Miten tyhmä voi olla mies joka saa Shakiran tasoisen naisen, pettää tätä ja ajautuu lopulta sitten avioeroon?
Oisko yks maailman täydellisimmistä naisista kyseessä kuitenkin.
Kommentit (178)
Vierailija kirjoitti:
Makuasioita. Kaukana täydellisestä mun makuuni It: m44
T eikä it
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä saattaa kertoa miehistä yleisemmäkin tasolla. Vaihtelu ja vieras vetää puoleensa riippumatta siitä mitä kotona on. Kotona on tuttua ja koettua, ihan sama mikä olisi ns. "taso".
Niin, jospa mies kaipaa aitoa rakkautta ja välittämistä? Naisen hellää kosketusta ja älykästä keskusteluseuraa mielummin kuin mainetta ja mammonaa... onko sellaisia miehiä kuitenkin olemassa?
Kuten tässäkin on tullut ilmi, mies kaipaa naiselta vain nuoruutta. Kenenkään naisen on turha luulla kelpaavansa miehelle kovin pitkään. Siksi kannattaa mieluummin totutella elämään sinkkuna nuoresta asti.
Onneksi moni nuori nainen on jo ymmärtänyt tämän eikä edes halua parisuhdetta. Miksi mennä suhteeseen kenenkään miehen kanssa, kun ovat vain naisen nuoruudesta ja ulkonäöstä kiinnostuneita ja vaihtavat/haluavat vaihtaa nuorempaan heti kun "rupsahdat"
Mä oon ikuisesti kiitollinen vauvapalstalle, joka auttoi mua ymmärtämään tämän asian. Pari vuotta sitten vielä haaveilin avioliitosta ja perheestä mutta enpä enää :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kulli.
Koska puutteessa oleva kulli.
Tyytyväinen kulli ei petä.
Pettääpäs. Ei seksin puute ole syy monellekaan pettää, kaipaavat vain vaihtelua. Vaikka oma nainen olisi miten kaunis ja osaisi kaikki temput, on miehiä joille ei mikään riitä vaan haluavat aina vierasta vaihtelun vuoksi, jopa rumempaa kuin se oma puoliso
Jos on luonteeltaan petturi niin on, aina voi perustella itselleen ja oikeuttaa pettämisensä vaikka keksityillä syillä
Ihminen hakee luontaisesti omankaltaistansa kumppania. Shakira oli mentaliteetiltaan Etelä-amerikkalainen ja uusi misu Eurooppalainen (espanja) kuten Piquet.
Miksi mies pettää, vaikka rakastaa vaimoaan?
Kokeneen parisuhdeterapeutin mukaan miehet ovat mestarillisen kekseliäitä löytämään selityksiä sille, miksi he pettivät kumppaniaan
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/a/201704192200104783
"Jokainen mies haluaa seksiä muidenkin naisten kanssa. Kun tilaisuus tarjoutui, käytin sen hyväkseni."
"Miehen biologinen vietti vetää hänet harrastamaan seksiä niin monen naisen kanssa kuin vain mahdollista. Miksi minä olisin erilainen?"
"Niin kaikki kaveritkin tekevät."
Vai että täydellinen :D Ei ole edes pantavan näköinen mun mielestä.
Rinnat pienehköt, lyhyenläntä pyykkärityttö. Vaihtoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shakiralla on jo ikää.
Kuka haluaisi katsoa kurttuista mummelia lopun ikää kun parempaakin tarjolla.
Jos 46 v on palstamiesten mielestä "kurttuinen mummeli" niin... :D
Omaa katkeruuttaan täällä purkavat ja sheimaavat naisia koska eivät itse saa minkäänlaista naista itselleen. Nämä on niin nähty
Lapsellinen ajatuskela. Miksi Shakiran mies petti sitä? Miksi Jay-z petti Beyonćea? Miksi julkkismiehet pettää vaikka niillä olisi mallivaimot?
Siksi, että nuo naiset on noille miehille jo TUTTUJA ja TURVALLISIA.
Huomaa, että on kesäloma peruskoulusta ja amiksista kun koko u l i l a u d a n porukkaa tuntuu kokootuneen av:lle ja rölläävät aamusta iltaan täällä :D
Vierailija kirjoitti:
Kokeneen parisuhdeterapeutin mukaan miehet ovat mestarillisen kekseliäitä löytämään selityksiä sille, miksi he pettivät kumppaniaan
"Jokainen mies haluaa seksiä muidenkin naisten kanssa. Kun tilaisuus tarjoutui, käytin sen hyväkseni."
"Miehen biologinen vietti vetää hänet harrastamaan seksiä niin monen naisen kanssa kuin vain mahdollista. Miksi minä olisin erilainen?"
Nuo on noita typeriä yleistyksiä. Itse en ole pettänyt enkä halunnut muita silloinkaan kun olin 7 vuotta naimisissa. Ero ei johtunut kenestäkään tosiesta naisesta eikä miehestä. En ole naisen kanssa ollut eron jälkeen eli 6 vuoteen vain siitä syystä etten ole halunnut. Ei edes yhden juttuja ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shakiralla on jo ikää.
Kuka haluaisi katsoa kurttuista mummelia lopun ikää kun parempaakin tarjolla.
Jos 46 v on palstamiesten mielestä "kurttuinen mummeli" niin... :D
Omaa katkeruuttaan täällä purkavat ja sheimaavat naisia koska eivät itse saa minkäänlaista naista itselleen. Nämä on niin nähty
Se jos ei pidä jostain ei tarkoita sitä että olisi katkera tai kateellinen. Sitä vaan monet jotka eivät pidä siitä ettei joku pidäkkään samoista asioista kuin itse tai on eri mieltä niin se käännetään sitten sen toisen kateudeksi tms. jotta itselle tulisi vähän parempi mieli. Hän ei ole vanha. Shakiran ulkonäkö ei vaan ole mun makuuni t: eri
M 50 kirjoitti:
Millä perusteella Shakira on parempi/täydellisempi kuin Lewis Hamiltonin uusin valloitus 20v Jenny Stray Spetal?
Täytyy sanoa, ettei tuo Jenny kovin kaunis ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo on noita typeriä yleistyksiä. Itse en ole pettänyt enkä halunnut muita silloinkaan kun olin 7 vuotta naimisissa. Ero ei johtunut kenestäkään tosiesta naisesta eikä miehestä. En ole naisen kanssa ollut eron jälkeen eli 6 vuoteen vain siitä syystä etten ole halunnut. Ei edes yhden juttuja ole ollut.
*yhden yön juttuja
Ei tuo kyllä mistään kauniimmasta päästä ole. Melko mitäänsanomaton.
Vierailija kirjoitti:
M 50 kirjoitti:
Millä perusteella Shakira on parempi/täydellisempi kuin Lewis Hamiltonin uusin valloitus 20v Jenny Stray Spetal?
Täytyy sanoa, ettei tuo Jenny kovin kaunis ole.
Ei ole ei mutta vastaan tuolle kelle vastasit. Miksi sitä pitäisi perustella toiselle miksi joku on parempi hänen mielestään kuin toinen? Mitä se hyödyttää? Nämä ovst täysin makuasioita joista toki voi kiistellä mutta se ei muuta kenenkään. makua esim. naisten suhteen .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet poikkeus.
Ja ain löytyy näille miehille tyrkkyjä.
Mitalin toinen puoli.
Minkälainen luonne mahtaa Shakiralla olla?
Onneksi moni nuori nainen on jo ymmärtänyt tämän eikä edes halua parisuhdetta. Miksi mennä suhteeseen kenenkään miehen kanssa, kun ovat vain naisen nuoruudesta ja ulkonäöstä kiinnostuneita ja vaihtavat/haluavat vaihtaa nuorempaan heti kun "rupsahdat"