Mikä tauti minua vaivaa!?
Sain pienen flunssan pari viikkoa sitten. Nielu kipeänä, ääni käheänä, lämpöä. Tuo kesti vajaan viikon ja sen jälkeen olo oli hetken aikaa normaali lukuunottamatta aika paksua limaa keuhkoista vaikkei yskää ole.
Välillä alkanut päivä hyvin normaalin oloisena ja sitten yhtä äkkiä taas kipeä olo tullut.
Nyt tänä aamuna taas nielu ihan turvoksissa ja kipeä, ääni käheänä ja lämpöä.
Ei yskää, ei nuhaa, mutta armoton väsymys. Miksi tämä ei mene ohi?
Kommentit (16)
Flunssa? Pitkittynyt sellainen. Oletko varmasti muistanut levätä aina kipeän olon tullessa ja antanut elimistölle aikaa parannella kunnolla?
Sen siitä saa kun käy kipeänä töissä ja ei muisteta levätä.
kyllä tuollaisia nuhakuumeita ja muita flunssia kiertää aina välillä jotka ovat melko sitkeää sorttia
Emma K. kirjoitti:
Syfilis 🤡
Kokemuksen syvällä rintaäänellä vastaa hän!
Vierailija kirjoitti:
Emma K. kirjoitti:
Syfilis 🤡
Kokemuksen syvällä rintaäänellä vastaa hän!
Tai kokematon luulee flunssaa sukupuolitaudiksi.
Mulla on ollut sitkeä silmätulehdus, ei meinaa taintua millään!
Nukun kuin hamsteri ja kissa yhteensä.
Yritä juoda lämmintä, laita hunajaa jos sulla on. Olen joskus ihan lusikallisen kietaissut ilman vettä, se on luonnon antibiootti.
Ja joo...joku voi olla allerginen!
Hei minulla alkoi kesäkuun toisena viikkona flunssa kurkkukivulla. Olo on ollut väsynyt ja todella epämukava. Nyt reilu kuukausi taudin alkamisesta olo alkaa tuntumaan normaalilta, tosin limaa nousee keuhkoputkesta edelleen ja nokasta kunnon turautuksia. Käsittämättömän pitkä tauti. Lapsilla ollut lievempänä, mutta heillä kans limaa nousee aina välillä.
Puolet kesästä mennyt sairastaessa. Oon ollu niin loppu.
no ihan flunssalta tuo kuulostaa ellei poskionteloissa tunnu painetta? käy lääkärissä jos tuntuu että lima on sitkeässä, ettei tosiaan menisi sinuiitiksi esimerkiksi mutta muista olla ainakin nyt rasittamatta elimistöäsi jonkin aikaa. T. Kotilääkäri
Vierailija kirjoitti:
Hei minulla alkoi kesäkuun toisena viikkona flunssa kurkkukivulla. Olo on ollut väsynyt ja todella epämukava. Nyt reilu kuukausi taudin alkamisesta olo alkaa tuntumaan normaalilta, tosin limaa nousee keuhkoputkesta edelleen ja nokasta kunnon turautuksia. Käsittämättömän pitkä tauti. Lapsilla ollut lievempänä, mutta heillä kans limaa nousee aina välillä.
Meillä taitaa olla kyllä sama tauti, aivan samanlaiset oireet täällä aloittajalla!!
c vitamiinia suurella annoksella apuun ja d sitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä taitaa olla kyllä sama tauti, aivan samanlaiset oireet täällä aloittajalla!!
En ole koskaan ollut flunssassa kesällä ja tää oli kyllä hirveää. On mennyt kesä ihan plörinäksi jotenkin. Paranemisia sinne!
Täällä kans samaa tautia, alkoi heinäkuun alussa ja itse olen ollut jo 3,5 viikkoa kipeänä ja tyttö 2 viikkoa. Viikonloppuna oli valoa tunnelin päässä ja molemmilla terveempi olo ja nyt taas itsellä ainakin ihan hirveän sairas olo ja eipä tuo tyttökään ole parantunut. Lihaskipuja, flunssan oireita, päänsärkyä ja vatsatautimaisia oireita. Maha heti sekaisin kun syö. Epäilys adenovirus. Ihan hirveän sitkeä tauti ja huomaa jo mielialassakin ettei jaksa enää. Nyt täyttä lepoa vain, hyvä kuulla että muillakin on kun alkaa olee jo epätoivonen olo että ollaanko tytön kanssa ainoita :D ei tämmöstä tietenkään toivo kellekkään.... Eka kertaa kesällä näi sairaana
Kuulostaa tippurilta :(