Onko ihan normi, että miehet ei halua tarjota
Itse treffeille kutsumalleen naiselle??? Mitään??
En tiedä kuka nainen hyväksyy mutta itselleni ei tule hyvä fiilis....
Kommentit (722)
Mitä vässyköitä täällä osa miehistä oikein on? Ette te saa pil*ua, vaan harrastatte yhdessä seksiä. Ei siitä pidä mitään maksaa. En ikinä suostuisi saamaan, vaan se on molempien halu. Ei sellaissa ole saajaa tai antajaa. Eikä treffeillä pidä maksaa automaattisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä kyllä piheydestä ole kyse, vaan periaatteesta. Miksi ihmeessä minun pitäisi tarjota kaikki ja järjestää sirkustemppuja eikä naisen? En ole itse niitä vailla, mutta en ala myöskään järkkämään. Luuleeko moni nainen olemalla sellaista seuraa, että sen saavuttaakseen pitää maksaa, koska se minun antamani seura ei riitä samaan tasoon? Edellytän molemminpuolista kunnioitusta ja se saa näkyä alusta asti.
Periaatteen mies, tuo maailman yksinäisin otus. Parinvalinta on pohjimmiltaan biologiaa, fiksu sen tuntee ja tietää miten seuraa saa. Toinen kirjoittaa yksinään katkerana vauva(!)-palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen laittaa satoja euroja kiinni vaatteisiin, ihovoiteisiin ja meikkeihin.
Tietysti mies maksaa.
Laitan miehenä tuhansia euroja vuodessa kuntoiluun ja laadukkaisiin vaatteisiin, jotta näyttäisin hyvältä.
Eli naiset voisivat kyllä tarjota minulle.
Naisia ei vaan yleensä kiinnosta onko mies normivartaloinen vai kova treenaaja kropaltaan.
Ja jos haet itsesilaista naista, joka käyttää tuhansia euroja vuodessa kuntoiluun ja laadukkaisiin vaatteisiin, niin nainen on jälleen kalliimpi, kun naisten ihonhoito ja hiukset aiheuttaa enemmän hintaa, samoin asusteet ja meikit.
Toki pidän ihan todennäköisenä että voit saada tarjoajan naisesta, joka on ihan nätti muuten mutta on esimerkiksi ylipainoinen ja ei treenaa. Että jos sellainenkin sinulle kelpaa, niin menoksi vaan.En rupeaisi missään tilanteessa, siis vaikka olisin naimisissa, kustantamaan naiselle erilaisia tököttejä turhamaisuuden tai rumuuden hoitoon.
Jos nainen näitä haluaa käyttää, niin saa maksaa ne ihan itse
Niihin tökötteihin ei mikään raha riitä. Purkissa teelusikallisen verran voidetta ja maksaa satasia. Eikä näy naamassa että käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä kyllä piheydestä ole kyse, vaan periaatteesta. Miksi ihmeessä minun pitäisi tarjota kaikki ja järjestää sirkustemppuja eikä naisen? En ole itse niitä vailla, mutta en ala myöskään järkkämään. Luuleeko moni nainen olemalla sellaista seuraa, että sen saavuttaakseen pitää maksaa, koska se minun antamani seura ei riitä samaan tasoon? Edellytän molemminpuolista kunnioitusta ja se saa näkyä alusta asti.
Periaatteen mies, tuo maailman yksinäisin otus. Parinvalinta on pohjimmiltaan biologiaa, fiksu sen tuntee ja tietää miten seuraa saa. Toinen kirjoittaa yksinään katkerana vauva(!)-palstalle.
No minuun eivät nuo lainalaisuudet päde, joten lienen se fiksu ja sinä se toinen. Enkä ole tarjoillut.
Mies ei haluaisi maksaa eikä nainen haluaisi antaa.
Kuulostaa mahdollisuudelta kompromissiin.
Nainen suostuu antamaan jos hyväksyy miehen maksavan.
Oikea järjestys kirjoitti:
Tarjoan naiselle aina kahvit jos hän antaa ensin pillua.
Kyllä. Asiat tärkeysjärjestykseen. Pitäähän miehenkin jotain saada vastineeksi. Usein sattuu sitä että ruoka kyllä kelpaa mutta sen jälkeen ei kuulu mitään.
Vierailija kirjoitti:
Saan itse oveni auki ja maksettua syömiseni.
Odotan samaa naiselta.
Olen ihan samaa mieltä. Me ei tosin koskaan samaan paikkaan satuta syömään, mutta sehän ei haittaa.
Minä en koe että herrasmiehisyys on nykyaikaa koska nykyaikana on tasa-arvo. En minäkään siis halua miehenä alistua herrasmieheksi vaan tasa-arvoinen haluan olla eli molemmat maksaa omat jutut treffeillä ja jokainen saa sen oven itse myös auki. Kohtelen ihmisiä samalla tavalla sukupuolesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemukseni mukaan, jos mies on kiinnostunut, niin hän ainakin yrittää tarjota. Jos mies ei tee elettäkään tarjotakseen, hän ei ole kiinnostunut, tosin saattaa silti kokeilla lähtisikö nainen jatkoille. Kuinka moni kiinnostunut mies ottaisi sen riskin, että jättää huonon ensivaikutelman sillä, että ei tarjoa?
Voi tosin olla, että osa miehistä pelkää, että nainen käyttää rahallisesti hyväksi. Ei ole luottoa siihen, että nainen on aidosti kiinnostunut ja että tästä voisi tulla jotain.
Tai sitten mies pitää naisen kiinnostusta itsestään selvänä, eikä yritäkään tehdä vaikutusta.
Rahallisesti ihan sama, jos kyse on vaikka kahvikupillisesta. Ele on tärkeämpi (eli yrittääkö antaa hyvän vaikutelman vai ei).
Mikä sitten on se naisen ele jolla hän osoittaa olevansa kiinnostunut?
Pillun antaminen se ei ole koska pillu kuuluu antaa aina jos mies tarjoaa ja maksaa. Silloin sen pitää olla jokin muuta.
Vierailija kirjoitti:
Käykö sinulle, jos nainen ehdottaa treffipaikaksi käsityömessuja? Siis oikeita käsitöitä eikä "käsitöitä".
Jos nainen ei halua seksiä heti ensimmäisellä kerralla, ei se halua sitä koskaan suhteessakaan. Logiikka on lainattu heiltä, joiden mielestä mies on suhteessa saita ja pihi, jos ei ole tarjoamassa tuntemattomalle, joka nyt ilman mitään syytä sitä odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykö sinulle, jos nainen ehdottaa treffipaikaksi käsityömessuja? Siis oikeita käsitöitä eikä "käsitöitä".
En osaa sanoa. Tilanteesta riippuen.
Mitä ajattelet olevan taustalla Pääsiäissaarten historiallisessa metsäkadossa?
Vierailija kirjoitti:
Nainen suostuu antamaan jos hyväksyy miehen maksavan.
Minä nostan ravintolassa kunnon metelin, jos mies sanoo maksavansa tarjoilijalle. Haukun miehen pystyyn, niin ei jatkossa tee moista typeryyttä.
Minä yleensä mitään puhumatta kiiruhdan maksamaan molempien puolesta, etten varmasti jää miehelle mitään velkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa. Tilanteesta riippuen.
Mitä ajattelet olevan taustalla Pääsiäissaarten historiallisessa metsäkadossa?
Minua kiinnostaa neulominen ja ompeleminen, Pääsiäissaaren tilanne ei kiinnosta. Vai haluatko sinä matkamessuille?
Koskaan minulla ei ole ollut noita "kuka maksaa"-ongelmia.
Minä maksan tai mies maksaa.
Ei tarvitse tehdä numeroa tai inttää kenelle kuuluu maksaminen.
Vierailija kirjoitti:
Koskaan minulla ei ole ollut noita "kuka maksaa"-ongelmia.
Minä maksan tai mies maksaa.
Ei tarvitse tehdä numeroa tai inttää kenelle kuuluu maksaminen.
Kun miehet on sulle maksanu niin oletko antanu tussua niille?
Oikeassa elämässä en ole hyväksynyt koskaan, jos joku mies on aikonut tarjota jotain omaa puolisoa lukuunottamatta. Miehet eivät ole koskaan liikkeellä vilpittömin aikein. Parempi vaan kieltäytyä suoraan ja lähteä pois paikalta.
Saan itse oveni auki ja maksettua syömiseni.
Odotan samaa naiselta.