Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihan normi, että miehet ei halua tarjota

Vierailija
14.07.2023 |

Itse treffeille kutsumalleen naiselle??? Mitään??

En tiedä kuka nainen hyväksyy mutta itselleni ei tule hyvä fiilis....

Kommentit (722)

Vierailija
1/722 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo aika lailla näin se on nykyään. Eipä noista miehistä hyvä fiilis tule mutta harvemmin treffit johtavatkaan toisiin.

Vierailija
2/722 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä se totta. Siksi pitääkin kävelytreffeille tai johonkin muuhun halpaan treffipaikkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/722 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä pari v sitten miehet aina tarjosi, mielestäni .. Onko miehille ikä niin tärkeä, vai pitääkö alkaa taas panostamaan ulkonäköön yli paljon että kelpaa, ulkonäkökeskeinen bimboko on se ihanne.

Vierailija
4/722 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä pari v sitten miehet aina tarjosi, mielestäni .. Onko miehille ikä niin tärkeä, vai pitääkö alkaa taas panostamaan ulkonäköön yli paljon että kelpaa, ulkonäkökeskeinen bimboko on se ihanne.

Joo tiedän tunteen. Ei kelpaa päivääkään yli 20 vuotias.

N26

Vierailija
5/722 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin treffeillä keväällä miehen kanssa ja kyllä hän tarjosi. Oli tosin yli 4 kymppinen. Seurustelusuhde siitä alkoi.

Ehkä nuoret miehet ei tarjoa?

Vierailija
6/722 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, enkä tiedä vastausta kysymykseesi, mutta mitä lähinnä tarkoitetaan treffeille kutsumisella? Jos on tavattu deittipalstalla, en nimittäisi tapaamisehdotusta treffikutsuksi - periaatteessahan siellä kaikki ovat sillä ajatuksella, että haluavat tavata ja tutustua, ja lopulta treffit kuitenkin sovitaan yhdessä.

Itse en nostaisi jotain tarjoamista tuolla lailla keskiöön, jos kuitenkin pointtina on tutustua toiseen sillä ajatuksella, saatettaisiinko sopia yhteen. Todennäköisemmin ihmiset varmaan tarjoavat tilanteessa, jossa jo tunnetaan ennestään (esim. työpaikan kautta) ja on vahva oletus siitä, että kiinnostus on molemminpuolista. Itse en tarjoamista edellytä enkä edes toivo, mutta ymmärrän sen kohteliaana eleenä juuri tuollaisessa kuvaamassani tilanteessa. Minusta tapailuvaiheessa ja seurustellessa voi tarjota välillä puolin ja toisin, mutta ei esimerkiksi oman kiinnostukseni heräämiseen vaikuttaisi millään lailla se, tarjoutuuko toinen osapuoli tarjoamaan treffeillä.

Vierailija
7/722 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on kiinnostunut tapaamaan uudestaan, niin eiköhän se sillon tarjoa.

Vierailija
8/722 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kävin treffeillä keväällä miehen kanssa ja kyllä hän tarjosi. Oli tosin yli 4 kymppinen. Seurustelusuhde siitä alkoi.

Ehkä nuoret miehet ei tarjoa?

Mulla sama kokemus. Itse annan tarjota, jos haluan uudet treffit. Jos en halua nähdä enää, en anna tarjota.

Vierailija
9/722 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo aika lailla näin se on nykyään. Eipä noista miehistä hyvä fiilis tule mutta harvemmin treffit johtavatkaan toisiin.

Eli sinulla jatkoon pääsemisen kriteerinä on, että toinen ostaa sinulle jotain?

Vierailija
10/722 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmies tarjoaa. Jonnet ei.

Vierailija
11/722 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita yhdestä sivusta kerrallaan. Näissä haetaan juurikin perinteisiin uskovia emäntiä. Mies tarjoaa ja tuo leivän pöytään. Googleta viestittelyn aikana kuvat sekä käyttäjän antama nimi. Nähkää Skypessä. 2 hyvän osuessa kohdalle pidä kirjaa kummankin hyvistä&huonoista puolista. Huom! Iltasin on kaikista aktiivisinta.

https://www.farmersonly.com/#step/1

https://www.singlefarmersdating.com/

https://westernmatch.com/m/index

Apit:

https://apps.apple.com/us/app/cowboy-mate-dating-app/id1448701563

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fbm.cowboys&hl=en_US

Vierailija
12/722 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nää miehet on nimenomaan halunneet tavata uudelleen, vaikkei ole tarjonneet Kaikkea..

Kyllä mulla on usein jatkoon vai ei se perusteella, osaako mies käyttäytyä hyvin vai ei.. Kuulemma nykyään on tasa-arvo.. Mutta se tasa-arvo koskee vain niin että mies pääsee helpommalla. Mun mielestä jos naiseen ei panosta yhtään on se merkki siitä, että pitää naista roskan arvoisena.

Vierailija
13/722 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tulee vaivaantunut oli jos joku mies tarjoaa vaikka kahvit tai aterian esim. Mielelläni itse maksan omat ruoat ja juomat. En kykene sellaiseen vanhanaikaiseen asetelmaan että miehen pitää tarjota.

Mutta enemmän siitä tunnutaan loukkaantuvan jos ehdotan että maksan itse.. mikään ei ole hyvä...

Vierailija
14/722 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"itse treffeille kutsumalleen"

Luuletko että naiset ikinä kutsuisivat miehiä treffeille?

Puoliksi maksetaan tietenkin riippumatta siitä kumpi pyytää treffeille.

Vierailija
15/722 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinulla jatkoon pääsemisen kriteerinä on, että toinen ostaa sinulle jotain?

Ei mutta nää miehet ei yleensä halua enää nähdä .

Vierailija
16/722 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi tarjota? Eikä 2023 ole naisilla omaakin rahaa? Jos sinne treffeille ilmaisen ruuan perässä mennään, niin hyväkin että mies väistää luodin, ensi kerralla sitten ehkä sellainen treffikumppani joka tykkää aidosti miehestä eikä pelkästä kukkarosta.

Ja siis olen itse nainen, enkä silti ymmärrä ajatusta että miehen pitäisi todistella kiinnostustaan rahalla, tavaroilla ja lahjoilla mutta naisen ei tarvitse kuin pönöttää paikallaan.

Vierailija
17/722 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"itse treffeille kutsumalleen"

Luuletko että naiset ikinä kutsuisivat miehiä treffeille?

Puoliksi maksetaan tietenkin riippumatta siitä kumpi pyytää treffeille.

Minä olen pyytänyt miehen kerran treffeille, niille ensimmäisille treffeille siis.

Vierailija
18/722 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi tarjota? Jos sua on pyydetty treffeille eikä sulla ole rahaa edes omaan kahvikuppiisi tai ruokaan, niin jää kotiin? Missä se tasa-arvokiima nyt on?

Sitä kutsustaan huomaavaisuudeksi. - Kyllä on varmasti elosi rankkaa, jos jokaisena kertana kun nautit kahvikupin tms ulkona, jonkun toisen kanssa, niin teet siitä tasa-arvo kysymyksen, jossa vaadit toisen maksavan vähintään omansa,  

Uskovainen mies

Vierailija
19/722 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan liittyy käytöstapoihin että mies haluaa tarjota. Varsinkin kun olen tottunut, niin tuntuu hölmöltä että joku kiinnostunutkaan mies ei viitsi tarjota. Ihan kuin kiinnostuisi sitten entistä enemmän 😁No no...

Vierailija
20/722 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni tulee vaivaantunut oli jos joku mies tarjoaa vaikka kahvit tai aterian esim. Mielelläni itse maksan omat ruoat ja juomat. En kykene sellaiseen vanhanaikaiseen asetelmaan että miehen pitää tarjota.

Mutta enemmän siitä tunnutaan loukkaantuvan jos ehdotan että maksan itse.. mikään ei ole hyvä...

Minä olen sitä mieltä, että kutsuja tarjoaa - tai siis tarjoutuu tarjoamaan. Toinen sitten hyväksyy tai hylkää tarjouksen.

Minä tarjoudun tarjoamaan aina, kun olen itse ollut aloitteellinen. Mies sitten joko ottaa tarjouksen vastaa tai maksaa itse omansa.

Toisaalta miehen kutsusta liikkellä ollessamme ja miehen tarjoutuessa maksamaan maksan omani, ellei toisia treffejä ole tulossa, sillä en halua jäädä mitää velkaa epäkiinnostavalle miehelle. Jos mies on kiinnostava (ja kiinnostunut), annan hänen maksaa ja kerron, että minä tarjoan sitten seuraavalla kerralla.

Olin luullut että tämä on ihan yleinen käytäntö, mutta ei sitten vissiin olekaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä