Menin Tinderiin!
Kommentit (56)
Kuinka monta kertaa voi sama ihminen tulla vastaan? Mietin vain kun olen erään miehen swaipannut vasemmalle jo neljä kertaa. Vieläkö voi tulla uudestaan vastaan?
Olen ollut Tinderissä vasta vähän aikaa ja ei ole oikein vielä tuttua mulle sen käyttö. Aika turhalta vaikuttaa tähän mennessä. No suurin syy varmaan, että en vain kelpaa miehille.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta kertaa voi sama ihminen tulla vastaan? Mietin vain kun olen erään miehen swaipannut vasemmalle jo neljä kertaa. Vieläkö voi tulla uudestaan vastaan?
Olen ollut Tinderissä vasta vähän aikaa ja ei ole oikein vielä tuttua mulle sen käyttö. Aika turhalta vaikuttaa tähän mennessä. No suurin syy varmaan, että en vain kelpaa miehille.
Samaa olen ihmetellyt ja varmaan voi tulla useamman kerran vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Pitkän harkinnan jälkeen päätin luoda tilin. Onhan tämä nyt aivan kauheaa. M50
Laitoin ensin 30-60, sitten 0
Ilmeisesti täältä nyt sitten deittaillaan? Vai miten tämä peli toimii?
Sain heti tykkäyksiä ja matcheja, miten toimin?
Laitat viestiä matcheille 👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Osa selittyy sillä, että tekevät profiilinsa uudestaan, jotta nousevat pakan päälle. Toisaalta useita samoja naamoja tulee uudestaan esille, vaikka olisi samana päivänä ne hylännyt. Todennäköisesti algoritmi ehdottelee uusiksi sellaisia mitä olettaisi että voisi pitää, tai sitten ei rekisteröi kaikkia swaippauksia.
Christiiina kirjoitti:
Mä olen ollut Tinderissä kohta 2 vuotta ja käynyt ensitreffeillä 24 eri miehen kanssa. Heistä 18 antoi minulle pakit ja minä taasen annoin pakit 6:lle.
18 miestä antoi pakit? Taitaa olla ulkonäkökuurin paikka.
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy.
Miksi? Kyllä ihmisen pitää olla sosiaalinen.
Minä olin viimeksi tinderissä 2018. Sen jälkeen en ole ollut sillä sairastuin syöpään enkä ole ollut valokuvissa kun en halua lyhyillä hiuksilla. Nyt alkaisi olla jo pituutta hiuksissa kuvaa varten mutta ajattelin että elämä on sittenkin parempaa yksin. Olen eron jälkeen ollut yksin ainakin 15 vuotta. Näin on hyvä, saa olla oma itsensä ja elämä on rauhaisaa ja mukavaa ilman kaikenlaista draamaa ja pelkoa.
Kun on tullut tavattua vain kyr**nsyyliä, niin joku normaali mies olisi ihan aarre .
Ihmeellistä, kun tosi monet täällä ylenkatsoo, Tinderiä ja muita sovelluksia.
Aika isolle osalle ne ovat ainoat paikat, joissa voi jonkun tavata.
Esim. minulla: Töissäni suurin osa on kanssani samaa sukupuolta (olen hetero) ja lisäksi kaikki noin 20 vuotta vanhempia ja usein perheellisiä.
Harrastukseni vie suuren osan vapaa-ajastani, eikä se ole sellainen harrastus, jossa ketään tapaisi, koska porukka on pieni ja vuosia ollut sama. Varattuja lähinnä ja taasen kanssani samaa sukupuolta.
En uskalla mennä baareihin yksin ja muutama ystävä, joka minulla on asuu muilla paikkakunnilla. Lisäksi nuorena kävin paljon baareissa, enkä siellä koskaan ketään tavannut.
Jäljelle jää siis jossakin ruokakaupassa ihmisten lähetyminen. Ensinnäkin kun verkkareissa ja sotkuisissa hiuksissa prisman käytäviä vaellan en ole oikein lähestymistuulella. Lisäksi en usko, että kukaan haluaa lähestymisyrityksiä kaupassa tai muuten asioitaan hoitaesaa.
Kaiken tämän lisäksi olen äärimmäisen ujo ja minulla on älytön Kynnys mennä tuntemattomalle puhumaan mistään naamatusten. Ajatus tuntuu oikeasti lähes mahdottomalta. Lisäksi en ole niin viehättävä, että kukaan minua lähestyisi iskuaikeissa.
Jäljelle jäävät siis vain sovellukset. Niitä on hyvä halveksia jos olet itse hyvin sosiaalinen tai muuten helposti lähestyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Voi tulla. Tyyppi ei välttämättä ole tehnyt aina profiilia uudestaan, vaan sovellus kierrättää vanhoja kortteja, että muodostuisi käsitys runsaista käyttäjämääristä (toki siellä on 3-4 kertainen määrä miehiä verrattuna naisiin). Sama ilmiö käy naisprofiilien kanssa, eli satunnaisesti samat kortit tulevat vastaan monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tulla. Tyyppi ei välttämättä ole tehnyt aina profiilia uudestaan, vaan sovellus kierrättää vanhoja kortteja, että muodostuisi käsitys runsaista käyttäjämääristä (toki siellä on 3-4 kertainen määrä miehiä verrattuna naisiin). Sama ilmiö käy naisprofiilien kanssa, eli satunnaisesti samat kortit tulevat vastaan monta kertaa.
Okei.
Entäs jos mä laitan tykkäyksen jollekin eikä tämä tykkää musta takaisin, niin tuleeko tuo ihminen enää vastaan? Kun tajusin, että eräällä miehellä ei välttämättä ole kuin ilmaisversio niin ei näe kuka on tykännyt. Ilmeisesti saa kuitenkin tykkäyksen yhteydessä laitettua viestin? Jos siis tulisi uudestaan vastaan?
Vaikka olisi sosiaalinen ja helposti lähestyttävä, niin perusoletus taitaa olla, että tämänikäiset (40v) ihmiset ovat varattuja. En käy baareissa enkä festareilla. Viihdyn paremmin luonnossa ja liikunnan parissa. Ei tässä oikein jää muita vaihtoehtoja kuin tinderit. Tosin pidän siitä taas taukoa, kun en jaksanut niitä jatkuvia pettymyksiä. Ihmiset voisivat kyllä laittaa tuoreita ja filtteröimättömiä kuvia sekä kertoa jälkikasvustaan mikäli sellaista on. Mahdotonta ajanhukkaa muutenkin. N40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei.
Entäs jos mä laitan tykkäyksen jollekin eikä tämä tykkää musta takaisin, niin tuleeko tuo ihminen enää vastaan? Kun tajusin, että eräällä miehellä ei välttämättä ole kuin ilmaisversio niin ei näe kuka on tykännyt. Ilmeisesti saa kuitenkin tykkäyksen yhteydessä laitettua viestin? Jos siis tulisi uudestaan vastaan?
Vastaan itselleni, että näköjään voi samalta tyypiltä tulla uudestaan tykkäys koska mulle tuli tykkäys tyypiltä joka oli jo aiemmin laittanut tykkäyksen ja itse olin hänet swaipannut vasemmalle. Jos ei sitten tehnyt uutta profiilia.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisi sosiaalinen ja helposti lähestyttävä, niin perusoletus taitaa olla, että tämänikäiset (40v) ihmiset ovat varattuja. En käy baareissa enkä festareilla. Viihdyn paremmin luonnossa ja liikunnan parissa. Ei tässä oikein jää muita vaihtoehtoja kuin tinderit. Tosin pidän siitä taas taukoa, kun en jaksanut niitä jatkuvia pettymyksiä. Ihmiset voisivat kyllä laittaa tuoreita ja filtteröimättömiä kuvia sekä kertoa jälkikasvustaan mikäli sellaista on. Mahdotonta ajanhukkaa muutenkin. N40
Maanläheisempää deittailua:
https://www.sportpartner.com/fi
https://www.sportpartner.com/ee
Pitkän harkinnan jälkeen päätin luoda tilin. Onhan tämä nyt aivan kauheaa. M50
Laitoin ensin 30-60, sitten 0
Ilmeisesti täältä nyt sitten deittaillaan? Vai miten tämä peli toimii?
Sain heti tykkäyksiä ja matcheja, miten toimin?