Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, mitä OIKEASTI ajattelette naispuolisista kavereistanne?

Vierailija
17.07.2023 |

Parisuhteessa tai ei, jos naispuolinen kaverisi alkaisi jossain yhteydessä hieman kiehnätä, miten reagoisitte?

A) Jes, vihdoin!

B) Voi miten söpöä, kiva tietää että tunne on molemminpuolinen vaikka minun onkin nyt kieltäydyttävä. Ihanaa, että on joku johon voi olla ihastunut ja joka on ihastunut takaisin.

C) Voi herrajjestas, mitä oikein teet, tollo? Pimenikö päässä, pelleiletkö? Lopeta heti!

D) Jotain muuta, mitä?

Kommentit (592)

Vierailija
181/592 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kysyn yhden kysymyksen liittyen aloitukseen?

Mistä ihmeestä johtuu että kauniilla naisilla on aina näitä kaverimiehiä paljon?

Oman kokemuksen perusteella kauniit naiset on usein vielä suht hankalia vs rumemmat.

Miehet vaan rakastavat kauniita naisia. Kauniit naiset vetävät miehiä puoleensa kuin lyhty houkuttelee yöperhosia. Troijan sotakin aloitettiin vain yhden kauniin naisen takia.

Näinpä juuri. Sitä voi sitten miettiä kuinka Platonista se ystävyys on.

En voi puhua kaikkien miesten puolesta, mutta itse kykenen olemaan pelkkä kaveri/ystävä vain rumien naisten kanssa. Jos nainen on hyvännäköinen, minulla herää aina seksuaalinen kiinnostus häntä kohtaan, ja joissain tapauksissa myös ihan romanttisia ihastuksen tunteita.

Vierailija
182/592 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus keskustellut naisten kanssa miltä tuntuu kun oikeasti panettaa.. kuin yleistä tää panetus on. miten naiset ylipäätään kokee panetuksen.

Isoin ero on ollut yleisyys, naisilla muutaman kerran kuukaudessa miehillä muutaman kerran viikossa.

Nainen pystyy ajatuksella kadottamaan panetuksen. Mies vaatii laukeamisen..

Mies kokee jopa kipuna erektion laukeamatta, ei pysty nukahtaa se päällä. Kun taas naiset kuvailleet mukavaa kihelmöintiä ja kastumista.

Kiihottuneena mies koskettelee itseään alitajuisesti/ nainen vähemmän.

Miehet laukeaa unissaan muutaman yön välein jos ei saa hereillä. Naiset harvemmin osa ei ikinä.

Voin kertoa, että jos nainen on pitkään ilman laukeamista, niin koko alavatsa alkaa ovulaatiopanetuksen yhteydessä kouristella kivuliaasti. Tuntuu kuin kaksi hehkuvan kuumaa ja rutikuivaa metallilevyä hankautuisi kohdussa toisiaan vasten. Ai hemmetti.

En tunnista tällaista kyllä yhtään. 

N

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/592 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset kaverina muuta mitenkään todellisuutta. Jos nainen on jollain tavalla hyvännäköinen, ajattelen hänestä seksuaalisia ajatuksia. Jos nainen ei ole yhtään hyvännäköinen, niin kaveruus jopa lähes platonisesti onnistuu hyvin. Ei tämä kovin vaikea yhtälö ole. Toki pystyn hillitsemään ihan normaalisti itseni, eli seksuaaliset ajatukset pysyvät taka-alalla.

Tämä kaveeraaminen platonisesti onnistuu varmasti naisilta paljon paremmin, koska naiset eivät tunne seksuaalista vetoa juuri keneenkään. Miehet sen sijaan lähes kaikkiin naisiin.

Kyllä mä tunnen seksuaalista vetoa moneenkin mieheen. Se vaan yleensä laantuu, kun niihin tututstuu.

Vierailija
184/592 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo onnistunu saamaan yhtäkään heteromiestä kaveriks kun ne aina menee ihastumaan ennemmin tai myöhemmin. Joka kerta. Myös varatut. En enää usko että voisin olla miehen kanssa vaan kavereita joten pysyn niistä kaukana kun en parisuhdettakaan kaipaa.

Harmittaa kyllä kun moni on niin kivaa seuraa, mutta mua itteeni häirittee se että muhun ollaan ihastuneita vaikka mä en millään tavalla oo.

Niin ne on sulle kivaa seuraa sen takia että saisivat persettä tai parisuhteen. Tän kun naiset tajuaisivat mailma olis parempi paikka.

Tajuttu on ja sen takia pysyn miehistä kaukana. Kunnon ystäviksi niistä ei ole ja parisuhteeseen vielä vähemmän

Vierailija
185/592 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä johtuu että kauniilla naisilla on aina näitä kaverimiehiä paljon?

Oman kokemuksen perusteella kauniit naiset on usein vielä suht hankalia vs rumemmat.

Miehet vaan rakastavat kauniita naisia. Kauniit naiset vetävät miehiä puoleensa kuin lyhty houkuttelee yöperhosia. Troijan sotakin aloitettiin vain yhden kauniin naisen takia.

Suurin osa miehistä on todella pinnallisia, rakastavat vain naisen kaunista ulkonäköä. Ja miettivät seksiä lakkamatta. Kun lukee netistä raadollisia totuuksia miehistä niin alkaa kyllä suhtautua epäillen ja inhoten melkein kaikkiin miehiin

Vierailija
186/592 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen olen ja tunnen seksuaalista vetoa tiettyihin mieskavereihini. En tee asialle mitään, koska sellaisia tyyppejä, joilta en halua kaveruutta enempää.

Mutta onhan meissä tuo eläimellinen puoli ja se on ihan ok. 

Vierailija
187/592 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo onnistunu saamaan yhtäkään heteromiestä kaveriks kun ne aina menee ihastumaan ennemmin tai myöhemmin. Joka kerta. Myös varatut. En enää usko että voisin olla miehen kanssa vaan kavereita joten pysyn niistä kaukana kun en parisuhdettakaan kaipaa.

Harmittaa kyllä kun moni on niin kivaa seuraa, mutta mua itteeni häirittee se että muhun ollaan ihastuneita vaikka mä en millään tavalla oo.

Niin ne on sulle kivaa seuraa sen takia että saisivat persettä tai parisuhteen. Tän kun naiset tajuaisivat mailma olis parempi paikka.

Tajuttu on ja sen takia pysyn miehistä kaukana. Kunnon ystäviksi niistä ei ole ja parisuhteeseen vielä vähemmän

Oletko harkinnut lesboksi ryhtymistä?

Vierailija
188/592 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus keskustellut naisten kanssa miltä tuntuu kun oikeasti panettaa.. kuin yleistä tää panetus on. miten naiset ylipäätään kokee panetuksen.

Isoin ero on ollut yleisyys, naisilla muutaman kerran kuukaudessa miehillä muutaman kerran viikossa.

Mies kokee jopa kipuna erektion laukeamatta, ei pysty nukahtaa se päällä. Kun taas naiset kuvailleet mukavaa kihelmöintiä ja kastumista.

Miehet laukeaa unissaan muutaman yön välein jos ei saa hereillä. Naiset harvemmin osa ei ikinä.

Voin kertoa, että jos nainen on pitkään ilman laukeamista, niin koko alavatsa alkaa ovulaatiopanetuksen yhteydessä kouristella kivuliaasti. Tuntuu kuin kaksi hehkuvan kuumaa ja rutikuivaa metallilevyä hankautuisi kohdussa toisiaan vasten. Ai hemmetti.

Kuin kauan tarvii olla laukeamatta ennekin menee tuohon? Hauska sinänsä et osa naisista ei ole lauennut ikinä.

Miehenä jos mä en saa 3 päivään orgasmia, mä alan saada erektiooita jatkuvasti, esim salilla en vois käydä. 2päivää ilman orgasmia herään kivualiaisiin erektioihin. Ja saan erektioita jotka ei meinaa laskeutua millään esim töissä.

Outoa kun teet laskenta hommia ja keskityt niihin mutta muna on pystyssä kokoajan ilman seksi ajatuksia.

.

Erektio saattaa syntyä ihan mistä vaan virikkeestä esim vanhan naisen rintavako, pohkeen näkeminen, naisen kanssa keskustelu, silmiin katsominen, ajatuksen harhautuminen seksiin. Ymym

Vierailija
189/592 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 40v. Tämä keskustelu sai aikaan erektion jota menen kohta helpottamaan yksin. Edellisestä siemensyöksystä 2 vrk.

Vierailija
190/592 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies29 kirjoitti:

Minulla ei ole yhtään hyvää naispuolista ystävää. Siis sellaista kunnon ystävää, johon olisi vahva side vaikkapa lapsuudesta asti. En osaa arvioida miten mieli suhtautuisi tällaiseen henkilöön. Alkaisiko tunteet tai halut väkisin nousta pintaan jossain vaiheessa elämää, vai pysyisikö yhteys sisaruksellisena...

Sen sijaan naispuolisia kavereita on, ja kyllä varmaan lähtisin osan kanssa suhteeseen jos he alkaisivat osoittaa suurta kiinnostusta. En kuitenkaan aktiivisesti fantasioi heistä: esim. en mieti seksiä kun juttelen heidän kanssaan.

Lähtöoletuksena siis sinkku-sinkku -skenaario. Nimittäin sen olen kyllä itsestäni huomannut, että varattuihin naisiin en tunne yhtään vetoa. Halut kuolee aivan totaalisesti kun saa kuulla, että ovat alkaneet seurustelemaan. Samoin jos olen itse parisuhteessa, niin kiinnostus muihin naisiin tietysti lopahtaa.

Mulla sama miehiä kohtaan. Olin pitkään todella viehättynyt yhdestä työkaverista ja viehätys loppui kuin seinään, kun selvisi, että on varattu. Kai siinä on jokin itsesuojeluvietti toiminnassa.

Vierailija
191/592 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla, että miehet nussivat mitä tahansa ja itse en ole saanut munaa 20 vuoteen. Ei, en ole lihava ja jotkut pitävät jopa nättinä.

Vierailija
192/592 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puppua puhut ainaskin tuosta miesten erektiosta. Voi varmasti yksilö tasolla noin olla, mutta ei varmasti mene noin monien miesten kohdilla.

Vierailija
193/592 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kuulla, että miehet nussivat mitä tahansa ja itse en ole saanut munaa 20 vuoteen. Ei, en ole lihava ja jotkut pitävät jopa nättinä.

Miten voi olla mahdollista? Eikö edes ravintolasta ole ketään tarttunut matkaan?

Vierailija
194/592 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinpä juuri. Sitä voi sitten miettiä kuinka Platonista se ystävyys on.

En voi puhua kaikkien miesten puolesta, mutta itse kykenen olemaan pelkkä kaveri/ystävä vain rumien naisten kanssa. Jos nainen on hyvännäköinen, minulla herää aina seksuaalinen kiinnostus häntä kohtaan, ja joissain tapauksissa myös ihan romanttisia ihastuksen tunteita.

Sama juttu.. Lisäksi tulee vale ystävyyksiä. Oon löytänyt jonkin tosi kivan naisen ja viihtynyt hirveän hyvin hänen kanssaan.. En ole ajatellut seksuaalisesti koska tiedän etten saisi häntä kuitenkaan.. Tää ihminen on ollut ihan mahtava, hyvää seuraa ja kaikin puolin loistava kaveri.

Sit menee muutama kk ensihuuma häviää. Ja huomaan ettei meillä ole mitään yhteistä, enkä edes pidä kyseisestä ihmisestä.

Tätä ei ole ikinä tapahtunut rumien naisten kanssa. Mies 31

Vierailija
195/592 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se kivaa kun hyvänä kaverina oli superupean ulkomuodon omaava nainen. Kapakassa joskus kaulailtiin, tanssahdeltiin hitaita, kevyttä pusutteluakin jos hän istuksi sylissäni (ja kiusasi joskus "juhlakuntoon" grindaamalla...) mutta sen pidemälle en edes yrittänyt kun tiesin ettei ollut mitään mahiksia.

Mutta olipa siitä suoranaista hyötyäkin, hän oli eräänlainen wing-woman meikäläiselle. Muutaman kerran pääsi varsin mielenkiintoiselle reissulle hänen pyyteettömällä avustuksellaan, kunnon "kaverille kanssa"-meininkiä.

Vierailija
196/592 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puppua puhut ainaskin tuosta miesten erektiosta. Voi varmasti yksilö tasolla noin olla, mutta ei varmasti mene noin monien miesten kohdilla.

Mikä tuossa on puppua? Itse 31v mies ja tunnistan kaiken.

Vierailija
197/592 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan ihan mitä tahansa nussi.

T. Mies

Vierailija
198/592 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla mahdollista? Eikö edes ravintolasta ole ketään tarttunut matkaan?

Ravintoloissa käyn syömässä vain ihmisten kanssa, jotka tunnen jo entuudestaan. Tapaan ihmisiä lähinnä töissä ja harrastuksissa ja kaikki heistä ovat jo parisuhteissa.

Vierailija
199/592 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä on todella pinnallisia, rakastavat vain naisen kaunista ulkonäköä. Ja miettivät seksiä lakkamatta. Kun lukee netistä raadollisia totuuksia miehistä niin alkaa kyllä suhtautua epäillen ja inhoten melkein kaikkiin miehiin

Ehkä sinunkin kannattaa viettää aikaa noiden oikeiden livemiesten kanssa enemmän? Tässäkin ketjussa joku jo kirjoitti miten panisi ketä vaan kun ei ole saanut sitten 2017. Onko kyseessä mielestäsi edustava otos?

Normaalielämässä kohtaamistani miehistä on suurin osa mukavia, ja ihan kykeneviä normaaliin ystävyyssuhteisiin. Ne idiootimmat tunnistaa kyllä nopeasti sielläkin, voi jättää omiin oloihinsa.

Vierailija
200/592 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritän parhaillaan viritellä pientä flirttiä yhden miespuolisen ystävän kanssa. Ihan vaan piristykseksi kun kotonakaan ei seksiä saa. En oo vielä varma flirttaako hän takaisin vai ei, mutta ainakin puheet on jo menneet joskus seksuaalissävytteisiksi ja hän on ihan itse kertonut mulle olevansa alfa. Tästä voinee jotain päätellä. Ei meille varmaan tule ikinä tilaisuutta panna, mutta saanpahan piristystä edes mielikuvituksiini. Varattu siis hänkin, mutta olen ymmärtänyt että siellä myös vanha, väljähtänyt suhde.

N46

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä