Onko ihan normi, että miehet ei halua tarjota
Itse treffeille kutsumalleen naiselle??? Mitään??
En tiedä kuka nainen hyväksyy mutta itselleni ei tule hyvä fiilis....
Kommentit (722)
Vierailija kirjoitti:
Jos minä pyydän jonkun kanssani syömään, niin minulle ei ole ongelmaa aukaista ravintolan ovea, kysyä, missä haluaa istua ja maksaa ruokia. Minusta on mukava että kun haluan viettää aikaa juuri sen henkilön kanssa, hän siihen suostuu. En mene paikkaan, joka on liian kallis minulle.
Vietkö seuralaisen asuntovaunun kokoiseen pizzeriaan syömään?
Kerran jätin tarkoituksella tarjoamatta, kun seuralainen otti viiden sekunnin sisällä mun palkan puheeks. Mitä se sille kuuluu.
Perinteiset, laitetut ja naiselliset naiset tietävät oitis miehen palkan, jos vaan ammatti tai tutkinto selvillä. Olen nähnyt livenä.
Sitten suvussa vertaillaan, että kuka tytöistä millaisenkin miehen on onnistunut nappaamaan.
Naisen omalla koulutuksella ei ole väliä. Ei ole pitkä aika niistä ajoista, jolloin tyttöjen koulutusta pidettiin turhana, tärkeintä oli saada mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minä pyydän jonkun kanssani syömään, niin minulle ei ole ongelmaa aukaista ravintolan ovea, kysyä, missä haluaa istua ja maksaa ruokia. Minusta on mukava että kun haluan viettää aikaa juuri sen henkilön kanssa, hän siihen suostuu. En mene paikkaan, joka on liian kallis minulle.
Vietkö seuralaisen asuntovaunun kokoiseen pizzeriaan syömään?
Kumma kysymys. En, paikan pitää olla viihtyisä ja ruoan hyvää.
Naiset ovat kertoneet että heillä on varaa maksaa omat syömiset ja juomiset. Tarjoaminen koetaan jopa epäkohteliaana vihjailuna ettei näin muka olisi.
Koira kirjoitti:
Kerran jätin tarkoituksella tarjoamatta, kun seuralainen otti viiden sekunnin sisällä mun palkan puheeks. Mitä se sille kuuluu.
'Paljonko saat palkkaa?' on valitsijan kysymys.
Nainen ei kysy tätä mieheltä, jota ei edes ajattele mahdollisena kumppanina.
Älä liian puusilmänä kävele.
Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän jaat arvoa koko yhteisölle joko palvelun, tuotteen tai
aikasi perusteella.
Jotkut naiset haluavat tulla kohdelluksi lapsena tai lemmikkinä. Mikäpä siinä, mutta ei kannata silloin olettaa, että teidät otettaisiin kovin vakavasti muutenkaan.
Ne naisista parhaat, terveen omanarvontuntoiset, eivät tarvitse epävarmojen haluamaa pönkitystä palvonnasta. Eivätkä tarvitse tai edes halua tulla huolletuiksi. Oikeasti tasa-arvoinen suhde ei aseta tuollaisia vaatimuksia kummallekaan. Heikommat tarvitsevat jonkun pitämään ohjia käsissään.
Omanarvontuntoinen mies ei halua lemmikkiä, vaan tasoisensa naisen.
Se kumpi ehdottaa treffejä maksaa. Valitsee sellaisen paikan joka sopii omalle kukkarolle, ei siinä sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Se kumpi ehdottaa treffejä maksaa. Valitsee sellaisen paikan joka sopii omalle kukkarolle, ei siinä sen kummempaa.
Missä laissa noin on kirjoitettu?
Kotityöt ym naiset haluaa jakaa, mutta ei kustannuksia
Koittakaa hyvät naiset nyt jo päättää mitä te haluatte! Eilen itkettiin, että kun mies tarjoutuu maksamaan illallisen ja siitä nousi hirvee poru. Nyt itketään, että ei maksa. Mitä huomenna? Kun nainen joutuu maksamaan miehen annoksen?
Olisi hauska tietää, miksi ihmeessä minun pitäisi tarjota? Nimenomaan pitäisi, olisi oletusarvoista, että minun kuuluisi tehdä niin. Naurettava ajatus. Omasta tahdostani voin tarjota vaikka ja mitä, mutta sitä tahtoa ei synny tilanteessa, jossa tarjoamista oletetaan automaationa. Se, että nainen haluaa treffeille kanssani, ei sitä tarkoita. Huvittavia ovat ne naiset, jotka vihjailevat haluavansa treffeille ja tekevät sen hyvin selväksi epäsuoralla tavalla. Käytännössä kertovat mieluisan paikan, ajankohdan ja ohjelman. Kun toteat, että sopiihan se, kertovat kavereilleen, että minä pyysin hänet treffeille. En koskaan tarjoa ja se on aina pettymys. Laatunaiset ovat täysin erilaisia, eikä niitä valitettavasti tahdo saada treffeille kovin helposti lähtemään.
Dracula kirjoitti:
Koira kirjoitti:
'Paljonko saat palkkaa?' on valitsijan kysymys.
Nainen ei kysy tätä mieheltä, jota ei edes ajattele mahdollisena kumppanina.
Älä liian puusilmänä kävele.
Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän jaat arvoa koko yhteisölle joko palvelun, tuotteen tai
aikasi perusteella.
Minulta, kun kysyi, että paljon tienaan niin vastasin ihan rehellisesti, että en mitään.
Toki en maininnut sitä, että olin myynyt firmat ja olen "eläkkeellä" ja osakkeissa sekä tilillä parikymmentä miljoonaa. Tuntui, että kiinostus lopahti siinä vaiheessa, kun kerroin, että en tienaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeistään kolmansilla treffeillä nainen antaa píllua.
Vasta sitten kun seurustellaan ja se vaatii enemmän kuin kolme tapaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä laissa noin on kirjoitettu?
Ei missään, sillä kenenkään ei ole pakko mennä treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat päättäneet että mies maksaa, miehet ovat päättäneet saada píllua kolmansilla treffeillä.
Ei ole pakko tarjota, jos ei halua. Tarjoaminen ei ole oletus. Mitä harvempi tarjoaa, sen helpompi erottua edukseen tarjoamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenenkään ei ole pakko mennä treffeille eli jos et anna, älä mene.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko tarjota, jos ei halua. Tarjoaminen ei ole oletus. Mitä harvempi tarjoaa, sen helpompi erottua edukseen tarjoamalla.
Ei mitään halua erottua tällä tavalla edukseen. Onneksi se ei haittaa mitään, koska on olemassa paljon naisia, jotka eivät halua mitään tarjottua. He ovat mielenkiintoisia naisia ja ihmisiä muutenkin. Tarjoamisen oletuksen puute on vain yksi nyanssi, joka ei ole syy vaan seuraus niistä mielenkiintoisista ominaisuuksista.
Olisiko kyse vaikka siitä, että miehen ensi oletus on naisen yrittävän hyötyä hänestä talaoudellisesti, sen sijaan että lähtökohtana olisi ajatus siitä, että nainen lähtee treffeille miehen itsensä takia riippumatta siitä tarjoaako mies hänelle kalliin illallisen tai muutoin komeat puitteet. Kyse on itsevarmuudesta ja käsityksestä mitä tarjoaa ihmissuhteen tasolla ja persoonana. Ajatus naisen pyrkimyksestä loisimiseen ei näyttäydy itsevarmuutena vaan epäluuloisuutena ja epävarmuutena.
On minulle useinkin kerrottu millainen minun tulisi olla ollakseni naisellinen ja kutsuttu mieheksi, koska en mukamas ole tarpeeksi naisellinen juuri tietyllä tavalla. Jokaisella olkoon käsityksensä miehekkyydestä ja naisellisuudesta. Pointtina kuitenkin se etten lähtisi treffeille miehen kanssa, jonka seurassa kokisin olevani maskuliinisempi osapuoli. Pitkälti kyse on ennemminkin asenteista ja käytöstavoista sekä siitä kuinka itsensä kantaa, kuin siitä onko ulkoisesti stereotyyppisella tavalla maskuliininen.