Miten tyhmä voi olla mies joka saa Shakiran tasoisen naisen, pettää tätä ja ajautuu lopulta sitten avioeroon?
Oisko yks maailman täydellisimmistä naisista kyseessä kuitenkin.
Kommentit (178)
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut tämän miesten saalistusvietin.
Vaikka miehellä olisi se kaikista kaunein ja upein nainen, etsii mies kuitenkin aina uutta valloitettavaa. Yksiavioisuus ei sovi ihmisille, miehille vielä vähemmän.
Nykyään Shakira pyörii Lewis Hamiltonin kanssa. Hamiltonkin on Shakiraa 8v nuorempi. Hän tykkää nuoremmista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka miehellä olisi se kaikista kaunein ja upein nainen, etsii mies kuitenkin aina uutta valloitettavaa. Yksiavioisuus ei sovi ihmisille, miehille vielä vähemmän.
Nykyään Shakira pyörii Lewis Hamiltonin kanssa. Hamiltonkin on Shakiraa 8v nuorempi. Hän tykkää nuoremmista miehistä.
Shakira on 46. Tietysti hän tykkää nuoremmista miehistä.
Tuskin se suhde on ikinä ollut niin vakaalla pohjalla kun annettu ymmärtää. Kuitenkin 11-vuotta yhdessä ja lapsia eivätkä olleet vissiin edes kihloissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shakira on 46. Tietysti hän tykkää nuoremmista miehistä.
Jokaisella on makunsa. Itse täytin juuri 40 eikä edes omanikäiset kiinnosta. Joku vähän alle viisikymppinen itsestään ja elämästään huolehtinut mies olisi paras.
Shakira heitti steroidien ja kokan käytöstä impotentiksi tulleen, lihoneen vässykän pihalle.
Wanha wiidakon sananlasku tietää kertoa, että: "ei ole niin täydellistä naista olemassa, etteikö joku olisi jo kyllästynyt sitäkin panemaan". Wiidakon sananlaskut eivät ole wäärässä.
Ulkonäkö ei tee naisesta täydellistä. Ei edes Shakirasta.
Mitä jos Shakira on rasittava ihminen? Menestys ei tee ihmisestä automaattisesti hyvää.
Millä perusteella Shakira on parempi/täydellisempi kuin Lewis Hamiltonin uusin valloitus 20v Jenny Stray Spetal?
Kauniissa kallissa repussa kin voi olla huonot eväät...
Enkä tiedä mitään syytä miksi Shakira olisi parempi/tasokkaampi kuin Gerad Piquén uusi nainen, 23-vuotias Clara Chia.
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia miehet ovat. Ei ole loppujen lopuksi mitään väliä sillä kuinka kaunis ja ihana se oma vaimo on, pettäjä pettää.
Sama toisinpäin, oli mikä George Clooney vaan niin nalkutus alkaa aina jostain.
Sen verran mitä olen (ulkomaalaisten) miesten kommentteja esim. instasta lukenut, suurin osa komppaa ja ymmärtää tätä miestä, perusteluina mm. uuden tyttiksen nuori ikä. Sori vaan, luuletteko että lähes viisikymppisen naisen empaattisuus ja saavutukset uralla päihittää 23-vuotiaan hottiksen? 😆
Vierailija kirjoitti:
Sen verran mitä olen (ulkomaalaisten) miesten kommentteja esim. instasta lukenut, suurin osa komppaa ja ymmärtää tätä miestä, perusteluina mm. uuden tyttiksen nuori ikä. Sori vaan, luuletteko että lähes viisikymppisen naisen empaattisuus ja saavutukset uralla päihittää 23-vuotiaan hottiksen? 😆
Tämän takia kaikkien naisten kannattaa pysyä kaukana miehistä. Kukaan ei pysy ikuisesti nuorena, mutta se on ainoa asia joka miehille mitään merkitsee. Pitkä rakkausliitto on tämän vuoksi miehen kanssa mahdoton, ja elämä helpottuu kun sen ymmärtää eikä enää edes yritä miellyttää miehiä. Jossain kohtaa se nimittäin osoittautuu turhaksi.
Joku hämärä muistikuva jostain aika vanhasta yhteishaastattelusta, jossa Pique näytti mielestäni vähän alistuneelta, ja Shakira jotenkin koko ajan muka huumorin varjolla nälvi sitä. Mietin jo silloin, ettei hyvä heilu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googlasin. Heillä näyttää olevan päivälleen 10-vuoden ikäero. Shakira 46v mies 36v.
Miksi joku tätä alapeukuttaa? Googlaa itse. Molemmat syntyneet 2.helmikuuta kymmenen vuoden ikäerolla.
Mammat täällä alapeukuttaa koska heidän mielestä naisella pitää olla itseään nuorempi mies eikä toisinpäin.
Shakirallahan on. Tätähän pitäisi siis yläpeukuttaa? Ja tottahan tuo, luuletko että Shakira ottaisi päivääkään itseään vanhemman miehen kun hänellä on varaa valita?
Shakiralla ei niin paljoa ole valinnanvaraa. Hänen itsensä takia. Koska on kuuluisa ja rikas niin miehenkin pitää olla normaalista poikkeava.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö ei tee naisesta täydellistä. Ei edes Shakirasta.
Ei minun makuun. Ihan tavis jonkun Sofia Vergaran rinnalla.
Miehet nyt vaan on sellaisia.
Minäkin sanoin ihan suoraan exälle, että yleensä kai vaihdetaan parempaan.
Mutta joo, kun uskollinen ja lojaali nainen arkistuu, se vaihdetaan jopa ilkeään naiseen, joka pettää ja puhuu pahaa muista.
Petturit ansaitsevat kyllä toisensa. Karma.
Nätti näyttää olevan miehen nykyinenkin.
Naiset ei todellakaan arvosta miehessä niitä piirteitä mitä joka mies LUULEE naisen arvostavan. Mutta eihän miehet naisia suostu kuuntelemaan