Taas kaatu potentiaalinen suhde ja samaan syyhyn kuin edellinen
Eli kyseessä mies, jonka kanssa ollaan deittailtu jo kuukausia. Suhde mennyt jopa jo aika intensiiviseksi, mutta nyt mies laukoi jotain, mikä onnistu tappamaan mun kiinnostuksen sekunnin murto-osassa. Mies siis puhui lihavista naisista todella rumaan sävyyn, vaikka muuten on ollut aiemmin aina ystävällinen ja kunnioittava. Ja siis, mies ei tiedä, että olen itse ollut lihava. Mulla ei jäänyt roikkuvaa nahkaa ja raskausarvet ovat haalenneet ja olen liikunnalla ja ruokavaliolla saanut itseni tosi timmiksi, joten kehossa ei näy jälkeäkään entisestä lihavuudesta. Pääkopassa siitä sen sijaan on jälki. Ja mulla on täysi nollatoleranssi naisten kehojen halveksuntaan. Siis ihan kaikki ihastus vain katosi salamannopeasti tuon kommentin jälkeen. Miten tästä eteenpäin?
Kommentit (443)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BMW kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pyrin karsimaan tämöiset naisvihaajat heti alkuunsa tarkalla seulalla. Empatiahaluttomuus on pahimpia turn off:a nykyään. Siksi roskiin lentää ilmastodenialistit, rasismin ymmärtäjät, oikeistopopulistit, feministien ja ympäristön suojelijoiden haukkujat, huonosti eläimiä kohtelevat jne.
Onko se naisvihaa jos ei pidä lihavista, tai sanoo jotain lihavaksi ?
Ei minusta
On se, jos sen kokee tarpeelliseksi ilmaista ääneen. Kaikki toisten ulkonäön haukkuminen nyt vaan kertoo jostain ihmeellisestä vihasta toisia kohtaan, joka joitain ihmisiä vaivaa.
Ei ole naisvihaa pösilö. Läskivihaa se on. Lihavia on molemmissa sukupuolissa.
Kyllä se naisvihaa on. Vai minkä verran törmäilet uutisiin, keskusteluihin tai kommentteihin, joissa pöyristellään ja haukutaan miesten lihavuutta? Ainakaan mistään muusta kuin terveydellisistä syistä. Ja se metabolinen oireyhtymäkin huolettaa lähinnä terveydenhoitoalan ihmisiä, ei suurta yleisöä.
Mulla on mies, joka ei puhu kuin ap:n deitti eikä ajattele noin esim lihavista. Se on yksi hänen parhaista puolistaan. Toki hän on myös itsekäs ja hänellä on muita huonoja ominaisuuksia, mutta pystyn elämään noiden kanssa. Tuollaisen naisvihaajan kanssa en voisi seurustella.
Kyllä kanallakin voi lihoa, jos ei pelkkää kallista filettä syö.
Grillattu broilerihan on rasvapommi.