Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko seurustella ulkomaalaisen miehen kanssa?

Vierailija
19.07.2023 |

Vai kelpaako sinulle vain paras, eli suomalainen mies?

Kommentit (173)

Vierailija
81/173 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi mitään, jos sarkasmi lentää yli päälaen.

Vierailija
82/173 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelenkin. Erittäin keskustelutaitoinen ja älykäs mies. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/173 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos viittaat tähän aloitukseen, tämä ei kyllä ole sarkasmia nähnytkään. Sarkasmi on taitolaji eikä se tarkoita minkä tahansa älyttömyyden laukomista. 

Vierailija
84/173 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin on naisia jotka seurustelee ulkomaalaisten kanssa. Ap:n kysymys olisi ollut kiinnostavampi jos olisi kysynyt _miten_ naiset ovat tavanneet ulkomaalaisen seurustelukumppaninsa. 

Vierailija
85/173 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoisen kanssa kyllä joo.

Vierailija
86/173 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin on naisia jotka seurustelee ulkomaalaisten kanssa. Ap:n kysymys olisi ollut kiinnostavampi jos olisi kysynyt _miten_ naiset ovat tavanneet ulkomaalaisen seurustelukumppaninsa. 

Valtaosalle:

Opiskelu

Matkailu

Yöelämä

Työ

Vierailija
87/173 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso osa yhteiskunnan turvaverkon reunalla keikkuvista suomalaisnaisista elää jonkinlaisessa mokkakikkelipsykoosissa.

Vierailija
88/173 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelen ulkomaisen miehen kanssa.

On minulla ollut todella hyviä suomalaisiakin miehiä, mutta pakko myöntää, että ulkomaiset deitit ja tietenkin nykyinen poikaystävä osaavat luontevammin täyttää romanttiset tarpeeni.

tää kyllä. Itse tuntuu että alitajuisesti etsin ulkomaalaista miestä koska romanttinen puoli on täysin erilainen heillä. Minulla oli kylmät vanhemmat,jotka eivät osanneet näyttää rakkautta ja jotenkin kyllästyin tähän,. Tietysti onhan suomessa varmaan myös romanttisia miehiä, mutta mielestäni jo "rakastan sinua" kuulostaa junttimaiselta suomeksi :D

Vierailija
89/173 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin ja seurustelenkin. 13 vuotta takana ja kolme lasta. Ei ole yksikään suomalainen mies yltänyt hänen tasolleen, mutta taso nyt ei olekaan kansalaisuuskysymys.

Minullakin on kolme lasta. Isät ovat Somaliasta, Irakista ja Afganistanista. Kaikki ovat häipyneet vuorollaan tiehensä.

Vierailija
90/173 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos viittaat tähän aloitukseen, tämä ei kyllä ole sarkasmia nähnytkään. Sarkasmi on taitolaji eikä se tarkoita minkä tahansa älyttömyyden laukomista. 

Viittasin tähän:

Kyllä, nuo ovat ainoat mahdolliset miestyypit mitä ulkomailla on. Aivan, kuten kotimaassa on pelkkiä alkoholisoituneita, kylmiä vaimonhakkaajia.

Vierailija
91/173 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi aika epätodennäköistä tavta suomalainen mies, kun en ole päivääkään asunut Suomessa. Silti olen passin mukaan suomalainen. 

Vierailija
92/173 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On minulla ollut todella hyviä suomalaisiakin miehiä, mutta pakko myöntää, että ulkomaiset deitit ja tietenkin nykyinen poikaystävä osaavat luontevammin täyttää romanttiset tarpeeni.

tää kyllä. Itse tuntuu että alitajuisesti etsin ulkomaalaista miestä koska romanttinen puoli on täysin erilainen heillä. Minulla oli kylmät vanhemmat,jotka eivät osanneet näyttää rakkautta ja jotenkin kyllästyin tähän,. Tietysti onhan suomessa varmaan myös romanttisia miehiä, mutta mielestäni jo "rakastan sinua" kuulostaa junttimaiselta suomeksi :D

Monenko eri maan otannalla olet tehnty johtopäätöksesi? Jos vastaus on alle 100, päätelmälläsi ei ole pohjaa. 

Vierailija
93/173 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tapasin jossain chatissa, se oli kyllä aika kaamee paikka, olin jotain 25v mies samanikäinen. Oltiin kavereita netissä jotain 2 vuotta, aateltiin ensin että eihän tästä mitään tuu koskaan ja jotenkin ei koskaan sit tavattu. Pelattiin aina yhdessä peleja ja videopuheluja oli joka päivä. Joka päivä kuulumiset jaettiin ja soitettiin toisille. Sitten oltiinkin jo ihastuneita toisiimme.Oli pakko tavata. Mies tuli tänne Suomeen tapaamaan minua. Vietettiin kuukausi yhdessä. Oli elämäni mukavin kuukausi. Tulevaisuudesta ei vielä tiedä missä tullaan asumaan mutta tämän miehen kanssa haluan olla yhdessä.

Vierailija
94/173 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtaosalle:

Opiskelu

Matkailu

Yöelämä

Työ

Eli samat keinot kuin suomalaisen miehenkin tapaamiseen. 

Vierailija
95/173 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juntti on ihminen, joka halveksii omaa kulttuuriaan ja kuvittelee, että ulkomaalaiset ovat yhtenevä massa, jossa kaikki ihmiset ovat samanlaisia. 

Vierailija
96/173 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juntti on ihminen, joka halveksii omaa kulttuuriaan ja kuvittelee, että ulkomaalaiset ovat yhtenevä massa, jossa kaikki ihmiset ovat samanlaisia. 

Onhan se suomessa erilaista kulttuuri ja romanttinen puoli. Ei täällä osata näyttää tunteita ainakaan suurin osa. Mitäpä sitä piilottelemaan. 

Vierailija
97/173 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtaosalle:

Opiskelu

Matkailu

Yöelämä

Työ

Pointti? Ei saa ottaa ulkomaalaista jos on kotimaista tarjolla? Tuskin sinäkään pitkään miettisit, jos tarjolla olisi solakka Japanitar ja pylväsjalkainen kotimainen. Olettaen, että olisi varaa valita.

Vierailija
98/173 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se suomessa erilaista kulttuuri ja romanttinen puoli. Ei täällä osata näyttää tunteita ainakaan suurin osa. Mitäpä sitä piilottelemaan. 

No eipä ole Suomi maailman ainut maa, jossa tunteiden avoin näyttäminen ei ole osa valtakulttuuria. Ottakaan hyvät lapset selvää asioista älkääkä kuvitelko, että ulkomaat ovat identtinen kokonaisuus. Esimerkiksi Japanissa on hyvin tärkeä osa kulttuuria, että tunteita ei näytetä avoimesti. 

Vierailija
99/173 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtaosalle:

Opiskelu

Matkailu

Yöelämä

Työ

Pointti? Ei saa ottaa ulkomaalaista jos on kotimaista tarjolla? Tuskin sinäkään pitkään miettisit, jos tarjolla olisi solakka Japanitar ja pylväsjalkainen kotimainen. Olettaen, että olisi varaa valita.

Ei ollut ollenkaan tuo pointtini. Keksit ihan omiasi. Pointtini oli lähinnä se, että miesten tapaaminen ei ole kansalaisuudesta kiinni, vaan ihan minkä tahansa kanslaisuuden omaavia miehiä voi tavata käytännössä missä vain. 

Vierailija
100/173 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtaosalle:

Opiskelu

Matkailu

Yöelämä

Työ

Olet oikeassa. Näin heteronaisena en hetkeäkään edes harkitsisi solakkaa japanitarta, vaan ottaisi pylväsjalkaisen kotimaisen miehen, jos nämä kaksi oliivat ainoat vaihtoehdot :D