Voinko lähteä miehen kanssa kahdestaan etelään?
Mies haluaisi lähteä viikoksi etelään ja tarjoutui maksamaan koko matkan. Mulla on kotona 2 teiniä, jotka ovat monta krt kyselleet koska lähdetään lomareissulle. Mulla ei valitettavasti ole mahdollista maksaa koko perheen (mä ja lapset)matkaa kun teinitkin menevät aikuisen hinnalla.
Mitä mieltä ootte, onko törkeää jos itse kuitenkin lähden ja lapset eivät pääse?
Kommentit (156)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin lähtisin reissuun ilman muuta!! Sanoit että teinit on käyneet jo risteilyllä niin kyllä kai se nyt kesäksi riittää että on edes jossain käyty. Mene ihmeessä reissuun ja aivan ihanalta kuulostaa että menette kahdestaan! :) Mä olen koittanut houkutella mun miestä kahdestaan reissuun (hänellä kaks lasta) mutta toistaiseksi ei ole ottanut tuulta alleen. Mutta kyllä me vielä! Niin että mene mene reissuun. Ei ole itsekästä tai jos onkin niin sen verran "itsekäs" saa ja pitää olla. Mies haluaa sun kanssa kovasti reissuun kun on valmis maksamaan matkan niin ethän halua tuottaa pettymystä hänelle. :) Kyllä teineillä luulis sen verta järkeä olevan että ei tuosta pahastu vaan ovat iloisia sun puolesta. Parisuhdetta pitää vaalia se on kaikkien etu!
Ei ois suakaan varmaan teininä haitannut, jos isäs olis lähtenyt panolomalle uuden muijansa kanssa ja jättänyt sut kotiin, kun on (ja saa ja pitää olla) niin "itsekäs"..
Ei kukaan halua tuon kaltaiselle lomalle mukaan. Sen sijaan oman vanhempansa kanssa varmasti matkustaa mielellään.
Teineille selviää elämän realiteetit mikä toivottavasti kannustaa opiskelemaan oikein. Ei nykyään edes kaksi työssäkäyvää välttämättä pysty perhelomaa kustantamaan. Kaikki on niin kallista.
Asijantuntia kirjoitti:
Ei ole,täytyyhän sun päästä mustaa makkaraa maistamaan.
Tästä tuli taas mieleen tuo persujen hinku mustaan makkaraan. Niillä täytyy olla erittäin paljon piilohomoja puolueessa ja vahva seksuaalinen pakkomielle tummaan hipiään. Niiden ostopuolisothan on mustia. Wallin, Tynkkynen, Hakkarainen jne.
Mä en lähtisi. Mulle lapseni ovat tärkeämpiä kuin mies. Ja jos mies välittäisi minusta oikeasti, hän toki joko auttaisi matkakuluissa tai sovittaisiin edullisempi kohde, johon on vara ottaa mukulat mukaan.
Mutta onhan näitä epäkypsiä Taunoja pilvin pimein, jotka ovat mustasukkaisia jopa naisen lemmikille tai omalle lapselleen. Taunon pitää saada olla naisensa ainoa vauva.
Vierailija kirjoitti:
Teineille selviää elämän realiteetit mikä toivottavasti kannustaa opiskelemaan oikein. Ei nykyään edes kaksi työssäkäyvää välttämättä pysty perhelomaa kustantamaan. Kaikki on niin kallista.
Mun lapsen luokalla ei ole ainuttakaan, joka ei olisi käynyt etelän lomalla. Pois lukien se perhe, jonka äidillä on sellainen (ulospäinkin näkyvä) sairaus, joka estää lentämisen.
Jos haluat parisuhteen kestävän ja pysyvän niin priorisoit sen.
Vierailija kirjoitti:
Mä en lähtisi. Mulle lapseni ovat tärkeämpiä kuin mies. Ja jos mies välittäisi minusta oikeasti, hän toki joko auttaisi matkakuluissa tai sovittaisiin edullisempi kohde, johon on vara ottaa mukulat mukaan.
Mutta onhan näitä epäkypsiä Taunoja pilvin pimein, jotka ovat mustasukkaisia jopa naisen lemmikille tai omalle lapselleen. Taunon pitää saada olla naisensa ainoa vauva.
En lähtisi matkalle, kun lapset eivät pääse. Mutta en todellakaan edes ajattelisi, että mies kustantaisi lapsenne.
Vierailija kirjoitti:
Et lapsettomalla ajalla siis tekisi mitään kumppanisi kanssa? Miksi kahden aikuisen reissu on poissuljettu?
Vierailija kirjoitti:
Mun lapsen luokalla ei ole ainuttakaan, joka ei olisi käynyt etelän lomalla. Pois lukien se perhe, jonka äidillä on sellainen (ulospäinkin näkyvä) sairaus, joka estää lentämisen.
Missä pienessä kyläkoulussa oikein lapsesi on? Ei mitään hajua mitä lasten luokkakaverit tekevät lomillaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko lapsille turvallinen ja luotettava hoitopaikka? Se nyt on ensimmäinen vaatimus. Ja voisiko teineille luvata jonkun edullisemman loman jonnekin? Vähän vaikea juttu minusta.
Miksi niille pitäisi joku loma luvata jos ei ole kerran varaa. Menköön isänsä kanssa.
Teinit tulevat vihaamaan miestä tuollaisen jälkeen. En lähtisi.
Ei kait ulkomaanmatkat ole mitään ihmisoikeuksia teineillekään. Menkööt sitten kun ovat tienanneet omat rahansa. Mielestäni voit ap aivan hyvin lähteä matkalle, ehkä maksaisin oman matkani kuitenkin itse.
Vierailija kirjoitti:
Miksi teinit miestä vihaisi? Sika kun lasten äidin kanssa tekee asioita.
Itse olen kyllä aina harrastanut miehen kanssa välillä reissuja kaksinkin vaikka on lapsiakin. Täytyy sitä vanhemmilla omaakin elämää olla vaikka ne lapset ovatkin rakkaita. Toki ymmärrän, että lapset saattavat olla pettyneitä, mutta järjestät heidän kanssaan sitten jotain kivaa pienempää tekemistä kuin tulet lomalta. Isot lapset eivät äitiä enää niin hirveästi kaipaa kunhan on joku tuttu aikuinen heidän kanssaan kun olet poissa. Yksin en teinejä jättäisi.
Vierailija kirjoitti:
Minä en lähtenyt viikon matkalle, jonka halusi maksaa mies, jonka kanssa vain keskustelin netissä ja puhelimessa.
Minulla ei ollut edes lapsia.
Tuli ajatus, että matkan maksaja haluaa ja olettaa tietty saavansa jotain vällyjen välissä.
Ajatus oli ällö.
Ja sekö sinun ainutkertaiselle nupullesi olisi liikaa jos mies olisi halunnut vähän pildeä?
Vierailija kirjoitti:
Teinitkö sen määräävät mitä vanhemmat tekevät ja kenen kanssa vanhemmat viettävät aikaansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teinitkö sen määräävät mitä vanhemmat tekevät ja kenen kanssa vanhemmat viettävät aikaansa?
Ap on ilmaissut teiniensä kärsineen erosta ja myös teinit ovat osoittaneet kiinnostusta reissuun. Kuinka paljon sinun mielestäsi on kohtuullista kääntää veistä haavassa vain jotta "teinit eivät määräisi mitä vanhemmat tekevät"? Ap on hyvä äiti kun miettii asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Lapsilla olisi mummi vahtimassa, vein heidät kesällä risteilylle mutta etelänreissuun ei valitettavasti ole mahdollisuutta. Lapsilla on viikon syysloma, silloin voin korkeintaan järkätä hotellireissun johonkin Suomessa.
Onko miesystävä itsekäs kun haluaa viedä vain mut etelään? Emme asu yhdessä (yhteinen päätös) koska teinit vielä kotona. En haluaisi aiheuttaa heille enempää traumoja kun ovat jo eron jälkeen saaneet kärsiä tarpeeksi..
ja onko oikein ottaa vastaan miesystävän maksama matka?
ap
Kuinkakohan moni nainen maksaa mieystävänsä teinien matkoja? Mies haluaa maksaa sulle matkan ja sä mietit onko mies itsekäs, kuulostaa että olet kiittämätön.
Teinien turha pahoittaa mieltään, jos ei ole varaa matkaa ni ei ole, ei ole kaikilla muillakaan. On tärkeä ihmissuhde taito opetella olemaan iloinen toisen puolesta eikä kateellinen, nyt he pääsevät opettelemaan tätä asiaa kun kerrot että pääset matkalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on ilmaissut teiniensä kärsineen erosta ja myös teinit ovat osoittaneet kiinnostusta reissuun. Kuinka paljon sinun mielestäsi on kohtuullista kääntää veistä haavassa vain jotta "teinit eivät määräisi mitä vanhemmat tekevät"? Ap on hyvä äiti kun miettii asiaa.
Ap olisi voinut vähän miettiä ennen kuin aiheutti niitä tramuoja lapsilleen jatkuvalla juhlinnalla miesrumballa eron jälkeen. Nyt kun vaikuttaa löytäneen hyvän miehen niin kannattaa myös panostaa siihen yhteiseen aikaan hänen kanssaan.
Missä noin väitettiin? Väitehän oli, että lapsiin tulee etäiset välit jos vanhempi tekee lomareissun ilman lapsia. Tähän vastasin kysymyksellä, että miksei lapsettomalla ajalla voisi tehdä omia juttujaan.