Miten tyhmä voi olla mies joka saa Shakiran tasoisen naisen, pettää tätä ja ajautuu lopulta sitten avioeroon?
Oisko yks maailman täydellisimmistä naisista kyseessä kuitenkin.
Kommentit (178)
Mikä Shakirasta muka tekee täydellisen? Osaa laulaa ja on myynyt levyjä paljon.
Jalkapallon toistuva puskeminen on tutkitusti vaarallista aivoille. Se lisää esim. dementiariskiä.
Sellaisia miehet ovat. Ei ole loppujen lopuksi mitään väliä sillä kuinka kaunis ja ihana se oma vaimo on, pettäjä pettää.
Vierailija kirjoitti:
On paljon mukana hyväntekeväisyydessä joten on varmaan aika kiva ihminen. Ulkonäössäkään ei ole valittamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On paljon mukana hyväntekeväisyydessä joten on varmaan aika kiva ihminen. Ulkonäössäkään ei ole valittamista.
Ja fiksu: eikös se puhu useampaa kieltäkin sujuvasti.
Shakiralla pienet rinnat. Siinä laulussakin "ei ole kun vuoret mun rinnat"
Pitäisi tuntea Shakira oikeasti, että voisin ottaa kantaa.
Veropetosnainen tuo Shakira.
En minäkään haluaisi seurustella rikollismielisen kanssa.
Pique vaikuttaa kyllä kaikinpuolin niin narsistiselta ällitälliltä että oksat pois.
Ei ehkä oikeasti ole niin mukava kuin miltä vaikuttaa? Se mitä hänestä julkisuudessa näemme on hänelle rakennettu imago.
Minä en tiedä kuka on Shakiran ex, mutta yleensä näiden täydellisten naisten miehet saavat (joskus jopa vaimonsa statuksen ansiosta) huomiota ja aloitteitakin naisilta ihan eri tavalla kuin perusmiehet. Tavallisten ihmisten liitoissa ei ole tuollaisia haasteita.
Mistä tiedät millainen shakira luonteeltaan?
Tämä saattaa kertoa miehistä yleisemmäkin tasolla. Vaihtelu ja vieras vetää puoleensa riippumatta siitä mitä kotona on. Kotona on tuttua ja koettua, ihan sama mikä olisi ns. "taso".
Kuka teistä tuntee Shakiran henkilökohtaisesti?
Ehkä siksi kirjoitti:
Shakiralla pienet rinnat. Siinä laulussakin "ei ole kun vuoret mun rinnat"
Tässä se todellinen syy: hyvät perät, mutta pienet tissit!
Shakira osaa lantiotaan keikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Veropetosnainen tuo Shakira.
En minäkään haluaisi seurustella rikollismielisen kanssa.
Jännää sen olla pitää. Jännänainenhan tuo on, mutta plussan puolella silti.
Aika helvetin tyhmä.