Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko seurustella ulkomaalaisen miehen kanssa?

Vierailija
19.07.2023 |

Vai kelpaako sinulle vain paras, eli suomalainen mies?

Kommentit (173)

Vierailija
121/173 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni suominainen on sanonut, että minä olen likainen, kun olen harrastanut seksiä japanilaisten naisten kanssa ja seurustellutkin parin kanssa. Minua ei hetkauta mitenkää, jos suominainen juoksee afrikkalaisten (englantilaisten) miesten perässä. M28

Mikä vimma teillä miehillä on hyväksikäyttää japanilaisia naisia?

Tässä kommentissa ja sen ratiossa (yläpeukut miinus alapeukut) kiteytyy suomalaisten asenne suomalaisiin miehiin;

jos suomalainen mies harrastaa seksiä aasialaisen naisen kanssa, niin suomalaisista naisista se on hyväksikäyttöä.

Entä jos suomalainen mies harrastaa seksiä suomalaisen naisen kanssa? Sittenkö se ei olekkaan hyväksikäyttöä?!

-----

Suomalaiset naiset ovat katkeria, jos suomalainen mies panee aasialaisia.

M28 on saanut paljon alapeukkuja suominaisilta. Kertoo kaiken tämän maan naisien asenteesta suomalaisiin miehiin...

Aika katkeraa tilitystä peräkammarista :D

Vierailija
122/173 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin ja olenkin britin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/173 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Minulla on suomalainen mies. Jos tulee ero tai jään leskeksi joskus tulevaisuudessa niin en seurustele enää ikinä kenenkään kanssa. Yksin ja vapaa 👍

Vierailija
124/173 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on intialainen kumppani. Kulttuurieroja ei pahemmin ole sillä hän on kasvanut länsimaissa. Mies on hyväsydäminen, korkeakoulutettu, menestynyt urallaan, kohtelias, huumorintajuinen ja muita kunnioittava. Tärkeintä on kuitenkin se, että meillä on yhteinen arvomaailma ja tulevaisuuden tavoitteet. Paljon enemmän minulla on hänen kanssaan yhteistä kuin palstan uhriutuvien incel-miesten kanssa.

Kertoo aika paljon sinusta "incel" intialainen mies , paha😁

Vierailija
125/173 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut vakavasti useamman kanssa, mutta ei siitä mitään hyvää seurannut. Minulla on nyt hyvä suomalainen mies.

Vierailija
126/173 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi.

Suomalainen mies on maailman paras mies. Ainoa joka sopii suomalaiselle naiselle. 👍

Vierailija
127/173 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurustelen ulkomaisen miehen kanssa.

On minulla ollut todella hyviä suomalaisiakin miehiä, mutta pakko myöntää, että ulkomaiset deitit ja tietenkin nykyinen poikaystävä osaavat luontevammin täyttää romanttiset tarpeeni.

tää kyllä. Itse tuntuu että alitajuisesti etsin ulkomaalaista miestä koska romanttinen puoli on täysin erilainen heillä. Minulla oli kylmät vanhemmat,jotka eivät osanneet näyttää rakkautta ja jotenkin kyllästyin tähän,. Tietysti onhan suomessa varmaan myös romanttisia miehiä, mutta mielestäni jo "rakastan sinua" kuulostaa junttimaiselta suomeksi :D

Juntti on ihminen, joka halveksii omaa kulttuuriaan ja kuvittelee, että ulkomaalaiset ovat yhtenevä massa, jossa kaikki ihmiset ovat samanlaisia. 

Onhan se suomessa erilaista kulttuuri ja romanttinen puoli. Ei täällä osata näyttää tunteita ainakaan suurin osa. Mitäpä sitä piilottelemaan. 

No eipä ole Suomi maailman ainut maa, jossa tunteiden avoin näyttäminen ei ole osa valtakulttuuria. Ottakaan hyvät lapset selvää asioista älkääkä kuvitelko, että ulkomaat ovat identtinen kokonaisuus. Esimerkiksi Japanissa on hyvin tärkeä osa kulttuuria, että tunteita ei näytetä avoimesti. 

Eipä. Japanissa täytyy ennen seurustelun aloittamista kertoa, että pitää henkilöstä paljon. Eli on melko selvää jos japanilainen hengailee kanssasi hän rakastaa sinua jos on kyse parisuhteesta

Vierailija
128/173 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni suominainen on sanonut, että minä olen likainen, kun olen harrastanut seksiä japanilaisten naisten kanssa ja seurustellutkin parin kanssa. Minua ei hetkauta mitenkää, jos suominainen juoksee afrikkalaisten (englantilaisten) miesten perässä. M28

Tässä kommentissa ja sen ratiossa (yläpeukut miinus alapeukut) kiteytyy suomalaisten asenne suomalaisiin miehiin;

jos suomalainen mies harrastaa seksiä aasialaisen naisen kanssa, niin suomalaisista naisista se on hyväksikäyttöä.

Entä jos suomalainen mies harrastaa seksiä suomalaisen naisen kanssa? Sittenkö se ei olekkaan hyväksikäyttöä?!

-----

M28 on saanut paljon alapeukkuja suominaisilta. Kertoo kaiken tämän maan naisien asenteesta suomalaisiin miehiin...

Aika katkeraa tilitystä peräkammarista :D

Shakki ja matti.

Kun nimittely alkaa, niin tietää, että osui arkaan paikkaan, kun oli oikeassa.

Vierailija
129/173 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On minulla ollut todella hyviä suomalaisiakin miehiä, mutta pakko myöntää, että ulkomaiset deitit ja tietenkin nykyinen poikaystävä osaavat luontevammin täyttää romanttiset tarpeeni.

tää kyllä. Itse tuntuu että alitajuisesti etsin ulkomaalaista miestä koska romanttinen puoli on täysin erilainen heillä. Minulla oli kylmät vanhemmat,jotka eivät osanneet näyttää rakkautta ja jotenkin kyllästyin tähän,. Tietysti onhan suomessa varmaan myös romanttisia miehiä, mutta mielestäni jo "rakastan sinua" kuulostaa junttimaiselta suomeksi :D

Juntti on ihminen, joka halveksii omaa kulttuuriaan ja kuvittelee, että ulkomaalaiset ovat yhtenevä massa, jossa kaikki ihmiset ovat samanlaisia. 

Onhan se suomessa erilaista kulttuuri ja romanttinen puoli. Ei täällä osata näyttää tunteita ainakaan suurin osa. Mitäpä sitä piilottelemaan. 

No eipä ole Suomi maailman ainut maa, jossa tunteiden avoin näyttäminen ei ole osa valtakulttuuria. Ottakaan hyvät lapset selvää asioista älkääkä kuvitelko, että ulkomaat ovat identtinen kokonaisuus. Esimerkiksi Japanissa on hyvin tärkeä osa kulttuuria, että tunteita ei näytetä avoimesti. 

Eipä. Japanissa täytyy ennen seurustelun aloittamista kertoa, että pitää henkilöstä paljon. Eli on melko selvää jos japanilainen hengailee kanssasi hän rakastaa sinua jos on kyse parisuhteesta

No ihan samalla tavalla täällä Suomessa normaalit ihmiset toimivat. Ei ole mitään seurustelua, jos ei ole romanttisia tunteita. En tiedä, missä piireissä sinä liikut, jos seurustelu ilman tunteita on niissä yleistä. 

Vierailija
130/173 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-----

M28 saa alapeukkuja siksi, että hän on ikineitsyt jolla on pakkomielle japanilaisnaisiin ja horisee niistä vähän väliä.

Vierailija
131/173 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset miehet on kivoja ja maanläheisiä. Tykkään perinteisestä suomalaisesta miestyypistä, rauhallisesta pohdiskelijasta, ulkoisesti miehekkäästä jörrikästä, jolla on hyvä sydän ja pilkettä silmäkulmassa.

Ei minulla ole koskaan varsinaisesti miestä ollut, mutta isänikin oli tämmöinen ja jos olisin mies, olisin tämmöinen itse ja jos mulla olis se mies, se olisi tämmöinen.

Suomimiehet kunniaan.

Vierailija
132/173 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisen kuvan sitä voi saada, jos käsitys Japanista perustuu aikuisviihdesivuihin ja manga-lehtiin :D

Vierailija
133/173 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin seurustella ja olen seurustellut. 

Vierailija
134/173 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo 16 vuotta olin italialaisen kanssa. 

Vierailija
135/173 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-----

En ole ollenkaan katkera. Setäni on japanittaren kanssa naimisissa ja oletan että seksiäkin on 🤔

Vierailija
136/173 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole mitään merkitystä sillä, mikä miehen kansalaisuus on. Ihan muut asiat ratkaisevat sen, voinko seurustella vai en. Hämmentävän moni täällä valitsee kumppanin vain passin perusteella. 

Vierailija
137/173 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valkoisen kanssa kyllä joo.

Miten valkoisuus on automaattisesti tae miehen hyvyydestä?

Kumpi mielestäsi olisi näistä parempi vaihtoehto?

Mies A - valkoinen

ei koulutusta ja elämäntapatyötön

ei pidä huolta terveydestään

viettää päivät telkkaa katsellen ja pelaten

ei käytöstapoja

Nainen on hänelle seksiobjekti ja kodinkone

Pukeutuu miten sattuu

Huumori lähinnä pieruhuumoria

Mies B - musta

valmistautunut huippuyliopistosta ja menestynyt mukavasti urallaan

terveelliset elämäntavat

kiinnostunut kulttuurista, lukemisesta ja matkailusta

kohtelias ja hyvät käytöstavat

Nainen on hänelle tasa.arvoinen kumppani

Pukeutuu siististi

Huumori älykästä 

Miksi pitäisi olla valkoinen jännänmies? Valtaosa miehistä haluaa perinteisen perheen ja siihen vaimon, joka käy työssä mutta käyttäytyy naisen tavoin.

Ehkä ap haluaa itseään muistuttavia lapsia. Kuka tietää.

Vierestä.

Mutta mitä väliä sillä ihon värillä on, jos arvomaailmat kohtaavat ja toisen seurassa viihtyyy. Puolet geeneistä on, joka tapauksessa mun, joten kyllä ne lapset itseä muistuttaisi ja voisin kyllä toisaalta adoptoidakin. Itselle ei ole tärkeätä se, että lapsi on Mini-Me vaan se, että hän on oma persoonansa ja itsensä näköinen.

Värillä on väliä, ellei sitten ole musta.

Vierailija
138/173 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymmentä vuotta jo oltu naimisissa, tavattiin ennen nettiaikaa yhteisen harrastuksen kautta hänen kotimaassaan. Ollaan asuttu yhdessä kolmessa eri maassa. Sielunkumppanini.

Vierailija
139/173 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustuu opiskeluun japanissa vaihto-oppilaana ja työskentelyyn japanissa!!!!!!!!!

Tuollaisen kuvan sitä voi saada, jos käsitys Japanista perustuu aikuisviihdesivuihin ja manga-lehtiin :D

Vierailija
140/173 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi ulkomaalaisen kanssa seurustella saati mitään perhettä perustaa. Ihan eri planeetalta ovat tietysti useimmat, kyllä minusta ihmisillä pitää olla edes yhteinen kieli ja kotimaa. Se nyt on vähintä, että löytyy edes senverran yhteistä ja voi nauraa samoille asioille, on saman kansan lähimenneisyys muistissa, että mitä on katsottu televisiosta lapsena ja sitä rataa. Eli pitää olla myös samaa ikäluokkaa, että olisi oikeaa yhteenkuuluvuutta. Suomalaisuus ja sama ikäluokka, tässä nämä tärkeimmät valintaperusteet, vaikken mitään mieskatalogia tässä selailekaan. 😂