Voisitko seurustella ulkomaalaisen miehen kanssa?
Vai kelpaako sinulle vain paras, eli suomalainen mies?
Kommentit (173)
Tietenkin, sitä tosin vaadin että suhtautuu suomalaiseen naiseen arvostavasti.
Joo sinne suuntaan katselen kun suomalaisista on niin huonoja kokemuksia
No en kyllä tiedä millä perusteella suomalainen mies on sen parempi kuin vaikka norjalainen. Sama toki naisissa, en pidä itseäni sen parempana kuin muitakaan. Toki on sitten niitä maita missä ei esimerkiksi naisia arvosteta, niihin en sekaannu. Mutta englantilainen poikakaveri on tällä hetkellä.
Miltä näyttäisi suomalaisten miesten oma orinäyttely?
Tottakai nytki on venäläinen mies, hän on parempi kuin suomalaiset, hän on oikea mies!
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet on paskaa. Minulla on englantilainen mies.
Suomalaisista saa sanoa noin. Saako muistakin kansallisuuksista?
Helposti. Kunhan kulttuuriero ei ole liian suuri, eli jos mies ei oleta naisen jäävän kotivaimoksi.
Moni suominainen on sanonut, että minä olen likainen, kun olen harrastanut seksiä japanilaisten naisten kanssa ja seurustellutkin parin kanssa. Minua ei hetkauta mitenkää, jos suominainen juoksee afrikkalaisten (englantilaisten) miesten perässä. M28
Vierailija kirjoitti:
Tottakai nytki on venäläinen mies, hän on parempi kuin suomalaiset, hän on oikea mies!
Voi, voi! Eli ihannoit väkivaltaa 😳
Olen seurustellut englantilaisen ja itävaltalaisen miehen kanssa. Erosin molemmista erilaisuuksien takia. Molemmat olisivat tahtoneet että tehdään lapset ja jään lasten kanssa kotiin. Itseäni ei kiinnosta moinen.
Nykyään avoliitossa suomalaisen miehen kanssa ja meillä yhteinen lapsi (6kk). Mies jäänyt kotiin minua pidemmäksi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin, sitä tosin vaadin että suhtautuu suomalaiseen naiseen arvostavasti.
Käyttäydy sen mukaan. Nyt käytös on aivan jotain muuta.
Olen naimisissa ulkomaalaisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Moni suominainen on sanonut, että minä olen likainen, kun olen harrastanut seksiä japanilaisten naisten kanssa ja seurustellutkin parin kanssa. Minua ei hetkauta mitenkää, jos suominainen juoksee afrikkalaisten (englantilaisten) miesten perässä. M28
Naisten kaksoisstandardit ovat tässä maassa jotakin sairasta. Uskallan väittää, että japanilaiset tai korealaiset naiset ei pidä miestä likaisena, jos on harrastanut seksiä suomalaisten naisten kanssa.
Olen seurustellut ruotsalaisen miehen kanssa ja puoliksi algerialaisen kanssa ja seurustellut ja asunut myös kanadalaisen miehen kanssa.
Missään mielessä tuntemani suomalaiset mehet eivät ole heitä parempia tai uonompia. Kansallisuus ja syntyperä ei ratkaise mitään. Kaikki ovat yksilöitä.
Oma aviomies on amerikkalainen. Hellä, huomaavainen ja hoitaa hyvin sekä kotia että lasta.
Riippuu täysin ulkkarista.
Näille lähi-itäläisille ym. ehdoton no-no.
Jos ja kun käyttäytyvät niin, että ansaitsevat mahdollisuuden ja vielä senkin jälkeen kun mahdollisuus on ansaittu, niin en näe mitään ongelmaa.
menin naimisiin ulkomaalaisen miehen kanssa. Hänellä tosin on jo nykyisin myös suomen kansalaisuus, joten ei ole enää virallisesti ulkomaalainen, ja oli eu:sta, joten oli sillä lailla kuitenkin samasta liittovaltiosta (vaikkei eu mikään liittovaltio vielä ole)
Vierailija kirjoitti:
Se on se naisten asenne miehiä kohtaan tässä maassa jotakin niin sairasta.
Olen jo naimisissa ulkomaalaisen miehen kanssa.