Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies alentaa itseään jatkuvasti

Vierailija
17.07.2023 |

Olenko ihan hölmö, vai onko asialla mitään väliä?

Tapasin komean, kivan, mukavan miehen ja ollaan jo tapailtu jonkin aikaa. Tiesin kyllä, ettei miehellä ole hirveästi kokemusta aiemmista suhteista, vaikka ikää on reilu 30 vuotta. Ei kai se haittaa, ei kai aikaisemmilla suhteilla ole mitään väliä, sehän on tärkeintä, että meillä synkkaa kahdestaan, viis menneisyydestä.

Mies puhui yksi päivä entisistä suhteista, ja sanoi, että on niin onnellinen, kun saa olla kanssani. Hänen elämä on ollut pelkkää sydänsurua ja että kun hänestä ei aiemmin ole kukaan välittänyt ja kaikki suhteet on ollut pettymystä pettymysten jälkeen. Ja välillä aina jossain sivulauseessa, että ei hänestä kukaan ole koskaan kiinnostunut ja baarissa kukaan ei lähesty tms tms.

Minusta moinen on tosi luotaantyöntävää. Tuli sellainen, että jos kaikki naiset on hänet karttanut kaukaa, olenko itse sitten jokin erikoinen, kun minä sitten hänet kelpuutan. Ja että onko mies kanssani, kun muut eivät hänestä välitä.

Mun mielestä miehen ei tarvitsisi ollenkaan puhua tuollaisia, vaan pikemminkin arvostaa itseään ja puhua arvostavalla sävyllä. Vaikka onhan sydänsurut tietenkin surullisia ja näin.

Mitä mieltä? Onko sellainen itseään alentava käytös jotenkin luotaantyöntävää?

Kommentit (184)

Vierailija
121/184 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies puhuu tunteistaan ja kipeistä asioista ja sinä mietit itseäsi?

Aina valitetaan, ettei mies puhu tunteistaan ja nyt kun puhuu, niin. . .

Se mitä nainen sanoo haluavansa ja se mitä nainen oikeasti haluaa on kaksi täysin eri asiaa

Jos inceli oikeasti ymmärtäisi naisia yhtään, ei hän inseli olisikaan.

Kylläpä naiset on itserakkaita kun näköjään oikeasti kuvittelette olevanne jotain palkintoja joita kaikkien pitää tavoitella vaikka todellisuudessa aina vaan enemmän ja enemmön miehiä huomaa sen että naisista ei ole mitään hyötyä ja elämä helpottuu kummasti kun jättää naiset omaan arvoonsa eikä välitä tippaakaan niiden tunteista. Seksiä saa yhden illan jutuista niin ei ole kannattavaa rakentaa parisuhdetta sen ainoas asian ympärille mitä nainen miehelle antaa pelkkien vaatimusten päälle

On hyvä, että nuoria maksullisia naisia on tarjolla

Vierailija
122/184 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sillä miehellä naisia ollut jos kerran hän kertoo että sydänsurua toisensa jälkeen tullut. Hän ei vaan ole löytänyt ketään pysyvää rinnalleen. Ja samahan se on ap:lla, muuten hän ei olisi tämän miehen kanssa vaan olisi pitkässä parisuhteessa jonkun muun kanssa.

.

Ymmärrän että vanhat pettymykset tuodaan esille, mutta ne pitäisi käsitellä aikalailla kerralla, eikä tuoda niitä toistuvasti pöydälle.

Eikös sen ole sanottu olevan deittailussa sääntö numero yksi, ettei puhuta existä?

Muistan lukeneeni joskus jonkun miehen blogista että häntä vituttaa kun naiset alkaa aina puhumaan existä. Kyllä se minuakin harmittaisi.

Ap:lla on hyvä itsetunto kun ei näytä ottavan itseensä vaan on lähinnä huolestunut miehestään.

Mulla on sen verran huono itsetunto että olisin varmaan tuossa tilanteessa kokenut riittämättömyyden tunteita. Että enkö minä nyt riitä tai onko minuun vain tyydytty kun kukaan muu ei ole huolinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/184 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina valitetaan, ettei mies puhu tunteistaan ja nyt kun puhuu, niin. . .

Se, että mies puhuu tunteistaan, tarkoittaa sitä että pitää kehua naista, mutta toki niin ettei siinä ole mukana mikroaggressioita. Se ei tarkoita sitä, että miehen pitäisi kertoa elämänsä kipupisteistä, tai miltä hänestä todella tuntuu.

Juuri tuollaista vittuilua saa kuunnella, kun miehellä on huono itsetunto.

Vierailija
124/184 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on luotaantyöntävä heikko mies. Miehen täytyy olla vahva ja menestyvä.

Hän saa kyllä puhua tunteistaan ja olen sanonutkin että miesten kuuluu puhua tunteistaan, mutta sen täytyy tapahtua oikeassa kohtaa ja oikealla tavalla ettei olisi luotaantyöntävää. Täytyy olla yhteisistä aiheista. Sellainen mikä kiinnostaa molempia. Esim. Anna-lehden jutusta, miesten ja naisten tunteiden kohtaamattomuudesta ja kun naisia ei kuunnella joka oli tuossa taannoin.

Vierailija
125/184 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kanssa keskustelu on helppoa, silloin kun nainen ei ole suomalainen. Tulee niitä kuuluisia väärinymmärryksiäkin paljon vähempi.

Voi keskustella avoimesti jopa tunteista, ilman uhriutumista ja syyttelyjä. Sukupuoliakin on talossa vain kaksi. Mies ja nainen.

On miesten työt, naisten työt, ja sitten vielä ne yhteiset työt, eikä niistä tarvitse alkaa koskaan vääntämään yhtään mitään kohtausta aikaiseksi. Eikä tarvita exel taulukkoa sen enempää kotitöiden kuin perheen varojenkaan käyttöön. Työt tehdään yhdessä ja rahat käytetään myös yhdessä, yhteisten tarpeiden tyydyttämiseen. Naiset käyttää enempi rahaa, ja se on ihan hyväksyttävää, koska nainen on usein jopa viisaampi pankin päällä istuja kuin mies. Ainakin meillä.

Jatkakaa.

Vierailija
126/184 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te naiset ette ymmärrä sitä että tavalliselle miehelle on äärimmäisen vaikeaa päästä jörnimään edes kerran vuodessa ja parisuhde olisi kuin lottovoitto. Nykypäivänä kaikilla naisilla on valtava jono oven takana innokkaita kosijoita niin helppoa se on teillä sieltä ravintoketjun huipulta huudella

No ei tosiaankaan kaikilla naisilla ole jonossa innokkaita kosijoita. Itse olen yli 40 eikä ole kukaan koskaan kosinut. Muutenkin kiinnostuneet on ihan yhden käden sormilla laskettavissa eikä viimeiseen 15 vuoteen kukaan ole ollut kiinnostunut.

2 miestä minulla on ollut ja molemmissa itse olin se innokkaampi. Silloin päätinkin että seuraavaksi saa joku innostua minusta, mutta eipä sellaista ole tapahtunut.

Vierailija
127/184 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija

1/127 |

klo 10:40 | 17.7.2023

On.

VASTAA

LAINAA

Ilmoita asiattomaksi

61

alas

5

-----

Tässä kiteytyy naisten itsekkyys.

Vierailija
128/184 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas todiste siitä kuinka itsekkäitä ja narsistisia suominaiset ovat.

Miehellä ei saisi olla tunteita, jos nainen ei niistä hyödy. Mies ei saisi tuoda tunteitaan julki, jos nainen ei niistä hyödy.

Miksi olette narsisteja?

Ruikuti yhyy. Kuule, ne ulkomaalaiset sietää sunkaltaisia vain, jos elätät akan koko suvun.

Vierailija
129/184 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen nykyään mukiinmenevän näköinen (en silti komea) vuosien laihdutuksen ja salin jälkeen. Tosin 27 vuotta olin naisille täyttä ilmaa.

Nyt olen 36 ja minulla on yksi lapsi. Olisi jäänyt sekin kokematta jos olisin kertonut puolisolle, miten minulle ivailtiin ja jopa naurettiin naisten toimesta kun olin sysiruma.

Jostain asioista näemmä ei kannata olla rehellinen, koska se nähdään "itsensä alentamisena".

Itsekin yritin vaan olla mahdollisimman normaali enkä pihauksellakaan puhunut kumppanilleni, ettei ennen häntä niitä naisjuttuja juuri ollut. Ihan sama ihminen olin silloinkin, mutta läskimpi.

Me ollaan molemmat yli nelikymppisiä, ja on ihan selvää että rikkainta suhteessa on puhua tunteista, ja siitä miten kumpikin menneen kokee ja näkee, ja saada toisen näkemystä, joka on jopa muuttanut aiempia kokemuksia. Kun ihminen johon luotat ja jonka kanssa on tärkein toisilleen kuuntelee ja sanoo jotain, niin silloin tietää että kuuntelija on vilpitön, ja hänellä on palava halu auttaa. Voi huoletta purkaa sydäntään ja kertoa mikä oli vaikka lapsena ikävää, tai nuorena, tai edellisessä suhteessa. Ehkä ap et vielä ole ollut kovin kauaa miehen kanssa yhdessä? Me ollaan oltu jo vuosia. Siinä oppii tuntemaan toisen, ja kun tosiaan molemmille ehdoton vaatimus on pystyä puhumaan toiselle kaikesta, niin aina parempi.

Vierailija
130/184 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas todiste siitä kuinka itsekkäitä ja narsistisia suominaiset ovat.

Miehellä ei saisi olla tunteita, jos nainen ei niistä hyödy. Mies ei saisi tuoda tunteitaan julki, jos nainen ei niistä hyödy.

Miksi olette narsisteja?

Ruikuti yhyy. Kuule, ne ulkomaalaiset sietää sunkaltaisia vain, jos elätät akan koko suvun.

Ainoastaan miesvihaaja voi kirjoittaa tuollaista.

Vierailija
131/184 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluaa että oma kumppani olisi haluttu myös muiden naisen silmissä. Se tuo lisäarvoa. Olin myös exän kavereiden mielestä haluttu. Huomasin tämän exän puheista kun sanoi että kaveritkin kehui ja voisin saada kenet muun tahansa, miksi hän? Jos jatkuvasti saa tuota kuulla että hän ei riitä, niin onhan se luotaantyöntävää.

Vierailija
132/184 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten kanssa keskustelu on helppoa, silloin kun nainen ei ole suomalainen. Tulee niitä kuuluisia väärinymmärryksiäkin paljon vähempi.

Voi keskustella avoimesti jopa tunteista, ilman uhriutumista ja syyttelyjä. Sukupuoliakin on talossa vain kaksi. Mies ja nainen.

On miesten työt, naisten työt, ja sitten vielä ne yhteiset työt, eikä niistä tarvitse alkaa koskaan vääntämään yhtään mitään kohtausta aikaiseksi. Eikä tarvita exel taulukkoa sen enempää kotitöiden kuin perheen varojenkaan käyttöön. Työt tehdään yhdessä ja rahat käytetään myös yhdessä, yhteisten tarpeiden tyydyttämiseen. Naiset käyttää enempi rahaa, ja se on ihan hyväksyttävää, koska nainen on usein jopa viisaampi pankin päällä istuja kuin mies. Ainakin meillä.

Jatkakaa.

Kai nyt se nainen jaksaa ulinaasi kun ei ymmärrä mistä puhut.

Vierailija
133/184 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahin virhe mitä mies voi tehdä on puhua ääneen naiselle omista epävarmuuksistaan tai peloistaan. Tällöin se kuuluisa kemia katoaa kuin tuhka tuuleen ja tilalle jää vain ihnoa ja halveksuntaa.

Vierailija
134/184 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen nykyään mukiinmenevän näköinen (en silti komea) vuosien laihdutuksen ja salin jälkeen. Tosin 27 vuotta olin naisille täyttä ilmaa.

Nyt olen 36 ja minulla on yksi lapsi. Olisi jäänyt sekin kokematta jos olisin kertonut puolisolle, miten minulle ivailtiin ja jopa naurettiin naisten toimesta kun olin sysiruma.

Jostain asioista näemmä ei kannata olla rehellinen, koska se nähdään "itsensä alentamisena".

Itsekin yritin vaan olla mahdollisimman normaali enkä pihauksellakaan puhunut kumppanilleni, ettei ennen häntä niitä naisjuttuja juuri ollut. Ihan sama ihminen olin silloinkin, mutta läskimpi.

Me ollaan molemmat yli nelikymppisiä, ja on ihan selvää että rikkainta suhteessa on puhua tunteista, ja siitä miten kumpikin menneen kokee ja näkee, ja saada toisen näkemystä, joka on jopa muuttanut aiempia kokemuksia. Kun ihminen johon luotat ja jonka kanssa on tärkein toisilleen kuuntelee ja sanoo jotain, niin silloin tietää että kuuntelija on vilpitön, ja hänellä on palava halu auttaa. Voi huoletta purkaa sydäntään ja kertoa mikä oli vaikka lapsena ikävää, tai nuorena, tai edellisessä suhteessa. Ehkä ap et vielä ole ollut kovin kauaa miehen kanssa yhdessä? Me ollaan oltu jo vuosia. Siinä oppii tuntemaan toisen, ja kun tosiaan molemmille ehdoton vaatimus on pystyä puhumaan toiselle kaikesta, niin aina parempi.

Pitkässä suhteessa voikin eri tavalla puhua asioista. Mutta kyllä mä väitän että aika montaa miestäkin ottaisi päähän jos mä heti suhteen alussa toisin esille, kuinka Make ja Pera ja yks Aki ja Matti ja sen paras kaveri oli ihan kuspäitä ja ne kaikki on särkenyt sydämeni tohjoksi. Vähän taas sitä kuuluisaa tilannetajua.

Tai sitten vaan kertakaikkiaan käytte yhdessä kaikki paskat exät läpi. Viinapottu pöytään ja yhdessä haukutte kaikki exänne. Ja sovitte ettei niihin tarvitse koskaan enää palata. Pitäähän molemmilla olla sama lupa avautua eikä vain toisella.

Vierailija
135/184 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roosa39 kirjoitti:

Hän saa kyllä puhua tunteistaan ja olen sanonutkin että miesten kuuluu puhua tunteistaan, mutta sen täytyy tapahtua oikeassa kohtaa ja oikealla tavalla ettei olisi luotaantyöntävää. Täytyy olla yhteisistä aiheista. Sellainen mikä kiinnostaa molempia. Esim. Anna-lehden jutusta, miesten ja naisten tunteiden kohtaamattomuudesta ja kun naisia ei kuunnella joka oli tuossa taannoin.

Paljon huonolla itsetunnolla varustettuja miehiä täällä provoilemassa.

Vierailija
136/184 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahin virhe mitä mies voi tehdä on puhua ääneen naiselle omista epävarmuuksistaan tai peloistaan. Tällöin se kuuluisa kemia katoaa kuin tuhka tuuleen ja tilalle jää vain ihnoa ja halveksuntaa.

Mihin vuoden draamakuningas haluaa että pysti toimitetaan?

Vierailija
137/184 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei kannata puhua totta. Pitää feikata tietynlaista roolia, josta naiset pitää.

"Ei, ei, kun ole ihan oma itsesi."

No enpäs ole. Kuten näette, se ei kelpaa.

Vierailija
138/184 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se valitettavasti menee. Aluksi nähdään toisessa vain hyviä puolia ja ihastutaan. Sitten alkaa paljastua toisen heikkouksia ja taviksen ominaisuuksia, jotka ikävällä tavalla muistuttavat omistakin, suorastaan vastenmielisistä heikkouksista ja liekki sammuu siihen.

Vierailija
139/184 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ei kannata puhua totta. Pitää feikata tietynlaista roolia, josta naiset pitää.

"Ei, ei, kun ole ihan oma itsesi."

No enpäs ole. Kuten näette, se ei kelpaa.

*Uhriutumista*

*Manipulointia vääristelemällä*

*Yhyy wää wää*

You're a catch.

Vierailija
140/184 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roosa39 kirjoitti:

Paljon huonolla itsetunnolla varustettuja miehiä täällä provoilemassa.

Vaikuttaa enemmän persoonallisuushäiriöisiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme