Taas kaatu potentiaalinen suhde ja samaan syyhyn kuin edellinen
Eli kyseessä mies, jonka kanssa ollaan deittailtu jo kuukausia. Suhde mennyt jopa jo aika intensiiviseksi, mutta nyt mies laukoi jotain, mikä onnistu tappamaan mun kiinnostuksen sekunnin murto-osassa. Mies siis puhui lihavista naisista todella rumaan sävyyn, vaikka muuten on ollut aiemmin aina ystävällinen ja kunnioittava. Ja siis, mies ei tiedä, että olen itse ollut lihava. Mulla ei jäänyt roikkuvaa nahkaa ja raskausarvet ovat haalenneet ja olen liikunnalla ja ruokavaliolla saanut itseni tosi timmiksi, joten kehossa ei näy jälkeäkään entisestä lihavuudesta. Pääkopassa siitä sen sijaan on jälki. Ja mulla on täysi nollatoleranssi naisten kehojen halveksuntaan. Siis ihan kaikki ihastus vain katosi salamannopeasti tuon kommentin jälkeen. Miten tästä eteenpäin?
Kommentit (443)
Eli itse edustat "täydellisiä" vihervasemmistolaisia, jotka eivät siedä käytännössä ketään muita, olet huuhaa ihminen.
Onneksi minun kumppanini ei pienistä hätkähdä eikä ole mielensä pahoittaja. Olemme sivistyneitä, koulutettuja, ihmisten ilmoilla hyvin käyttäytyviä, mutta kahdestaan voimme relata ja hassutella. Silloin kohteena saattavat olla ehkä pikkuriikkisen kyseenalaiset jutut hurtilla huumorilla höystettynä. Ihan oikein sohvaperuna tyyliin arvostelemme sitä sun tätä ja nauramme päälle. Minä en kestäisi tosikko kumppania. Sorry siitä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän niin tuon tunteen kuinka napsvaan voi hävitä kaikki fiilikset toista kohtaan, kun toisesta paljastuu asia (jonka ei edes tiennyt olevan) niin täydellinen turn off.
Tuollaista lihavien dissaajaa en ole kohdannut koskaan (ehken siksi, etten ole itse mikään supertimmi ja toisaalta en myöskään viehäty pinnallisista miehistä) mutta vastaavalla tavalla olen menettänyt kiinnostukseni, kun kävi ilmi että miehellä onkin jo lapsi. Toisen kerran orastava kiinnostus katosi ihan "puff" kun näin sattumalta tapailemani miehen ja tämä polttikin mulle ihan täydellisenä yllärinä röökiä.
Yksi mun ihastus kommentoi rumasti jonkun vanhemman naisen ulkonäköä. Meni tosiaan maku häneen.
No miksi ihmeessä roikut siinä miehessä, kun se ihastus meni kertaheitollaEt sinä sitä ihmistä voi muuttaa jahnellä on oikeus ajatella ihan niinkuin tahtoo.. myös on sananvapaus.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi minun kumppanini ei pienistä hätkähdä eikä ole mielensä pahoittaja. Olemme sivistyneitä, koulutettuja, ihmisten ilmoilla hyvin käyttäytyviä, mutta kahdestaan voimme relata ja hassutella. Silloin kohteena saattavat olla ehkä pikkuriikkisen kyseenalaiset jutut hurtilla huumorilla höystettynä. Ihan oikein sohvaperuna tyyliin arvostelemme sitä sun tätä ja nauramme päälle. Minä en kestäisi tosikko kumppania. Sorry siitä.
Tähän saakka nämä mielensäpahoittajat itsensä ylentäjät eivät koskaan pääse.
Ehkä hyvä niin, sillä pitkässä parisuhteessa oppii tuntemaan itsensä - niin hyvässä kuin pahassa.
Yksin on helpompi ylläpitää sitä viattomuuden ja hyvyyden fasadia.
Törkeää! Kukaan nainenhan ei puhu rumasti lihavista miehistä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt kävi näin, että mies ei pitänyt lihavista naisista. Paluu Tinderiin on sinulla todennäköisesti edessä.
Kukaan ei vaadi pitämään kaikista. En minäkään pidä pienimunaisista tai kaljuista miehistä sillä lailla että sellaisen kanssa alkaisin seurustelemaan, ihmisinä voivat olla vaikka parhaita ystäviä. En silti kommentoi heitä halventavaan sävyyn, varsinkaan yhdellekään miehelle. Käytöstavat pitää olla.
No jaa. Jos oikeasti koet että kaljuus tekee miehen kelvottomaksi miehenä, niin asian ääneen sanominen on oikeastaan aika pieni juttu siihen verrattuna. On oikeastaan aika kaksinaismoralistista ajatella, että kunhan tätä asiaa ei sanota ääneen, niin sen mukaan voi toimia kuitenkin.
Varmasti jokaisella on joitakin preferessejä, ja ne eivät ole ns tasa-arvoisia, mutta suhtautuminen siihen mitä saa sanoa ja mitä ei, voi syystäkin vaihdella.
Sinäkin luultavasti ajattelet, että oli ok dissata kaljuja miehiä tässä näin tällä tapaa, mutta kamalaa jos naisen haluttavuutta arvostetaan..
Mikä tuossa on kaksinaismoralismia.
Väännetään ratakiskosta. Jos hiusten oheneminen on naiselle deal-breaker, niin ei ole yhtään ylevämpää olla sanomatta sitä ääneen. Päinvastoin. Itse miehenä haluaisin kuulla sen mahdollisimman aikaisessa vaiheessa, niin en tuhlaisi aikaa pinnallisen ihmisen kanssa.
Sama tietysti toisinpäin, jos mies ei kestä naisen lihomista, niin kai se on naisellekin parempi tietää aiemmin, niin voi pistää suhteen teloille.
Välillä kyllä mietityttää mitä varsinkin 50+ miehet oikein ajattelee, kun sabotoivat mahdollisuutensa naisiin heittämällä joko mauttomia, rasvaisia vitsejä, solvaamalla vähemmistöjä ja muun maalaisia ja olemalla vihreiden arvojen vastainen ja pilkkaamalla vaikka sähköautoja, koska kokevat nekin uhaksi omalle miehisyydelleen, kun oikean auton nyt pitää haista bensalta.
Sitten ne vielä luulee, että kiinnostaa, kun ovat nuo kaikki kortit vetäneet esiin, kun toinen on vähän tälläinen vihervassari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän täysin. En itsekään voisi tapailla miestä, joka halveksii muita ihmisiä tuolla tavalla.
Yksi vaihtoehto on tapailla ylipainoista miestä tietysti, mutta sekään ei takaa, että hän suhtautuisi neutraalisti naisten ylipainoon.Jännä ilmiö kyllä, miksi ylipaino herättää ihmisissä niin voimakkaita tunteita. Suorastaan vihaa pahimmillaan.
Naisen ylipaino on suurimmalle osalle miehistä niin suuri turnoff, että välillä se ilmenee jopa avoimena halveksuntana. Täysin vastaavan reaktion naisilla saa aikaan esimerkiksi heikolla itsetuntolla varustettu mies.
No täytyy kyllä sanoa ihan rehellisesti että on se naisen ylipaino vastenmielistä katsottavaa. Rasvavalkit tungettu tiukkoihin kehopositiivisiin vaatteisiin niin että jokaisen ihrapoimun voi laskea. En arvosta.
Ja sitten ne sänkyhommat: sieltä poimuista on vaikea löytää oikeaa reikää, tuhraantuu aikaa ja menee mielenkiinto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän täysin. En itsekään voisi tapailla miestä, joka halveksii muita ihmisiä tuolla tavalla.
Yksi vaihtoehto on tapailla ylipainoista miestä tietysti, mutta sekään ei takaa, että hän suhtautuisi neutraalisti naisten ylipainoon.Jännä ilmiö kyllä, miksi ylipaino herättää ihmisissä niin voimakkaita tunteita. Suorastaan vihaa pahimmillaan.
Naisen ylipaino on suurimmalle osalle miehistä niin suuri turnoff, että välillä se ilmenee jopa avoimena halveksuntana. Täysin vastaavan reaktion naisilla saa aikaan esimerkiksi heikolla itsetuntolla varustettu mies.
No täytyy kyllä sanoa ihan rehellisesti että on se naisen ylipaino vastenmielistä katsottavaa. Rasvavalkit tungettu tiukkoihin kehopositiivisiin vaatteisiin niin että jokaisen ihrapoimun voi laskea. En arvosta.
Ja sitten ne sänkyhommat: sieltä poimuista on vaikea löytää oikeaa reikää, tuhraantuu aikaa ja menee mielenkiinto.
Kerro ettet ole koskaan pannut kertomatta ettet ole koskaan pannut...
No mutta sehän on hyvä että AP on laihduttanut itsensä ja samalla terveyden kuntoon.
Minä tein samalla tavalla, ja olen mies. Olo yms parani huomattavasti.
Vierailija kirjoitti:
Läskin voi saada pois muualta kropasta mutta ei korvien välistä, eli olet henkisesti läski.
Trans fat 😅😅
no mitäs laihis sitten? törröttääkös luut ja nahka siellä jossain?
Miksi ruoka riippuvaisia pitäisi kohdella silkkihansikkain eikä saa arvostella. Eihän nykyään edes ole lihavia vaan kehopositiivisia. Mitä huijausta. Syömällä ne kilot on saatu eli periaatteessa juurisyy on selkärangan puute. Ei saa mieltä pahoittaa pienistä. Muita riippuvaisia, alkoholi, huumeet, pelit, seksi jne on ok arvostella mutta ruokariippuvaisia ei. Miksei? Lihavuus harvoin viehättää. Totuus satuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen lihava nainen ja ymmärrän sen ettei meistä lihavista pidetä. Itse olen naposteleva lihava ja tuo erään kirjoitus lomareissusta kosketti syvältä. Koska mä nautin kaikesta syömisestä niin paljon, että se hyvä olo mikä herkuttelusta ja hyvästä ruoasta tulee vaan maksimoi loman hauskuuden. Sama asia kun menee vaikka leffaan, en osaisi olla syömättä tai jos en söisi mitään, puolet nautinnosta menisi pois.
Itselläni on myös lihava mies ja hän on juuri tuollainen kyljellään makaava hylje vai norppa vai mikä se oli, hyvin joku sitäkin kuvaili. Inhoan meidän elintapoja ja inhoan sitä, että pakostakin ne siirtyvät meidän lapsiin. En vaan osaa stopata sitä. Liikun kyllä ja itse olen aktiivinen, mun ylipaino johtuu puhtaasti tästä napostelusta, mieheni sitten taas laiskuudesta.
Itse olen sellainen etten jaksaisi syödä tarpeeksi, jos seuraisin ruokahaluani. On meitä moneen junaan. Voin kyllä ymmärtää herkuista saatavan mielihyvän ja koen sitä itsekin. Saanko kysyä, että miksi ajattelet ettet pysty nauttimaan nautinnollisista asioista ilman sitä extranautintoa, jonka saat naposteltavista?
Jokainen ihminen päästää suustaan välillä sammakoita ja typeryyksiä, niin myös sinä ap. Luulen, että tuossa on alla se ajatus, että aiot lihoa taas (vaikkapa raskauden myötä), ja haluat miehen, joka sen hyväksyy. Ihan validi syy kyllä purkaa suhde, mutta ota itsellesi vastuu suhteen päättämisestä. Oma syysi on, että et heti alussa selvittänt miehen asenteita tähän asiaan, joka selvästi on sinulle iso kynnyskysymys.
Vierailija kirjoitti:
Välillä kyllä mietityttää mitä varsinkin 50+ miehet oikein ajattelee, kun sabotoivat mahdollisuutensa naisiin heittämällä joko mauttomia, rasvaisia vitsejä, solvaamalla vähemmistöjä ja muun maalaisia ja olemalla vihreiden arvojen vastainen ja pilkkaamalla vaikka sähköautoja, koska kokevat nekin uhaksi omalle miehisyydelleen, kun oikean auton nyt pitää haista bensalta.
Sitten ne vielä luulee, että kiinnostaa, kun ovat nuo kaikki kortit vetäneet esiin, kun toinen on vähän tälläinen vihervassari.
No, mun kanssa, jos uutta suhdetta etsisin, nuo mielipiteet ei todellakaan aiheuttaisi tuollaista mielenipahoittamista. Mauttomat, rasvaiset vitsit ehkä saisivat kiinnostuksen lopahtamaan. Muusta olisin kanssaan samaa mieltä.
Sanot suoraan että olet ollut aiemmin lihava. Jos mies ei korjaa puheitaan niin sitten voit jatkaa eteenpäin ilman häntä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ruoka riippuvaisia pitäisi kohdella silkkihansikkain eikä saa arvostella. Eihän nykyään edes ole lihavia vaan kehopositiivisia. Mitä huijausta. Syömällä ne kilot on saatu eli periaatteessa juurisyy on selkärangan puute. Ei saa mieltä pahoittaa pienistä. Muita riippuvaisia, alkoholi, huumeet, pelit, seksi jne on ok arvostella mutta ruokariippuvaisia ei. Miksei? Lihavuus harvoin viehättää. Totuus satuttaa.
Suomessa alkoholi on tabu. Jos et juo juhlissa, joudut selittämään miksi ei maistu. Jos taas Rane juo jatkuvasti liikaa, kukaan ei kysy mitään, mistä ko. ongelma johtuu. Osa ihmisistä juo koko lomansa ja pitää sitä ihan normaalina.
Vitsailu muiden ulkonäöllä on vastenmielistä.
-ohis
Mä olen lihava nainen ja ymmärrän sen ettei meistä lihavista pidetä. Itse olen naposteleva lihava ja tuo erään kirjoitus lomareissusta kosketti syvältä. Koska mä nautin kaikesta syömisestä niin paljon, että se hyvä olo mikä herkuttelusta ja hyvästä ruoasta tulee vaan maksimoi loman hauskuuden. Sama asia kun menee vaikka leffaan, en osaisi olla syömättä tai jos en söisi mitään, puolet nautinnosta menisi pois.
Itselläni on myös lihava mies ja hän on juuri tuollainen kyljellään makaava hylje vai norppa vai mikä se oli, hyvin joku sitäkin kuvaili. Inhoan meidän elintapoja ja inhoan sitä, että pakostakin ne siirtyvät meidän lapsiin. En vaan osaa stopata sitä. Liikun kyllä ja itse olen aktiivinen, mun ylipaino johtuu puhtaasti tästä napostelusta, mieheni sitten taas laiskuudesta.