Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies alentaa itseään jatkuvasti

Vierailija
17.07.2023 |

Olenko ihan hölmö, vai onko asialla mitään väliä?

Tapasin komean, kivan, mukavan miehen ja ollaan jo tapailtu jonkin aikaa. Tiesin kyllä, ettei miehellä ole hirveästi kokemusta aiemmista suhteista, vaikka ikää on reilu 30 vuotta. Ei kai se haittaa, ei kai aikaisemmilla suhteilla ole mitään väliä, sehän on tärkeintä, että meillä synkkaa kahdestaan, viis menneisyydestä.

Mies puhui yksi päivä entisistä suhteista, ja sanoi, että on niin onnellinen, kun saa olla kanssani. Hänen elämä on ollut pelkkää sydänsurua ja että kun hänestä ei aiemmin ole kukaan välittänyt ja kaikki suhteet on ollut pettymystä pettymysten jälkeen. Ja välillä aina jossain sivulauseessa, että ei hänestä kukaan ole koskaan kiinnostunut ja baarissa kukaan ei lähesty tms tms.

Minusta moinen on tosi luotaantyöntävää. Tuli sellainen, että jos kaikki naiset on hänet karttanut kaukaa, olenko itse sitten jokin erikoinen, kun minä sitten hänet kelpuutan. Ja että onko mies kanssani, kun muut eivät hänestä välitä.

Mun mielestä miehen ei tarvitsisi ollenkaan puhua tuollaisia, vaan pikemminkin arvostaa itseään ja puhua arvostavalla sävyllä. Vaikka onhan sydänsurut tietenkin surullisia ja näin.

Mitä mieltä? Onko sellainen itseään alentava käytös jotenkin luotaantyöntävää?

Kommentit (184)

Vierailija
61/184 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies puhuu tunteistaan ja kipeistä asioista ja sinä mietit itseäsi?

Minulle tuli tunne että mies asettaa nyt minulle tosi korkean riman. Jos jotain erimielisyyksiä tulee, epäilen että hän vaipuu epätoivoon ja luulee että meidän juttu on ohi. Minä olen huolissani myös hänestä.

Ap

Myös narsisti uhriutuu aina suhteen alussa, jotta saa luotua jotain tuollaista, mitä nyt koet. Sitten, kun höykytys alkaa, jäät ymmärtämään ja paapomaan häntä, kun pitäisi juosta.

Vierailija
62/184 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanotte aina että haluatte itsevarman ja hyväitsetuntoisen miehen, MUTTA ILMEISESTI KOMEIDEN MIESTEN EI TARVITSE OLLA!. VOIN LYÖDÄ VETOA ETTÄ on YLI 180CM. Komea mies ei tarvitse irsevarmuutta, karismaa, luonnetta. Komeus riittää. Komeaa miestä nainen haluaa hoivata jos hänellä on paha olls, mutta taviksen hän jättää, jos ei ota itseään niskasta

Sanotte että en saa naisia koska en ole tarpeeksi itsevarma, tarpeeksi karismaattinen ja hyväluonteinen, ei naiset halua mitään perässävedettävää riippakivea yms.

NO NÄKÖJÄÄN NE MT ONGELMSISET JA EPÄVARMAT MIEHET KELPAAKIN KUNHAN ULKONÄKÖ KRITEERIT TÄYTTYY. AIVAN VARMASTI ON +180CM PITKÄ

Ennen kaikkea miehen pitää olla mies. Itsevarmuus on yksi tärkeimmistä miehen ominaisuuksista, siihen kannattaa panostaa. Komeakin mies joutuu tyytymään alempitasoisiin naisiin mikäli on surkea tapaus henkisesti.

-Eri

Minä olen itsevarma mies ja olen huomannut miten naiset suhtautuvat siihen oudosti tai jopa vihamielisesti. Ihan kuin yrittäisin huijata heitä jotenkin?

ohis

Ehkä sinulta puuttuu empatia ja kyky kohdata tunnetasolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/184 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Why does he do that -kirjassa on esimerkkejä erityyppisistä väkivaltaisista miehistä. Yksi on:

Mr. Sensitive

Seems like your knight in shining armor - warm, sensitive and willing to hug at a moment's notice. Unfortunately, if you ever say something to hurt his feelings, you'll never hear the end of it, wanting you to apologize over, and over and again. Soon, it seems if as if you're saying the wrong thing all the time, making him feel bad. However, if he says something to hurt your feelings, he says, "it's no big deal. get over it". Soon, he'll blame you for everything wrong in his life and out of sight of others, becomes mean or intimidating. In fact, he finds joy in trying to get inside your head and wants you to feel joy that he's not like all those other men who are abusive.

Vierailija
64/184 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten ehkä merkitsee se, onko tuollaiset puheet jatkuvia ja onko miehen itsetunnon nostatus sinun vastuullasi. Parisuhde voi parantaa, mutta jos menneisyyden haavat ovat syviä ja kumppanin pitää koko ajan kannatella toista niin se käy pidemmän päälle tosi raskaaksi. Tuohon yleensä kuuluu myös se, että mies koko ajan epäilee, että haluatko oikeasti olla hänen kanssaan ja joudut koko ajan miettimään omaa käytöstäsi.

Eikä siinä vielä kaikki. Et pysty koskaan sanomaan miehelle mitään lähimainkaan negatiivista hänen omasta käytöksestään, koska hän heittäytyy hirveäksi marttyyriksi, kuinka hän nyt on maailman huonoin poikaystävä ja nyt sitten heti jätät hänet ja näin tässä aina käy ja nyyh nyyh. Lopulta joudut itse pyytämään anteeksi ja häntä lohduttelemaan kun niin sanoit yhtään mitään (sinun tarpeistasi viis), koska tämä herkkä mimosa ei kestä yhtään mitään palautetta.

Siis passiivis-aggressiivista manipulointia ja henkistä väkivaltaa, vaikka ei ensin olisikaan tarkoituksellista, mutta pian tyyppi oppii, että tällä keinoin saa aina tahtonsa läpi eikä tarvitse mitenkään muuttaa omaa käytöstään.

Vierailija
65/184 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanotte aina että haluatte itsevarman ja hyväitsetuntoisen miehen, MUTTA ILMEISESTI KOMEIDEN MIESTEN EI TARVITSE OLLA!. VOIN LYÖDÄ VETOA ETTÄ on YLI 180CM. Komea mies ei tarvitse irsevarmuutta, karismaa, luonnetta. Komeus riittää. Komeaa miestä nainen haluaa hoivata jos hänellä on paha olls, mutta taviksen hän jättää, jos ei ota itseään niskasta

Sanotte että en saa naisia koska en ole tarpeeksi itsevarma, tarpeeksi karismaattinen ja hyväluonteinen, ei naiset halua mitään perässävedettävää riippakivea yms.

NO NÄKÖJÄÄN NE MT ONGELMSISET JA EPÄVARMAT MIEHET KELPAAKIN KUNHAN ULKONÄKÖ KRITEERIT TÄYTTYY. AIVAN VARMASTI ON +180CM PITKÄ

Ennen kaikkea miehen pitää olla mies. Itsevarmuus on yksi tärkeimmistä miehen ominaisuuksista, siihen kannattaa panostaa. Komeakin mies joutuu tyytymään alempitasoisiin naisiin mikäli on surkea tapaus henkisesti.

-Eri

Minä olen itsevarma mies ja olen huomannut miten naiset suhtautuvat siihen oudosti tai jopa vihamielisesti. Ihan kuin yrittäisin huijata heitä jotenkin?

ohis

Hahahahaahaha :D. Miksi sitten psykopaatit ovat tutkitusti hyvin suosittuja naisten keskuudessa? Kun komea mies käyttäytyy röyhkeästi,hänet nähdään seksikkään itsevarmana. Kun tavis käyttäytyy tismalleen samoin, hänet nähdään kompensoivana kusipäänä

Vierailija
66/184 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
67/184 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Eri

ohis

Hahahahaahaha :D. Miksi sitten psykopaatit ovat tutkitusti hyvin suosittuja naisten keskuudessa? Kun komea mies käyttäytyy röyhkeästi,hänet nähdään seksikkään itsevarmana. Kun tavis käyttäytyy tismalleen samoin, hänet nähdään kompensoivana kusipäänä

Ap:n mies kuulostaa psykopaatille myös. On ihan oma lajinsa nämä siipirikkoa esittävät jotta saavat toisen ansaan. Sinun mainitsema tyyli on itseasiassa harvinaisempi.

Vierailija
68/184 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et pysty jättämään häntä heti niin ala sivuprojektina tutustumaan narsismiin ja muuhun manipuloivaan toimintaan suhteessa. Ja ala kyseenalaistaa miehen jokainen lause. Onko ristiriitaisuuksia, onko uskottavaa ja keskity myös siihen, puuttuuko jotain. Itse tajusin vasta jälkikäteen mitä kaikkea normaalia suhteesta puuttui.

Vierailija
69/184 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on se taktiikka mitä Auervaara käytti, itsensä dissaaminen saadakseen naislta sääliä ja paljon muutakin. Huijarimiehet on juuri näitä itsesäälissä ruikuttajia. Ja sä uskot olevasi sille ensimmäinen 😆.

Vierailija
70/184 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Eri

ohis

Jos ihminen yrittää olla itsevarmempi kuin onkaan niin kyllähän se kosahtaa.

Ja psykopaatti taas valehtelee silmää räpäyttämättä, koska ei koe valehtelevansa, joten esitys menee paremmin läpi.

Vierailija
71/184 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina valitetaan, ettei mies puhu tunteistaan ja nyt kun puhuu, niin. . .

Se mitä nainen sanoo haluavansa ja se mitä nainen oikeasti haluaa on kaksi täysin eri asiaa

Vierailija
72/184 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jss, et ole hänen tukihenkilönsä tai terapeuttinsa.

Ja ennenkuin inceli alkaa taas itkeä, vastaava nainen bumpattaisiin ihan varmasti, ja käytettäisiin hyväksi.

Ihan sama onko kyse sekopäästä vai manipulaatiosta, juokse.

Vierailija
73/184 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mitä nainen sanoo haluavansa ja se mitä nainen oikeasti haluaa on kaksi täysin eri asiaa

Koita nyt olla tietämättä naisten puolesta yhtään mitään.

Vierailija
74/184 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos inceli oikeasti ymmärtäisi naisia yhtään, ei hän inseli olisikaan.

Vierailija
75/184 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten ehkä merkitsee se, onko tuollaiset puheet jatkuvia ja onko miehen itsetunnon nostatus sinun vastuullasi. Parisuhde voi parantaa, mutta jos menneisyyden haavat ovat syviä ja kumppanin pitää koko ajan kannatella toista niin se käy pidemmän päälle tosi raskaaksi. Tuohon yleensä kuuluu myös se, että mies koko ajan epäilee, että haluatko oikeasti olla hänen kanssaan ja joudut koko ajan miettimään omaa käytöstäsi.

Eikä siinä vielä kaikki. Et pysty koskaan sanomaan miehelle mitään lähimainkaan negatiivista hänen omasta käytöksestään, koska hän heittäytyy hirveäksi marttyyriksi, kuinka hän nyt on maailman huonoin poikaystävä ja nyt sitten heti jätät hänet ja näin tässä aina käy ja nyyh nyyh. Lopulta joudut itse pyytämään anteeksi ja häntä lohduttelemaan kun niin sanoit yhtään mitään (sinun tarpeistasi viis), koska tämä herkkä mimosa ei kestä yhtään mitään palautetta.

Siis passiivis-aggressiivista manipulointia ja henkistä väkivaltaa, vaikka ei ensin olisikaan tarkoituksellista, mutta pian tyyppi oppii, että tällä keinoin saa aina tahtonsa läpi eikä tarvitse mitenkään muuttaa omaa käytöstään.

Naisille se on kamalaa kun ei pääse huutamaan ja haukkumaan miestä ja tätä kautta purkaan vihansa miestä kohtaan. Ei naisilta voi odottaa samaa mitä miehiltä vaaditaan että se viha pitää haudata kokonaan eikä sitä saa purkaa missään eikä varsinkaan naista kohtaan

Vierailija
76/184 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne tunnejutut mitä naiset haluaa mieheltä kuulla on kun mies ylistelee naista, eikä sellaista että valivali yhyy yhyy minä tällainen surkea.

Vierailija
77/184 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tulee pitää murheensa sisällään. Niistä kertominen pilaa myös tulevaisuuden. Miehen osa maailmassa on karu. Sitten ihmetellään korkeita itsemurhatilastoja :(

Vierailija
78/184 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Eri

ohis

Mitä konkreettista hyötyä empatiasta on kun joka nainen sitä mieheltä vaatii mutta yksikään nainen ei ole empaattinen miehiä kohtaan?

Vierailija
79/184 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marcelo kirjoitti:

Miehen tulee pitää murheensa sisällään. Niistä kertominen pilaa myös tulevaisuuden. Miehen osa maailmassa on karu. Sitten ihmetellään korkeita itsemurhatilastoja :(

Ei vaan miehen täytyy ymmärtää se, minkä naisetkin ymmärtävät:

Ongelmiin haetaan apua ammattilaisilta eli mene juttelemaan terapiaan. Puolisoa ei saa koskaan käyttää terapeuttina.

Vierailija
80/184 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne tunnejutut mitä naiset haluaa mieheltä kuulla on kun mies ylistelee naista, eikä sellaista että valivali yhyy yhyy minä tällainen surkea.

Ei tarvitse ylistää, mutta ei myöskään valittaa ettei ole aikaisemmin kelvannut naisille. Jatkuvasti. Kyllä se asia tulee kerralla selväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi