Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas kaatu potentiaalinen suhde ja samaan syyhyn kuin edellinen

Vierailija
25.07.2023 |

Eli kyseessä mies, jonka kanssa ollaan deittailtu jo kuukausia. Suhde mennyt jopa jo aika intensiiviseksi, mutta nyt mies laukoi jotain, mikä onnistu tappamaan mun kiinnostuksen sekunnin murto-osassa. Mies siis puhui lihavista naisista todella rumaan sävyyn, vaikka muuten on ollut aiemmin aina ystävällinen ja kunnioittava. Ja siis, mies ei tiedä, että olen itse ollut lihava. Mulla ei jäänyt roikkuvaa nahkaa ja raskausarvet ovat haalenneet ja olen liikunnalla ja ruokavaliolla saanut itseni tosi timmiksi, joten kehossa ei näy jälkeäkään entisestä lihavuudesta. Pääkopassa siitä sen sijaan on jälki. Ja mulla on täysi nollatoleranssi naisten kehojen halveksuntaan. Siis ihan kaikki ihastus vain katosi salamannopeasti tuon kommentin jälkeen. Miten tästä eteenpäin?

Kommentit (443)

Vierailija
321/443 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki toinen lumihiutale 

Vierailija
322/443 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin, että SYYHYYN.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/443 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten julmuus ja empatiakyvyttömyys aina yllättää huonolla tavalla :( juurikin tuo on tyypillistä että jos heidän mielestään nainen ei ole kaunis niin heitä pitää kohdella törkeästi.

Itse olin lapsena lihava, nyt jo monta vuotta fitnessin avulla laiha. Minäkään en katselisi tuollaista miestä.

No voi hyvän tähden. Yksi ainut kommentti lihavuudesta ja heti ollaan laittamassa kumppania pihalle. Kylläpä ihmisillä on tiukat kriteerit. Ei hyväksytä yhtään mitään. Jos mies sanoi törkeän kommentin lihavuudesta, ei se sitä tarkoita, että hän kohtelisi heitä törkeästi. Eiköhän hänellä ole sivistyneet käytöstavat, koska muuten hänet olisi jo jätetty kelkasta. Hän vain koki olonsa sen verran luotettavaksi tapailemansa naisen seurassa, että uskalsi ilmaista, ettei pidä lihavista naisista. Suurin osa ihmisistä tekee aivan tuota samaa: tuomitsee mielessään, mutta kohtelee nätisti. Kyllä tuollaisen yli pitää päästä, kun ei ole tuon isommasta asiasta kyse. Esim. pedofilian hyväksymisestä. 

Vierailija
324/443 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelen deittisovelluksiin painon kohdalle että olen ylipainoinen ja olen laittanut sinne itsestäni kuvat joissa näkyy kaksoisleuka, tms. Oikeasti painoindeksi on alle 20. Kukaan ei ole vielä ihmetellyt kuvien ja todellisuuden ristiriitaa.

Vierailija
325/443 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jatkanet etsintää? Mutta miksi? Mikä on se juuri syy?

Vierailija
326/443 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse naisena urheilen paljon ja näen paljon vaivaa oman terveyden eteen. Syön terveellisesti ja herkuttelen silloin tällöin. Olen ollut yhdessä nykyisen mieheni kanssa kohta 20 vuotta. En tiedä olenko jotenkin outo, mutta en pidä yhtään kaljamahaisista miehistä. Hyi olkoon jos pitäis seksiä harrastaa. Kavereina kyllä parhaat ystävät on ylipainoisia ja arvostan heitä todella paljon. Silti seksuaalisesti lihava kaljamahainen mies on todellinen turn off. Oma mies myös urheilee ja syö terveellisesti. Olis kyllä outoa olla sipsejä mussuttavan mäkki monsterin kanssa yhdessä, joka ei urheile ja pidä huolta itsestään. Ymmärrän sun deitin mielipidettä täysin, kertoi kuitenkin tämän vaan sinulle eikä toivottavasti huudellut muiden kuullen. Pitää osata käyttäytyä. Olis törkeetä kertoa tästä muuten, kun luottamuksella esim omalle kumppanille.

Vierailija
327/443 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt kävi näin, että mies ei pitänyt lihavista naisista. Paluu Tinderiin on sinulla todennäköisesti edessä.

Kukaan ei vaadi pitämään kaikista. En minäkään pidä pienimunaisista tai kaljuista miehistä sillä lailla että sellaisen kanssa alkaisin seurustelemaan, ihmisinä voivat olla vaikka parhaita ystäviä. En silti kommentoi heitä halventavaan sävyyn, varsinkaan yhdellekään miehelle. Käytöstavat pitää olla. 

Kaljuus ja pienimunaisuus on eri asia. Lihavuus on itse aiheutettua. Läskin oma syy että haluaa syödä liikaa ja olla lihava. Lihavia kuuluukin pilkata.

Höpöhöpö. Penistä voi suurentaa leikkauksella ja hiuksia voi istuttaa jos haluaa näyttää hyvältä. Kaljupäitä ja minimunia kuuluukin pilkata. Ja miestissimiehiä. Ja spandex-pellejä muna-asennossa talvisin suksilla, kesäisin fillarin selässä.

Nuo leikkaukset ovat kalliita ja varsinkin peniksen suurennuksessa isot riskit. Laihdutus ei maksa mitään, säästyy vaan rahaa.

Mulla on oikeus kieltäytyä huonon henkilökohtaisen hygienian, elämänhallintaongelmaisen, hedelmällisyytensä kusseen pienimunaisen seurasta. Nykyään luullaan että naisten pitää vieläkin hymyssä suin huolia mikä tahansa vastaantulija. Ei tarvi

Vierailija
328/443 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ehdoton turn off -piirre ihmisessä on sekin, että yleistää jonkun yhden ominaisuuden perusteella ja sitten purkaa aggressioitaan. Me kaikki yleistetään jossain määrin, ihmismieli toimii niin, mutta pystyykö näkemään omien yleistystensä yli ja mitä yleistysten perusteella tekee. Kun omalle kohdalle tällainen aggressiivinen stereotyyppien latelija osuu, niin ärsyttäähän se. 

Mua luullaan tosi usein vihervasemmistolaiseksi, vaikka oon keskustaliberaali ja kriittiinen monille vihervasemmistolaisten jutuille. Sitten kun vastaan tulee mies, joka ensin luulee mua vihervassariksi ja rupeaa angstaamaan vihervassarien jutuista ottamatta selvää mun kannasta, niin en vaan jaksa. Vaikka siis oltais samaa mieltä asioista, niin se, että mies ei näe mua, ei kiinnosta tutustua mun ajatuksiin, vaan haluaa vaan paasata omia angstejaan. Ei kiitos, en oo poliittinen tai mikään muukaan likasanko, jonne voi oksentaa omat traumansa. 

Sitten taas voisin hyvin olla vihervassarmiehen kanssa meidän ajatusmaailmojen eroista huolimatta, jos suhteessa olis molemminpuolista kunnioitusta ja kuuntelemista. Molemmat hyväksyisi toisen erilaisuuden ja haluaisi ymmärtää sen ajatusmaailman taustoja. Mutta ei ole vielä tullut tällaista vihervassariakaan vastaan. 

Eli jos ihmiseltä puuttuu yleinen kunnioitus toisia kohtaan, niin se on iso turn off. 

Vierailija
329/443 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä puhui naisista niin halventavaan sävyyn, ettei edes itse tajunnut sitä. Arvosteli myös ulkonäköä. Isänsä on samanlainen eli kotoa opittua. 

Vierailija
330/443 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun tapailuni päättyi siihen, kun mies puolusti murhasta ja rai skau ksista tuomittua miestä. Harmittaa ihan toden teolla, koska pidin miehestä. Haluaisin ehkä yrittää keskustella tästä ja selvittää, onko mies tosiaan tuota mieltä, mutta inhoreaktio on vahva.

Voihan sitä yrittää, mutta harmillisen usein tuollainen asenne on tiukassa ja varmasti liittyy muihinkin naisia halveksuviin asenteisiin. Hyvä lakmus-testi on kysyä, mitä mieltä mies on naisten oikeuksista. Ovatko ne hyvällä mallilla vai onko niitä "liikaa"?

Hah! Joo, mene ihmeessä kysymään tervejärkiseltä mieheltä, mitä mieltä hän on feminismistä. Feminismin ainoa tavoite on kastroida miehet ja tehdä heistä naisten palvelijoita. Tämä on nähty lähestulkoon jokaisessa feminismin "saavutuksessa". Naiset valehtelevat saadakseen tahtonsa läpi, ja varmaan sellaisesta tilanteesta on ollut kyse tuossa "rais-ka-us-tuomiossakin".

Miehiä ei kiinnosta miehinen rooli. Mene Tinderistä lukemaan miesten toiveista. Valtaosaa kiinnostaa kustannustehokas perinteinen naisellinen nainen. Kuitenkaan kukaan ei halua sitä perinteisen miehen roolia. Naisen tulee silti hoitaa muu elämä keskittyessään vaalimaan perinteitä. Sit aidosti ihmetellään miksei useimpia kiinnosta tavata toista kertaa.

Vierailija
331/443 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota lihava mies niin sillä ei ainakaan ole varaa arvostella.

Vierailija
332/443 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta mielestään on. Suuren mahan alle jää nysä josta on ajan saatossa tullut normi. Ärhäkkä hiivakin tulee kaupanpäällisenä.

Vierailija
333/443 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten julmuus ja empatiakyvyttömyys aina yllättää huonolla tavalla :( juurikin tuo on tyypillistä että jos heidän mielestään nainen ei ole kaunis niin heitä pitää kohdella törkeästi.

Itse olin lapsena lihava, nyt jo monta vuotta fitnessin avulla laiha. Minäkään en katselisi tuollaista miestä.

No voi hyvän tähden. Yksi ainut kommentti lihavuudesta ja heti ollaan laittamassa kumppania pihalle. Kylläpä ihmisillä on tiukat kriteerit. Ei hyväksytä yhtään mitään. Jos mies sanoi törkeän kommentin lihavuudesta, ei se sitä tarkoita, että hän kohtelisi heitä törkeästi. Eiköhän hänellä ole sivistyneet käytöstavat, koska muuten hänet olisi jo jätetty kelkasta. Hän vain koki olonsa sen verran luotettavaksi tapailemansa naisen seurassa, että uskalsi ilmaista, ettei pidä lihavista naisista. Suurin osa ihmisistä tekee aivan tuota samaa: tuomitsee mielessään, mutta kohtelee nätisti. Kyllä tuollaisen yli pitää päästä, kun ei ole tuon isommasta asiasta kyse. Esim. pedofilian hyväksymisestä. 

No se ei ole suurikaan saavutus että osaa pitää suunsa kiinni ja käyttäytyä. Kyllä kumppanilta voi vaatia vähän enemmän. Jotain ei kiihota lihava, toinen ei innostu mänteistä. 

Vierailija
334/443 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ole enää lihava?

Itse olet antikehopositiivinen laihduttamisesi kanssa. Tekopyhä paska.

Vierailija
335/443 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, lihavuus on lähes aina omaa syytä, kuten esim. alkoholismi tai huumeiden käyttö. Ottaisitko itse puolisoksesi entisen narkkarin tai spurgun?

Vierailija
336/443 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monet lihavat ei minkään näköiset arvostelevat rankimmin. On naisissakin paljon sellaisia lihavia jotka eivät huoli ylipainoista kumppania ja valittavat jos deitti on lihava. 

Vierailija
337/443 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se, että deittaillaan tiivisti tarkoita , että ollaan kumppanit. Äijä vaihtoon vaan.

Vierailija
338/443 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tahansa voi sairastua tai onnettomuudessa vammautua ja samalla kehon metabolialle käy jotain tai joutuu käyttämään lääkkeitä mitkä vaikuttavat aineenvaihduntaan. Pellolle tuollaiset "kumppanit" - niistä ei ole apua alamä'issä.

Lääkkeet jotka yleisesti "lihottavat" eivät sitä itsestään tee, vaan ne aina vaikuttavat ruokahaluun. Ja sitä kautta lihoaa, kun on vaan pakko vetää sitä karkkia ja jätskiä.

Kanalla ja parsakaalilla ei kukaan lihoa kymmeniä kiloja vaikka ruokahalut olisi hetkellisesti voimakkaammat.

No esim kortisoni voi turvottaa hurjasti ja kun et nuku, elimistö sekaisin, lihot jne.

Vierailija
339/443 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ex-mieheltäni, muuten oikea herrasmies, mutta suhtautui todella ikävästi ylipainoisiin ihmisiin, vaikka ei sitä toki suoraan heille sanonut. Mutta tutussa (ja laihassa) seurassa kyllä saattoi hyvin rumastikin sanoa, ja vaikka esim. yritin kieltää häntä puhumasta niin tyttärien kuullen, niin kyllä se isän mielipide oli heillekin aivan selvä. 

En nyt jaksa selittää miksi hänen kanssaan päädyin suhteeseen, se on pitkä juttu, mutta niihin aikoihin kun tavattiin oli muut asiat enemmän keskiössä kuin ihmisten paino tai ulkonäkö yleensä. Jossain vaiheessa asia kuitenkin selvisi, mutta olin rakastunut, sitä paitsi se oli vain yksi vika muuten hyvässä ihmisessä. Mutta ikävä kyllä tuollainen suhtautuminen paitsi ylipainoisiin niin ylipäätään toisiin ihmisiin, jotka eivät täytä hänen "kriteereitään" vaikutti yllättävän paljon, esim. meidän perheen naisten, niin minun kuin tyttärien, kehonkuva ei takuulla ole normaali, tunnemme kaikki itsemme läskeiksi vaikka olisimme normaalipainon alarajoilla. Ja joskus kun paino on syystä tai toisesta vähän noussut, niin itseinho on ollut valtava, vaikka muiden silmissä olisi ihan normaali. 

Tällaiset asiat kun hivuttautuu pikkuhiljaa elämään, niin ei niitä niin tarkkaan huomaa, vasta nyt kun on jo vuosia siten erottu tajuan, miten paljon se vaikutti elämään. Syöminen, liikunta ja painon tarkkailu oli keskiössä, vaikka itse en todellakaan pidä ulkonäköä tai ihmisen painoa millään tavalla tärkeänä, en kiinnitä siihen mitään huomiota muissa ihmisissä, vain itsessäni.

Eli jos itse ei arvostele muita ihmisiä ulkonäön ja painon perusteella, niin en suosittele sellaista parisuhdetta, jossa se on toiselle osapuolelle hyvin tärkeää. 

Vierailija
340/443 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kaatui potentiaalinen suhde ja samaan syyhyyn kuin edellinen.

Anteeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän