Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menin Tinderiin!

Vierailija
15.07.2023 |

Päätin ettei enää ikinä ja taas mentiin.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatti vähän maksaakin.

Vierailija
2/56 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24 treffeihin myös pitää tehdä profiili. Harrastan nettideittailua ja minulla on monta persoonaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole instagram ,F.B. en mikään treffi palsta.Olisi kivaa seurustella ,mutta jos ei löydä oikeasta elämästä ihmistä?Niin en usko löydän valheelisen some  jotkut foorumit. Olen vissiin tosikko nainen aiheesta?

Vierailija
4/56 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule pois sieltä

Vierailija
5/56 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama edessä mullakin. Oikeesti vähän järkyttää että joudun menemään sinne mutta mikäs teet.

Vierailija
6/56 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama edessä mullakin. Oikeesti vähän järkyttää että joudun menemään sinne mutta mikäs teet.

Minä olen ollut Tinderissä vuonna 2017, enkä koe, että joutuisin koskaan menemään sinne uudestaan, vaikka olen ollut sinkkuna tuosta ajasta saakka.

Vierailija
7/56 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi muka joudut?

Vierailija
8/56 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi muka joudut?

En mä löydä miestä mistään muualta, pakko alkaa uskoa kun niin kauan yksin ollut. Kukaan joka tulee tinderin ulkopuolella yrittämään ei nappaa yhtään. Tinderissä on laajempi joukko mistä etsiä sopivaa.

Vierailija
9/56 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut Tinderissä vuonna 2017, enkä koe, että joutuisin koskaan menemään sinne uudestaan, vaikka olen ollut sinkkuna tuosta ajasta saakka.

Mullakaan ei ole ollut mitään kenenkään kanssa moneen vuoteen mutta en mä näin halua elää loppuelämääni. Pakko tehdä jotain jos haluaa että asiat muuttuu. Ainakin yrittää.

Vierailija
10/56 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi muka joudut?

En mä löydä miestä mistään muualta, pakko alkaa uskoa kun niin kauan yksin ollut. Kukaan joka tulee tinderin ulkopuolella yrittämään ei nappaa yhtään. Tinderissä on laajempi joukko mistä etsiä sopivaa.

No jos sulla live-elämässä tulee miehiä iskemään, niin aivan varmasti Tinderissä on naiselle satoja ehdokkaita.

Vierailija
11/56 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi muka joudut?

Mikset yritä itse siellä ulkomaailmassa?

Vierailija
12/56 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Viisas ihminen ei mee Tinderiin.

Vierailija
13/56 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin menin vähän aika sitten uudestaan tinderiin ja alan muistamaan miksi sieltä aikoinaan lähdinkin

Vierailija
14/56 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin menin vähän aika sitten uudestaan tinderiin ja alan muistamaan miksi sieltä aikoinaan lähdinkin

Löysit jonkun?

Vierailija
15/56 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi muka joudut?

Kohtaan harvoin kiinnostavia miehiä ja silloin kun kohtaan, tilanne on huono. Olen muutenkin tosi ujo eli todella korkea kynnys mennä tyrkyttämään itseäni kenellekään.

Vierailija
16/56 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi muka joudut?

No jos sulla live-elämässä tulee miehiä iskemään, niin aivan varmasti Tinderissä on naiselle satoja ehdokkaita.

Näin mäkin uskon. Ainakin viimeksi (vuosia sitten) oli tarjontaa vaikka kuinka, mutta valitettavasti keskityin silloin väärään ihmiseen. Moni muu vaihtoehto, mahdollisesti paljon parempi, meni sitten siinä.

Vierailija
17/56 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi muka joudut?

Kohtaan harvoin kiinnostavia miehiä ja silloin kun kohtaan, tilanne on huono. Olen muutenkin tosi ujo eli todella korkea kynnys mennä tyrkyttämään itseäni kenellekään.

No miten sinä niitä siellä Tinderissä kohtaat, jos ulkomaailmassakaan ei oikein kiinnosta?

Vierailija
18/56 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi muka joudut?

No miten sinä niitä siellä Tinderissä kohtaat, jos ulkomaailmassakaan ei oikein kiinnosta?

En mä ulkomaailmassa kohtaa tietyn ikähaarukan miehiä vastaavaa määrää koskaan kuin tinderissä. Tinderissä voi kohdata miehiä myös kauempaa, muista kaupungeista.

Vierailija
19/56 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi muka joudut?

Voi hyvänen aika. Uskooko joku vielä todella, että panokataloogista löytyy hyvä mies?

Vierailija
20/56 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi