Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihan normi, että miehet ei halua tarjota

Vierailija
14.07.2023 |

Itse treffeille kutsumalleen naiselle??? Mitään??

En tiedä kuka nainen hyväksyy mutta itselleni ei tule hyvä fiilis....

Kommentit (722)

Vierailija
621/722 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koittakaa hyvät naiset nyt jo päättää mitä te haluatte! Eilen itkettiin, että kun mies tarjoutuu maksamaan illallisen ja siitä nousi hirvee poru. Nyt itketään, että ei maksa. Mitä huomenna? Kun nainen joutuu maksamaan miehen annoksen?

naiset ei ole yksi iso massa. heillä on omat mielipiteensä. kohtelisit heitä yksilöinä, saattaisit saadakin jotain.

Kyllä naiset nyt vaan ovat yksi iso massiivinen k analauma, kaikki toistensa kopioita.

Ja mikä ihme saa sinut hinkuamaan treffeille massiivisen k analauman kanssa?

Lukemisen ymmärtämisessä vaikeuksia? En edes käy treffeillä.

Vierailija
622/722 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tarjoa naisille. Typerää edes kuvitella sellaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/722 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki maksetaan puoliksi, silloin myös kotityöt ja lapset hoidetaan puoliksi. Tätä eivät miehet ole vielä ymmärtäneet sillä 95% vanhempainvapaista käyttää naiset. 10 euron kahvi on pientä verrattuna naisten tulonmenetyksiin.

Vierailija
624/722 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mentäiskö vaikka syömään johonkin?" = kumpikin maksaa lähtökohtaisesti omansa

"Voisinko viedä sut syömään?" = pyytäjä maksaa

Ensimmäinen on kavereiden tapaaminen tai lounas työkaverin kanssa, jälkimmäinen sitä että viedään joku romanttisille treffeille.

Ei siinä, voi asiallisella lounaallakin ihastua mutta ei se viesti erityisestä romanttisesta kiinnostuksesta

Siinä vaiheessa kun ei tunneta vielä ja ollaan vasta menossa ekoille treffeille tutustumaan, ei varmaan ollakaan ketään "viemässä romanttisille treffeille" - pikemminkin mennään katsomaan, saattaisiko sitä romantiikkaa olla ilmassa vai ei.

Ja toisaalta eihän se romanttisuus seurustellessakaan tule siitä ravintolasta tai edes tarjoamisesta, sehän on se mitä kahden ihmisen välillä on.

Miksi ihmeessä pyytää toinen treffeille jos ei ole sen vertaa kiinnostunut että haluaisi romanttiset treffit? Kuulostaa epätoivoiselta hakuammunnalta.

Siinä tapauksessa voit pyytää vaikka kaverina keilaamaan. Treffeille vasta kun on ihastusta.

Ymmärsit väärin. Puhuin nyt tilanteista, joissa on tavattu vaikka deittisovelluksessa - eihän silloin voi olla vielä ihastunut. Mutta samaa mieltä toki tuosta niissä tapauksissa, joissa ollaan tuttuja jotain muuta kautta. Esim. itse tapasin kumppanini töissä, ja ekoille treffeille mennessä molemmilla oli vahva kiinnostus. Deittipalstoilla tilanne on eri, kun siellä ei tunneta. Ja tosiasia kuitenkin on, että todella monille treffeille ihmiset menevät tapaamaan ennestään tuntematonta.

Joo ymmärsin toisiaan väärin, en ole ikinä harrastanut sovelluksia mutta toki ovat nykyään iso osa tapailukulttuuria.

Tuossa tilanteessa silti itse ehdottaisin ilmaista tekemistä tai sitten tarjoaisin jotain edullista. Vaikkapa ulkoilmakonsertti ja toisin sinne meille jotain kivaa naposteltavaa/juotavaa.

Vaikka treffit eivät olisi vielä samalla tavalla romanttiset niin mielestäni erilliset laskut jotenkin korostavat tunnelman olevan kaverillinen.

Ainoastaan silloin maksaisin erikseen, jos kumpaakaan ei selkeästi kiinnosta ja treffeistä muodostuu hyvin selvästi vain ja ainoastaan kaverillinen tapaaminen. :)

Kauhean hankalaa ja vaikeaa ihmiset joskus tekevät asioista. Tässä ketjussa osa haluaa ehdottomasti, että tarjotaan, osa taas kokee sen lokkeiluna - mistä ihmeestä vastapuoli voi tietää, kumpaa koulukuntaa deittikumppani edustaa? Minusta sinäkin annat liikaa painoarvoa nyt sille ekojen treffien laskulle ja saatat ennakkoasenteillasi pilata jopa muuten lupaavan jutun, kun heti annat tunnelman lässähtää vain siksi, että kumpikin maksaa omansa. Eikö voisi suhtautua vähän rennommin? Se on kuitenkin vain rahaa, ja se ihminenhän siinä on se kiinnostava asia. Väittäisin myös, että jos romantiikka, kiinnostus ja kemia katoavat erillisten laskujen vuoksi, silloin se ei kovin vahvalla pohjalla ollutkaan.

Kyse on empiriasta. On tosiaan ihan ok, että kumpikin maksaa omansa, mutta en ole koskaan elävässä elämässä kuullut tilanteesta, jossa mies ei tarjoutuisi maksamaan jos on kiinnostunut. Tai sitten mies on kovin pihi, jokainen valitkoon haluaako sellaisen kanssa toisille treffeille. Se on näitä pieniä signaaleja, joita deittimaailmassa annetaan ja luetaan vaikka kuinka joku haluaisi että näin ei olisi.

Jos mies on pihi, niin mitä se haittaa? Jos mies muuten vaikuttaa kiinnostavalta, niin voihan silti katsoa, mitä jutusta voi tulla. Ei minua ainakaan haittaa se, jos kumppani on pihi, koska eihän se omaan elämääni mitenkään vaikuta. Toki yhdessä en ehkä asuisi, koska silloin yhteisiä hankintoja esim. kotiin voisi olla vaikea tehdä, mutta ei pihiys seurustelussa haittaa.

Minä etsin joko

1) potentiaalista elämänkumppania jonka kanssa perustaa perhe

Tai jos jäisin leskeksi etsisin ehkä

2) hauskaa miestä jonka kanssa matkustella ja seikkailla kahden aikuisen tuloilla

Pihi mies ei ole vaihtoehto.

Lokki!

Vierailija
625/722 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikki maksetaan puoliksi, silloin myös kotityöt ja lapset hoidetaan puoliksi. Tätä eivät miehet ole vielä ymmärtäneet sillä 95% vanhempainvapaista käyttää naiset. 10 euron kahvi on pientä verrattuna naisten tulonmenetyksiin.

Iso osa treffeillä käyvistä on luultavasti lapsettomia, joten miksi vetää tähän jotain vanhempainvapaita mukaan?

Taidat olla vähän turhan yksinkertainen lokki.

Vierailija
626/722 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen laittaa satoja euroja kiinni vaatteisiin, ihovoiteisiin ja meikkeihin.

Tietysti mies maksaa.

Laitan miehenä tuhansia euroja vuodessa kuntoiluun ja laadukkaisiin vaatteisiin, jotta näyttäisin hyvältä.

Eli naiset voisivat kyllä tarjota minulle.

Naisia ei vaan yleensä kiinnosta onko mies normivartaloinen vai kova treenaaja kropaltaan.

Ja jos haet itsesilaista naista, joka käyttää tuhansia euroja vuodessa kuntoiluun ja laadukkaisiin vaatteisiin, niin nainen on jälleen kalliimpi, kun naisten ihonhoito ja hiukset aiheuttaa enemmän hintaa, samoin asusteet ja meikit.

Toki pidän ihan todennäköisenä että voit saada tarjoajan naisesta, joka on ihan nätti muuten mutta on esimerkiksi ylipainoinen ja ei treenaa. Että jos sellainenkin sinulle kelpaa, niin menoksi vaan.

En rupeaisi missään tilanteessa, siis vaikka olisin naimisissa, kustantamaan naiselle erilaisia tököttejä turhamaisuuden tai rumuuden hoitoon.

Jos nainen näitä haluaa käyttää, niin saa maksaa ne ihan itse

Vierailija
627/722 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pyytää treffeille, jos ei halua tarjota? En ymmärrä. Jos on niin vastahakoinen niin ei ole pakko pyydellä ketään treffiseuraksi.

Minulla on valtava määrä tietoa päässä eri aiheista ja pystyn antaa hyviä neuvoja naiselle. Se on rahaakin arvokkaampaa.

Vierailija
628/722 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä herrasmiehet tarjoaa.

Vierailija
629/722 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti, laadukkaille rouvasnaisille.

Ne ovat kovin harvassa.

Vierailija
630/722 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekemällä töitä tai kehittämällä itseäni saisin joko rahaa tai olisin parempi ihminen. Jos taas vietän aikaa naisen kanssa, taannun hänen tasolleen JA joudun vielä maksamaan siitä?

Ei kiitos. 

Vierailija
631/722 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeanlaiselle naiselle kyllä. Jollekin wt-yh-äidille ei niinkään.

Vierailija
632/722 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tarjoile treffeillä. Jos on pidempiä suhteita, niin sitten voin aivan hyvin tarjota.

Kyllä minua miehenä imartelisi ja lämmittäisi, jos nainen pitäisi ovia auki, huomioisi kaiken aikaa ja tarjoaisi kaiken. Ei ole vielä tapahtunut.

Ketjun miehille totean, että ei teidänkään tarvitse tarjota. Ei se siitä ole kiinni, sillä en tarjoa ja seuraa riittää ja uusia treffejä, vaikka en mitään tarjoile. Ei ole mitään syytä jakaa materiaa, vaan riittää, kun jaan omaa rentoa seuraani. Ja odotan samaa. Laatunaiset eivät ole tarjoiluja vailla.

Vierailija
633/722 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muutenkaan haluaa lähteä mihinkään treffeille? En minä ainakaan. Melkein pitäisi aina vaatia maksu pelkästään siitä, että suostun ylipäätään lähtemään. Paljon mieluummin olen naisten kanssa rennosti ilman mitään muodollisuuksia. Ja aivan riittävästi irtoaa.

Vierailija
634/722 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka muutenkaan haluaa lähteä mihinkään treffeille? En minä ainakaan. Melkein pitäisi aina vaatia maksu pelkästään siitä, että suostun ylipäätään lähtemään. Paljon mieluummin olen naisten kanssa rennosti ilman mitään muodollisuuksia. Ja aivan riittävästi irtoaa.

Sama. Kun kaksi täysin tuntematonta sopii tapaamisen jossain treffisovelluksessa, niin 99/100 niistä tapaamisista menee puihin.

Vierailija
635/722 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä naisena toivoisin että ekat treffit olisivat aina esim kävelylenkki ja sitten jos juttu sujuu voi pysähtyä kahville/jätskille/lasillisella, molemmat voi maksaa omansa. Tokiin treffeihin voi satsata enemmän ja silloin olisi kohteliasta miehen maksaa. 

Piheys on ikävä piirre ihmisessä eikä yleensä rajoitu pelkästään rahaan plus pihit ihmiset yleensä puhuvat vain rahasta ja siitä kuinka paljon mikäkin maksaa. Voiko tylsempää olla. 

Vierailija
636/722 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä naisena toivoisin että ekat treffit olisivat aina esim kävelylenkki ja sitten jos juttu sujuu voi pysähtyä kahville/jätskille/lasillisella, molemmat voi maksaa omansa. Tokiin treffeihin voi satsata enemmän ja silloin olisi kohteliasta miehen maksaa. 

Piheys on ikävä piirre ihmisessä eikä yleensä rajoitu pelkästään rahaan plus pihit ihmiset yleensä puhuvat vain rahasta ja siitä kuinka paljon mikäkin maksaa. Voiko tylsempää olla. 

Parempi on olla säästäväinen kuin törsätä kaikki rahansa ja sitten ihmetellä miten maksaa laskut ja ostaa ruokaa.

Vierailija
637/722 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvo on sitä että ihmisiä kohdellaan tasa-arvoisesti eikä sukupuolirooleja saa olla.

Minä en tarjoa kyllä kellekkään mitään koska jokainen voi itse ostaa asiat mitä haluaa.

En availe ovia koska jokainen osaa itse avata sen oven.

En oikeastaan auta muita ihmisiä millään tavalla koska se ei vaan ole tasa-arvoista, jos avunannossa liikkuu raha eli ostaa palveluita niin se on tasa-arvoista.

Minä kannatan tasa-arvoa.

M28

Vierailija
638/722 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä kyllä piheydestä ole kyse, vaan periaatteesta. Miksi ihmeessä minun pitäisi tarjota kaikki ja järjestää sirkustemppuja eikä naisen? En ole itse niitä vailla, mutta en ala myöskään järkkämään. Luuleeko moni nainen olemalla sellaista seuraa, että sen saavuttaakseen pitää maksaa, koska se minun antamani seura ei riitä samaan tasoon? Edellytän molemminpuolista kunnioitusta ja se saa näkyä alusta asti.

Vierailija
639/722 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos seksiä saa naisilta niin sit mä voin tarjoo jos nainen maksaa.

Vierailija
640/722 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat itse olla pihi kun laitat miehen maksamaan.

Ikävä piirre naisessa. Vaimona aina kyselemässä paljonko se uusi polkupyörä tai tietokone oikein maksoi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi