Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin ennustajalla. Ja menen uudestaan varmasti

Vierailija
14.07.2023 |

Päätin lähteä ennustajan luokse, kun kuulin, että hänellä olisi erityinen kyky nähdä tulevaisuuteen. Olin kyllä aika epäileväinen, mutta uteliaisuus voitti ja päätin mennä kokeilemaan, mitä hänellä olisi sanottavaa minulle. Astuessani sisään ennustajan yksinkertaiseen tupaansa, minua tervehti vanha nainen, jolla oli pitkä, harmaa tukka ja silmät täynnä arvoituksellisuutta. Hän pyysi minua istumaan ja kertomaan, mistä halusin tietää. Sanoin hänelle hieman ujosti haluavani tietää, mitä tulevaisuudessa minulle tapahtuisi. Ennustaja otti käteni omiinsa ja sulki silmänsä syvään henkäisten. Hän alkoi puhua matalalla ja salaperäisellä äänellä, kertoen minulle asioita, joita en olisi koskaan osannut odottaa. Yhtäkkiä, kesken ennustuksen, hän laski kätensä poskelleni ja suuteli minua hellästi huulille. Olin täysin hämmennyksissä en ollut odottanut tällaista käännöstä tapahtuvan! Hetken ajan unohdin kaiken muun ympäriltäni, kunnes heräsin siihen, että hän hymyili minulle veikeästi. Hänen paljaat rintansa heiluivat edessäni ja katseeni kiinnittyivät kovettuneisiin nänneihin.
"Älä huolehdi", hän sanoi rauhoitellen minua, "en minä ole sama kuin muut ennustajat. Tunsin, että sinä tarvitsit hieman rohkaisua, ja päätin auttaa sinua omalla tavallani." Vaikka suutelun aluksi olin hämmentynyt, tunsin kummallista tyydyttyneisyyden tunnetta ja pikkuhousuni olivat märät. En edes tiedä kauanko nukuin. Tästä tuli minulle salainen tapa, josta mieheni ei tiedä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu

Vierailija
2/3 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ooh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha ennustaja siis oli? Yli 80? Yli 90? No, makunsa kullakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä