Paljonko syötte sokeria päivässä?
Montako perheessä on ja miten usein joudutte ostamaan paketin kotiin?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
En ole laskenut.
Kannattaako?
Vaihtelee päivien mukaan, yleensä ei lainkaan. Ostan ison intiaanisokeripaketin n. 3-4 vuoden välein.
En yhtään siis pelkkänä sokerina. Sen mitä ruuassa muuten on. Kilon sokeri kestää hyvän aikaa. Käytän ainoastaan silloin harvoin kun leivon. Eli ehkä 4-5 kertaa vuodessa.
Piilosokeria on yllättävän monessa tuotteessa. Kuten laktoosittomissa. Kaupasta ei saa inkkarisokeria, jota siis käyttäisin. Joskus otan makeannälkään tai yskään hunajaa.
Häh? Mikä w t - kysymys.
On meillä ollut monta vuotta kotona hienoa ja tomusokeria, mutta en tiedä, montako vuotta. Missä ajassa sokeri menee vanhaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole laskenut.
Kannattaako?
Miksi kannattaisi? Mitä siitä tiedosta hyötyy? Siis oikeasti.
En juuri koskaan syö sokeri-sokeria. Joskus jos tulee vieraita tai jis jossain tarjolla
Puhdasta sokeria ostan ehkä kilon yhteensä vuodessa. Leivon tosi vähän itse, eikä sitä tule mihinkään muuhun lisättyä. 6hlö talous. Karkkia ja muuta sokeria meneekin sitten perheellä enemmän. Itse olen ketogeenisellä ruokavaliolla, joten sokeria en syö oikein missään muodossa itse.
NOLLA,ruuasta varmaan,8000000000000000000miljoona kilokaloria,ollaan kaikkil laihoja.
Mies käyttää hienoa sokeria kahvissa. Ei sitä muuhun käytetä.
Paketin? En osta palasokeria. Hienoa sokeria, jota myydään pussissa leivontaan joskus. Karkin muodossa menee liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Paketin? En osta palasokeria. Hienoa sokeria, jota myydään pussissa leivontaan joskus. Karkin muodossa menee liikaa.
Tiesitkö että sokeria saa myös paketissa, ei ole pakko ostaa pussissa. Katso vaikka kaupassa.
En ole laskenut.