Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihan normi, että miehet ei halua tarjota

Vierailija
14.07.2023 |

Itse treffeille kutsumalleen naiselle??? Mitään??

En tiedä kuka nainen hyväksyy mutta itselleni ei tule hyvä fiilis....

Kommentit (722)

Vierailija
681/722 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koittakaa hyvät naiset nyt jo päättää mitä te haluatte! Eilen itkettiin, että kun mies tarjoutuu maksamaan illallisen ja siitä nousi hirvee poru. Nyt itketään, että ei maksa. Mitä huomenna? Kun nainen joutuu maksamaan miehen annoksen?

naiset ei ole yksi iso massa. heillä on omat mielipiteensä. kohtelisit heitä yksilöinä, saattaisit saadakin jotain.

Kyllä naiset nyt vaan ovat yksi iso massiivinen k analauma, kaikki toistensa kopioita.

Ja mikä ihme saa sinut hinkuamaan treffeille massiivisen k analauman kanssa?

Lukemisen ymmärtämisessä vaikeuksia? En edes käy treffeillä.

Jaa, missä niin muka tuolla aiemmin sanoit? Et missään. Ja mitä helvettiä sitten teet treffiketjussa, jos sinulla ei ole mitään kiinnostusta treffailuun? Mee vaikka johonkin pallonpotkimis- tai virkkausketjuun ankeilemaan.

Vierailija
682/722 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet käy nykyään niin paljon treffeillä, ettei ole varaa tarjota. Musta se on herrasmiesmäistä ja kertoo kyllä miehen kiinnostuksesta naiseen ja muutenkin luonteesta. Tulee jotenkin urpo olo jos mies ei halua tarjota mitään naiselle josta on (muka) kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/722 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en koe että herrasmiehisyys on nykyaikaa koska nykyaikana on tasa-arvo. En minäkään siis halua miehenä alistua herrasmieheksi vaan tasa-arvoinen haluan olla eli molemmat maksaa omat jutut treffeillä ja jokainen saa sen oven itse myös auki. Kohtelen ihmisiä samalla tavalla sukupuolesta riippumatta.

Tasa-arvo ei ole sukupuolikysymys vaan ihmiskysymys. Kaikilla ihmisillä sama arvo.

Niin eli herrasmiesmäisyys ei kuulu tasa-arvoon koska kaikkia pitää kohdella samalla tavalla.

Vierailija
684/722 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvo on sitä että ihmisiä kohdellaan tasa-arvoisesti eikä sukupuolirooleja saa olla.

Minä en tarjoa kyllä kellekkään mitään koska jokainen voi itse ostaa asiat mitä haluaa.

En availe ovia koska jokainen osaa itse avata sen oven.

En oikeastaan auta muita ihmisiä millään tavalla koska se ei vaan ole tasa-arvoista, jos avunannossa liikkuu raha eli ostaa palveluita niin se on tasa-arvoista.

Minä kannatan tasa-arvoa.

M28

Oot juuri tollanen itsekäs k.pää joka ei pidä ovea auki edes vanhukselle tai anna istumapaikkaa julkisissa kulkuneuvoissa. Oma napa on maailmasi.

Rahalla et saa ystävyyttä etkä rakkautta ostettua.

Vierailija
685/722 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen hoitakoot omat asiansa ja orkkunsa koska tasa-arvo.

Vierailija
686/722 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tarjoa, jos ei ole tarpeeksi kiinnostunut. Mun kiinnostui vasta muutamien treffien jälkeen.

Vierailija
687/722 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kyl oikeasti järkyttynyt näistä vastauksista, luulin ihan aidosti että tarjoaminen on vaan jenkkien sekoiluja. Mutta että Suomessa vuonna 2023... Ihan kipeää. Omassa kaveripiirissä KUKAAN ei oleta että mies maksaa.

N 30+

Tottakai mies maksaa eka treffeillä. Muuten ei tule toisia, eikä ainakaan tipu sitä jälkiruokaa.

Vierailija
688/722 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei tarjoa, jos ei ole tarpeeksi kiinnostunut. Mun kiinnostui vasta muutamien treffien jälkeen.

Mies halusi vain varmistua ettet ole huijari. Joka toinen toinen menee treffeille vain ilmaisen tarjoilun takia eri syistä.

Vierailija
689/722 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä kyllä piheydestä ole kyse, vaan periaatteesta. Miksi ihmeessä minun pitäisi tarjota kaikki ja järjestää sirkustemppuja eikä naisen? En ole itse niitä vailla, mutta en ala myöskään järkkämään. Luuleeko moni nainen olemalla sellaista seuraa, että sen saavuttaakseen pitää maksaa, koska se minun antamani seura ei riitä samaan tasoon? Edellytän molemminpuolista kunnioitusta ja se saa näkyä alusta asti.

Periaatteen mies, tuo maailman yksinäisin otus. Parinvalinta on pohjimmiltaan biologiaa, fiksu sen tuntee ja tietää miten seuraa saa. Toinen kirjoittaa yksinään katkerana vauva(!)-palstalle.

Huomauttaisin että naiset täällä ulísee kuinka miehet ei nykyään maksa niiden treffejä.

Saattaa siis ongelmana olla että miehet maksoivat kun olitte timmejä parikymppisiä, mutta nyt, 20 vuotta myöhemmin olette edelleen (tai taas) yksin, ja kuvittelette saman pelin jatkuvan?

Vierailija
690/722 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koittakaa hyvät naiset nyt jo päättää mitä te haluatte! Eilen itkettiin, että kun mies tarjoutuu maksamaan illallisen ja siitä nousi hirvee poru. Nyt itketään, että ei maksa. Mitä huomenna? Kun nainen joutuu maksamaan miehen annoksen?

naiset ei ole yksi iso massa. heillä on omat mielipiteensä. kohtelisit heitä yksilöinä, saattaisit saadakin jotain.

Kyllä naiset nyt vaan ovat yksi iso massiivinen k analauma, kaikki toistensa kopioita.

Jaa, missä niin muka tuolla aiemmin sanoit? Et missään. Ja mitä helvettiä sitten teet treffiketjussa, jos sinulla ei ole mitään kiinnostusta treffailuun? Mee vaikka johonkin pallonpotkimis- tai virkkausketjuun ankeilemaan.

Jos katsot aloitusta, huomaat ettei tämä ole treffiketju vaan "miehet maksaa" ketju.

Vierailija
691/722 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla kiinnostunut mies näyttää naiselle kiinnostuksen? Tuleeko mies ajoissa paikalle ja selvinpäin?

Vierailija
692/722 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos katsot aloitusta, huomaat ettei tämä ole treffiketju vaan "miehet maksaa" ketju.

..ITSE TREFFEILLE KUTSUMALLEEN HENKILÖLLE.

Avaa oma *mies maksaa aina kaikesta koko omaisuudellaan* -kitinäketju, jos sellaisen tarpeessa olet.

Vierailija
693/722 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo aika vanhan aikaista. Modernit miehet pyrkivät noista sukupuolirooleista eroon.

Vierailija
694/722 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan että nainen maksaa treffeillä... Olen sugarboy.

Vierailija
695/722 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei halua maksaa mitään, hän on todennäköisesti vain syömässä ilmaiseksi. Kun käyt pari kertaa viikossa treffeillä syömässä, säästyy aikamoinen rahasumma itsellä.

Kiertoon tuollaiset, kuka tavallinen etsii elätettävää itselleen, joka loisii vain.

Ja joskus viittaa noihin Lähi-idän ja Afrikan ihmeisiin, jotka tarjoavat ruoat TT-tuella, luuletteko tosissanne, että he kykenevät laillisesti elättämään itsensä ja teidät toimeentukituella pidemmän aikaa? 

Vierailija
696/722 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIelä pitäisi rahaa laittaa johon tautiseen villikkoonko?

Miksei sitten maksa samantien itse asiasta?

Kyllä on kovat luulot naisilla taas itsestään.

Vierailija
697/722 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen ei halua maksaa mitään, hän on todennäköisesti vain syömässä ilmaiseksi. Kun käyt pari kertaa viikossa treffeillä syömässä, säästyy aikamoinen rahasumma itsellä.

Kiertoon tuollaiset, kuka tavallinen etsii elätettävää itselleen, joka loisii vain.

Ja joskus viittaa noihin Lähi-idän ja Afrikan ihmeisiin, jotka tarjoavat ruoat TT-tuella, luuletteko tosissanne, että he kykenevät laillisesti elättämään itsensä ja teidät toimeentukituella pidemmän aikaa? 

Varmaan jossain suurkaupungissa kuten Lontoossa tai Pariisissa on niin paljon treffikumppaneita, että voi käydä ilmaiseksi syömässä pari kertaa viikossa. Ei onnistu Suomessa.

Vierailija
698/722 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffeillä käyminen on vapaaehtoista, kuten tässä on moneen kertaan kerrottu.

Vierailija
699/722 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sijoita rahaa ihmiseen jota en edes tunne. Tähän voi tulla muutos jos totean että nainen on sen arvoinen.

Vierailija
700/722 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treffeillä käyminen on vapaaehtoista, kuten tässä on moneen kertaan kerrottu.

Mitä siitä? Ethän sinä selvitä mitenkään mikä mätä siellä on vastassa.

Ei siihen ainakaan rahaa laita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä