Kyse ei ole siitä että pitäisi viehättyä kaikesta. On kuvottavaa ja lapsellista selitellä tuollaista ja se kertoo ihmisen pään sisällöstä asioita. Totta kai tämä ihminen sai vielä kunnon itkupotkuraivarit kun huomautin asiasta.
Kuulemma ei olisi sama asia jos minä naureskelisin nenääni nyrpistellen etten pane mitään köyhiä/pienimunaisia/tms.
Tässä on sellainen kummallisuus (siis näissä tyypeissä, josta kerrot), et heille ihmisarvon kertoo se, kuinka pantava joku toinen on. Ikäänkuin se haluttavuus tän sankarin silmissä olis se ratkaisevin.
Mulla oli aikanaan tinderissä muutaman vuoden takainen kuva, jossa oli ne kymmenen liikakiloa. Tosiasiassa sittemmin hurahdin crossfitiin ja kilot karisivat. Mutta deittailu sujui paremmin kun yhteydenotot tuollaisilta naisten esineellistäjiltä jäivät pois ja ainoastaan minusta ihmisenä kiinnostuneet ottivat yhteyttä (niiden vakiohullujen lisäksi tietty). Eikä kukaan valittanut vanhasta kuvastakaan kun todellisuus treffeillä paljastui :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt kävi näin, että mies ei pitänyt lihavista naisista. Paluu Tinderiin on sinulla todennäköisesti edessä.
Kukaan ei vaadi pitämään kaikista. En minäkään pidä pienimunaisista tai kaljuista miehistä sillä lailla että sellaisen kanssa alkaisin seurustelemaan, ihmisinä voivat olla vaikka parhaita ystäviä. En silti kommentoi heitä halventavaan sävyyn, varsinkaan yhdellekään miehelle. Käytöstavat pitää olla.
Onpa mahtava vertaus.
Lihavuus on seurausta väärien valintojen sitkeästä toistamisesta. Kuka tahansa voi ahmia herkkuja vaikka kolmena päivänä kuukaudessa, mutta lihavuuskäyttäytymisen jatkuva toistaminen päivästä päivään, viikosta viikkoon ja kuukausia tai jopa vuosia on syynä lihavuuteen. Lihavuus myöskin vaikuttaa koko kehoon päätä myöten ja vaikeuttaa elämää huomattavasti kuten esimerkiksi huumeriippuvuus tai paha alkoholismi.
Naisella on yksi asia, missä pitäisi onnistua saadakseen rajattomasti itseään tasokkaampia miehiä ja moni ei kuitenkaan onnistu siinä, vaan syö itsensä pois markkinoilta.
Jaa, että nainen onkin markkinatuote, ja hänen tehtävänään on pitää itsensä markkinakelpoisena? Tämä on ehkä misogynistisin kirjoitus ikinä, mukä vastaani on tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vain nainen voi loukkaantua tuosta. Entinen lihava, nykyinen timmi mies, ei ikinä loukkaantuisi tuollaisesta, jos nainen sanoisi samoin miehistä.
No sinähän se nero olet. Ihanko kaikkien miesten puolesta tuon lauoit. Totta kai kaikki ovat kuin sinä, of koors.
Todella moni ihminen katsoo vain pintaa. Sitten ihmetellään, kun suhteet eivät toimi, vaikka ei ole hajuakaan, kuka toinen on ihmisenä. Parisuhdetoiveet ovat monella luokkaa "hyvännäköinen, iloinen, huumorintajuinen". Kertoo paljon oman itsetuntemuksen tasosta.
Etkö voi olla ylpeä itsestäsi että laihduit ja olet pysynyt kuosissa? . Mies ei pidä lihavista . Minä en pidä tupakoitsijoista enkä koirista . Jos olisin tavannut mieheni aikana jolloin hän poltti ja omisti ison koiran , en olisi lähtenyt treffeille alkuunkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pyrin karsimaan tämöiset naisvihaajat heti alkuunsa tarkalla seulalla. Empatiahaluttomuus on pahimpia turn off:a nykyään. Siksi roskiin lentää ilmastodenialistit, rasismin ymmärtäjät, oikeistopopulistit, feministien ja ympäristön suojelijoiden haukkujat, huonosti eläimiä kohtelevat jne.
Feminismi on marxismia sukupuoleen sovellettuna. Siitä on saanut alkunsa esimerkiksi politiikkaan enemmän kuin psykologiaan perustuvia selitysmalleja lähisuhdeväkivallasta. Feminismi on tehnyt valtavasti tuhoa, vaikka kommunismin tapaan osa on siitä varmasti hyötynyt.
Marxismissa on toki siinä mielessä alkuperäismuodossaan paljon enemmän järkeä, että omistavalla luokalla on oikeasti valtaa. Miesten "valta" on enemmänkin vastuuta ja kykyä, joka on jalostettu yhteiskunnan hyväksi. Osa naisista nolostuu tuosta ja yrittää piilottaa miesten kyvyt käyttämällä väärin sanaa "valta". Esimerkiksi se, että mies on paljon parempi toimimaan ripeitä päätöksiä ja nopeita refleksejä vaativissa tilanteissa on kyky eikä valtaa...jos mies ei käytä kykyään henkien pelastamiseen, hän voi jopa joutua vankilaan.
Mistä ihmeen valtaa pitävien miesluolakaivannosta tämä oksennut on kaivettu? Joku parempiosainen oikeistoradikaali??
Feminismin vertaaminen marximiin on aika heikolla pohjalla. Enkä mene siihen nyt enempää.
Pieni esimerkki tästä sukupuolten väilisistä eroista: vaikka sodat eivät ole koskaan naisten aloittamia, pärjäävät naiset sotilaina paremmin kuin miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt kävi näin, että mies ei pitänyt lihavista naisista. Paluu Tinderiin on sinulla todennäköisesti edessä.
Kukaan ei vaadi pitämään kaikista. En minäkään pidä pienimunaisista tai kaljuista miehistä sillä lailla että sellaisen kanssa alkaisin seurustelemaan, ihmisinä voivat olla vaikka parhaita ystäviä. En silti kommentoi heitä halventavaan sävyyn, varsinkaan yhdellekään miehelle. Käytöstavat pitää olla.
Onpa mahtava vertaus.
Lihavuus on seurausta väärien valintojen sitkeästä toistamisesta. Kuka tahansa voi ahmia herkkuja vaikka kolmena päivänä kuukaudessa, mutta lihavuuskäyttäytymisen jatkuva toistaminen päivästä päivään, viikosta viikkoon ja kuukausia tai jopa vuosia on syynä lihavuuteen. Lihavuus myöskin vaikuttaa koko kehoon päätä myöten ja vaikeuttaa elämää huomattavasti kuten esimerkiksi huumeriippuvuus tai paha alkoholismi.
Naisella on yksi asia, missä pitäisi onnistua saadakseen rajattomasti itseään tasokkaampia miehiä ja moni ei kuitenkaan onnistu siinä, vaan syö itsensä pois markkinoilta.
Jaa, että nainen onkin markkinatuote, ja hänen tehtävänään on pitää itsensä markkinakelpoisena? Tämä on ehkä misogynistisin kirjoitus ikinä, mukä vastaani on tullut.
Koskee tämä markkinakelpoisena pysyminen myös miehiä . Jos lakkaa käymästä suihkussa ja pesemästä hampaat sekä kittaa kaljaa kotisohvalla pitkät päivät , lakkaa ennenpitkää viehättämästä naistaan seksuaalisestikin . Jos pitää itsestään , kodistaan ja naisestaan huolta , pitää molemmat tyytyväisenä vuosikymmenet .
Kaljuunnuin jo kolmekymppisenä. Yksin olen ollut siitä lähtien.
M52
Vierailija kirjoitti:
Lihavat ovat iso kulu yhteiskunnalle.
Minusta ilkeät ihmiset ovat iso kulu yhteiskunnalle, aiheuttavat mm. masennusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihavat ovat iso kulu yhteiskunnalle.
Minusta ilkeät ihmiset ovat iso kulu yhteiskunnalle, aiheuttavat mm. masennusta.
Kyllä! Ilkeys ja kiusaaminen ovat todella iso menoerä. Sitä ei vaan saada tilastoitua samalla tavalla, kuin lihavuutta. Tosin vaikea uskoa, että ilkeä ihminen siitä mukavaksi muuttuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa mahtava vertaus.
Miumau, miehillä on kumma kuvitelma siitä mikä on tasokas mies. Tai että naisia oikeasti kiinnostaisi elämässä vain tavoitella miehiä.
Lihavuus ei ole mikään tragedia. Seksiä saa aina, ja jos ei suostu yhteiskunnan ehdottamaan itseinhoon ( josta kyllä tuntuu kärsivän tässäkin keskustelussa suunnilleen jokainen), niin ei elämä ole sen kummoisempaa kuin muillakaan. Aika villiä verrata lihavuutta huumeriippuvuuteen tai pahaan alkoholismiin, kun nämä kaksi jälkimmäistä on oikeasti ihan suuria tragedioita, jotka vaikuttaa ihmisen elämään varmaan kaikilla osa-alueilla, lihavuus taas ei välttämättä vaikuta mitenkään. Työssä voi menestyä, sosiaalinen elämä olla täysi kymppi, terveyskin täysin reilassa. Itse olen tuollainen hyvinvoiva lihava kaikilla elämän osa-alueilla.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on miehiä, ei niiden kaikkia sanomisia pidä kirjaimellisesti ottaa. Kunhan heittävät läppää tutussa porukassa.
On miehiä, jotka heittävät hyväntuulista läppää ja sitten on tämä muita ivaileva ja arvioiva läppää se vaan oli ryhmä.
Jokainen valitkoon tutun seuransa niin, että läpät sopivat omaan huumorintajuun.
-ohis
Eikö aina kannata aloittaa oman ajattelun muuttamisesta? Helpompaa niin.
Miksi sinulle on kynnyskysymys, että mies pitää ylipainoa yhtä lailla ei-toivottuna asiana kuin sinä itse? Olethan laihduttanut, eli pyrkinyt pois tilanteesta, joka ei ole miellyttänyt sinua?
Tai yksi lause paljastaa suhtautumisen toisiin ihmisiin.