Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihan normi, että miehet ei halua tarjota

Vierailija
14.07.2023 |

Itse treffeille kutsumalleen naiselle??? Mitään??

En tiedä kuka nainen hyväksyy mutta itselleni ei tule hyvä fiilis....

Kommentit (722)

Vierailija
441/722 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kuitenkin niin, että jo aikojen alusta naiset on hankkineet ruuat muille?

Jossain historian kirjoissa se ruuan hankkija kuvataan aina mieheksi, joka seivästää vaikka kauriin.

Mun kokemuksen mukaan, miehet ei tee ruokaa, ei käy ruokaostoksilla tai valmista sitä. Aina se on äiti, täti tai sisko, joka ruuat ostaa ja valmistaa näille uuvattimiehille ja miesvieraille.

Vierailija
442/722 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt kyläilemässä miehiä. Jotkut ihan röyhkeesti kysyy, että olisko mulla ruokaa antaa. Ja nää on ollut ihan tuttavien seurassa tulleita meillä käymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/722 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain historian kirjoissa se ruuan hankkija kuvataan aina mieheksi, joka seivästää vaikka kauriin.

Mun kokemuksen mukaan, miehet ei tee ruokaa, ei käy ruokaostoksilla tai valmista sitä. Aina se on äiti, täti tai sisko, joka ruuat ostaa ja valmistaa näille uuvattimiehille ja miesvieraille.

Sun täytyy olla joku 80 v, joka ei elä nykyajan reaalimaailmassa. Tai valehtelet vihan paaduttamana ihan pokkana. Kukaan modernissa maailmassa elävä ihminen ei tuollaista väitä rehellisesti ja kuvittele muiden uskovan.

Ihan vinkkinä kesäpäivän tekemiseksi: uskaltaudu ulkomaailmaan ja voit kokea elämäsi shokin: miehet käy ruokakaupoissa (!!!)

Vierailija
444/722 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset eivät koskaan tarjoa? Siis ikinä ei ole nainen tarjoutunut maksamaan edes omaa ruokaansa/juomaansa treffeillä.

Sinä valitset niitä perinteisiä arvoja kunnioittavia naisia, sksi.

Valitse seuraavalla kerralla feministi.

Feministithän just haluavat kaiken! Perinteisiä arvoja kannattavat ovat sentään reiluja ja johdonmukaisia ns. "epätasa-arvossaan".

Vierailija
445/722 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olis kyllä ehdoton turn off jos mies alkaisi nillittämään jostain kahvilalaskusta. Siinä tapauksessa mä kuittaan sen ja tapailu jää siihen. Mulle se ei ole big deal enkä näe minkäänlaista yhteistä tulevaisuutta sellaisen miehen kanssa joka vääntää jostain kahvikupin hinnasta. Luoja sentään.

Vierailija
446/722 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset eivät koskaan tarjoa? Siis ikinä ei ole nainen tarjoutunut maksamaan edes omaa ruokaansa/juomaansa treffeillä.

Feministithän just haluavat kaiken! Perinteisiä arvoja kannattavat ovat sentään reiluja ja johdonmukaisia ns. "epätasa-arvossaan".

Minä voin treffeillä avata miehelle oven, tarjota miehelle tuolin istuttavaksi, käydä hakemassa ja maksamassa myös miehelle kahvin ja pullan sekä vielä kehaista miehen nättiä takapuolta. Takin voin auttaa pois ja päälle, niin mieskin saa hemmottelua osakseen. Kiinnostaako?

Vierailija
447/722 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluan maksaa seurasta, maksan sen suoraan.

Jos haluan elämänkumppanin, haen sellaista joka käsittää talouden ja elämän realiteetit samoin kuin minä.

Kavereiden ja tuttujen kanssa tarjoillaan välillä, kun vuorovaikutus on molemminpuolista. Bisnespiireissä myös harrastetaan korruptiolahjontaa suhteiden voitelemiseksi, mutta siinä on aina takana taloudellinen hyöty.

Mahtavaa, siinä meillä on vihdoin mies, joka hoitaa puolet lastenhoidosta hoitovapaineen ja tekee puolet kotitöistä. Harvinainen tapaus olet.

Toivottavasti hän on myös raskaana puolet ajasta ja synnyttää puolet ajasta. Sekä raskauksien aiheuttamat sairaudet, vaivat yms. jaetaan kesken. Jos mies ei tätä pysty tekemään, niin ei se suhde silloin ole mitenkään tasapuolinen, jos kaikki maksetaan puoliksi.

Mihin kaikkeen saankaan käyttää näitä raskaus- ja synnytyskortteja?? Mulla on nimittäin kolme. Varmaan aika paljon saan nyt hyötyä ja marttyyrivaraa on. Tuntuu että nuo kelpaa vähän joka asiaan. Moni on sitä mieltä, että asevelvollisuus on korvattu noilla myös (tosin sen edun ovat saaneet lukuiset lapsettomatkin ystäväni, ilmeisesti riittää että on "potentiaalinen synnyttäjä" vaikka ei yhtään lasta maailmaan pukkais)

KIVAA! Sit näköjään on oikeus ilmaisiin juttuihin! Mitähän muuta me keksittäis? 😊

On se sellainen uhraus et kyllä se tekee meistä äideistä sen verran pyhiä, et vielä jotain täytyy saada!

Vierailija
448/722 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun täytyy olla joku 80 v, joka ei elä nykyajan reaalimaailmassa. Tai valehtelet vihan paaduttamana ihan pokkana. Kukaan modernissa maailmassa elävä ihminen ei tuollaista väitä rehellisesti ja kuvittele muiden uskovan.

Ihan vinkkinä kesäpäivän tekemiseksi: uskaltaudu ulkomaailmaan ja voit kokea elämäsi shokin: miehet käy ruokakaupoissa (!!!)

Olet jo itse katsonut, onko kaupassa käyvällä miehellä kärry vai kori? Sitähän minäkin, kori niillä on.

Vierailija
449/722 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on tasa-arvo. Oletusarvoisesti jokainen maksaa omansa. Naisillahan on usein vieläpä tänä päivänä suurempi palkka. Olisi noloa laittaa köyhä mies maksamaan vähistä rahoistaan.

Vierailija
450/722 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä voin treffeillä avata miehelle oven, tarjota miehelle tuolin istuttavaksi, käydä hakemassa ja maksamassa myös miehelle kahvin ja pullan sekä vielä kehaista miehen nättiä takapuolta. Takin voin auttaa pois ja päälle, niin mieskin saa hemmottelua osakseen. Kiinnostaako?

Unohtui merkitä "ohis". Olen heteronainen enkä tuo ensimmäisen kommentin kirjoittanut. Eli mua ei kiinnostais.

Ja hyvin todistit pointtini. Alistaahan sinä haluat. Tärkeintä on valtataistelu. Nyt ahdistelen MINÄ

Eikös kaikilla pitäis olla nykyään kehorauha?

Vierailija
451/722 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle olis kyllä ehdoton turn off jos mies alkaisi nillittämään jostain kahvilalaskusta. Siinä tapauksessa mä kuittaan sen ja tapailu jää siihen. Mulle se ei ole big deal enkä näe minkäänlaista yhteistä tulevaisuutta sellaisen miehen kanssa joka vääntää jostain kahvikupin hinnasta. Luoja sentään.

Kahvin kyllä tarjoan ja jotain suupalaa mutta ruuat ja juomat saa nainen maksaa omistaan. Ne ovat niin kalliita nykyään.

Vierailija
452/722 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet jo itse katsonut, onko kaupassa käyvällä miehellä kärry vai kori? Sitähän minäkin, kori niillä on.

No mene pitämään kirjaa.

Aatteles kun mun veli käy ihan joka kerta lastensa kanssa kaupassa ja kokkaa niille ja peittelee ja hoivaa. Huolehtii 100 % kaiken.

Äitinsä bilettää ja ryypiskelee sillä aikaa jossain bileluolassa.

Vierailija
453/722 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohtui merkitä "ohis". Olen heteronainen enkä tuo ensimmäisen kommentin kirjoittanut. Eli mua ei kiinnostais.

Ja hyvin todistit pointtini. Alistaahan sinä haluat. Tärkeintä on valtataistelu. Nyt ahdistelen MINÄ

Okei, jätän pyllyn kehumisen vain oman pääni sisään ja sanon, että miehellä kauniit silmät ja kiva hymy. Käykö? Ja enhän minä alista vaan olen kohtelias, ihan samoin kuin miehetkin on.

Vierailija
454/722 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dracula kirjoitti:

Treffien tarkoitus on napata hyvä mies, ei tutustua tuntemattomaan.

Kumman itse mielummin ottaisit? Sinua kiinnostavan miehen, vai 150€ ravintolakuitin turhasta juttelusta

jonkun tylsän tumpin kanssa? 

Luulisi olevan selvä vaihtoehto.

Tuntemattoman miehen avokätisyydestä hyötyy vain ravintola,

ja itse tuhlasit tärkeää aikaasi etsiessä jotain mitä satunnainen mies ei voi sinulle antaa.

Ei treffien tarvitse välttämättä olla satojen eurojen ilallistreffit. Yleensä maksan oman osani mukisematta ja toisinaan tarjoankin, mutta jos kahvikupillisen maksaminen on miehelle kynnyskysymys tai joudun ottamaan maskuliinisen roolin suhteessa mieheen, niin en usko meillä olevan juurikaan yhteistä. sivusta

Vierailija
455/722 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätähän se naisen logiikka on. Ollaan niin tasa-arvoisia että huhhuijjaa, mutta miehen täytyy sitten kuitenkin kustantaa kaikki prinsessalle. Pil lua ei silti anneta.

Mitäs, jos nainen on käynyt vuoden aikana kymmenen kertaa treffeillä eri miehen kanssa eli harvemmin kuin kerran kuukaudessa ja on antanut pllua jokaiselle? Millä nimityksellä kutsut naista?

Vierailija
456/722 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitän mieskunnan puolesta että olet sinkku ja pysyt sellaisena. Säästät monta miestä käraimykseltä, tuollainen nirppanokka, jonka kanssa mahdoton keskustella ja elää.

Vierailija
457/722 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin nousee vitutus naista kohtaan jos tämä ei edes tarjoudu maksamaa kalliita ruokiaan. Toisia treffejä ei pummille tarjota. En ryhdy elättämään lompakkoloista.

Kuka ehdotti, että mennään treffeillä syömään ja vielä kalliiseen paikkaan?

Vierailija
458/722 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitän mieskunnan puolesta että olet sinkku ja pysyt sellaisena. Säästät monta miestä käraimykseltä, tuollainen nirppanokka, jonka kanssa mahdoton keskustella ja elää.

Pitäisi sinun tajuta, että koriin ei mahdu perheen ostokset edes kolmeksi päiväksi. Perheellisillä on kärryt.

Vierailija
459/722 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mene pitämään kirjaa.

Aatteles kun mun veli käy ihan joka kerta lastensa kanssa kaupassa ja kokkaa niille ja peittelee ja hoivaa. Huolehtii 100 % kaiken.

Äitinsä bilettää ja ryypiskelee sillä aikaa jossain bileluolassa.

Tarkoitat varmaan ex-vaimo. Eihän he enää ole naimisissa.

Vierailija
460/722 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, jätän pyllyn kehumisen vain oman pääni sisään ja sanon, että miehellä kauniit silmät ja kiva hymy. Käykö? Ja enhän minä alista vaan olen kohtelias, ihan samoin kuin miehetkin on.

Jos nätisti kehut toisen ulkonäköä, tuskin hän siitä pahastuu. Jos pahastuu, kerrot ettei ollut tarkoitus loukata tai kommentoida epäasiallisesti toisen ulkonäköä. Aikuinen ihminen ei tarvitse mitään pukemisapua, kun jo 3 v osaa pukea päällensä. Tuolillekin osaa istuutua. Itse kokisin oloni kiusalliseksi, jos joku tuollaista tekisi, mutta toki hyvä tarkoitus on aina se mitä ensimmäisenä katson ihmisessä.

Mutta joo, kannattaa hakea tuohon miesvihaan jotain apua. Se ei tee sulle hyvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi