Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäiskö petetylle kertoa totuus pettäjästä?

Vierailija
17.07.2023 |

1,5 vuoden parisuhde päättyi, toinen osapuoli olikin naimisissa. Mitä olette mieltä, pitäisikö tämän pettäjän vaimolle kertoa mitä aviomies on puuhaillut selän takana?

Kommentit (120)

Vierailija
101/120 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse painiskelen samanlaisen asian kanssa parhaillaan. Tämän miehen rouva postailee nytkin kiiltokuva-lomakuvia someen tietämättä, millaista kaksoiselämää miehensä salaa viettää. Mies on myös täysin selkärangaton p*ska, puheet ovat kyllä isot, mutta kun joutuu vastaamaan sanoistaan ja valheistaan, paljastuu todellinen luonne.

Vierailija
102/120 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en toivoisi ketään ulkopuolisia raportoimaan mieheni menemisiä ja tekemisiä. Todella kiusallinen ajatuskin, että joku ulkopuolinen puuttuisi. 

Mielestäni jokainen voisi keskittyä ihan vaan omaan parisuhteeseensa.

Joo vaan onko se enää parisuhde jos mies on siirtynyt jo seuraavaan?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/120 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista tarvitse kysyä kun jokaisella on vain yksi elämä. Kuinkahan itse haluaisit kerrotaanko vai ei. Ei pettäjälle tule sallia tuhota viattoman ihmisen elämää. Tekstari vaan ja sillä selvä.

Vierailija
104/120 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde on niiden kahden keskinäinen asia. Älä puutu.

Oli kunnes mies alkoi suhteeseen toisen kanssa.

Vierailija
105/120 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ajattelit ertoa asiasta? Siis että sinua myös uskotaan, eikä miestä.

Vierailija
106/120 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP vastaa

Lyhyesti avattuna, kyllä, mies onnistui huijaamaan minua vuoden erilaisilla verukkeilla uskomaan, että oli jo eronnut. Asumme eri paikkakunnilla, joten tämäkin auttoi osaltaan asiaa.. Jälkeenpäin on hyvä jossitella, että miksi en nähnyt ja uskonut punaisia lippuja joita toki liehui. Vuoden jälkeen jäi kiinni siitä, että on edelleen naimisissa, mutta siihen mennessä olin toki itse niin rakastunut, että uskoin kaikki (oletettavat) valheet siitä, että ero on kyllä tulossa. En tähän lähde sen enempää avaamaan, kuinka vakuuttava hän osasi olla ja kuinka sai huijaamistani jatkettua.

Siellä heidän kylällään asiasta kyllä tiedetään ja pienellä paikkakunnalla kyllä varmaan vaimonkin korviin miehen seikkailut kantautuu.

Tuntuu vaan suorastaan pahalta sen vaimon puolesta, että joutuu elämään sellaisen ihmisen kanssa, joka noin häikäilemättä pystyy valehtemaan joka suuntaan ja elämään moista kaksoiselämää. 

Ketään ei varmaan kiinnosta, mutta en ikinä olisi siihen suhteeseen ryhtynyt, jos olisin tiennyt hänen olevan naimisissa. Itsekin omassa avioliitossani tulin petetyksi ja sen trauman läpikäyneenä, en soisi sitä kohtaloa kenellekään. Toisaalta olen sitä mieltä, että ehdottomasti vaimon pitäisi saada tietää, jotta voi itse tehdä päätöksensä kuinka haluaa jatkaa tai olla jatkamatta miehensä kanssa. Faktoja voin kyllä lydä pöytään niin paljon kuin tarvitsee jos ei sanaa usko.

Vierailija
107/120 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän naurettavaa se joidenkin naisten ylläpitämä kulissielämä "Älkää minulle tulko vaan kertomaan ukkoni touhuista mitään".

Entä miten naurettavaa on, kun petoksen toinen osapuoli tulee suhteen päätyttyä tuohtuneena kertomaan siitä pettäjän kumppanille.

Vierailija
108/120 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai saat pettäjiltä sellaisia vastauksia, että "älä kerro" ja pelottelevat ties millaisilla seurauksella mikäli kerrot. Tämä on propagandaa, he vain pelkäävät joutuvansa itse vastuuseen ja että puoliso saa tietää :)

Haluavat myös uskotella avointen suhteiden olevan todella yleisiä, mitä ne eivät ole, sillä tutkimusten mukaan valtaosa ihmisistä suhtautuu aiempaa jyrkemmin uskottomuuteen

Pelottelevat seurauksilla ja koittavat syyllistää toista osapuolta, vaikka oikea syyllinen löytyy peilistä.

Nuo pettäjät ovat yleensä sellaisia, että kaikkea puuhataan kumppanin selän takana, mutta jos on pienikin riski että puoliso saa tietää, ollaan p*skat housussa. Monet myös kertovat tarinoita, joissa kumppani on hirviö ja sillä oikeuttavat pettämistä (vaikka oikeasti: jos se kumppani muka on niin kamala, minkä takia tyyppi on suhteessa kanssaan).

Vierailija
109/120 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän naurettavaa se joidenkin naisten ylläpitämä kulissielämä "Älkää minulle tulko vaan kertomaan ukkoni touhuista mitään".

Eikö kulissia ole pikemmin se että tuntee puolisonsa niin huonosti että ei ole yhtään perillä hänen tekemisistään vaan muiden pitäisi kertoa se millainen se puolisosi on ja mitä hän tekee.

Niin että paina vaan pää pensaaseen ja esitä onnellista ja jaa ne perhekuvat someen vaikka tiedät 😁 siinä on sulle kulissin määritelmä. Ja silti tuttavapiiri tietää jo, joten sinänsä turhaa.

Vierailija
110/120 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP vastaa

Lyhyesti avattuna, kyllä, mies onnistui huijaamaan minua vuoden erilaisilla verukkeilla uskomaan, että oli jo eronnut. Asumme eri paikkakunnilla, joten tämäkin auttoi osaltaan asiaa.. Jälkeenpäin on hyvä jossitella, että miksi en nähnyt ja uskonut punaisia lippuja joita toki liehui. Vuoden jälkeen jäi kiinni siitä, että on edelleen naimisissa, mutta siihen mennessä olin toki itse niin rakastunut, että uskoin kaikki (oletettavat) valheet siitä, että ero on kyllä tulossa. En tähän lähde sen enempää avaamaan, kuinka vakuuttava hän osasi olla ja kuinka sai huijaamistani jatkettua.

Siellä heidän kylällään asiasta kyllä tiedetään ja pienellä paikkakunnalla kyllä varmaan vaimonkin korviin miehen seikkailut kantautuu.

Tuntuu vaan suorastaan pahalta sen vaimon puolesta, että joutuu elämään sellaisen ihmisen kanssa, joka noin häikäilemättä pystyy valehtemaan joka suuntaan ja elämään moista kaksoiselämää. 

Ketään ei varmaan kiinnosta, mutta en ikinä olisi siihen suhteeseen ryhtynyt, jos olisin tiennyt hänen olevan naimisissa. Itsekin omassa avioliitossani tulin petetyksi ja sen trauman läpikäyneenä, en soisi sitä kohtaloa kenellekään. Toisaalta olen sitä mieltä, että ehdottomasti vaimon pitäisi saada tietää, jotta voi itse tehdä päätöksensä kuinka haluaa jatkaa tai olla jatkamatta miehensä kanssa. Faktoja voin kyllä lydä pöytään niin paljon kuin tarvitsee jos ei sanaa usko.

Vuosi meni, etkä käynyt koskaan miehen kotona. Et seurannut miehen somea. Et tavannut miehen ystäviä tai vanhempia/sukua?

Vierailija
111/120 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä kenenkään parisuhteen laatua tietää? Tuossahan voi olla kyseessä vaikka avoin liitto, jolloin sivusuhteet ovat käypäsiä. Ihmettelen vain, miten on voinut jäädä moinen seikka huomaamatta? Mies ollut äärimmäisen taitava roolissaan? Tai sitten toinen niin ruusunpunaisissa laseissa, ettei ole huomannut varatun merkkejä? No, sattuuhan sitä.

Itse en menisi kertomaan, kun en taustoja tiedä sopimuksistaan.

niinpä ja sitten voi olla niinkin,että vaimo tietää miehen puuhat, mutta katsoo sormien läpi

Vierailija
112/120 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä miten naurettavaa on, kun petoksen toinen osapuoli tulee suhteen päätyttyä tuohtuneena kertomaan siitä pettäjän kumppanille.

Niin, jos se päättyy siihen että saa tietää ukon olevan varattu niin sanoisin ettei lainkaan

Vierailija
113/120 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä kenenkään parisuhteen laatua tietää? Tuossahan voi olla kyseessä vaikka avoin liitto, jolloin sivusuhteet ovat käypäsiä. Ihmettelen vain, miten on voinut jäädä moinen seikka huomaamatta? Mies ollut äärimmäisen taitava roolissaan? Tai sitten toinen niin ruusunpunaisissa laseissa, ettei ole huomannut varatun merkkejä? No, sattuuhan sitä.

niinpä ja sitten voi olla niinkin,että vaimo tietää miehen puuhat, mutta katsoo sormien läpi

Ja mahdollistaa miehen perseilyn ja sinkun esittämisen ympäri kyliä. Tosi ok käytöstä. Not.

Vierailija
114/120 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP vastaa

Mulle kävi samoin. Mies väitti, että on eronnut, vaikka totuus oli toisenlainen. Asuttiin myös eri paikkakunnilla ja jälkeenpäin tajusin, että mies todennäköisesti valitsi mut syrjähypykseen juuri sen vuoksi. Mä otin screenshotteja messengerviesteistä ja lähetin ne miehen puolisolle, joka ei ollut aavistanut mitään. Mies oli ensin väittänyt mun valehtelevan (yllätys yllätys), mutta lopulta ei mennyt läpi, kun todisteita oli niin paljon.

Tämäkin tyyppi kylmänviileästi saattoi mukamas eronneena viettää ensin aikaa mun kanssa ja siitä vain suoraan puolison kanssa "romanttiselle kylpylälomalle".

Vierailija
115/120 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ol evaikea totuutta salata kun asuu eri paikkakunnilla, nykyään kun ei ole tapana olla 24/7 yhdessä sen kumppanin kanssa. Paitsi niillä epätoivoisilla, jotka myös yleensätulevat pahiten petetyiksi.

Vierailija
116/120 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mahdollistaa miehen perseilyn ja sinkun esittämisen ympäri kyliä. Tosi ok käytöstä. Not.

mutta mitäpä se muille kuuluu, jos se järjestely heille sopii. Kyllä itse naisena osaisin lähteä suhteesta, jos se olisi mulle jo pystyyn kuollut tai mies loukkaisi käytöksellään. Kuka kestää minkälaistakin kohtelua sitten.

Vierailija
117/120 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde on niiden kahden keskinäinen asia. Älä puutu.

Älä siis puutu väkivaltaan perheissä?. Näin ne Vilja-Eerika-tapaukset vaan lisääntyvät. Hyssytellään vaan niin saadaan näitä lisää. Justiinsa.

Tässä keskustellaan omenoista ei appelsiineista.

Pettäminen on eri juttu kuin lapsien pahoinpitely.

Molemmat ovat väkivaltaa. Miksi väkivallasta ei pitäisi puhua ja siitä ilmoittaa?

Niinpä.

Hakkaat kumppanillesi tasaisin väliajoin musta silmän - on väkivaltaa joka aiheuttaa psyykkisiä (fyysiset selviä) traumoja kerrasta ja vielä pahempia pitkään jatkuessaan. Syynä hakkaamisellesi se että kumppanisi ei käyttäydy juuri niinkuin sinä haluat

Petät ja/tai olet salasuhteessa siitä kumppanillesi kertomatta (eikä avoimesta suhteesta ole sovittu) - on väkivaltaa joka aiheuttaa psyykkisiä traumoja kerrasta ja vielä pahempia pitkään jatkuessaan. Syynä pettämisellesi ja salasuhteilullesi se että kumppanisi ei käyttäydy juuri niinkuin sinä haluat.

Sen pituinen se.

Vierailija
118/120 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa niille molemmille sopii sellainen avoin liitto? mistä sen ulkopuolinen voi tietää, millasella sopimuksella ovat liitossaan. Jos vaimo ei tiedä, niin sikamaista hommaa on mieheltä.

Vierailija
119/120 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP vastaa

Jos olisi kyseessä avoin sopimus moisesta toiminnasta heidän suhteessaan niin olisihan mies sen minullekin varmasti kertonut eikä suoltanut kaikkea paskaa. Ei varmasti ole sovittu vaan petosta joka suuntaan.

Vierailija
120/120 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse painiskelen samanlaisen asian kanssa parhaillaan. Tämän miehen rouva postailee nytkin kiiltokuva-lomakuvia someen tietämättä, millaista kaksoiselämää miehensä salaa viettää. Mies on myös täysin selkärangaton p*ska, puheet ovat kyllä isot, mutta kun joutuu vastaamaan sanoistaan ja valheistaan, paljastuu todellinen luonne.

Petät ja seuraat petettyä puolisoa? Oletko itse ihan sekaisin?