Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies alentaa itseään jatkuvasti

Vierailija
17.07.2023 |

Olenko ihan hölmö, vai onko asialla mitään väliä?

Tapasin komean, kivan, mukavan miehen ja ollaan jo tapailtu jonkin aikaa. Tiesin kyllä, ettei miehellä ole hirveästi kokemusta aiemmista suhteista, vaikka ikää on reilu 30 vuotta. Ei kai se haittaa, ei kai aikaisemmilla suhteilla ole mitään väliä, sehän on tärkeintä, että meillä synkkaa kahdestaan, viis menneisyydestä.

Mies puhui yksi päivä entisistä suhteista, ja sanoi, että on niin onnellinen, kun saa olla kanssani. Hänen elämä on ollut pelkkää sydänsurua ja että kun hänestä ei aiemmin ole kukaan välittänyt ja kaikki suhteet on ollut pettymystä pettymysten jälkeen. Ja välillä aina jossain sivulauseessa, että ei hänestä kukaan ole koskaan kiinnostunut ja baarissa kukaan ei lähesty tms tms.

Minusta moinen on tosi luotaantyöntävää. Tuli sellainen, että jos kaikki naiset on hänet karttanut kaukaa, olenko itse sitten jokin erikoinen, kun minä sitten hänet kelpuutan. Ja että onko mies kanssani, kun muut eivät hänestä välitä.

Mun mielestä miehen ei tarvitsisi ollenkaan puhua tuollaisia, vaan pikemminkin arvostaa itseään ja puhua arvostavalla sävyllä. Vaikka onhan sydänsurut tietenkin surullisia ja näin.

Mitä mieltä? Onko sellainen itseään alentava käytös jotenkin luotaantyöntävää?

Kommentit (184)

Vierailija
21/184 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä voitte odottaa kun ensin on toitotettu miten maskuliinisuus on myrkkyä, yllättäen miehistä on tullut naisia jotka vain valittaa.

Vierailija
22/184 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luotaantyöntävää. Varo, saatat saada hänestä iilimatoilevan miehen tai stalkkaavan exän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/184 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotte aina että haluatte itsevarman ja hyväitsetuntoisen miehen, MUTTA ILMEISESTI KOMEIDEN MIESTEN EI TARVITSE OLLA!. VOIN LYÖDÄ VETOA ETTÄ on YLI 180CM. Komea mies ei tarvitse irsevarmuutta, karismaa, luonnetta. Komeus riittää. Komeaa miestä nainen haluaa hoivata jos hänellä on paha olls, mutta taviksen hän jättää, jos ei ota itseään niskasta

Vierailija
24/184 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä voitte odottaa kun ensin on toitotettu miten maskuliinisuus on myrkkyä, yllättäen miehistä on tullut naisia jotka vain valittaa.

Naiset ei ikimaailmassa puhuisi tollasia juttuja

Vierailija
25/184 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai ettei baarissa kukaan lähesty, olet tainnut törmätä sellaiseen neitimieheen.

Baarissa olet itse ollut korkeintaan unissasi. Ei kukaan nainen lähesty lihatiskeillä miestä ellei tämä ole ihan joku 1 tuhannesta tyyppinen malli ja silloinkin pitää kerätä alkoholilla rohkeutta.

Ja näissä paikoissa on muutenkin nykyään 80-90% miesenemmistö.

Vierailija
26/184 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ehkä merkitsee se, onko tuollaiset puheet jatkuvia ja onko miehen itsetunnon nostatus sinun vastuullasi. Parisuhde voi parantaa, mutta jos menneisyyden haavat ovat syviä ja kumppanin pitää koko ajan kannatella toista niin se käy pidemmän päälle tosi raskaaksi. Tuohon yleensä kuuluu myös se, että mies koko ajan epäilee, että haluatko oikeasti olla hänen kanssaan ja joudut koko ajan miettimään omaa käytöstäsi.

Vierailija
27/184 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai ettei baarissa kukaan lähesty, olet tainnut törmätä sellaiseen neitimieheen.

No jep, naiset ei lähesty miehiä baareissa elleivät halua sitä itseään. Tai myyvät maksullisia palveluita.

Vierailija
28/184 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taas. Kiva kun aloittamani keskustelu saa kommentteja. Näen kahdenlaisia kommentteja, toiset sanovat, että säälittävä mies, mutta toiset sanoo, että hyvä kun kertoo ajatuksistaan.

Noh, itsekin olen toki sitä mieltä, ettei kaikkea välttämättä tarvitsisi sanoa ääneen tai just tota, että ei oo kokemusta, kun kukaan ei tyyliin edes katsonut päin. Mutta toisaalta, miksei saisi kertoa, jos se tuntuu tärkeältä.

Vierailija
29/184 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään ihmissuhteissa sama juttu kuin työnhaussa; et saa töitä jos ei ole työkokemusta ja sitä ei ole jos ei saa töitä.

Vierailija
30/184 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen nykyään mukiinmenevän näköinen (en silti komea) vuosien laihdutuksen ja salin jälkeen. Tosin 27 vuotta olin naisille täyttä ilmaa.

Nyt olen 36 ja minulla on yksi lapsi. Olisi jäänyt sekin kokematta jos olisin kertonut puolisolle, miten minulle ivailtiin ja jopa naurettiin naisten toimesta kun olin sysiruma.

Jostain asioista näemmä ei kannata olla rehellinen, koska se nähdään "itsensä alentamisena".

Itsekin yritin vaan olla mahdollisimman normaali enkä pihauksellakaan puhunut kumppanilleni, ettei ennen häntä niitä naisjuttuja juuri ollut. Ihan sama ihminen olin silloinkin, mutta läskimpi.

Vanhempana (60+) tätinä väittäisin, että mitä enemmän kilometrejä kertyy sitä tärkeämpää on halu ymmärtää toista ja rehellisyys suhteissa. Jostain luin ettei kukaan syvästi rakastu täydellisyyteen vaan juuri haavoihin ja arpiin. Emme kukaan itsekään ole täydellisiä, kaikilla on ne omat haavat joita yleensä peitämme. Parisuhteessa luottamus tärkeää: uskaltaa olla haavoittuvainen ilman pelkoa tulla loukatuksi. Jos tuota kaipaat itse käyttäydy samoin kumppaniasi kohtaan. 

Vierailija
31/184 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva ruikuttaminen on todella rasittavaa käytöstä aikuiselta, olipa kyseessä sitten mies tai nainen. Vältän tuollaisia ihmisiä niin paljon kuin pystyn.

Vierailija
32/184 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin yhden deittioppaan ja siitä jäi mieleen, että parisuhdemarkkinoilla jokainen haluaa kokea tehneensä hyvät kaupat ja saaneensa parhaan mahdollisen kumppaninen. Se on perusasetelma, joka vaaditaan pariutumiseen. Sen takia asenne ihmisiin tutustuessa pitäisi olla, että I'm okey and You are wonderful. Ja elekielen myös, että jos vaikka nyökyttelee toiselle kuunnellessa, niin pitäisi olla samalla itsevarma suora ryhti, ettei vaikuta liian matoselta.

Tuo mies rikkoo näitä kaikkia perussääntöjä vastaan ja se voi olla syy siihen, että on jäänyt vastentahtoisesti sinkuksi.

Vierailija
33/184 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotte aina että haluatte itsevarman ja hyväitsetuntoisen miehen, MUTTA ILMEISESTI KOMEIDEN MIESTEN EI TARVITSE OLLA!. VOIN LYÖDÄ VETOA ETTÄ on YLI 180CM. Komea mies ei tarvitse irsevarmuutta, karismaa, luonnetta. Komeus riittää. Komeaa miestä nainen haluaa hoivata jos hänellä on paha olls, mutta taviksen hän jättää, jos ei ota itseään niskasta

Sanotte että en saa naisia koska en ole tarpeeksi itsevarma, tarpeeksi karismaattinen ja hyväluonteinen, ei naiset halua mitään perässävedettävää riippakivea yms.

NO NÄKÖJÄÄN NE MT ONGELMSISET JA EPÄVARMAT MIEHET KELPAAKIN KUNHAN ULKONÄKÖ KRITEERIT TÄYTTYY. AIVAN VARMASTI ON +180CM PITKÄ

Vierailija
34/184 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se jännä että kun joku ottaa asian x puheeksi, niin sun kaltainen p as kan tärkeä rientää paikalle ölisemään mitä naiset aina haluaa ym älytöntä.

Kun ei me haluta. Joku voi haluta. P a s kan törkeetä miestä/naista ei halua loppujen lopuksi kukaan vaikka tämä kuinka esittäisi olevansa muuta.

Vierailija
35/184 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista ruikutusta en ole kuullut kuin narsisteilta. Alkusuhde tuota sääli mua olen haavoittunut sielu, pelasta mut. Suhteen aikana selviää että se ihmisperkele ei tarvitse kenenkään pelastamista, vaan kannattaa itsensä pelastaa siltä.

Vierailija
36/184 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin yhden deittioppaan ja siitä jäi mieleen, että parisuhdemarkkinoilla jokainen haluaa kokea tehneensä hyvät kaupat ja saaneensa parhaan mahdollisen kumppaninen. Se on perusasetelma, joka vaaditaan pariutumiseen. Sen takia asenne ihmisiin tutustuessa pitäisi olla, että I'm okey and You are wonderful. Ja elekielen myös, että jos vaikka nyökyttelee toiselle kuunnellessa, niin pitäisi olla samalla itsevarma suora ryhti, ettei vaikuta liian matoselta.

Tuo mies rikkoo näitä kaikkia perussääntöjä vastaan ja se voi olla syy siihen, että on jäänyt vastentahtoisesti sinkuksi.

Parhaat mahdolliset kaupat? Tinderiä kun jaksaa selata niin kyllä aina löytyy se mies joka on sentin pidempi. Hitusen komeampi. Tienaa vähän enemmän. On suositumpi. Siksi kaltaisellani ei ole mitään toivoa

Vierailija
37/184 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso ei ole terapeutti. Puolisolleen voi kertoa asialuontoisesti menneisyyden haavoista ja vastoinkäymisistä. Ei itsesäälissä kierien ja itseään haukkuen, eikä missään nimessä uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja uudestaan sitä samaa juttua. Pää räjähtää tuollaisten valittajien kanssa. Menneisyyden käsittely kuuluu terapiaan. Nykyhetken haasteista puhuminen on normaalia parisuhteessa.

Vierailija
38/184 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies tässä maassa on aina ollut sen yhden eron päässä alkoholismista ja itsetuhoisuudesta. 

Mutta joo, epäitsevarmuus ei ole seksikästä useimmille naisille, vaikkakin on myös pieni osa naisia, joka etsii nimenomaa epätoivoista miestä, joka ei koskaan jättäisi  :D

Vierailija
39/184 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on haksahtamassa hoitoprojektiin. Kannattaa hankkia saman tien terapeutin koulutus, ap.

Vierailija
40/184 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näköjään ihmissuhteissa sama juttu kuin työnhaussa; et saa töitä jos ei ole työkokemusta ja sitä ei ole jos ei saa töitä.

Molempiin toimi itselläni mainiosti valehtelu. Kaunistelin cv:tä ja sain ensimmäisen työn. Uskottelin ensimmäiselle treffikumppanille että edellisiä suhteita on riittänyt, ja pääsinkin ensimmäiseen suhteeseeni.

Ei miehenä ole varaa olla rehellinen, pitää pelata niillä korteilla joilla pystyy.

Sitten kun se ensimmäinen kynnys on ylitetty, uudet työpaikat ja suhteet tulevatkin kuin itsestään.

Ei naisia tai työnantajia karu totuus kiinnosta, vaan mielikuvat, imago kuten joku sanoi sivulla 1.

Tarinan ja mielikuvan pitää miellyttää aivan kuten markkinoinnissa, tai jäät satojen muiden hakijoiden jalkoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme