Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihan normi, että miehet ei halua tarjota

Vierailija
14.07.2023 |

Itse treffeille kutsumalleen naiselle??? Mitään??

En tiedä kuka nainen hyväksyy mutta itselleni ei tule hyvä fiilis....

Kommentit (722)

Vierailija
541/722 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle olis kyllä ehdoton turn off jos mies alkaisi nillittämään jostain kahvilalaskusta. Siinä tapauksessa mä kuittaan sen ja tapailu jää siihen. Mulle se ei ole big deal enkä näe minkäänlaista yhteistä tulevaisuutta sellaisen miehen kanssa joka vääntää jostain kahvikupin hinnasta. Luoja sentään.

Sama! Tulee heti mieleen että nyt olen eksynyt vahingossa treffeille vauva-palstan inkkulin kanssa..

Vierailija
542/722 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on aina tarjottu. N32

Olet varmaan osannut valikoida herrasmiesmäisempää deittiseuraa kuin minä. Toisaalta minulle ei ole mitään väliä tarjoaako hän, minä vai maksetaanko erikseen.

Mulle erikseen maksaminen tarkoittaa sitä että kyseessä ei ole treffit. Yleensä kun jostain syystä omalla kohdallani usein kavereidenkin kesken jompikumpi tarjoaa vuorotellen.

Rahalla ei ole niinkään väliä, opiskelija voi tarjota vaikkapa kivan piknikin ulkona hyvin edullisesti.

Jos treffeillä toinen on huomattavasti varakkaampi, hänen olisi kohteliasta vaatia saada tarjota useammin. N32

Treffien aikana saattaa selkiytyä, etten halua nähdä kyseistä miestä enää. Silloin on ihan hyvä juttu, että kummatkin maksaa omansa. Jos kummatkin haluaa tavata uudestaan, ja ollaan jo vähän tuttuja, niin sitten on ihan kiva jos toinen tarjoaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/722 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätähän se naisen logiikka on. Ollaan niin tasa-arvoisia että huhhuijjaa, mutta miehen täytyy sitten kuitenkin kustantaa kaikki prinsessalle. Pil lua ei silti anneta.

Niinnn! Naiset on ihan pilalla, kun eivät anna kahvikupillisen vastineeksi pllua!!!!

Vierailija
544/722 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on aina tarjottu. N32

Olet varmaan osannut valikoida herrasmiesmäisempää deittiseuraa kuin minä. Toisaalta minulle ei ole mitään väliä tarjoaako hän, minä vai maksetaanko erikseen.

Mulle erikseen maksaminen tarkoittaa sitä että kyseessä ei ole treffit. Yleensä kun jostain syystä omalla kohdallani usein kavereidenkin kesken jompikumpi tarjoaa vuorotellen.

Rahalla ei ole niinkään väliä, opiskelija voi tarjota vaikkapa kivan piknikin ulkona hyvin edullisesti.

Jos treffeillä toinen on huomattavasti varakkaampi, hänen olisi kohteliasta vaatia saada tarjota useammin. N32

Treffien aikana saattaa selkiytyä, etten halua nähdä kyseistä miestä enää. Silloin on ihan hyvä juttu, että kummatkin maksaa omansa. Jos kummatkin haluaa tavata uudestaan, ja ollaan jo vähän tuttuja, niin sitten on ihan kiva jos toinen tarjoaa.

Miksi ihmeessä treffeillä tarjoamiseen vaikuttaisi jatko? Eivät treffit ole mikään vauhtokaupan väline. Minusta olisi hieman loukkaavaa pitää toisen elettä tarjota jonain kysymyksenä seuraavista treffeistä. N32

Vierailija
545/722 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kumpi ehdottaa treffejä maksaa. Valitsee sellaisen paikan joka sopii omalle kukkarolle, ei siinä sen kummempaa.

Ennemminkin että se, kumpi valitsee paikan, maksaa. Kutsuja tosin yleensä sen valitsee.

Vierailija
546/722 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koittakaa hyvät naiset nyt jo päättää mitä te haluatte! Eilen itkettiin, että kun mies tarjoutuu maksamaan illallisen ja siitä nousi hirvee poru. Nyt itketään, että ei maksa. Mitä huomenna? Kun nainen joutuu maksamaan miehen annoksen?

naiset ei ole yksi iso massa. heillä on omat mielipiteensä. kohtelisit heitä yksilöinä, saattaisit saadakin jotain.

Vierailija
547/722 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kumpi ehdottaa treffejä maksaa. Valitsee sellaisen paikan joka sopii omalle kukkarolle, ei siinä sen kummempaa.

Ennemminkin että se, kumpi valitsee paikan, maksaa. Kutsuja tosin yleensä sen valitsee.

Ai että minä pyydän jonkin treffeille ja en saa aikaiseksi ehdottaa paikkaa vaan jätän valinnan toiselle niin hän sitten tarjoaa?

Vierailija
548/722 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan aina että mies tarjoaa ensitreffeillä. Näin suodatan pois sarjadeittailijat ja pahimmat miesasiamiehet. Pihejä ei välttämättä tällä keinolla vielä pois suodata, sillä pihikin saattaa sen kahvikupin tarjota.

Vierailija
549/722 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ja naiset ovat erilaisia.. miehille on tyypillistä rakastua nopeasti vaikkapa pelkän ulkonäön ja olemuksen perusteella. Naiset ovat yleensä hitaammin lämpiäviä ja heidän on viisastakin olla tarkempia valinnoistaan.. ihan jos biologiaakin ajattelee.

Tämä johtaa siihen että parinmuodostuksessa miehen on yleensä viisasta varautua hieman kosiskelemaan ihastustaan. Suosittelen hemmottelemaan naista ensitreffeillä, joko käyttäen siihen rahaa tai aikaa. Luovuus on sallittua ja parhaat ideat voivat olla jopa ilmaisia.

Vierailija
550/722 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen onnellisesti naimisissa, mutta näin hypoteettisesti ajateltuna, jos kävisin treffeillä, niin kyllä olettaisin miehen tarjoavan. Mies, joka tarjoaa, antaa herrasmiesmäisen kuvan, joka osaa käytöstavat ja on valmis panostamaan naiseen. Jos olisin tositarkoituksella liikenteessä, niin tämä olisi ensisijaisen tärkeää. Tuskin tapaisin miestä uudelleen, jos ei tarjoaisi. En ottaisi vakavasti miestä, joka jonkun näennäisen tasa-arvon takia ei tarjoaisi. Kyllä aidon miehen täytyy olla valmis tarjoamaan ja pitämään huolta naisesta.

Mutta se on valtava riski miehelle, koska mies ei vielä tiedä onko nainen kunnollinen vai ghoustaaja.

Joku parin euron kahvi on susta valtava riski??? Onpa sulla ollut helppo elämä.

Harvoin se pelkkään kahvikuppiin jää. Yleensä vaaditaan muutakin tarjottavaksi.

Vierailija
551/722 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen laittaa satoja euroja kiinni vaatteisiin, ihovoiteisiin ja meikkeihin.

Tietysti mies maksaa.

Laitan miehenä tuhansia euroja vuodessa kuntoiluun ja laadukkaisiin vaatteisiin, jotta näyttäisin hyvältä.

Eli naiset voisivat kyllä tarjota minulle.

Vierailija
552/722 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että minä pyydän jonkin treffeille ja en saa aikaiseksi ehdottaa paikkaa vaan jätän valinnan toiselle niin hän sitten tarjoaa?

Et voi olla niin avuton, ettet yhtä treffipaikkaa saa valittua. Miten sinulta mahtaa onnistua isommat valinnat, mitä elämässä tulee?

Vierailija
553/722 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen onnellisesti naimisissa, mutta näin hypoteettisesti ajateltuna, jos kävisin treffeillä, niin kyllä olettaisin miehen tarjoavan. Mies, joka tarjoaa, antaa herrasmiesmäisen kuvan, joka osaa käytöstavat ja on valmis panostamaan naiseen. Jos olisin tositarkoituksella liikenteessä, niin tämä olisi ensisijaisen tärkeää. Tuskin tapaisin miestä uudelleen, jos ei tarjoaisi. En ottaisi vakavasti miestä, joka jonkun näennäisen tasa-arvon takia ei tarjoaisi. Kyllä aidon miehen täytyy olla valmis tarjoamaan ja pitämään huolta naisesta.

Mutta se on valtava riski miehelle, koska mies ei vielä tiedä onko nainen kunnollinen vai ghoustaaja.

Joku parin euron kahvi on susta valtava riski??? Onpa sulla ollut helppo elämä.

Harvoin se pelkkään kahvikuppiin jää. Yleensä vaaditaan muutakin tarjottavaksi.

Ai että ihan vaaditaan. Onko kuinka moni nainen sinulle esittänyt vaatimuksia? Miten ne tarkalleen ne vaatimukset esittää?

Vierailija
554/722 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mentäiskö vaikka syömään johonkin?" = kumpikin maksaa lähtökohtaisesti omansa

"Voisinko viedä sut syömään?" = pyytäjä maksaa

Ensimmäinen on kavereiden tapaaminen tai lounas työkaverin kanssa, jälkimmäinen sitä että viedään joku romanttisille treffeille.

Ei siinä, voi asiallisella lounaallakin ihastua mutta ei se viesti erityisestä romanttisesta kiinnostuksesta

Siinä vaiheessa kun ei tunneta vielä ja ollaan vasta menossa ekoille treffeille tutustumaan, ei varmaan ollakaan ketään "viemässä romanttisille treffeille" - pikemminkin mennään katsomaan, saattaisiko sitä romantiikkaa olla ilmassa vai ei.

Ja toisaalta eihän se romanttisuus seurustellessakaan tule siitä ravintolasta tai edes tarjoamisesta, sehän on se mitä kahden ihmisen välillä on.

Vierailija
555/722 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa eivät tarjoa, muka tasa-arvoa. Pyh.

Vierailija
556/722 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ja naiset ovat erilaisia.. miehille on tyypillistä rakastua nopeasti vaikkapa pelkän ulkonäön ja olemuksen perusteella. Naiset ovat yleensä hitaammin lämpiäviä ja heidän on viisastakin olla tarkempia valinnoistaan.. ihan jos biologiaakin ajattelee.

Tämä johtaa siihen että parinmuodostuksessa miehen on yleensä viisasta varautua hieman kosiskelemaan ihastustaan. Suosittelen hemmottelemaan naista ensitreffeillä, joko käyttäen siihen rahaa tai aikaa. Luovuus on sallittua ja parhaat ideat voivat olla jopa ilmaisia.

Ei ole kuule mitään tekemistä sun sukupuolen kanssa vaan persoonan. Yhtä paljon rakastuu miehet ja naiset nopeasti ja sitten toiset taas hitaammin. 

Ei mikään ihme että ihmiset luulee olevansa vastakkaista sukupuolta, kun tälläisiä typeriä kommentteja jaellaan ja yritään maalata, että SUKUPUOLI tekee sinusta tietynlaisen persoonan

Vierailija
557/722 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen on kavereiden tapaaminen tai lounas työkaverin kanssa, jälkimmäinen sitä että viedään joku romanttisille treffeille.

Ei siinä, voi asiallisella lounaallakin ihastua mutta ei se viesti erityisestä romanttisesta kiinnostuksesta

Siinä vaiheessa kun ei tunneta vielä ja ollaan vasta menossa ekoille treffeille tutustumaan, ei varmaan ollakaan ketään "viemässä romanttisille treffeille" - pikemminkin mennään katsomaan, saattaisiko sitä romantiikkaa olla ilmassa vai ei.

Ja toisaalta eihän se romanttisuus seurustellessakaan tule siitä ravintolasta tai edes tarjoamisesta, sehän on se mitä kahden ihmisen välillä on.

Ei kannata treffailla tuntumattomia vaan niitä, jotka joten tuntee edes jotenkuten.

Vierailija
558/722 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi olla niin avuton, ettet yhtä treffipaikkaa saa valittua. Miten sinulta mahtaa onnistua isommat valinnat, mitä elämässä tulee?

Olen eri, mutta aika usein nämä treffipaikat ja muut sovitaan yhdessä. Yksi ehdottaa tapaamista, toinen ehdottaa kahvilaa. Kumman kuuluu tarjota? Kumpi kutsui, kun toinen kutsui tapaamiseen ja toinen kahvilaan?

Vierailija
559/722 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata treffailla tuntumattomia vaan niitä, jotka joten tuntee edes jotenkuten.

No jos ei omasta tuttavapiiristä löydy sopivaa (mikä lienee aika yleistä), silloin ihmiset siirtyvät deittipalstoille, ja silloin on edessä ennestään tuntemattomaan tutustuminen. Ekaa tapaamista kutsutaan treffeiksi, ja siellä selvitetään halutaanko tutustua lisää.

Vierailija
560/722 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole herrasmies eikä mikään joka ei naiselle tarjoa. Ei menisi jatkoon. Tulisi sen verran nuuan miehen vibat, tai sellaisen vain seksin perään oleva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi