Menin Tinderiin!
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama edessä mullakin. Oikeesti vähän järkyttää että joudun menemään sinne mutta mikäs teet.
Miksi muka joudut?
En mä löydä miestä mistään muualta, pakko alkaa uskoa kun niin kauan yksin ollut. Kukaan joka tulee tinderin ulkopuolella yrittämään ei nappaa yhtään. Tinderissä on laajempi joukko mistä etsiä sopivaa.
Voi hyvänen aika. Uskooko joku vielä todella, että panokataloogista löytyy hyvä mies?
Voi siellä joku helmi olla, vaatii tosin tuuria että osuu kohdalle. Tiedän kyllä että 95% on paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Suomi24 treffeihin myös pitää tehdä profiili. Harrastan nettideittailua ja minulla on monta persoonaa.
Tuo on varmaan hauskaa. Katselen itsekin välillä deittisivuja että olisi kiva laittaa profiili, mutta kun en halua ketään. Se on hieman ongelmallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama edessä mullakin. Oikeesti vähän järkyttää että joudun menemään sinne mutta mikäs teet.
Miksi muka joudut?
En mä löydä miestä mistään muualta, pakko alkaa uskoa kun niin kauan yksin ollut. Kukaan joka tulee tinderin ulkopuolella yrittämään ei nappaa yhtään. Tinderissä on laajempi joukko mistä etsiä sopivaa.
No jos sulla live-elämässä tulee miehiä iskemään, niin aivan varmasti Tinderissä on naiselle satoja ehdokkaita.
Ei kenelläkään ole aikaa käydä läpi satoja ihmisiä. Tinderissä selaaminen on kuin kävelisi kadulla. Joo, satoja ihmisiä tulee vastaan, mutta jos pysäytät niistä muutaman sen perusteella että on ihan ok näköinen, niin silti tarvitaan vielä älyttömästi tuuria että sopisi yhteen jonkun kanssa. Että olisi oikeasti hauskaa jonkun kanssa. Kovin monien ihmisten pään sisältöä ei oikeasti jaksa alkaa kartoittamaan kun on muukin elämä elettävänä.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi muka joudut?
Voi hyvänen aika. Uskooko joku vielä todella, että panokataloogista löytyy hyvä mies?
Tottakai voi löytyä 🤗 pitää vaan ohittaa ne pervot, minä olen keväästä asti tätä harjoitellut ja nyt osaan välttää ansat.
Kysykää jos haluatte neuvoja pervojen välttelyyn!
Tiedämme kyllä. Pysymme poissa tindereistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää
Pidä sinä vaan kuiva värkkisi!
Kuiva???? Hah :D
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää
Sitä se nimenomaan on. Kaikki heikompi aines kerääntynyt samaan paikkaan etsimään kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi muka joudut?
Voi siellä joku helmi olla, vaatii tosin tuuria että osuu kohdalle. Tiedän kyllä että 95% on paskaa.
Ja haluat kesäsi käyttää paskan siivilöintiin. No, siitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää
Sitä se nimenomaan on. Kaikki heikompi aines kerääntynyt samaan paikkaan etsimään kumppania.
Jotkut on niin tärkeänä valkkaamassa.
Puolet varattuja, 75 % etsii panoseuraa, 25%:lla päihdeongekna, 33 % luonnevikaisia. Siitä sitten valitsemaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää
Nauti tinderistä kalkkuna!
🔥 Tottakai impotentti! 🖕
Varmaan sattumaa että juuri sinulle osuu kaikki impotentti miehet.
Mä olen ollut Tinderissä kohta 2 vuotta ja käynyt ensitreffeillä 24 eri miehen kanssa. Heistä 18 antoi minulle pakit ja minä taasen annoin pakit 6:lle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää
Ovatko esim. lääkärit sun mielestä heikompaa ainesta? Niitä ainakin oli paljon tinderissä kun viimeksi siellä olin. Osuipa joku huippu-urheilijakin kohdalle.
Kuulostat vain katkeralta kun itselläs ei käy flaksi tinderissä, sen enempää kuin missään muuallakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi24 treffeihin myös pitää tehdä profiili. Harrastan nettideittailua ja minulla on monta persoonaa.
Tuo on varmaan hauskaa. Katselen itsekin välillä deittisivuja että olisi kiva laittaa profiili, mutta kun en halua ketään. Se on hieman ongelmallista.
Naisille ei niin hauskaa, kun pitää odottaa miesten aloitteita.
Christiiina kirjoitti:
Mä olen ollut Tinderissä kohta 2 vuotta ja käynyt ensitreffeillä 24 eri miehen kanssa. Heistä 18 antoi minulle pakit ja minä taasen annoin pakit 6:lle.
Eli plus miinus nolla 😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää
Ovatko esim. lääkärit sun mielestä heikompaa ainesta? Niitä ainakin oli paljon tinderissä kun viimeksi siellä olin. Osuipa joku huippu-urheilijakin kohdalle.
Kuulostat vain katkeralta kun itselläs ei käy flaksi tinderissä, sen enempää kuin missään muuallakaan.
Lääkäreihin yms kannattaa suhtautua varauksella, koska miehet tietää, että sellaisilla titteleillä saa helposti pesää. Oikeasti voi olla vaikka putkiasentaja, sinne kun voi kirjoittaa mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää
🔥 Tottakai impotentti! 🖕
Ramppikuumetta, koska kuvaan aktit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut Tinderissä vuonna 2017, enkä koe, että joutuisin koskaan menemään sinne uudestaan, vaikka olen ollut sinkkuna tuosta ajasta saakka.
Mullakaan ei ole ollut mitään kenenkään kanssa moneen vuoteen mutta en mä näin halua elää loppuelämääni. Pakko tehdä jotain jos haluaa että asiat muuttuu. Ainakin yrittää.
Sulla on ainakin oikea asenne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää
🔥 Tottakai impotentti! 🖕
Ramppikuumetta, koska kuvaan aktit.
No läppä. Vähän kokematon partneri vain kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää
Kuulostat vain katkeralta kun itselläs ei käy flaksi tinderissä, sen enempää kuin missään muuallakaan.Lääkäreihin yms kannattaa suhtautua varauksella, koska miehet tietää, että sellaisilla titteleillä saa helposti pesää. Oikeasti voi olla vaikka putkiasentaja, sinne kun voi kirjoittaa mitä vaan.
Eli kannattaa pitäytyä huippu-urheilijoissa, joiden naamat on tv:stä tuttuja. Ainakin on varmasti se kuka väittää olevansa.
Tottakai voi löytyä 🤗 pitää vaan ohittaa ne pervot, minä olen keväästä asti tätä harjoitellut ja nyt osaan välttää ansat.
Kysykää jos haluatte neuvoja pervojen välttelyyn!