Miesystävä aloitti synttärionnittelut sanoilla: "ET ole kaikkein kaunein tai muodokkain, mutta olet mulle rakkain"...Marssin saman tien ulos ravintolasta, ruoatkin oli vielä tulematta
Nyt en ole 4 päivään vastannut viesteihin tai puheluihin.
Olemme olleet 1,5v yhdessä.
En voi käsittää miten mies voi sanoa noin
Kommentit (948)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP:llä on prinsessasyndrooma.
Kun nyt sitten diagnooseja jaellaan niin annetaan miehelle narsismi. He haluavat aina iskeä vyön alle, murtaa kohteensa itsetunnon suoraan tai piilovit**ilemalla. Lisäksi he haluavat pilata toisten synttärit, joulut, lomat jne.
Tää juhlien pilaaminen on niin outo juttu. Oma eksäni yritti pilata ihan joka ikisen juhlapyhän aina siihen asti kun tajusi, että itse en niistä välitä ja lähinnä larppaan juhlimista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit kuunnellut puheen loppuun ja vastannut:" Kiitos. Et ole komein, pisin , lihaksikksain, tuuheahiuksisin, isomunaisin, paras rakastaja.....
Eiköhän mies nuo jo tiedä.
Kyllä nainenkin tietää että ei ole mikään huippumalli. Mutta nyt onkin kyse siitä että MIKSI SE PITÄÄ SANOA? Meinaatteko ettei peili riitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun nyt sitten diagnooseja jaellaan niin annetaan miehelle narsismi. He haluavat aina iskeä vyön alle, murtaa kohteensa itsetunnon suoraan tai piilovit**ilemalla. Lisäksi he haluavat pilata toisten synttärit, joulut, lomat jne.
Tää juhlien pilaaminen on niin outo juttu. Oma eksäni yritti pilata ihan joka ikisen juhlapyhän aina siihen asti kun tajusi, että itse en niistä välitä ja lähinnä larppaan juhlimista.
Niin. Sittenhän enää ei ollut mitään tarvetta pilata niitä, koska heidän pitää vaan estää toisia pitämästä hauskaa ja nauttimasta elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit kuunnellut puheen loppuun ja vastannut:" Kiitos. Et ole komein, pisin , lihaksikksain, tuuheahiuksisin, isomunaisin, paras rakastaja.....
Eiköhän mies nuo jo tiedä.
Kyllä nainenkin tietää että ei ole mikään huippumalli. Mutta nyt onkin kyse siitä että MIKSI SE PITÄÄ SANOA? Meinaatteko ettei peili riitä?
Tulee mieleen, että se on päälimmäisin asia miehen mielessä naista katsoessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan yliherkkyys kaikkeen on peerseestä. Piste.
Sulleko saa sanoa sitten ihan mitä tahansa negatiivista sun ulkomuotoon liittyen, muistan vaan lisätä rakkauden ilmaisun siihen loppuun ja virnistän iloisesti, ja jos loukkaannut mun huumorintajusta, sanon, että "Nykyajan yliherkkyys on perseestä. Piste".
Kai jokainen tavis tietää itse, ettei ole "kaunein ja muodokkain" - mielestäni se ei ole negatiivisesti sanottu kun lauseen loppuun tuli "olet mulle rakkain". En suuttuisi. Mitä tähän kuuluu se, että mulle saisi sanoa mitä tahansa negatiivista? Kerrassaan yliherkkyyttä eikä yhtään huumoria ap:llä vaikka tietää ettei ole se kaunein ja muodokkain. Näyttää olevan elämä kaikin tavoin vaikeaa kun luulee itsestään liikaa.
Mies sentäänsinä muisti synttärisi ja vedät herneen nenääsi. Oikea pikkusielunen kermaperse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Sittenhän enää ei ollut mitään tarvetta pilata niitä, koska heidän pitää vaan estää toisia pitämästä hauskaa ja nauttimasta elämästä.
Jep. Mutta sitten kyllä erottiinkin aika piakkoin tuon jälkeen, koska ns. harmaa kivi -käsittely vei kaiken hauskan.
Mihin lienee kadonnut huumori..olisin vaa nauranu. Meidån suhteessa huumoria riittää ja jos sitä ei olisi ni aika ankiaa olis elämä. Ootitko oikee koruja lahjaks???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan yliherkkyys kaikkeen on peerseestä. Piste.
Sulleko saa sanoa sitten ihan mitä tahansa negatiivista sun ulkomuotoon liittyen, muistan vaan lisätä rakkauden ilmaisun siihen loppuun ja virnistän iloisesti, ja jos loukkaannut mun huumorintajusta, sanon, että "Nykyajan yliherkkyys on perseestä. Piste".
Kai jokainen tavis tietää itse, ettei ole "kaunein ja muodokkain" - mielestäni se ei ole negatiivisesti sanottu kun lauseen loppuun tuli "olet mulle rakkain". En suuttuisi. Mitä tähän kuuluu se, että mulle saisi sanoa mitä tahansa negatiivista? Kerrassaan yliherkkyyttä eikä yhtään huumoria ap:llä vaikka tietää ettei ole se kaunein ja muodokkain. Näyttää olevan elämä kaikin tavoin vaikeaa kun luulee itsestään liikaa.
Kun tiedän olevani kaunein ja muodokkain mitä se mies pystyy samaan niin kannattaisi varoa heikoille jäille päätymistä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei kestä todellisuutta.
Todellisuus lyö kasvoille ihan joka päivä. Oman kumppanin pitäisi olla siinä se turvasatama. Muuten on parempi lymyillä yksin kolossaan pahaa maailmaa piilossa.
Vierailija kirjoitti:
Rehellisyys maan perii!
Siltäkö vaikuttaa? Ei minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö miehellekin luetella kaikki, vaikka
- et tienaa kymppitonnia
- ei sulla ole sixpäkkiä kuin jääkaapissa
- et ole työpaikkasi toimitusjohtaja
- et ole mensan jäsen etkä DI ja tunnetaidoiltasi usein teinin tasolla
- et kestä sängyssä kahta minuuttia kauempaa
- hauiksesi ovat siirtyneet tisseihisi
jne jne
niin hyvää synttäriä sulle silti!
Mikä ihmeen tavoite on DI? Tai pikkufirman toimari? Tavallisia ihmisiä. T: naispuolinen DI, jonka nyxä ja exä ja suurin osa työkavereista ja ystävistä on DI.
Sori, ohis
Eihän tossa siitä ollut kyse! Ymmärrystä nyt DI!
Vierailija kirjoitti:
Mihin lienee kadonnut huumori..olisin vaa nauranu. Meidån suhteessa huumoria riittää ja jos sitä ei olisi ni aika ankiaa olis elämä. Ootitko oikee koruja lahjaks???
No tossa suhteessa sitä huumoria ei riittänyt. Ei tarvitse ottaa huumorilla, jos toinen ei tarkoita huumorilla. Kyllä normaali ihminen vaistoaa, milloin hänelle vit**illaan ja milloin kyseessä on rakkaudella viljelty huumori.
Jotenkin koominen tilanne, vaikka loukkaava sinua kohtaan. Onko mies ihan normaali muuten, vai vähän sellainen erilainen, neurologisesti erilainen. Ehkä joku Topi Borg voisi noin sanoa, ja tätä en pahalla sano.
Varmaan oikeasti miettinyt puhettaan, mutta taitaa olla tunneäly nolla miehellä.
Jotenkin alentava lause. Tuskin on mikään autisti, vaan sellainen turhia itsestään luuleva salaleuhka mies.
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan outo, mutta en näe tuossa mitään sellaista, miksi pitäisi vetäistä herneet nekkuun? Joo, ei ehkä mikään sulavin kommnentti, mutta ainakin itse vain nauraisin päin naamaa, jos joku alkaisi selittää kuinka maailman kaunein ja ihanin ja blaablaablaa olen. Se on kuitenkin valetta ja typerää sellaista vieläpä.
Se ihminen kuitenkin on ja ilmeisesti haluaakin olla juuri aloittajan kanssa siitä huolimatta, että maailmassa voi olla ulkoisesti tyrmäävämpiä , isotissisempiä, rikkaampia, menestyneempiä, nuorempia (jatka listaa haluamallasi tavalla) beibejä vaikka millä mitalla.
Mitä, jos jättäis vaan arvioimatta toisen ulkonäön? Rehellisesti tai valheellisesti. Fiksu keskittyis vain kaikkeen positiiviseen.
Niinpä. Voi sanoa ihanaksi, söpöksi, suloiseksi, seksikkääksi, naiselliseksi, nätiksi, kauniiksi (vaikkei olisi maailman kaunein) jne. Ja jos mitään hyvää ei keksi niin aika heikoissa kantimissa on suhde.