Pitäiskö petetylle kertoa totuus pettäjästä?
1,5 vuoden parisuhde päättyi, toinen osapuoli olikin naimisissa. Mitä olette mieltä, pitäisikö tämän pettäjän vaimolle kertoa mitä aviomies on puuhaillut selän takana?
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Minä en toivoisi ketään ulkopuolisia raportoimaan mieheni menemisiä ja tekemisiä. Todella kiusallinen ajatuskin, että joku ulkopuolinen puuttuisi.
Mielestäni jokainen voisi keskittyä ihan vaan omaan parisuhteeseensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en toivoisi ketään ulkopuolisia raportoimaan mieheni menemisiä ja tekemisiä. Todella kiusallinen ajatuskin, että joku ulkopuolinen puuttuisi.
Kyllä. Mutta yleisellä tasolla keskustelu jossa salasuhteilu tuomitaan selvästi on aina hyvästä. Se pitää normaaleja arvoja yllä. Pettäjille se on toki varmaankin ikävää mutta ei heistä tarvitse välittää eikä heitä arvostaa millään tavalla.
Ei ole tullut mieleenkään kertoa.
Mä en kerro enää. Kerran erehdyin sanomaan ja nainen uskoi miestänsä ja meiltä meni ystävyys sekä minusta tehtiin valehtelija. Mies jatkoi senkin jälkeen pitkään touhujaan ja vaimo ei tiennyt mitään.
Vierailija kirjoitti:
En kertoisi.
Saat vain itse paskan maineen paljastamalla olleesi toinen nainen jos vaimo ylipäätään edes uskoisi sinua. Jos se ukko on osannut 1,5 vuotta pitää suhteensa vaimoltaan salassa niin ei se sitä tule enää myöntämäänkään ja sinä itse tuosta saat eniten paskaa niskaasi. Eli anna olla. Nuo pettäjät kyllä jää ennemin tai myöhemmin itse kiinni.
Tämä. Näin kävi minulle. Huolimatta siitä että petetty itse oli kiitollinen, niin tieto levisi, ja muut näki minut tarinan pahiksena (en siis väitä olleeni viatonkaan). Olimme miehen kanssa samassa työpaikassa ja sielläkin täysin ulkopuoliset ihmiset, joita en tuntenut ennestään, olivat kuulleet ja levitelleet juoruja siitä kuinka olen varattuja vokotteleva miestennielijä. Vaikka salasuhteessa mies teki kaikki aloitteet ja suunnitelmat ja vedätti molempia naisia, niin häntä kohtaan nämä juoruilijat käyttäytyivät täysin normaalisja jopa maireasti, kun taas minua selvästi sorsittiin. Sillä ei siis ollut mitään väliä mitä itse petetty ajatteli.
Kertominen on yhtä tyhjän kanssa. En suosittele suotta käyttämään siihen energiaa, jos et sitten halua jotenkin kostaa.
Jotkut petetyt vaimot kun ovat niin imbesillejä, että alkavat syyttää sitten sitä pettäjänaista ja aviomiehestään he eivät eroa, koska kokevat rakkauden niin syväksi miestään kohtaan.
Näkisin, että annetaan noiden sinisilmäimbesillien elää omassa pumpulimaailmassaan.
Minä ainakin tästä eteenpäin jatkat vain varattujen miesten iskemistä ja naimisissa olevien miesten kanssa sivusuhteilua. Vaikka vain sen vuoksi, että pääsen kiusaamaan imbesillivaimoja välillisesti, jos ei muuta.
Vähän naurettavaa se joidenkin naisten ylläpitämä kulissielämä "Älkää minulle tulko vaan kertomaan ukkoni touhuista mitään".
Parisuhde on niiden kahden keskinäinen asia. Älä puutu.
Tavallaan olisi velvollisuus kertoa totuus, kun itsekin haluaisin vastaavassa tilanteessa tietää. Onneksi ei ole koskaan tarvinnut olla tuollaisessa tilanteessa. Olisi vaikeaa kertoa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Älä siis puutu väkivaltaan perheissä?. Näin ne Vilja-Eerika-tapaukset vaan lisääntyvät. Hyssytellään vaan niin saadaan näitä lisää. Justiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä siis puutu väkivaltaan perheissä?. Näin ne Vilja-Eerika-tapaukset vaan lisääntyvät. Hyssytellään vaan niin saadaan näitä lisää. Justiinsa.
Tässä keskustellaan omenoista ei appelsiineista.
Pettäminen on eri juttu kuin lapsien pahoinpitely.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä keskustellaan omenoista ei appelsiineista.
Pettäminen on eri juttu kuin lapsien pahoinpitely.
Molemmat ovat väkivaltaa. Miksi väkivallasta ei pitäisi puhua ja siitä ilmoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vähän naurettavaa se joidenkin naisten ylläpitämä kulissielämä "Älkää minulle tulko vaan kertomaan ukkoni touhuista mitään".
Eikö kulissia ole pikemmin se että tuntee puolisonsa niin huonosti että ei ole yhtään perillä hänen tekemisistään vaan muiden pitäisi kertoa se millainen se puolisosi on ja mitä hän tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä kenenkään parisuhteen laatua tietää? Tuossahan voi olla kyseessä vaikka avoin liitto, jolloin sivusuhteet ovat käypäsiä. Ihmettelen vain, miten on voinut jäädä moinen seikka huomaamatta? Mies ollut äärimmäisen taitava roolissaan? Tai sitten toinen niin ruusunpunaisissa laseissa, ettei ole huomannut varatun merkkejä? No, sattuuhan sitä.
Itse en menisi kertomaan, kun en taustoja tiedä sopimuksistaan.Toisaata, jos on sovittu avoin liitto, niin silloinhan kertomisesta ei ole mitään haittaa.
Liiton väliset sovitut asiat eivät kuulu nekään kenellekään.
Tämmöiset kielikellot ja kyttääjät ovat alinta roskakastia, ei ainakaan yhtään pettäjiä parempia. *oksu"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä kenenkään parisuhteen laatua tietää? Tuossahan voi olla kyseessä vaikka avoin liitto, jolloin sivusuhteet ovat käypäsiä. Ihmettelen vain, miten on voinut jäädä moinen seikka huomaamatta? Mies ollut äärimmäisen taitava roolissaan? Tai sitten toinen niin ruusunpunaisissa laseissa, ettei ole huomannut varatun merkkejä? No, sattuuhan sitä.
Itse en menisi kertomaan, kun en taustoja tiedä sopimuksistaan.Toisaata, jos on sovittu avoin liitto, niin silloinhan kertomisesta ei ole mitään haittaa.
Liiton väliset sovitut asiat eivät kuulu nekään kenellekään.
Ja silloinhan se ei haittaa jos asiasta kertoo. En ymmärrä lainkaan tätä yritystä saada aikaan ilmapiiri jossa näistä asioista ei puhuttaisi. Se kertoo epärehellisyyden ihannoinnista ja kyvyttömyydestä avoimesti seistä valitsemiensa tekojen takana.
Vierailija kirjoitti:
Tämmöiset kielikellot ja kyttääjät ovat alinta roskakastia, ei ainakaan yhtään pettäjiä parempia. *oksu"
Kiinnijääneen puhetta
Kannattaa kertoa. Saa sitten itse valita mitä sillä tiedolla tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sehän on sen kuten tässä aloittajan parisuhde. Mies on puolestaan avannut näiden kahden - vaimonsa ja oman suhteensa - ehkä yksipuolisella päätöksellä toiselle osapuolelle joten 🤷🏼
Tuoreen jutun kertoisin, mutta en, jos olisin saanut kuulla jostain vuosia vanhasta jutusta.