Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tee vapaapäivänään kotitöitä. Lahjoo lapset limsalla/karkeilla siivoamaan ja menee itse salille

Vierailija
17.07.2023 |

Yleensä kyllä keittiö on sotkuinen yms,eli ketään ei ole saanut lahjottua.

Pyykkiä ei tajua pestä,jos ei erikseen sano,että "oeskää huomenna pari koneellista" nekin saattaa olla tuntikausia märkänä koneessa.

En odota perussiivosta, vaan tiskit koneeseen ja pöytä pyyhitty. Aina kun mies tulee mun vapaapäivänä kotiin, niin ruoka on valmiina.
Mies oli viikonloppuna kotona,minä töissä, tuli kotiin nälkäisenä klo 15.30 eikä lapsille ollut edes lounasta tehty.

Päätin että en tee mitään kotitöitä nyt tällä 1 päivän vapaalla. No pakko lasten vaatteita pestä.

Mutta haen kaupasta einesruokaa ja pahvi astiat , mies varmaan jo kotimatkalla töistä kotiin kysyy "mitä ruokaa" . No ei mitään sulle.

Olin vuosia kotona kun lapset oli pieniä,kai tuo tollo tottui että itse ei mitään tarvitse tehdä.
Ja olen asiasta sanonut 100x

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko keskustelleet asiasta ihan aikuismaisen vakavasti?

Vierailija
2/10 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vali vali. Toivottavasti mies älyää sysätä sinut luiskaan ja etsii paremman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko keskustelleet asiasta ihan aikuismaisen vakavasti?

Kyllä. Se kestää hetken,ja on miehen mielestä iso urotyöt kun on keittiö siistit.

Pari vuotta sitten pimahdin täysin. Lopulta kun tulin kotiin iltavuorosta, koko koti oli tiptop ja järjestyi olohuoneessa vaihtunut,kausi vaatteetkin kadonneet.

No kun syksyllä tarvittiin lasten kamppeita, niin nehän oli homeessa ulkovarastossa. Eli tätäkään ei tajua, äkkiä vaan tunkee kamat jonnekin.

Ap

Vierailija
4/10 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vali vali. Toivottavasti mies älyää sysätä sinut luiskaan ja etsii paremman.

Ai sellaisen, joka tekee miehenkin osuuden kotitöistä? Onnea vaan etsintään.

Vierailija
5/10 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap nostaa

Vierailija
6/10 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein edellisessä suhteessa melkein kaikki kotityöt ja hoidin yhteiset pyykit. Nainen kun tuli koulusta kotiin, oli siivottu ja ruoka valmis. Ei kuitenkaan riittänyt ja nainen jätti.

Vierailija
7/10 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on että sinä mahdollista tämän. Mies voi tehdä osansa tai kuunnella nalkutusta ja jättää tekemättä. Hän selvästi valitsee mielummin jälkimmäisen. Jos puhe ei kerran auta niin siirry tekoihin. Jätä siivoamatta, pese vain sinun ja lasten pyykit ja tee ruoka vain itsellesi ja lapsille. Syötte ennenkuin mies tulee töistä. Jatka tätä niin kauan kunnes mies valittaa. Sitten käytte tiukan keskustelun. Jos ei auta niin jatka samalla linjalla tai hae eroa. Me teemme mieheni kanssa kotityöt puoliksi ja mieheni tekee suurimman osan ruuista, joten kyllä mieskin osaa jos vain haluaa. Minä olen kyllä aina hoitanut kausivaatteiden vaihdon ja uusien vaatteiden hankinnan lapsille. Se vain sujuu minulta paremmin.

Vierailija
8/10 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja vain uhkailee ja tekee itsensä marttyyriksi. Jos tätä menoa on jatkunut jajs vuotta, niin tuskinpa toteuttaa uhkaustaan. Fiksumpi nainen olis toiminu jo. Mutta katotaan miten tässä käy ;)

Vierailija
9/10 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän kaikki voittaa. Lapset oppivat kotitaloutta ja saavat karkkia, mies pysyy kunnossa ja virkeänä, ja kämppä siistinä. Fiksu mies.

Vierailija
10/10 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinähän kaikki voittaa. Lapset oppivat kotitaloutta ja saavat karkkia, mies pysyy kunnossa ja virkeänä, ja kämppä siistinä. Fiksu mies.

Hän varmaan riemuisasti sitten vie lapsia hammaslääkäriin, kun hampaisiin tulee reikiä, niinkös?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi