Miten tyhmä voi olla mies joka saa Shakiran tasoisen naisen, pettää tätä ja ajautuu lopulta sitten avioeroon?
Oisko yks maailman täydellisimmistä naisista kyseessä kuitenkin.
Kommentit (178)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kulli.
Koska puutteessa oleva kulli.
Tyytyväinen kulli ei petä.Pettääpäs. Ei seksin puute ole syy monellekaan pettää, kaipaavat vain vaihtelua. Vaikka oma nainen olisi miten kaunis ja osaisi kaikki temput, on miehiä joille ei mikään riitä vaan haluavat aina vierasta vaihtelun vuoksi, jopa rumempaa kuin se oma puoliso
Jos on luonteeltaan petturi niin on, aina voi perustella itselleen ja oikeuttaa pettämisensä vaikka keksityillä syillä
Seksin puute voi olla myös ongelma. Shakira on julkkis ja kiertää jatkuvasti maailmaa. Jos mies on kotona, niin aika hiljasta on heidän seksielämänsä.
Mistä tietää totuutta liiton kunnosta. Piru ollut eron jälkeen, eikö joku veropetoksesta syytekin tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä saattaa kertoa miehistä yleisemmäkin tasolla. Vaihtelu ja vieras vetää puoleensa riippumatta siitä mitä kotona on. Kotona on tuttua ja koettua, ihan sama mikä olisi ns. "taso".
Niin, jospa mies kaipaa aitoa rakkautta ja välittämistä? Naisen hellää kosketusta ja älykästä keskusteluseuraa mielummin kuin mainetta ja mammonaa... onko sellaisia miehiä kuitenkin olemassa?
Kuten tässäkin on tullut ilmi, mies kaipaa naiselta vain nuoruutta. Kenenkään naisen on turha luulla kelpaavansa miehelle kovin pitkään. Siksi kannattaa mieluummin totutella elämään sinkkuna nuoresta asti.
Ei nuoruutta vaan sitä että näyttää nuorelta ja hemasevalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö ei tee naisesta täydellistä. Ei edes Shakirasta.
Ei minun makuun. Ihan tavis jonkun Sofia Vergaran rinnalla.
Nyt se on Sofiakin eronnut Joestaan. Saa nähdä mitä juoruja sieltä alkaa tihkumaan.
oletkos ap jotenkin yksinkertainen? tuon tason porukka tuppaa olemaan sellaista, että oikeasti saa kenet tahtoo. ja mistä tiedät, ettei shakkira ole kauhea nalkuttaja? ja shakira on 10 vuotta vanhempi kun exänsä, jos siis puhutaan siitä ex-jalkapalloilijasta. eli maan vetovoima on voinut tehdä 46v. shakiralle jo kepposia. kyllähän se on silloin jo aika vaihtaa tuoreempaan. ja mitä tulee shakiran ulkonäköön, niin kauneus on katsojan taittovirheessä :)
Oletteko katsoneet mitä Shakiran ja Piquen wikipedia sivuille heidän yksityiselämästä kirjoitetaan? Yllättäen Piquen syrjähyppytarina onkin Shakiran sivuille kirjoitettu. Miksi siitä ei ole herran sivuilla mitään?
Vierailija kirjoitti:
Oletteko katsoneet mitä Shakiran ja Piquen wikipedia sivuille heidän yksityiselämästä kirjoitetaan? Yllättäen Piquen syrjähyppytarina onkin Shakiran sivuille kirjoitettu. Miksi siitä ei ole herran sivuilla mitään?
Käy itse kirjottamassa?
Vierailija kirjoitti:
Kuka teistä tuntee Shakiran henkilökohtaisesti?
Ei henkilökohtaisesti, mutta kaverin kaveri oli Shakiran koulukaveri.
Ei pahaa sanottavaa, kuulemma.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet ovat näitä kukasta kukkaan hyppijöitä. He eivät osaa, eivätkä halua olla uskollisia yhdelle. Mutta kyllä löytyy uskollisiakin miehiä, kaikki eivät ajattele kullillaan.
Tämä ei ole naisesta kiinni mitenkään.
Se on luontainen vietti joka toteutetaan tai sitten ei. Yläpää sen päättää, ei kulli.
Eipä yllätä kommentit.
Eli ero oli täysin Shakiran vika koska on narsisti, ei ole ollut kotona, on pihdannut, on ollut ikävä luonne, on liian vanha eikä ole edes hyvännäköinen. Pettäjämies on aivan syytön tilanteeseen ja itseasiassa jopa uhri.
Vierailija kirjoitti:
Jos jotain tekisin, niin poistaisin Shakiran sivulta juorut.
Mutta en tee sitäkään. Olen passiivinen valittaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä saattaa kertoa miehistä yleisemmäkin tasolla. Vaihtelu ja vieras vetää puoleensa riippumatta siitä mitä kotona on. Kotona on tuttua ja koettua, ihan sama mikä olisi ns. "taso".
Niin, jospa mies kaipaa aitoa rakkautta ja välittämistä? Naisen hellää kosketusta ja älykästä keskusteluseuraa mielummin kuin mainetta ja mammonaa... onko sellaisia miehiä kuitenkin olemassa?
Kuten tässäkin on tullut ilmi, mies kaipaa naiselta vain nuoruutta. Kenenkään naisen on turha luulla kelpaavansa miehelle kovin pitkään. Siksi kannattaa mieluummin totutella elämään sinkkuna nuoresta asti.
Tuo on totta, mutta siinä mielessä olen samaa mieltä kuin edellinen kirjoittaja että pitkä ja rakastava suhde miehen kanssa on ilmeisesti mahdoton, koska ei kukaan nainen pysy ikuisesti kovin nuoren näköisenä. Ainakaan itse en tämän takia halua parisuhdetta, koska tiedän että tulen vanhenemaan.
Ensinnäkin mitä menestyneempi nainen niin sitä hirveämpi luonne ja toiseksi naisen varallisuudella ei lopulta ole mitään merkitystä kun eivät naiset suostu miesten maksuja maksamaan niin mitä merkitystä naisen varallisuudella on miehelle kun mies ei niistä kuitenkaan mitenkään hyödy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi moni nuori nainen on jo ymmärtänyt tämän eikä edes halua parisuhdetta. Miksi mennä suhteeseen kenenkään miehen kanssa, kun ovat vain naisen nuoruudesta ja ulkonäöstä kiinnostuneita ja vaihtavat/haluavat vaihtaa nuorempaan heti kun "rupsahdat"
Mä olen itse nainen ja aika rumahko. On mulla ollut silti miehiä ja koska tiedän miltä mä näytän, niin tiedän myös niiden olevan mun kanssa persoonani takia eikä ulkonäön. Niitä hyviäkin miehiä on siis. Ei kaikki tuijota vaan ulkonäköä.
Onko nekin hyviä miehiä siis jotka ihastuu rumiin rikollisnaisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on totta, mutta siinä mielessä olen samaa mieltä kuin edellinen kirjoittaja että pitkä ja rakastava suhde miehen kanssa on ilmeisesti mahdoton, koska ei kukaan nainen pysy ikuisesti kovin nuoren näköisenä. Ainakaan itse en tämän takia halua parisuhdetta, koska tiedän että tulen vanhenemaan.
Mitä sitten vaikkei suhde koko loppuelämää kestäkkään? Mitä pelkäät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta ainakaan mä en erityisesti mitään pelkää vaan kaipaan aitoa, syvää rakkautta. Haluan että suhteella on edes mahdollisuus kestää niin että nähdään yhteiset vanhuuspäivät. Eihän näin välttämättä käy, mutta haluan että on mahdollisuus. Sitä mahdollisuutta ei ole jos miehelle tärkeintä on vaimon nuori ulkonäkö.
Ja ehkä mä vähän myös pelkään. Jos itse täysillä rakastaa toista ja tulee sitten jätetyksi sen vuoksi että ikääntymisen merkkejä alkaa näkyä, niin on se varmasti aika karua. Niinkin karua että mieluummin jätän suhteet miesten kanssa väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta ainakaan mä en erityisesti mitään pelkää vaan kaipaan aitoa, syvää rakkautta. Haluan että suhteella on edes mahdollisuus kestää niin että nähdään yhteiset vanhuuspäivät. Eihän näin välttämättä käy, mutta haluan että on mahdollisuus. Sitä mahdollisuutta ei ole jos miehelle tärkeintä on vaimon nuori ulkonäkö.
Ja ehkä mä vähän myös pelkään. Jos itse täysillä rakastaa toista ja tulee sitten jätetyksi sen vuoksi että ikääntymisen merkkejä alkaa näkyä, niin on se varmasti aika karua. Niinkin karua että mieluummin jätän suhteet miesten kanssa väliin.
Minut on moni nainen jättänyt. Ei siihen kuole, kasvattaa vaan vahvemmaksi. Naiset suurimmaksi osaksi on ne jotka eron haluavat.
Mä olen itse nainen ja aika rumahko. On mulla ollut silti miehiä ja koska tiedän miltä mä näytän, niin tiedän myös niiden olevan mun kanssa persoonani takia eikä ulkonäön. Niitä hyviäkin miehiä on siis. Ei kaikki tuijota vaan ulkonäköä.