Miehet, mitä OIKEASTI ajattelette naispuolisista kavereistanne?
Parisuhteessa tai ei, jos naispuolinen kaverisi alkaisi jossain yhteydessä hieman kiehnätä, miten reagoisitte?
A) Jes, vihdoin!
B) Voi miten söpöä, kiva tietää että tunne on molemminpuolinen vaikka minun onkin nyt kieltäydyttävä. Ihanaa, että on joku johon voi olla ihastunut ja joka on ihastunut takaisin.
C) Voi herrajjestas, mitä oikein teet, tollo? Pimenikö päässä, pelleiletkö? Lopeta heti!
D) Jotain muuta, mitä?
Kommentit (592)
Vierailija kirjoitti:
Olihan se kivaa kun hyvänä kaverina oli superupean ulkomuodon omaava nainen. Kapakassa joskus kaulailtiin, tanssahdeltiin hitaita, kevyttä pusutteluakin jos hän istuksi sylissäni (ja kiusasi joskus "juhlakuntoon" grindaamalla...) mutta sen pidemälle en edes yrittänyt kun tiesin ettei ollut mitään mahiksia.
Mutta olipa siitä suoranaista hyötyäkin, hän oli eräänlainen wing-woman meikäläiselle. Muutaman kerran pääsi varsin mielenkiintoiselle reissulle hänen pyyteettömällä avustuksellaan, kunnon "kaverille kanssa"-meininkiä.
Mulla oli kanssa aikanaan tuollainen hyvännäköinen ja flirttaileva naispuolinen kaveri. Ikinä en hänen kanssaan seksiin saakka päässyt, mutta huomasin mielenkiintoisen ilmiön:
Kun tämä kyseinen nainen kiehnäsi kanssani esim ravintolassa, niin muut kyseisen kapakan naiset olivatkin yhtäkkiä paljon kiinnostuneempia minusta. Sain monta kertaa pillua hyvin pitkälti sen ansiosta että tämä kaverinainen sytytti käytöksellään muiden lähellä olevien naisten kilpailuvietin, ja hekin alkoivat lähestyä minua.
Good times 😀
Ei kukaan naispuolinen kaveri ole kiehnännyt mua vasten enkä minä ole kiehnännyt heitä vasten, oltiin sitten molemmat sinkkuja tai ei. Halauksia on ollut paljon, viimeksi eilen kun vietin naispuolisen kaverin kanssa aikaa (minä sinkku, hän parisuhteessa), mutta ei näissä ole ollut ikinä mitään seksuaalista tai romanttista kipinää mukana. Silloin kun oltiin kummatkin sinkkuja ja käytiin kahdestaan festareilla/tilaisuuksissa, ei silloinkaan tullut edes ajatusta mistään sen kummemmasta. Jotkut, jotka ovat nähneet minut kulkemassa hänen kanssaan kaupungilla kahdestaan, ovat kyselleet, että onko hän minun naisystävä ja joka ainut kerta olen kysynyt, että eikö mies ja nainen voi olla keskenään pelkkiä kavereita. Jos jostain syystä naispuolinen kaveri alkaisi kiehnäämään, toppuuttelisin asiallisesti ja kysyn että missä mennään ja jutellaan asiat kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaksi naispuolista ystävää.
Toinen heistä on ulkoisesti viehättävä, ja jos hän ehdottaisi että harrastaisimme seksiä, niin suostuisin välittömästi.
Toinen naispuolinen ystäväni ei ole ulkoisesti viehättävä, enkä tämän takia ole kiinnostunut minkäänlaisesta seksuaalisesta kanssakäymistä hänen kanssaan. Jos hän ehdottaisi moista, kieltäytyisin kohteliaasti.
M35
Ja sä olet sen viehättävämmän naisen kaveri vain siksi, että jossain vaiheessa voi lohjeta?
Tuollainen mies on seksinkipeä huijari joka vain esittää kaveria potentiaalisen seksin toivossa...
Eri mutta mulla oli aikonaan kaksi nuorta naista kavereina jotka molemmat halusi tulla mun luokse kun omassa suhteessa alkoi rakoilla. En ottanut. No jäivät sitten ex kavereiksi kun en alkanut...
Jos mies torjuu naisen, niin jotkut naiset ottavat sen ihan verisenä loukkauksena.
Muistan kun kauan sitten n. 25v ikäisenä eräs kaverinainen olikin yhtäkkiä ihastunut minuun, ja kun torjuin hänen ehdottelunsa niin tämä nainen ei kirjaimellisesti enää ikinä puhunut minulle.
Voi myös olla, että häntä nolotti.
Kaverinaiseni ovat kavereita syystäkin, kaikki niin ylipainoisia ettei siinä kauheasti eroottisia viboja herää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus keskustellut naisten kanssa miltä tuntuu kun oikeasti panettaa.. kuin yleistä tää panetus on. miten naiset ylipäätään kokee panetuksen.
Isoin ero on ollut yleisyys, naisilla muutaman kerran kuukaudessa miehillä muutaman kerran viikossa.
Nainen pystyy ajatuksella kadottamaan panetuksen. Mies vaatii laukeamisen..
Mies kokee jopa kipuna erektion laukeamatta, ei pysty nukahtaa se päällä. Kun taas naiset kuvailleet mukavaa kihelmöintiä ja kastumista.
Kiihottuneena mies koskettelee itseään alitajuisesti/ nainen vähemmän.Miehet laukeaa unissaan muutaman yön välein jos ei saa hereillä. Naiset harvemmin osa ei ikinä.
Puppua puhut ainaskin tuosta miesten erektiosta. Voi varmasti yksilö tasolla noin olla, mutta ei varmasti mene noin monien miesten kohdilla.
Mikä tuossa on puppua? Itse 31v mies ja tunnistan kaiken.
Itse oon sua hiukan nuorempi eikä ikinä ole tuntunut kipeältä erektio vaikka en laukeaisikaan. Enkä ikinä ole lauennut unissani, vaikka seksiä en olisi harrastanut esim. viikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kysyn yhden kysymyksen liittyen aloitukseen?
Mistä ihmeestä johtuu että kauniilla naisilla on aina näitä kaverimiehiä paljon?
Oman kokemuksen perusteella kauniit naiset on usein vielä suht hankalia vs rumemmat.Miehet vaan rakastavat kauniita naisia. Kauniit naiset vetävät miehiä puoleensa kuin lyhty houkuttelee yöperhosia. Troijan sotakin aloitettiin vain yhden kauniin naisen takia.
Näinpä juuri. Sitä voi sitten miettiä kuinka Platonista se ystävyys on.
Ystävyys on platonista, jos siinä ei harrasteta seksiä, eikä viritellä mitään molemminpuolista flirttiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus keskustellut naisten kanssa miltä tuntuu kun oikeasti panettaa.. kuin yleistä tää panetus on. miten naiset ylipäätään kokee panetuksen.
Isoin ero on ollut yleisyys, naisilla muutaman kerran kuukaudessa miehillä muutaman kerran viikossa.
Mies kokee jopa kipuna erektion laukeamatta, ei pysty nukahtaa se päällä. Kun taas naiset kuvailleet mukavaa kihelmöintiä ja kastumista.
Kiihottuneena mies koskettelee itseään alitajuisesti/ nainen vähemmän.Miehet laukeaa unissaan muutaman yön välein jos ei saa hereillä. Naiset harvemmin osa ei ikinä.
Puppua puhut ainaskin tuosta miesten erektiosta. Voi varmasti yksilö tasolla noin olla, mutta ei varmasti mene noin monien miesten kohdilla.
Itse oon sua hiukan nuorempi eikä ikinä ole tuntunut kipeältä erektio vaikka en laukeaisikaan. Enkä ikinä ole lauennut unissani, vaikka seksiä en olisi harrastanut esim. viikkoon.
Mä olen 39v mies, ja kivuliaan voimakkaat erektiot on ihan viikottainen juttu mulle. Mutta unissani en kyllä laukea käytännössä ikinä, en nyt enkä nuorempana.
En ymmärrä miksi nainen haluaa silti olla miehen ystävä vaikka huomaa tämän olevan ihastunut häneen? Tuossa tilanteessa naisen pitäisi välittömästi ottaa etäisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies29 kirjoitti:
Samoin jos olen itse parisuhteessa, niin kiinnostus muihin naisiin tietysti lopahtaa.
Olet harvinaisuus.
Niin mullakin vaikka sinkkuna en tee mitään muuta kun yritän päästä panemaan useita naisia.
Ehkä se on tuo kunnioitus puolisoa kohtaan.
Varattuna en pidä naispuolisia kavereita, koska en näe heillä mitään arvoa elämääni.M44
Mä en aivan käsitä tätä. Miksi sulla on kavereita, jos et näe niillä arvoa sun elämään? Vai onko sulla kavereita? Onko sulla oikeasti niin paljon kavereita, että pystyt rajamaan niitä pois sukupuolen perusteella? Olet onnekas.
Mulle tämä on vähän vaikea käsittää. Oli kyse sitten kaverista tai kumppanista, persoonalla on mulle tosi iso merkitys. Ja hyvät tyypit pidän mielelläni elämässäni.
Kyllä mä nään arvoa kavereilla. Sinkkuna naispuolisten arvo tulee siitä että heidän kautta tutustun naisiin. Ja on mahdollisuus saada heiltä seksiä.
Varattuna mä en saa naispuolista kavereista mitään hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy mittaamassa testosteroni arvot. Kuulostaa siltä et olisi alhaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 39v mies, ja kivuliaan voimakkaat erektiot on ihan viikottainen juttu mulle. Mutta unissani en kyllä laukea käytännössä ikinä, en nyt enkä nuorempana.
Nämä ovat varmasti yksilollisiä ominaisuuksia miten on kellekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kommenttien perusteella vähän siltä, että siinä missä naisille yleensä elämä kumppanin kanssa voi olla hyvin kokonaisvaltaisesti merkityksellistä ja miellyttävää, niin miehillä se lähinnä tuntuu molon päässä. Kun sieltä loppuu tuntemukset, millään muulla ei ole enää mitään merkitystä.
Eikö kellekään (palstalla olevalle) miehelle merkitse mitään naisen kunnioitus?
Todellakin merkitsee. Sen takia mulla ei ole naispuolisia ystäviä. Vaimokin tietää miksi niitä on joskus ollut.
Jos tämä ei ollut mitään sarkasmia, niin voi että miten helpottavaa naisena kuulla edes yksi kommentti, jossa mies on rehellisesti myöntänyt asiat niin kuin ne on ja tehnyt ihan käytännön tasolla valinnan/ "uhrauksen". Tuollaista on helppo kunnioittaa, vaimosi voi varmasti hyvin suhteessa 👍
En pidä sitä uhrauksena. Mä en nimittäin ole ikinä saanut yhdeltäkään naiselta ns muuta hyötyä kuin mahdollisuuden seksiin. Poislukien kumppanit.
Lähtökohtaisesti mä harrastan ja työskentelen miesvaltaisella alalla. Mun kaikki pitkäaikaiset kaverit on miehiä, poislukien yksi lepakko joka on enemmän mies kuin suurin osa miehistä..
Hirveän yksinkertaisesti jos mä hengailen naisen kanssa niin suurimman osan ajasta mulla on tylsää, koska kiinnostuksen kohteet ja jutut ovat täysin erilaisia. Ne ovat lähestulkoon aina jotain small talk- naisen juttujen välillä.
No lähtökohtaisesti kai kaverit on sellaisia, joiden kanssa on jotain yhteistä. Mä olen kokoajan ollut siinä uskossa, että näissä(kin) keskusteluissa kuitenkin puhutaan sellaisista ihmissuhteista, joissa siitä ihmisestä tykätään oikeasti, eikä hengailla vain paremman puutteessa odottaen jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä johtuu että kauniilla naisilla on aina näitä kaverimiehiä paljon?
Oman kokemuksen perusteella kauniit naiset on usein vielä suht hankalia vs rumemmat.Miehet vaan rakastavat kauniita naisia. Kauniit naiset vetävät miehiä puoleensa kuin lyhty houkuttelee yöperhosia. Troijan sotakin aloitettiin vain yhden kauniin naisen takia.
Ystävyys on platonista, jos siinä ei harrasteta seksiä, eikä viritellä mitään molemminpuolista flirttiä.
Ei ole jos toinen ihminen on siinä yhtään sen takia että voisi saada. Silloin ystävyys perustuu valheelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kommenttien perusteella vähän siltä, että siinä missä naisille yleensä elämä kumppanin kanssa voi olla hyvin kokonaisvaltaisesti merkityksellistä ja miellyttävää, niin miehillä se lähinnä tuntuu molon päässä. Kun sieltä loppuu tuntemukset, millään muulla ei ole enää mitään merkitystä.
Eikö kellekään (palstalla olevalle) miehelle merkitse mitään naisen kunnioitus?
Todellakin merkitsee. Sen takia mulla ei ole naispuolisia ystäviä. Vaimokin tietää miksi niitä on joskus ollut.
Jos tämä ei ollut mitään sarkasmia, niin voi että miten helpottavaa naisena kuulla edes yksi kommentti, jossa mies on rehellisesti myöntänyt asiat niin kuin ne on ja tehnyt ihan käytännön tasolla valinnan/ "uhrauksen". Tuollaista on helppo kunnioittaa, vaimosi voi varmasti hyvin suhteessa 👍
En pidä sitä uhrauksena. Mä en nimittäin ole ikinä saanut yhdeltäkään naiselta ns muuta hyötyä kuin mahdollisuuden seksiin. Poislukien kumppanit.
Lähtökohtaisesti mä harrastan ja työskentelen miesvaltaisella alalla. Mun kaikki pitkäaikaiset kaverit on miehiä, poislukien yksi lepakko joka on enemmän mies kuin suurin osa miehistä..
Hirveän yksinkertaisesti jos mä hengailen naisen kanssa niin suurimman osan ajasta mulla on tylsää, koska kiinnostuksen kohteet ja jutut ovat täysin erilaisia. Ne ovat lähestulkoon aina jotain small talk- naisen juttujen välillä.
No lähtökohtaisesti kai kaverit on sellaisia, joiden kanssa on jotain yhteistä. Mä olen kokoajan ollut siinä uskossa, että näissä(kin) keskusteluissa kuitenkin puhutaan sellaisista ihmissuhteista, joissa siitä ihmisestä tykätään oikeasti, eikä hengailla vain paremman puutteessa odottaen jotain muuta.
On yhteistä. Mulla on kapula ja naisella on reikä.
Nämä kun yhdistää tuntuu hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva kuulla, että miehet nussivat mitä tahansa ja itse en ole saanut munaa 20 vuoteen. Ei, en ole lihava ja jotkut pitävät jopa nättinä.
Miten voi olla mahdollista? Eikö edes ravintolasta ole ketään tarttunut matkaan?
Jos syy ei ole ulkonäössä, sitten se on persoonassa.
Itse olen mies joka on aina päässyt tai joutunut naisen kanssa kaveriksi tai ystäväksi. Olisihan se enemmän kuin mukavaa löytää tai kohdata joku, jonka kanssa saattaisin edetä parisuhteeseen. - Se, että olen onnistunut luomaan ja ylläpitämään vastavuoroisia ihmissuhteita naisten kanssa on joillekin merkki siitä, että olen homo, koska vaikka en ole, enkä ole ollut parisuhteessa naisen kanssa, niin voin ja olen voinut hyvin eriasioita hänen/ heidän kanssa.
Minusta on jotenkin hämmenntävää kun jotkut kokevat, että mies ja naine eivät voisi olla läheisiä ilman seksiä. tai toivetta tai enemmän ja vähemmän latautuneita odotuskia seksistä. - Kuullostaa, jotenkin kovin alkukanataiselta koska kokemuksnei mukaan naisen (tai naisten) kanssa voi tehdä erinoamsien monta muutakin asiaa ja tai olla vain ja olla tekemättä. Olla vain vierellä.
Seksi asioita, joita en tee tai ole tehnyt naisen kans, joka on kaverini tai ystäväni .
- Kyllä. Kyllä ennen kuin on selvinnyt, että meidän on parhainta yrittää jatkaa kavereina tai ystävinä, jos siis ylipäätään meillä on edessä yhteistä minkäänlaista tulevaisuutta olen saattanut haaveilla ja ajatella seksiä hänen kanssaan.
Mutta en enää sen jälkeen kun olemme "vain" kavereita tai ystäviä. - Miksi piinaisin ja kiusaisin itseäni tällaisella ajatuksilla?
- Eikä vähiten siksi, että en ole kiinnostunut mistään epämääräsisitä viritelmistä ja säädöistä, jollaiseksi mielestäni suhteemme saattaisi muodostua, jos olisi käynyt selväksi että emme etene parisuhteeseen.
Mies jolla naispuolisia kavereita vastaa. Osittain paljon omia ajatuksia nähnyt täällä. Kyl se kiinnostus kaveruuteen on aina lähtenyt seksuaalisuuden kautta. En ota kontaktia ihmisiin ilman ulkonäöstä tykkäämistä.
Sit on tutustuttu ja nää naiset on jääneet kaveri tasolle jolloin olen lopettanut aktiivisen jahtaamisen. Viihdyn usean naisen kanssa hyvin joka johtuu naisvaltaisella alalla työskentelystä. Mulla on siis yhteisiä keskustelunaiheita näiden naisten kanssa.
Rehellisesti, onko mulla yhtään nais kaveri ketä en panisi, ei ole. Yritänkö päästä panemaan? En yritä. Panenko vaikka tietäisin et ystävyys loppuu? Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies29 kirjoitti:
Samoin jos olen itse parisuhteessa, niin kiinnostus muihin naisiin tietysti lopahtaa.
Olet harvinaisuus.
Niin mullakin vaikka sinkkuna en tee mitään muuta kun yritän päästä panemaan useita naisia.
Ehkä se on tuo kunnioitus puolisoa kohtaan.
Varattuna en pidä naispuolisia kavereita, koska en näe heillä mitään arvoa elämääni.M44
Mä en aivan käsitä tätä. Miksi sulla on kavereita, jos et näe niillä arvoa sun elämään? Vai onko sulla kavereita? Onko sulla oikeasti niin paljon kavereita, että pystyt rajamaan niitä pois sukupuolen perusteella? Olet onnekas.
Mulle tämä on vähän vaikea käsittää. Oli kyse sitten kaverista tai kumppanista, persoonalla on mulle tosi iso merkitys. Ja hyvät tyypit pidän mielelläni elämässäni.
Kyllä mä nään arvoa kavereilla. Sinkkuna naispuolisten arvo tulee siitä että heidän kautta tutustun naisiin. Ja on mahdollisuus saada heiltä seksiä.
Varattuna mä en saa naispuolista kavereista mitään hyötyä.
Mitä hyötyä sä saat sun miespuolisista kavereista?
Kun joku sun miespuolinen kaveri lopettaa lainaamasta porakonetta, lopetatko silloinkin ystävyyden?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole jos toinen ihminen on siinä yhtään sen takia että voisi saada. Silloin ystävyys perustuu valheelle.
Ystävyys voi perustua valheelle, mutta on silloinkin platonista.