Olen yli nelikymppinen ja vasta nyt löysin Topi Sorsakosken
Youtube ehdotti randomisti hänen jotain musavideoo ja klikkasin.
Hänellähän on aivan mahtava lauluääni ja mukavia kappaleita (covereita toki moni, mutta silti)! Miksen ole kuullut radiosta hänen musiikkiaan (kenties koskaan)?
Olen siis aina tiennyt nimen "Topi Sorsakoski", mutta en ole edes tiennyt millainen lauluääni hänellä oli.
Kommentit (36)
Pidempään jo ollut Topin kappaleita harvakseltaan radiossa. Nykyään soitetaan massiivisesti liikaa nuorten naisten, sanotaan nyt kauniisti, teelmiä.
Löysit nyt ja ehti kuolla jo aikaa sitten. No ei natsannut sinulla sitten.
Vierailija kirjoitti:
Löysit nyt ja ehti kuolla jo aikaa sitten. No ei natsannut sinulla sitten.
Niinpä. Mutta hänen musiikkinsa elää ikuisesti.
Oli hyvä laulaja. Lapsena 80-luvulla jo "jouduin" kotona kuuntelemaan, kun vanhempani sitä kuuntelivat. Silloin inhosin, aikuistuessani rakastuin.
Topi Sorsakosken taustayhtye Agents oli suuri tekijä kappaleiden vaikuttavuudessa. Kun Topi Sorsakosket on loppuun soitettu, kannattaa kuunnella muita levyjä joiden taustalla Esa Pulliaisen yhtye soittaa: Tuomari Nurmion ensimmäistä levyä ja Rauli Badding Somerjokea esimerkiksi.
Nuorena aikuisena joskus ysärillä innostuin Topista ja olen häntä silloin livenäkin kuullut.
Topin tuotanto sopii lähinnä halpaa kaljaa myyvän tuhnuisen lähiöpubin soittolistalle
Onko tää se joka soitti Children of Bodomissa??
Vierailija kirjoitti:
Onko tää se joka soitti Children of Bodomissa??
Ei. Se oli Gösta Sundqvist.
Vierailija kirjoitti:
Topin tuotanto sopii lähinnä halpaa kaljaa myyvän tuhnuisen lähiöpubin soittolistalle
Mun mielestä enemmänkin indicaa polttaville hipeille lähinnä.
Mulle tulee mieleen 60-luku ja lavatanssit
Vierailija kirjoitti:
Never heard.
oijoi osaat englantia, missä tavataan!
Joo, se on sun häpees ettet ole kuullut, kertoo enemmän sinusta!
nosto, siinä toinen typerys, up on toinen
mä aina ilmiannan nää tollot
Vierailija kirjoitti:
Topi Sorsakosken taustayhtye Agents oli suuri tekijä kappaleiden vaikuttavuudessa. Kun Topi Sorsakosket on loppuun soitettu, kannattaa kuunnella muita levyjä joiden taustalla Esa Pulliaisen yhtye soittaa: Tuomari Nurmion ensimmäistä levyä ja Rauli Badding Somerjokea esimerkiksi.
On siellä Ville Valo ja Pate Mustajärvikin!