Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas kaatu potentiaalinen suhde ja samaan syyhyn kuin edellinen

Vierailija
25.07.2023 |

Eli kyseessä mies, jonka kanssa ollaan deittailtu jo kuukausia. Suhde mennyt jopa jo aika intensiiviseksi, mutta nyt mies laukoi jotain, mikä onnistu tappamaan mun kiinnostuksen sekunnin murto-osassa. Mies siis puhui lihavista naisista todella rumaan sävyyn, vaikka muuten on ollut aiemmin aina ystävällinen ja kunnioittava. Ja siis, mies ei tiedä, että olen itse ollut lihava. Mulla ei jäänyt roikkuvaa nahkaa ja raskausarvet ovat haalenneet ja olen liikunnalla ja ruokavaliolla saanut itseni tosi timmiksi, joten kehossa ei näy jälkeäkään entisestä lihavuudesta. Pääkopassa siitä sen sijaan on jälki. Ja mulla on täysi nollatoleranssi naisten kehojen halveksuntaan. Siis ihan kaikki ihastus vain katosi salamannopeasti tuon kommentin jälkeen. Miten tästä eteenpäin?

Kommentit (443)

Vierailija
281/443 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt kävi näin, että mies ei pitänyt lihavista naisista. Paluu Tinderiin on sinulla todennäköisesti edessä.

Kukaan ei vaadi pitämään kaikista. En minäkään pidä pienimunaisista tai kaljuista miehistä sillä lailla että sellaisen kanssa alkaisin seurustelemaan, ihmisinä voivat olla vaikka parhaita ystäviä. En silti kommentoi heitä halventavaan sävyyn, varsinkaan yhdellekään miehelle. Käytöstavat pitää olla. 

Kaljuus ja pienimunaisuus on eri asia. Lihavuus on itse aiheutettua. Läskin oma syy että haluaa syödä liikaa ja olla lihava. Lihavia kuuluukin pilkata.

Höpöhöpö. Penistä voi suurentaa leikkauksella ja hiuksia voi istuttaa jos haluaa näyttää hyvältä. Kaljupäitä ja minimunia kuuluukin pilkata. Ja miestissimiehiä. Ja spandex-pellejä muna-asennossa talvisin suksilla, kesäisin fillarin selässä.

Nuo leikkaukset ovat kalliita ja varsinkin peniksen suurennuksessa isot riskit. Laihdutus ei maksa mitään, säästyy vaan rahaa.

Vierailija
282/443 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tahansa voi sairastua tai onnettomuudessa vammautua ja samalla kehon metabolialle käy jotain tai joutuu käyttämään lääkkeitä mitkä vaikuttavat aineenvaihduntaan. Pellolle tuollaiset "kumppanit" - niistä ei ole apua alamä'issä.

Tuohan on ihan eri asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/443 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt kävi näin, että mies ei pitänyt lihavista naisista. Paluu Tinderiin on sinulla todennäköisesti edessä.

Kukaan ei vaadi pitämään kaikista. En minäkään pidä pienimunaisista tai kaljuista miehistä sillä lailla että sellaisen kanssa alkaisin seurustelemaan, ihmisinä voivat olla vaikka parhaita ystäviä. En silti kommentoi heitä halventavaan sävyyn, varsinkaan yhdellekään miehelle. Käytöstavat pitää olla. 

No jaa. Jos oikeasti koet että kaljuus tekee miehen kelvottomaksi miehenä, niin asian ääneen sanominen on oikeastaan aika pieni juttu siihen verrattuna. On oikeastaan aika kaksinaismoralistista ajatella, että kunhan tätä asiaa ei sanota ääneen, niin sen mukaan voi toimia kuitenkin.

Varmasti jokaisella on joitakin preferessejä, ja ne eivät ole ns tasa-arvoisia, mutta suhtautuminen siihen mitä saa sanoa ja mitä ei, voi syystäkin vaihdella.

Sinäkin luultavasti ajattelet, että oli ok dissata kaljuja miehiä tässä näin tällä tapaa, mutta kamalaa jos naisen haluttavuutta arvostetaan..

Kuten yläpeukuista näet, niin naiset ovat harvinaisen yksimielisiä siitä, että täydellinen hiusraja on parisuhteelle miehen kanssa lähtökohta. Sen ympärille rakentuu kaikki.

Miehelleni tuli syöpä ja hoitojen myötä lähti kaikki hiukset. Ei ole voinut vähempää kiinnostaa hiusrajat ja hiukset tai niiden puuttuminen. Mies päätti pitää jatkossa kaljua. Samantekevää. Taidat olla itse niitä miehiä, joka luikkii karkuun, jos naisellasi todetaan rintasyöpä, jos pelkästään hiuksista (kuollutta solukkoa) jo teet noin ison numeron.

Vierailija
284/443 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei mies teki yhden virheen. Pihalle siis! Kannattaa hakea apua tuohon lihavuusongelmaasi, timmi kroppa ei tarkoita tervettä päätä.

Vierailija
285/443 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tahansa voi sairastua tai onnettomuudessa vammautua ja samalla kehon metabolialle käy jotain tai joutuu käyttämään lääkkeitä mitkä vaikuttavat aineenvaihduntaan. Pellolle tuollaiset "kumppanit" - niistä ei ole apua alamä'issä.

Tuohan on ihan eri asia.

Jos vammautuisin niin olettaisin vaimoni jättävän minut.

Vierailija
286/443 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on ihan eri asia.

Jos vammautuisin niin olettaisin vaimoni jättävän minut.

Huonon vaimon valitsit... Mitä tapahtui "in sickness and in health"?

Vierailija
287/443 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois olla helpompi ap:n hoidattaa tuo menneisyyden hankala kokemus pois jollakin terapeutilla niin ei tarvitsisi tuollaisista vahingossa sanotuista loukkaantua.

Kai meistä jokainen joskus sanoo ehkä sellaista joka ei ole kuulijan mieleen.

Vierailija
288/443 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla saattaisi päästä möläyksiä läskeistä myös. Oma äitini oli ylipainoinen koko elämänsä ja me lapset kärsittiin siitä. Hän söi, mutta ei huolehtinut, että lapset saa ruokaa. Minä olin alipainoinen. Näin ne itsepetokset mitä hän teki, "enhän minä ees syö mitään" oli tyypillisin. Minulla on aika ristiriitaiset ajatukset lihavista. Toisinaan näen heidät hedonisteina ja toisinaan säälin ja koen empatiaa. Joskus halveksin, jos näen, että läski siirtää syömisongelmiaan lapsiin.

Joten enimmäkseen en ole läskipositiivinen, enkä muutu sellaiseksi ikinä. Sen verran isot traumat on lihavan lähellä elämisestä. Sama kuin eläisi alkoholistin kanssa. Itsepetosta, syöminen on aina tärkeämpää, se täyttää läskin ajankäytön ja pään.

Kai sä nyt tajuat, että se ei oo kenenkään lihavuudesta kiinni, jos ei huolehdi, että lapset saa ruokaa. Se on laiminlyöntiä, jonka taustalla täytyy olla jotain vähän muuta, kuin lihavuutta.

Kyllä, lihavuus on varmasti tässä tapauksessa vain seuraus siitä todellisesta ongelmasta, ei syy. Se olisi ollut huono äiti laihanakin.

En usko, että tätä ongelmaa olisi ollut jos hän olisi ollut laiha. Laihoilla tulee nälkä normaaliin aikaan, eikä koko elämä pyöri sen ympärillä, että mitähän sitä voisi seuraavaksi syödä.

Joo, olin lomamatkalla ylipainoisen ystäväni kanssa. Voi hyvänen aika sitä syömistä. Heti aamusta alkaen, ahtaa kunnon aamupalan ja luulisi sen riittävän pitkälle päivään, mutta ei. Kaupungilla alkaa vinkuminen, kun on nälkä ja heikottaa, pakko saada ruokaa. Iso lounas, ja sitten välissä käy ostamassa välipalaa ja kunnon illallinen, jonka myös luulisi riittävän. Mutta ei, vaan paniikki kun ei ole illaksi 'naposteltavaa'. Sitten sitä etsitään pimeillä kujilla jotain kauppaa tai kiskaa missä myydään mässyä. Sipsipussi rapisee yötä myöten ettei nukkuakaan voi. Siihen päälle karkkia ja taas rapisee. Mieliala liikkuu koko ajan syömisten mukaan raivosta isoon iloon. En jaksaisi tuollaista kumppania.

Alapeukkuja tulet tästä saamaan. Mutta elämä lihavan ihmisen kanssa on juuri tuollaista. Lihavat vaan ei itse näe tässä mitään ongelmaa. Lisäksi lihava ihminen ei jaksa liikkua missään valittamatta, kuinka raskasta tai kuumaa on.

Höpö höpö, ei todellakaan ole kaikki lihavat samanlaisia. Itse liikun päivittäin paljon, metsässä koiran kanssa , pyöräilen ja teen salitreenin 2-4krt/vko. Aiemmin olen ollut syömishäiriöinen, ja silloin ruoka ja erityisesti herkut tosi paljon pyöritti elämää, mutta silti olen aina ollut liikunnallinen. En valita että on raskasta tai kuumaa. Tosin laihoilla kavereilla ( naisilla ) taas on aina kylmä, ja siitä pitää aina marmattaa.

Olen myös aina seurustellut hoikkien/normaalipainoisten miesten kanssa, ja kun kerran annoin lihavalle miehelle mahdollisuuden, niin valitettavasti kohdalle osui yksilö, joka käyttäytyi kuvailemallasi tavalla. Siitä ajasta jonka vietimme yhdessä hän makasi jossain kyljellään vähintään puolet. Tuli joku päivää paistatteleva norppa mieleen, ja se että en todellakaan voisi olla sellaisen ihmisen kanssa yhdessä. Jos vastaan tulee liikkuvainen lihava mies, ja toki muutenkin aktiivinen, niin olen valmis taas antamaan mahdollisuuden.

Vierailija
289/443 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaljuus ja pienimunaisuus on eri asia. Lihavuus on itse aiheutettua. Läskin oma syy että haluaa syödä liikaa ja olla lihava. Lihavia kuuluukin pilkata.

Höpöhöpö. Penistä voi suurentaa leikkauksella ja hiuksia voi istuttaa jos haluaa näyttää hyvältä. Kaljupäitä ja minimunia kuuluukin pilkata. Ja miestissimiehiä. Ja spandex-pellejä muna-asennossa talvisin suksilla, kesäisin fillarin selässä.

Nuo leikkaukset ovat kalliita ja varsinkin peniksen suurennuksessa isot riskit. Laihdutus ei maksa mitään, säästyy vaan rahaa.

Pihit miehet on ällöttäviä. Jos ei halua itseensä satsata, niin sitten ei satsaa ja yksin itkee minimunansa kanssa kaljuaan hipelöiden.

Vierailija
290/443 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies varmaan luulee olevansa täydellinen. Hupaisa piirre monissa miehissä. 

Vierailija
291/443 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän aloittajaa ja ihmettelen osaa vastaajista. En ole itse ollut varsinaisesti lihava vaan vähän pyöreä ja kiinteytin siitä mutta epävarmuutta omasta kehosta on ollut silti paljonkin. Itse myös törmännyt parisuhteen alussa siihen että mies kommentoi tosi vihaisesti ylipainoisia ihmisiä, erityisesti naisia, myös julkisilla paikoilla niin että joku voi kuulla. Meni maku täysin. Syitä on monia: käytöstapojen puute, ihmisten tuomitseminen, miehen ilmeinen pinnallisuus ja ajatusmaailma että kunnioitus on sidottu ulkomuotoon ja tunne siitä että en taaskaan kelpaisi. Kaikesta ja kaikista ei tarvitse pitää tai viehättyä mutta peruskäytöstavat pitää olla ja ymmärtää, että vaikka itse olisi komea/kaunis (moni lihavia herjaava ei edes itse ole) niin siinä on mukana hyvää tuuriakin eikä se ole pysyvää (mitä joku sanoi onnettomuuksista, lääkkeistä, sairauksista jotka voi vaikuttaa ulkonäköön yms.). 

Vierailija
292/443 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"nollatoleranssi naisten kehojen halveksuntaan."

Miesten kehoja siis kuitenkin saa mielestäsi halveksua. Mikset muuten kelpuuta itsellesi lihavaa puolisoa, olethan itsekin ollut sellainen?

Vierailija
293/443 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitäisi muistaa puhua naisten läsnä ollessa yleisesti hyväksytyillä mielipiteillä, eli valehdella jos oikeasti on asioista toista mieltä. Vaikeista asioista(kuten lihavuus, miehen ex, jne...) ei kannata puhua ollenkaan. Miesporukassa voi sitten purkaa sisintään ja puhua totta.

Vierailija
294/443 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi naiset valitsevat ylipainon ja sitten käyttävät loppuelämänsä siitä vaahtoamiseen.

Vierailija
295/443 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän täysin. En itsekään voisi tapailla miestä, joka halveksii muita ihmisiä tuolla tavalla.

Yksi vaihtoehto on tapailla ylipainoista miestä tietysti, mutta sekään ei takaa, että hän suhtautuisi neutraalisti naisten ylipainoon.

Jännä ilmiö kyllä, miksi ylipaino herättää ihmisissä niin voimakkaita tunteita. Suorastaan vihaa pahimmillaan.

Naisen ylipaino on suurimmalle osalle miehistä niin suuri turnoff, että välillä se ilmenee jopa avoimena halveksuntana. Täysin vastaavan reaktion naisilla saa aikaan esimerkiksi heikolla itsetuntolla varustettu mies.

Vierailija
296/443 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEI! Itsekkin SÄ haukut tässä aloituksessasi eri panoisia ihmisiä Se on Asiatonta ja loukkaavaa kstsoppa itseäsi peiliin!

Se on Epäkunnioittavaa.

Vierailija
297/443 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi naiset valitsevat ylipainon ja sitten käyttävät loppuelämänsä siitä vaahtoamiseen.

Tämä on sitä kuuluisaa Naisen Logiikkaa josta Spede jo aikoinaan suomalaisia koulutti.

Vierailija
298/443 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pyrin karsimaan tämöiset naisvihaajat heti alkuunsa tarkalla seulalla. Empatiahaluttomuus on pahimpia turn off:a nykyään. Siksi roskiin lentää ilmastodenialistit, rasismin ymmärtäjät, oikeistopopulistit, feministien ja ympäristön suojelijoiden haukkujat, huonosti eläimiä kohtelevat jne. 

Eli sinulle suvaitsevaiselle kelpaa vain vihervassarit, salli mun nauraa. Empatiaa en oikein aistinut sinussa.

Vierailija
299/443 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän täysin. En itsekään voisi tapailla miestä, joka halveksii muita ihmisiä tuolla tavalla.

Yksi vaihtoehto on tapailla ylipainoista miestä tietysti, mutta sekään ei takaa, että hän suhtautuisi neutraalisti naisten ylipainoon.

Jännä ilmiö kyllä, miksi ylipaino herättää ihmisissä niin voimakkaita tunteita. Suorastaan vihaa pahimmillaan.

Naisen ylipaino on suurimmalle osalle miehistä niin suuri turnoff, että välillä se ilmenee jopa avoimena halveksuntana. Täysin vastaavan reaktion naisilla saa aikaan esimerkiksi heikolla itsetuntolla varustettu mies.

No täytyy kyllä sanoa ihan rehellisesti että on se naisen ylipaino vastenmielistä katsottavaa. Rasvavalkit tungettu tiukkoihin kehopositiivisiin vaatteisiin niin että jokaisen ihrapoimun voi laskea. En arvosta.

Vierailija
300/443 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin yhtä tyyppiä jolla oli vastaava ajatusmaailma, siitäkin huolimatta että oli ollu itse lihava,eikä ollut silläkään hetkellä missään kaikista timmeimmässä kunnossa. Ensimmäisestä kommentista en viitsinyt tehdä numeroa mutta toinen alkoi ällöttää. 

Öhöhöö pitää tähdätä korkeamalle eikä panna sellaisia (lihavia). Hän ei alennu sellaiseen. 

Kyse ei ole siitä että pitäisi viehättyä kaikesta. On kuvottavaa ja lapsellista selitellä tuollaista ja se kertoo ihmisen pään sisällöstä asioita. Totta kai tämä ihminen sai vielä kunnon itkupotkuraivarit kun huomautin asiasta. 

Kuulemma ei olisi sama asia jos minä naureskelisin nenääni nyrpistellen etten pane mitään köyhiä/pienimunaisia/tms.