Mies on alkanut taas möksäämään. Ei suostu sanomaan, että mikä on.
Yllättäin lakkasi taas puhumasta minulle tänään aamulla ja on murjottanut koko päivän.
En tiedä, että mitä olen tehnyt.
Mies on tehnyt tuota aiemminkin.
Kommentit (17)
Meilläkin joskus mies on tehnyt tuota. Ja kaikilla kerroilla on yhteistä se, että ei ole mitään riitaa ollut ennen tuota.
Kerran tokaisi, kun lepäilin päivällä töitten jälkeen, että aina sä makoilet (ei edes pitänyt paikkaansa) että hänkin alkaa. Vastasin siihen, että senkun. Oli puhumatta viikon😂.
Ja tähän huomautuksena, että meillä minä olen työelämässä, mies kotona ja lapset jo isoja. Että miehellä ei todellakaan rankkaa, että tarvitsisi kadehtia minun harvoja lepohetkiä. Minä kun teen meillä liki kaikki kotityötkin.
Mitäs otit moisen 13tusinassa uniikkispesiaalilumihiutaleen ja mykkämöhlömarttyyrin? Parempi ilman?
Tuttua on. Muutenkin ex muuttui hankalaksi ja itsekkääksi. Ero oli helpotus. Jälkeen tuli mieleen, että halusi eron, mutta ei viitsinyt tehdä aloitetta.
Yleensä siinä on se, että kun sanotaan että miehet eivät puhu tunteistaan.
Mutta kun puhut, niin ne sanat on sellaisia, että yhtäkkiä nainen sanookin että lopeta puhumasta.
Parempi mököttää. Jos mies avaa tunteitaan, ei nainen sitä oikeasti halua kuulla, mikä mättää. Ei naisia oikeasti se kiinnosta. Se on juuri se syy joka on sen naisen mielestä väärin ja se on väärin puhuttu tunteistaan ja väärin avauduttu.
Uskokaa pois - naiset - te ette tiedä, mitä on olla mies.
Antakaa olla.
Itse opin kantapään kautta (avioero ) että puhuminen kannattaa. Nyt uudessa aviossa yli 10v ja kertaakaan ei olla menty riidoissa nukkumaan ja muutenkaan ei onneksi tarvi riidellä.
Voit ignoorata miehen kokonaan ja antaa mököttää tai sitten yritään udella mistä hiljaisuus johtuu.
Voihan olla, että miehellä on mielen päällä jotain eikä halua jutella.
Mököttäminen ja mykkäkouluhan on vallankäyttöä parisuhteessa. Eli mököttäjä saa usein kumppanin joko nöyräilemään tai raivoamaan - hän siis ohjailee toisenkin reaktioita.
Onkse siis lukittautunu lasten leikkimökkiin?? :O Vai mitä möksääminen on??
Ehkä hän yrittää näyttää miltä miehistä usein tuntuu, kun yleensä naiset harrastaa tätä lajia.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti seksiä vailla.
Ykeensä näillä möksääjä miehillä on seisokkiongelmia. Sehän se kiukuttaakin ja vetää mykäksi.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä suihinotto auttaa.
Kuka nyt viitsis mököttäjän löysää lötkyä imeä. Oikea mies jos ois, niin nam
Sanoisin, etten hyväksy tällaista käytöstä kumppanilta, ja että hän voi vapaasti valita luopuuko mieluiten mököttämisestä vai tästä suhteesta. Useimmat uskovat kerrasta, kun olet tosissasi.
Osta kaljaa ja näytä tissit.