Miehet, mitä OIKEASTI ajattelette naispuolisista kavereistanne?
Parisuhteessa tai ei, jos naispuolinen kaverisi alkaisi jossain yhteydessä hieman kiehnätä, miten reagoisitte?
A) Jes, vihdoin!
B) Voi miten söpöä, kiva tietää että tunne on molemminpuolinen vaikka minun onkin nyt kieltäydyttävä. Ihanaa, että on joku johon voi olla ihastunut ja joka on ihastunut takaisin.
C) Voi herrajjestas, mitä oikein teet, tollo? Pimenikö päässä, pelleiletkö? Lopeta heti!
D) Jotain muuta, mitä?
Kommentit (592)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaksi naispuolista ystävää.
Toinen heistä on ulkoisesti viehättävä, ja jos hän ehdottaisi että harrastaisimme seksiä, niin suostuisin välittömästi.
Toinen naispuolinen ystäväni ei ole ulkoisesti viehättävä, enkä tämän takia ole kiinnostunut minkäänlaisesta seksuaalisesta kanssakäymistä hänen kanssaan. Jos hän ehdottaisi moista, kieltäytyisin kohteliaasti.
M35
Ja sä olet sen viehättävämmän naisen kaveri vain siksi, että jossain vaiheessa voi lohjeta?
Ei pidä paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen heistä on ulkoisesti viehättävä, ja jos hän ehdottaisi että harrastaisimme seksiä, niin suostuisin välittömästi.
Toinen naispuolinen ystäväni ei ole ulkoisesti viehättävä, enkä tämän takia ole kiinnostunut minkäänlaisesta seksuaalisesta kanssakäymistä hänen kanssaan. Jos hän ehdottaisi moista, kieltäytyisin kohteliaasti.
M35
Ja sä olet sen viehättävämmän naisen kaveri vain siksi, että jossain vaiheessa voi lohjeta?
Tuollainen mies on seksinkipeä huijari joka vain esittää kaveria potentiaalisen seksin toivossa...
Ajattelen että pildeä pitää kyllä lohjeta vähintään kerran kuukaudessa, ei se ole muuten mikään kaverisuhde. Ei se terapiointi eli Kuunteleva Korva Oy, ole mikään hyväntekeväisyys ilmaispalvelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä tämä seksuaalisuus. Juteltiin miespuolisen BF kanssa kännissä millaista se oikeasti on ollut. 15-30v ihan hirveää, joutu oikeasti r..........n joka ikinen päivä, ihan mikä vaan saattoi saada erektion aikaan joka ei vaan laskenut ilman vemputusta. Ei pystynyt käymään hierojalla tämän takia.. Tai joutu vetää kuivat pois ennen .
Ennen treffejä oli pakko vetää kuivat veks muuten ois ollut erektio päällä jo halatessa.
Erektio oli päällä joka kerta kun nukkui.Naisen ulkonäkö tai ikä ei vaikuttanut yhtään jos oli puutteessa ja sillon oli lähes aina.
Seksiä pystyi ja halusi harrastaa+5x päivässä.Onneksi tuo alkoi vähentyä jo 30kieppeillä.
Jatkan vielä.
. Kumpikaan meistä ei ole kokenut saavansa tarpeeksi seksiä missään vaiheessa elämäänsä. Nyt 40 kieppeillä ollaan vasta ekan kerran tyytyväisiä seksin määrään.
3-7x viikko ja 1-2 soolo sessiota.15-20v ja toi määrä olis pitänyt saada joka päivä, niin ei olis panettanut. 20-30v pari kertaa päivässä + soolot.
Siitä voi miettiä miten tuo seksuaalisuus suhteutuu keskiverto naisen seksuaalisuuteen. Joka haluaa keskimäärin 3-4x viikossa.
En ymmärrä, miten miehistä on täysivaltaisiksi yhteiskunnan jäseniksi, jos mielessä on jatkuvasti ja ainoastaan oma muna. Ihan oikeasti.
Tämä. Ja naisia aina syytetään omien hormoniensa armoilla oleviksi :D
Pitäisikö miesten pääsyä yhteiskunnallisiin asemiin rajoittaa, miten pystyvät edes työnsä kunnolla hoitamaan jos aina vaan se pillu mielessä?
Valtaosa miehistähän ON aivottomia, lähinnä eläimen tasolla olevia ameeboja. Av:n lukuisat miesten tehtailemat ketjut erittäin hyvä esimerkki tästä.
Miehet voisi hoitaa lähinnä kotia kun naiset kävisivät töissä ja pyörittäisivät yhteiskuntaa
Ehkä ameeboja joo, mutta vain eri tavalla ameeboja kuin naiset.
Naisversio on munasarjojensa tahdissa hyppivä kohdunkantoteline, jonka suurin tavoite elämässä on päästä lisääntymään ja leikkimään pesimisleikkejä, miettimättä sen kummemmin järjellä mitään tämän asian oheisvaikutuksia.
Perhekeskeisyys on elämää ylläpitävää ja luo sekä nykyhetkeen että tulevaisuuteen rauhallista, tervehenkistä, hyvää elämää. Miesten itsekeskeinen tyydytyksen himoaminen ei edesauta mitään tervettä arvoa elämässä. Sillä on vain ja ainoastaan ikäviä vaikutuksia. Kohtuullinen seksuaalisuus eri asia.
Tämä on just se harha. Ei ole kohtuullista seksuaalisuutta kun puhutaan miehestä poislukien vanhemmat miehet joilta testosteroni vähentynyt. On opittu tapa, määrä joka riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ne naiset voitte olla parisuhteissa miesten kanssa tiedostaen tämän? Kysyn ihan vakavissani. Entäs miehet, harmittaako edes koskaan, jos ette kykene ajatuksissanne olemaan puolisollenne uskollisia?
Naiset voivat olla parisuhteissa, koska naiset uskovat aina oman miehen olevan juuri sellainen, joka ei ajattele, kuten miehet yleensä. Naisilla on uskomaton kyky ajatella, että on joku tietty ryhmä miehiä, jotka eivät ajattele seksuaalisesti, kuten muut miehet. En ole ikinä oikein ymmärtänyt, mihin tämä haavemaailma perustuu.
Mieheni on hieman erikoinen, ja positiivisella tavalla, en tunnista muitakaan vakiovalituksia miehistä joita täällä vilisee millään lailla omasta suhteestani. Hän on sanonut ettei syventäisi ystävyyksiä jos mukana olisi romanttista tai seksuaalista sävyä, minkä uskon. Ja jos joku hetkellinen ajatus päässä kävisikin niin olen sikäli outo, ettei se häiritse minua, tunteet ja halut on mitä on, teot lasketaan. Meillä on niin hyvä ja tyydyttävä suhde, että jos hetken fantasia pulpahtaa mieleen niin mitä se uhkaisi?
Sinällään ap:n kysymys on mielestäni täysin turha. "Oikeiden ajatusten", sius milloin minkäkin hetkellisen ylläkkeen sijaan suhteessa ratkaisee oikeat teot ja ne pysyvämmät ajatukset ja tunteet. Näin ainakin aikuisten itsehillintään kykenevien ihmisten suhteissa. Sellaista, jolle jokainen himo on yllyke toimia ei muutenkaan kannata huolia, siinähän menee uskollisuuden lisäksi rahat ja terveyskin.
No juuri tätä olen sanonut jo kymmenen kertaa. Nainen uskoo oman miehensä olevan erityinen ja kunnioitettava niin kauan, kun/jos mies ei toisin todista.
Ei ole mitään syytä kuvitella sinun tapasi olevan jotenkin oikeampi. Ihan samoin tunnen oman puolisoni lisäksi muitakin miehiä, joilla ei ole mitään kiinnostusta panna kaikkea mikä liikkuu.
Totta kai ketuttaa jos ei itse saa mitä haluaa tai edes sinnepäin, mutta kas kun moni parisuhteessa oleva saa. Sinä sen sijaan kuulostat ihmiseltä, jonka mukaan on mahdotonta juosta satasta kymmeneen sekuntiin tai perustaa menestyvää yritystä, koska itse ei ole siihen kyennyt.
Tutkimusten mukaan ei saa. Suomalainen keskiverto mies haluaisi kerran päivässä toteutuma on 2-3x.
Ja taas vetoat keskivertoon. Ymmärrätkö yhtään, miten se lasketaan? Siinä on mukana he, joilla seksiä ei ole lainkaan sekä myös ne, joilla seksiä on aamuin illoin.
Kannattaisi varmaan mieluummin koettaa parantaa omaa elämäänsä sen sijaan, että yrittää turhaan levittää kitkeryyttä muihin.
Ymmärrätkö että tutkimuksia voi tehdä useilla eri tavoilla. Esim kysyä 100 000 mielipiteet. Leikata 5000 molemmista päistä ja laskea keskiarvon. Tuolla saadaan ääripäät veks..
Yks tutkimus parisuhteusta kertoi hyvin 70% miehistä koki olevansa puutteessa. Vastaavasti 70% naisista kuvitteli miehien saavan tarpeeksi.
Eli 2/3 naisesta kuvitteli miehensä saavan tarpeeksi.Minua ärsyttää naisena se, että naista syyllistetään siitä, ettei mies biologiansa vuoksi tunne koskaan saavansa tarpeeksi. Ei se ole naisten vika, jos heidän biologiansa ei ole yhteensopiva miesten biologian kanssa. Mutta siihen ei miehillä riitä ymmärrystä.
Niin. Miksi miehet ei nussi toisiaan jos kerran pitää saada jatkuvasti? Ei ole naisten tehtävä tyydyttää oman seksuaalisuutensa uhraten miehiä, jotka eivät kuitenkaan koskaan koe saavansa tarpeeksi
Osa nussii.. osa hoitaa seksuaalisuuttaan itse masturboiden. Osa järjestää itselleen niin paljon seksiseuraa että se riittää. Ja suurin osa tyytyy kohtaloonsa.
En ole uskovainen, mutta eikös Raamatussa sanota, että Eeva sai synnytystuskat palkakseen siitä, että otti omenan puusta vastoin Jumalan tahtoa. Aatami taisi sitten syödä sen omenan kokonaan ja sai palkakseen kärvistellä seksuaalisuutensa kanssa :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Tuollainen mies on seksinkipeä huijari joka vain esittää kaveria potentiaalisen seksin toivossa...
Eri mutta mulla oli aikonaan kaksi nuorta naista kavereina jotka molemmat halusi tulla mun luokse kun omassa suhteessa alkoi rakoilla. En ottanut. No jäivät sitten ex kavereiksi kun en alkanut...
Olen joskus keskustellut naisten kanssa miltä tuntuu kun oikeasti panettaa.. kuin yleistä tää panetus on. miten naiset ylipäätään kokee panetuksen.
Isoin ero on ollut yleisyys, naisilla muutaman kerran kuukaudessa miehillä muutaman kerran viikossa.
Nainen pystyy ajatuksella kadottamaan panetuksen. Mies vaatii laukeamisen..
Mies kokee jopa kipuna erektion laukeamatta, ei pysty nukahtaa se päällä. Kun taas naiset kuvailleet mukavaa kihelmöintiä ja kastumista.
Kiihottuneena mies koskettelee itseään alitajuisesti/ nainen vähemmän.
Miehet laukeaa unissaan muutaman yön välein jos ei saa hereillä. Naiset harvemmin osa ei ikinä.
Mä en oo onnistunu saamaan yhtäkään heteromiestä kaveriks kun ne aina menee ihastumaan ennemmin tai myöhemmin. Joka kerta. Myös varatut. En enää usko että voisin olla miehen kanssa vaan kavereita joten pysyn niistä kaukana kun en parisuhdettakaan kaipaa.
Harmittaa kyllä kun moni on niin kivaa seuraa, mutta mua itteeni häirittee se että muhun ollaan ihastuneita vaikka mä en millään tavalla oo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Eri mutta mulla oli aikonaan kaksi nuorta naista kavereina jotka molemmat halusi tulla mun luokse kun omassa suhteessa alkoi rakoilla. En ottanut. No jäivät sitten ex kavereiksi kun en alkanut...
Jos mies torjuu naisen, niin jotkut naiset ottavat sen ihan verisenä loukkauksena.
Muistan kun kauan sitten n. 25v ikäisenä eräs kaverinainen olikin yhtäkkiä ihastunut minuun, ja kun torjuin hänen ehdottelunsa niin tämä nainen ei kirjaimellisesti enää ikinä puhunut minulle.
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo onnistunu saamaan yhtäkään heteromiestä kaveriks kun ne aina menee ihastumaan ennemmin tai myöhemmin. Joka kerta. Myös varatut. En enää usko että voisin olla miehen kanssa vaan kavereita joten pysyn niistä kaukana kun en parisuhdettakaan kaipaa.
Harmittaa kyllä kun moni on niin kivaa seuraa, mutta mua itteeni häirittee se että muhun ollaan ihastuneita vaikka mä en millään tavalla oo.
Niin ne on sulle kivaa seuraa sen takia että saisivat persettä tai parisuhteen. Tän kun naiset tajuaisivat mailma olis parempi paikka.
Vierailija kirjoitti:
Miestä ja naista ei ole tarkoitettukaan olemaan kavereita. Muuten ihmiskunta kuolisi sukupuuttoon.
Mä kysyn yhden kysymyksen liittyen aloitukseen?
Mistä ihmeestä johtuu että kauniilla naisilla on aina näitä kaverimiehiä paljon?
Oman kokemuksen perusteella kauniit naiset on usein vielä suht hankalia vs rumemmat.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet kaunis nainen, niin sinun on lähestulkoon mahdotonta saada oikeita, vilpittömiä ystäviä miehistä.
Olen itse siis mies, ja tiedän kokemuksesta että jos vietän aikaa kauniin naisen kanssa vaikka ihan vaan kaverina, niin seksuaaliset ajatukset heräävät minulla nopeasti. Poikkeuksetta.
Tämän takia kaikki naispuoliset ystäväni ovat rumia, en ihan oikeasti vaan pysty olemaan pelkkä kaveri hyvännäköisen naisen kanssa.
Riippuu tilanteesta. Kai itse tiedät kaveristasi, että onko mahdollisuuksia saada munaa tai suhde aikaan vai ei?
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä johtuu että kauniilla naisilla on aina näitä kaverimiehiä paljon?
Oman kokemuksen perusteella kauniit naiset on usein vielä suht hankalia vs rumemmat.
Koska ne kaverimiehet odottavat vain tämän kauniin naisen ihastuvan häneen.
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus keskustellut naisten kanssa miltä tuntuu kun oikeasti panettaa.. kuin yleistä tää panetus on. miten naiset ylipäätään kokee panetuksen.
Isoin ero on ollut yleisyys, naisilla muutaman kerran kuukaudessa miehillä muutaman kerran viikossa.
Mies kokee jopa kipuna erektion laukeamatta, ei pysty nukahtaa se päällä. Kun taas naiset kuvailleet mukavaa kihelmöintiä ja kastumista.
Kiihottuneena mies koskettelee itseään alitajuisesti/ nainen vähemmän.Miehet laukeaa unissaan muutaman yön välein jos ei saa hereillä. Naiset harvemmin osa ei ikinä.
Sullapa on ollut laimeita naiskavereita. Lievätkö hormoneilla, jos eivät tunnista esimerkiksi ovulaatiopanetusta, joka kyllä on pahimmillaan kivuliasta, vaatii useamman laukaisun, saa haistamaan miehet ja saisi varmaan naimaan kaikkea postinkantajista postilaatikoihin ja polkupyöriin, ellei järki kuitenkin voittaisi aina välillä. Ei ole mitään miellyttävää kihelmöintiä, vaan pakotus ja polte.
Luojalle kiitos se on ohi.
Vierailija kirjoitti:
Miehet vaan rakastavat kauniita naisia. Kauniit naiset vetävät miehiä puoleensa kuin lyhty houkuttelee yöperhosia. Troijan sotakin aloitettiin vain yhden kauniin naisen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemuksen perusteella kauniit naiset on usein vielä suht hankalia vs rumemmat.Miehet vaan rakastavat kauniita naisia. Kauniit naiset vetävät miehiä puoleensa kuin lyhty houkuttelee yöperhosia. Troijan sotakin aloitettiin vain yhden kauniin naisen takia.
Näinpä juuri. Sitä voi sitten miettiä kuinka Platonista se ystävyys on.
Vierailija kirjoitti:
Kiihottuneena mies koskettelee itseään alitajuisesti/ nainen vähemmän.Miehet laukeaa unissaan muutaman yön välein jos ei saa hereillä. Naiset harvemmin osa ei ikinä.
Voin kertoa, että jos nainen on pitkään ilman laukeamista, niin koko alavatsa alkaa ovulaatiopanetuksen yhteydessä kouristella kivuliaasti. Tuntuu kuin kaksi hehkuvan kuumaa ja rutikuivaa metallilevyä hankautuisi kohdussa toisiaan vasten. Ai hemmetti.
Pitäisi tosiaan kehitellä jotain lääkettä joka tasaa haluja ja syöttää miehille, jotta alkaisivat ajatella muutakin kuin pelkkää pillua. Naisten pms on keskimäärin pientä verrattuna siihen, miten keskivertomies ajattelee lakkaamatta seksiä.
Tai sitten voisi ympärileikata kaikki pojat? Ehkä se vähän hillitsisi viettiä